Wie komen er haast niet buiten? (t/m 9 mei 2005)
Wie moeten nodig een leven downloaden? (t/m #760)
Kom naar #SHO op IRC. Voor een uitgebreide uitleg over IRC klik hier.
Deze OP vind je hier.
that might be funquote:
Tssk... dat is wel #1 van mijn eisen in een vrouw, dat ze dus ook van oorlog(films/boeken/gadgets) houdtquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik vind oorlog stom
behalve in 'Allo 'Allo
En dan gaan jullie samen oorlogje spelen?quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tssk... dat is wel #1 van mijn eisen in een vrouw, dat ze dus ook van oorlog(films/boeken/gadgets) houdt![]()
Mijn man moet goed Nederlands kunnenquote:Dat gaat nog boven de groote van de tieten eigenlijk
ik zoek nog wel even verder dan....quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:05 schreef Dizer het volgende:
Tssk... dat is wel #1 van mijn eisen in een vrouw, dat ze dus ook van oorlog(films/boeken/gadgets) houdtDat gaat nog boven de groote van de tieten eigenlijk
Echt wel, dan gaat mijn raket in haar militaire kamp landenquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En dan gaan jullie samen oorlogje spelen?
Tsskquote:Mijn man moet goed Nederlands kunnen.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn man moet goed Nederlands kunnen.
Uberseksueel.quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:09 schreef Zhenar het volgende:
De metroseksueel is allang weer passé mensen.![]()
De uberseksueel, daar gaat het tegenwoordig om![]()
Zoek maar op, het is echt de "vervanger van de metroseksueel"!quote:
Bruisbal van Lush erin en gáánquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:13 schreef babette21 het volgende:
[misschien moet ik op 't balkon gaan liggen, die staat ook aardig blank]
Je hebt het wel geprobeerd?quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
brrrrrrr 't is een beetje (te) koud![]()
Bikkelquote:
quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Krijg je van witte verf die in je mond valt ook wittere tanden, trouwens?
quote:
Dan heb ik een stralende glimlach ontwikkeld vandaagquote:
Nouja, freakshow... maar helemaal normaal is ze nietquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik zat ook te kijken
maar voor mij is 't geen freakshow, maar werk
ze hebben wel een grote fantasie jaquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nouja, freakshow... maar helemaal normaal is ze niet.
Mensen komen uit stopcontacten en wonen in haar koelkast.... Right..quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
ze hebben wel een grote fantasie ja
die paranoia is wel irritant, want daardoor zien ze zelf nooit dat ze niet sporen
Een schizofreen is nooit alleen en "I'm schizofrenic and so am I"quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:27 schreef babette21 het volgende:
wel goed dat ze nog 's het verschil met mps uitleggen, het is altijd zo irritant dat iedereen altijd lijkt te denken dat schizofrenen tig persoonlijkheden hebben
Tsja, aannames en vooroordelen, ze zijn er altijd wel.quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:27 schreef babette21 het volgende:
wel goed dat ze nog 's het verschil met mps uitleggen, het is altijd zo irritant dat iedereen altijd lijkt te denken dat schizofrenen tig persoonlijkheden hebben
"I used to be schizofrenic, but we're OK now."quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Een schizofreen is nooit alleen en "I'm schizofrenic and so am I".
Dat is inderdaad net zo irritant als een anonieme oproepquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik haat het als er bij 't Fotoboek bij "laatste voyeur" "Anonieme Fokker" staat.
En volgens mij doet Dizer dat, onder andere.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik haat het als er bij 't Fotoboek bij "laatste voyeur" "Anonieme Fokker" staat.
En volgens mij doet Dizer dat, onder andere.
Jij had nog een foto van mij gemaakt met je foon, is die een beetje gelukt?quote:
Die is heel leuk gewordenquote:Op maandag 14 augustus 2006 18:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jij had nog een foto van mij gemaakt met je foon, is die een beetje gelukt?
quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:09 schreef Dizer het volgende:
Fuck... mijn phone is aan de andere kant van de kamer... damn ik heb geen zin om erheen te lopen
Ik ben schieuwnierigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |