Ik kijk niet eens maar ik ken ook alle aflevering zo uit me hoofd. Heb er zelfs een paar op me mp3 speler gezet zodat ik in griekenland geen afkickverschijnselen krijg. gister aaf nog 1.9 Killzone gekeken... die met die sniper... Gotta be a CSI:M junkie hehequote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:35 schreef rena het volgende:
Leuke aflevering gisteravond, die verwijzing naar Columbine en zo. Gelukkig liep het vrij goed af.Ik vergeet het alleen telkens te kijken, dus doe ik maar even een tvp´tje hier.
![]()
![]()
Kijkse!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:46 schreef edje34 het volgende:
Ik heb van het weekend seizoen 1 & 2 gekocht
Zal pas over een paar weken zijn ben nu bezig met 24 seizoen 5,daarna prison Breaks.quote:
LV, Miami én NY?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:30 schreef CSI_MIAMI het volgende:
!!! VOLGENDE WEEK NIEUWE AFLEVERINGEN !!!!
Miami en NY sowieso, maar van LV weet ik het nog niet.quote:
nog niet eerder gezien?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:06 schreef Sethje het volgende:
was weer lekker gister
the roof is on fire
he balen nou, ik maar denken dat ik met dit zelfde mailtje de primeur hadquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:17 schreef AnnaStesia het volgende:
Het volgende mailtje kreeg ik vanmorgen van RTL :
Goedemorgen,
Hartelijk bedankt voor de e-mail.
De volgende nieuwe afleveringen starten weer op:
RTL 4 CSI v.a. 4 september .
RTL 5 CSI New York v.a. 31 augustus.
RTL 7 CSI Miami v.a. 5 september.
De afleveringen starten om 20.30 uur.
Veel kijkplezier!
Met vriendelijke groet,
RTL Nederland,
Publieksvoorlichting
iedereen hier behalve ikkuh volgens mij. ik maak iedereen altijd lekker met caps vooraf e.d. welkom welquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:17 schreef Sethje het volgende:
Ik ben niet zo'n grote fan dat ik alles uit amerika download of bestel.
South Park en prison break volg ik wel via Amerika. My Name is Earl en CSI gewoon via rtl5
hehe ik ook. zat ook van! ja ga ik posten.. eindelijk ik heb antwoordquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:43 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
he balen nou, ik maar denken dat ik met dit zelfde mailtje de primeur had![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:49 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hehe ik ook. zat ook van! ja ga ik posten.. eindelijk ik heb antwoordhihi geintje
your welcome.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:12 schreef CSI_MIAMI het volgende:
WAT!
EEN!
TE!
GEKKE!
FOTO!!!!
Natalia staat erop... whohoo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gaat over de foto is niks ergs.... voor jou nietquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:42 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Oke, wil ik deze spoiler lezen of niet?
Jij bent er wel een van de nutteloze kicks he?quote:
Dat houd gewoon in dat er meer gediscusieerd moet worden over de aflevering die zojuist is geweest. En deze week weer geen caps tenzij ik vanavond laat zin kan maken!quote:Op maandag 11 september 2006 00:07 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ja zeker, zo wordt de titel namelijk weer wat omhoog gegooid bij het overzicht.. Het is anders zo stil..
Het is vrij irritant als je niks toevoegd aan het topicquote:Op maandag 11 september 2006 00:07 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ja zeker, zo wordt de titel namelijk weer wat omhoog gegooid bij het overzicht.. Het is anders zo stil..
Gooi er dan een leuk gespresonderwerp in zou ik zeggenquote:Op maandag 11 september 2006 18:28 schreef rena het volgende:
[..]
Het is vrij irritant als je niks toevoegd aan het topic![]()
![]()
Zo klinkt het al een stuk minder heftig:quote:
quote:Series: 'CSI: Miami'
Episode Title: 'Collision'
Episode Number: 417
Synopsis: "A woman is killed from what seems to be a terrible auto accident. However, further evidence reveals that she was killed after the accident and a dead body is found in the trunk of the car. Now, as the investigation seems to be a case of a jewelry heist gone awry, the victim's traumatized son and Natalia's hidden past may hold the key to discovering what really happened."
is wel grappig hoor dat geheim. is iig een aflevering waarin nbv genoeg voorkomtquote:
tobo = toetsenboordquote:Op woensdag 13 september 2006 02:34 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Vette aflevering, leuk dat we ook wat meer te wete komen over het verleden van nbv..
'wel leuk overigens dat nbv achter mekander op het tobo staan'
Wat?
ah so!quote:Op woensdag 13 september 2006 09:18 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
tobo = toetsenboordsory is afk die ik gebruik maar normaal chat ik enkel met nerds hehe
ok.. had gisteren trouwens Necrophilia America (CSI:NY) gekeken.. smerige aflevering zeg.. hahaquote:Op donderdag 14 september 2006 11:56 schreef BlueCurl het volgende:
uhm zal eens kijken
heb al antwoord gegeven post hierboven!quote:Op donderdag 14 september 2006 12:01 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
ok.. had gisteren trouwens Necrophilia America (CSI:NY) gekeken.. smerige aflevering zeg.. haha![]()
haha junkiequote:Op donderdag 14 september 2006 12:03 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
heb al antwoord gegeven post hierboven!
Tsja dat is ook weer zo.. ik gooi er een dezer dagen maar weer eens een poll in voordat ik dadelijk weer het verwijt krijg dat ik niets toevoeg aan dit forumquote:
haha moet ik straks weer de OP gaan aanpassenquote:Op donderdag 14 september 2006 22:28 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Tsja dat is ook weer zo.. ik gooi er een dezer dagen maar weer eens een poll in voordat ik dadelijk weer het verwijt krijg dat ik niets toevoeg aan dit forum![]()
en ik ben al proberen tijd te maken om weer caps te kunnen maken voor jullie. maar is nog steeds erg drukkies hier. ben er straks twee weekenden niet + heel wat avonden dus ben ff erg vooruit aan het werken voor schoolquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:07 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ah joh, dat maakt niet uit toch![]()
- voegen we beide weer iets toe![]()
-
Jaja, ons een beetje in de steek laten hequote:Op zaterdag 16 september 2006 11:55 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
en ik ben al proberen tijd te maken om weer caps te kunnen maken voor jullie. maar is nog steeds erg drukkies hier. ben er straks twee weekenden niet + heel wat avonden dus ben ff erg vooruit aan het werken voor school
ja indd...quote:Op zondag 17 september 2006 00:48 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Jaja, ons een beetje in de steek laten he![]()
Bron: NOS.quote:Tweede lijk gevonden op set CSI
Op de set van de Amerikaanse tv- serie CSI: Miami is opnieuw een lijk gevonden. Een zwerver merkte vrijdag dat er een dood lichaam dreef in het water bij de set van de serie. Het gaat waarschijnlijk niet om een misdrijf.
Dinsdag werd ook al een lijk gevonden, maar dan op de set van de CSI: New York. In een pand waar de opnamen voor de serie zouden worden gemaakt werd er een gemummificeerd lijk gevonden.
De populaire CSI-series gaan over een forensisch team dat, in verschillende steden, diverse moorden op moet lossen. De reeksen komen van producent Jerry Bruckheimer.
whahaha. dit is wel heel komisch... niet voor de overledenen maar gewoon vanwege het concept. misschien wel een stunt ofzo aangezien in amerika het nieuwe seizoen vanaf morgen startquote:Op zondag 17 september 2006 12:41 schreef rena het volgende:
[..]
Bron: NOS.
CSI real lifeMoeten ze ook filmen of zo.
daar ruukt t wel naar joahquote:Op zondag 17 september 2006 13:11 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
whahaha. dit is wel heel komisch... niet voor de overledenen maar gewoon vanwege het concept. misschien wel een stunt ofzo aangezien in amerika het nieuwe seizoen vanaf morgen start
en dat is welk dialectquote:
Geen idee, is het een dialect dan..? Ik zei maar watquote:Op maandag 18 september 2006 13:44 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
en dat is welk dialect?
ennuh waar bijft die poll
morgen wekker zetten zo rond 6 uur terijl ik hele dag vrij ben. maar moet csi miami 5.1 zien hihi
Zet je daar serieus je wekker voorquote:Op maandag 18 september 2006 13:44 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
morgen wekker zetten zo rond 6 uur terijl ik hele dag vrij ben. maar moet csi miami 5.1 zien hihi
Ze moet haar naam wel eer aan doen hequote:Op maandag 18 september 2006 22:23 schreef rena het volgende:
[..]
Zet je daar serieus je wekker voor?
Wie?quote:Openingspost
Cast
David Caruso - Lt. Haratio Caine
ohw! die vind ik echt erg goed!quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:26 schreef boneyard het volgende:
dinsdag 19 september 2006, 20:30-21:30, rtl5
s06e18 double jeopardy
Een man wordt vrijgesproken van de moord op zijn vrouw. Het team vindt echter nieuw bewijsmateriaal.
bron: tvgids.nl
6.18quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:26 schreef boneyard het volgende:
dinsdag 19 september 2006, 20:30-21:30, rtl5
s06e18 double jeopardy
Een man wordt vrijgesproken van de moord op zijn vrouw. Het team vindt echter nieuw bewijsmateriaal.
hehe was het maar zo'n feest. ben wel benieuwd hoe afl nr 100 gaat worden. das nu voor mij ook bijna.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:18 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
6.18![]()
oh ja, ik heb gestemd op Alexx..![]()
hehe moest ffkes kijken welke topic ik nu zat nl of USAquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:31 schreef rena het volgende:
Ik vond het een super gave aflevering!!![]()
![]()
Geen idee.. maar t zou me niet verbazen als het zo wasquote:Op woensdag 20 september 2006 12:36 schreef Dafje33 het volgende:
Die mevr. West was toch zoiets als de ex vriendin van Horatio? Of zit ik er helemaal naast?
Ja dat klopt, toen ging het nog over het feit dat iemand ten onrechte werd vastgehouden ofzo (dacht West) alleen toen kwam H weer met een of andere geniale opmerkingquote:Op woensdag 20 september 2006 23:25 schreef BlueCurl het volgende:
ze is in urban hellraiser geweest. toen peter elliot in het ziekenhuis was. geen oude vriendin van H
neen wat ik bedoel met west is dat ze in die afl met die game fanaten agent elliot (calliegh fling) kwam opzoeken in het ziekenhuis nadat er geschoten was in het crime lab.quote:Op donderdag 21 september 2006 12:01 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ja dat klopt, toen ging het nog over het feit dat iemand ten onrechte werd vastgehouden ofzo (dacht West) alleen toen kwam H weer met een of andere geniale opmerking![]()
Ik mis trouwens Marisol al weer een aardige tijd in de series.. komt ze niet meer terug ofzo?
quote:Op donderdag 21 september 2006 14:07 schreef BlueCurl het volgende:
no worries voor marisol. ze komt nog genoeg terug.
quote:Op donderdag 21 september 2006 19:21 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Ja, ik heb wat spoilers gelezen
![]()
![]()
ik ken hem iig nog nietquote:Op donderdag 21 september 2006 19:42 schreef Spaniard het volgende:
goede aflevering! Weet iemand trouwens hoe hetvolgende nummer, dat in de "Double Jeopardy" aflevering zat, heet? http://shanshu.sh.funpic.de/samples/csi_miami_4x18_01.mp3
quote:Op donderdag 21 september 2006 20:43 schreef BlueCurl het volgende:zo onmogelijke combinatie. vind je nie?
uhuh was daar ook wel blij mij enkel op de manier hoe alles gaat vind ik een beetje jammer maar dat zul je nog wel zienquote:
we verklappen ook helemaal niksquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:26 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Hey hallo! Beetje rustig met dat gespoiler he
Dan ist goed.. houden zoquote:Op zaterdag 23 september 2006 06:46 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
we verklappen ook helemaal niks
www.rtl.nlquote:Op maandag 25 september 2006 22:23 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Iemand de preview voor morgen?
staan er nog leuke extra's op? ik zit er aan te denken om hem uit amerika te laten shippen en dan in 1 keer s3. ik word ondertitels beu die j eniet uit kunt zetten.quote:Op maandag 25 september 2006 22:25 schreef dndiek het volgende:
Seizoen 3 deel 1 gekocht en meteen bij de eerste afleveringen al heel wat verrassingen gezien
Worden ze van rtl gehaald? ahaa wist ik niet.. sorry!quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:00 schreef boneyard het volgende:
dinsdag 26 september 2006, 20:30-21:30, rtl5
s04e19 driven
Bij een zeer gewelddadige overval op een kuuroord valt een gewonde. De jacht wordt geopend op de drie dieven voordat er nog meer mensen gewond raken.
toen ik ze maakte kwam ie van mij zelf af. maat tvgids.nl of rtl.nl heeft ook een omschrijvingquote:Op dinsdag 26 september 2006 11:37 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Worden ze van rtl gehaald? ahaa wist ik niet.. sorry!
Klink wel boeiend dit![]()
Ah joh, maakt niet uit.. zo blijft het gissen naar de beelden..quote:Op woensdag 27 september 2006 09:00 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
toen ik ze maakte kwam ie van mij zelf af. maat tvgids.nl of rtl.nl heeft ook een omschrijvingDe aflevering die over 2 weken komst zal ik eens kijken of ik dan weer tijd heb voor caps en co. tot die tijd zit ik echt nog helemaal vol gepland
Heeft ze nou een relatie met Horatio of niet?quote:Op woensdag 27 september 2006 00:42 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Leuke aflevering.. Marisol was er weer
kom je nog wel vanzelf achter hoe het zit. ik verklap niks. ik mag nie spoilerenquote:Op woensdag 27 september 2006 14:48 schreef Koningin het volgende:
[..]
Heeft ze nou een relatie met Horatio of niet?
Mag wel.. maar in het spoiler topicquote:Op woensdag 27 september 2006 17:00 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
kom je nog wel vanzelf achter hoe het zit. ik verklap niks. ik mag nie spoileren
is geen spoiler topic gewoon het USA topicquote:Op woensdag 27 september 2006 21:58 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Mag wel.. maar in het spoiler topic![]()
![]()
Ook goed jouw feessiequote:Op woensdag 27 september 2006 22:55 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
is geen spoiler topic gewoon het USA topicook daar kun je spoileren hoor
tussen spoilertags net zoals hier.
Ik heb vandaag het laatste stuk gezien, die man heeft echt iets zeg.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:51 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb dat programma nooit gekeken maar ik weet wel dat die ene man uit dat programma zo'nstem heeft dankzij iemand uit dit topic: Post hier oudere mannen
Ben ik de enige die dat vind dan?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:53 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag het laatste stuk gezien, die man heeft echt iets zeg.![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:44 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Vond het vandaag wederom een goede aflevering.. Wel viel het me op dat in elk gesprek wat gevoerd werd Natalia op de achtergrond te zien was.. ten minste.. ze leek die persoon er van achteren op..
Van de details of gewoon gek van Nbv.. hoe je het wilt noemenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:41 schreef rena het volgende:
[..]
Jij bent van de details?
Ik vond het een goede aflevering, volgens mij wilden ze een beetje het Bonnie & Clyde idee creeëren. Lekker ranzige beginscene ook![]()
haha zal ik eens beginnen met detailsquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:31 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Van de details of gewoon gek van Nbv.. hoe je het wilt noemen![]()
![]()
Ik vind ryan een beetje een heetgebakerd type.. Volgens mij is hij erg gek op erica, maar tegelijkertijd is er geen relatie mogelijkquote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:14 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
haha zal ik eens beginnen met detailsennuh ff vraagje tussendoor: wat vind jij van ryan?
in het algemeen. ik denk dat het moet gaan lukken met de caps weer hoorMoest ff in het ritme komen. (school, kung fu, werk etc!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ryan is wel een beetje koppig zo nu en dan. In seizoen 5 eerste aflevering is dat wel grappig overigens. Maar niet iedereen hier zal dat tof vinden![]()
Sjonge jonge, dat wordt weer mooi klote zeg.. wederom een goede 4 maanden wachten op nieuwe afleveringen..quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:23 schreef BlueCurl het volgende:
uhuh daarom vroeg ik indd wat je van ryan vond
trouwens.. we gaan nu heel sneaky langzaam naar de season finale toewerken. Want dit is afl 21 van de 25 totaal. dus over 4,5 week is het seizoen alweer afgelopen en zal het weer tot maart wachten wordenMaakten ze maar 52 afleveringen in een jaar
hihi ik zie per jaar netzoveel afleveringen als jouw hoorquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:52 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Sjonge jonge, dat wordt weer mooi klote zeg.. wederom een goede 4 maanden wachten op nieuwe afleveringen..
Kunnen we het zeker weer doen met herhalingen..
Sinds wanneer zijn er novels van??quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:49 schreef BlueCurl het volgende:
en ik heb weer de twee nieuwe novels van csi: miamiriptide en cult following. geen dee wat de nederlandse titels ervan zijn. Ze zijn wel van een andere auteur dus ik ben benieuwd... en ohw ze zijn ook zonder speed
al heel lang! Er zijn in totaal nu 4 boeken uit.quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:44 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn er novels van??
Je nickname is CSI_Miami en je weet niet eens dat er novels van zijn?quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:44 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn er novels van??
Ik neem altijd de US versies... Gewoon omdat ze in het engels zijn en dat je dan enigsinds met het lezen ook de stem in je hoofd kan halen van de acteurs. Geeft bij mij toch wat extra's. Maar ze liggen indd ook in vele winkels. Bij de bruna zie ik ze iig altijd liggen!quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:12 schreef rena het volgende:
[..]
Je nickname is CSI_Miami en je weet niet eens dat er novels van zijn?Zelfs ik wist dat. Ze liggen bij ons in de supermarkt
![]()
Toffe caps weer, BlueCurl![]()
nietquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:19 schreef rena het volgende:
Gwen Stefani Hollandback Girl
Dat nummer ken ik niet![]()
Aan de smiley te zien wordt er weer gemierenneukt.. het nummer heet 'Holla back girl'quote:
Als de sterretjes gelijk staan aan het aantal lettes van een naam,..quote:Op maandag 9 oktober 2006 07:00 schreef BlueCurl het volgende:
hihi maar naam? je bedoelt mijn onderschrift"CSI: Miami junkie" vroeger stond seizoen 1 en 2 en stukje van 3 ook op mijn site. Maar daar zijn inmiddels ook al veel nummers weer bij gekomen!
Jah hahaha dit keer maar geen spoilers wie er dood gaatAangezien via mijn muziek gedeelte ook Speedles dood toen werd gespoilert haha. Ik leer ook van mijn fouten!
nee de sterretjes zijn een willekeurig aantal dat ik gekozen hebquote:Op maandag 9 oktober 2006 11:25 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Als de sterretjes gelijk staan aan het aantal lettes van een naam,..Nee hoor, ben benieuwd!
![]()
kun je mss tussen spoiler tags dan zetten wie zijn/haar naam daar op die puntjes pastquote:Op maandag 9 oktober 2006 12:52 schreef CSI_MIAMI het volgende:
ahaa.. want op de aantal sterretjes paste precies 1 naam
Ben benieuwd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:36 schreef CSI_MIAMI het volgende:haha!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.puntjes komen niet overeen met de naam
dus nu weet je iig wie het niet is hehe... vanaaf weer voor jullie! Over 5 minuten voor mij ook een nieuwe aflevering whoei
ik sta gewoon vroeger op om het te kunnen zien. erg he?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:37 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Zeker erg! Kijk je nu seizoen 5 ofzo?
En jij hebt geen gevoel voor humorquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:49 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Aan de smiley te zien wordt er weer gemierenneukt.. het nummer heet 'Holla back girl'
Maar ach, rena mierenneukt wel eens wat vaker he!![]()
your welcome.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:28 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Haha, nou ik wacht in spanning(thnx for the spoiler
)
met me ogen! --> hoe bedoel je precies?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:40 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Hoe kijk jij die nieuwe afleveringen trouwens? Aangezien je er speciaal voor gaat zitten / wakker worden
download je ze? heb je op een manier amerikaanse tv? woon je in amerika of ergens waar je dat kan ontvangen? ...?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:21 schreef BlueCurl het volgende:
met me ogen! --> hoe bedoel je precies?
Bedankt, dat bedoelde ik inderdaad..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:42 schreef boneyard het volgende:
[..]
download je ze? heb je op een manier amerikaanse tv? woon je in amerika ze is rotterdammer of ergens waar je dat kan ontvangen? ...?
Waarom wordt je er dan speciaal wakker voorquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:53 schreef BlueCurl het volgende:
ik ben woonachtig in rotterdam en ik kan geen amrikaanse tv ontvangen. dat zegt vast genoeg
Ja, dat vraag ik me nu ook afquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:00 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Waarom wordt je er dan speciaal wakker voor![]()
jaja onze eigen (crime scene) investigation hierzoquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:03 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me nu ook afHet mysterie word steeds groter
![]()
omdat het nederlandse tijd hier om 4 uur sochtends op de buis komt oid. iig is het sochtends vroeg "toegankelijk" dus sta ik er wat vroeger voor opquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:00 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Waarom wordt je er dan speciaal wakker voor![]()
ah so! Het zou een reality show waard zijn.. ik ben John ffquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:34 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
omdat het nederlandse tijd hier om 4 uur sochtends op de buis komt oid. iig is het sochtends vroeg "toegankelijk" dus sta ik er wat vroeger voor op
reality show? John ff???? waar heb je het overquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:52 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
ah so! Het zou een reality show waard zijn.. ik ben John ff![]()
reality show.. john de mol,, talpa..quote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:59 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
reality show? John ff???? waar heb je het over?
dat csi miami daarondervaltquote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:56 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
reality show.. john de mol,, talpa..![]()
laat ook maarquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:33 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
dat csi miami daarondervaltik snap je ff nie meer hoor
jah over het feit dat ik talpa, john de mol en csi: miami nooit meer in combinatie wil zien. begrepenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:42 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
laat ook maar![]()
Verder nog iemand wat om over te babbelen
Okeej ik zal het uitleggen..quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:02 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
jah over het feit dat ik talpa, john de mol en csi: miami nooit meer in combinatie wil zien. begrepen?
half.. het is nog vroegquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:00 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Okeej ik zal het uitleggen..
het ging over het feit dat jij eerder op stond om de series van CSI:MIAMI op een toegankelijkere wijze te kunnen benaderen..
DAT PROCES, dat bedoelde ik met een 'realityshow'.. dus vandaar:
ff John bellen (john de mol van talpa, red.)
valt het kwartje?![]()
OMG wat snap je er niet aanquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:09 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
half.. het is nog vroegmss als ik het straks nog eens lees
...
Ah joh, als niemand anders wat boeiends te melden heeft.. wat maakt het dan uitquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:07 schreef boneyard het volgende:
email adressen uitwisselen is misschien wel een idee, dit wordt wel erg persoonlijk en zinloos voor de rest.
Zeker..quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:50 schreef rena het volgende:
Ja, en wat jullie te vertellen hebben is super boeiend.![]()
Ah joh, shit happensquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:19 schreef BlueCurl het volgende:
zal het voor volgende week wel weer proberenvind het wel leuk om te doen maar kwam er gewoon weg niet aan toe!
Kijk dit is wel een leuke vervanger voor de caps.. even een sneak preview over de aflevering!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:25 schreef BlueCurl het volgende:
nu word het leuk. iets met marisol, de spanningen qua mol betreft... enkel hoofdverhaal van de moord vond ik nie zo boeiend.... enjoy vanaaf
Net zoals vorige keer weer.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:51 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb net als de vorige keer alleen het laatste stukje gezien.Die vent is zo geil. Verder zou ik het programma toch niet kunnen volgen.
![]()
In de zin van Everybody Loves Raymond?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:24 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Net zoals vorige keer weer.Dinsdag kijk ik na GTST ELR (van de band) en dan is dat toch bijna afgelopen.
Ja.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:23 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
In de zin van Everybody Loves Raymond?
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:15 schreef BlueCurl het volgende:
nou marisol en h passen gewoon weg niet bij elkaar?
K vind het een leuk stelquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:15 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
nou marisol en h passen gewoon weg niet bij elkaar?
ik doe even mee....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:16 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Dan zou ik er maar goed van genieten.....![]()
![]()
![]()
Hey hallo, nu kan ik zelf natuurlijk ook wel raden wat er gaat gebeuren.. magoed..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:16 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik doe even mee....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ennuh uhm... sinds wanneer lees jij spoilers?
It wasn't mequote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:37 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Hey hallo, nu kan ik zelf natuurlijk ook wel raden wat er gaat gebeuren.. magoed..![]()
![]()
![]()
![]()
Geen idee, ik ben niet zo van de spoilers..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:16 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Wat gaat er dan gebeuren?
SPOILER: 4.22 t/m 4.25Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door BlueCurl op 19-10-2006 16:44:52 ]
jij dus niet... ik uhm heb hem wat aangepastquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:28 schreef CSI_MIAMI het volgende:
haha, wie kan de verleiding weerstaan..
Oh jawel hoor.. ik heb al 1x de fout gemaakt door in alle haast het spoiler topic aan te klikken en toen te zien wie de mol was, dat geintje flik ik mezelf echt nooit meer..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:32 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
jij dus niet... ik uhm heb hem wat aangepast
whehe neej begin er nie aanquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:30 schreef BlueCurl het volgende:
ohw hihi. najah als je heel voorzichtig de psoilers regel voor regel selecteerd kun je hem tot de helft ook lezen. tot vet gedrukte gedeelte haha. dan snap je mijn vorige reactie mss ook
welkom!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:24 schreef -Franktastic- het volgende:
Hey allemaal.
Ik heb me maar eens aangemeld hier bij Fok. Ik volg CSI Miami al vanaf het begin en lees ook heel vaak dit topic (en meerdere hier).
Ik ben nu zelf met kijken bij 5.02.
De laatste afleveringen van seizoen 4 zijn echt top! Mooie hoogtepunten van verhaallijnen en goede actie!
mensen uit dit topic zijn vaste klanten.. die kijken toch wel hehe. maaruh we kunnen gerust meerdere vaste mensen gebruiken hoorquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:00 schreef -Franktastic- het volgende:
Bedankt voor de info, maar ik weet hoe het werkt hoor
Wilde gewoon even de Nederlandse kijkers aansporen om vooral te kijken komende weken.
ik ook nooit. maar ik zit op amerikaans forum te zutten... en daar lees ik dus ook gewoon de spoilers... toevallig voor aankomende week ook eens nietquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:40 schreef Dafje33 het volgende:
Gezellie, hoe meer zielen, hoe meer vreugd....
(Ik wil geen spoilers lezen, maar ik heb geen zelfbeheersing)
Wat een druk leventje heb je toch ook hequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:57 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik ook nooit. maar ik zit op amerikaans forum te zutten... en daar lees ik dus ook gewoon de spoilers... toevallig voor aankomende week ook eens nietmaar das echt eens uitzonderlijk.
ik zal eens kijken of ik tijd kan maken voor caps aangezien ik herfstvakantie hebenkel weer hele weekend weg
jah ik heb sinds kort een leven gevondenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:29 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Wat een druk leventje heb je toch ook he![]()
Kan er niet om lachen, komt puur en alleen door die kwal van een presentatorquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:21 schreef rena het volgende:
Ik vond nog een leuk filmpje waarin David Caruso/Horatio z'n one liners belachelijk worden gemaakt![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=hdqPRfCUVGs
yep dat welquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:06 schreef rena het volgende:
Ja, David Spade vind ik ook niet geweldig, maar het idee is wel leuk![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:25 schreef BlueCurl het volgende:
hihi toen ik voor het eerst van youtube hoorde... wat zou ik nu als eerste hebben ingetiept?
quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:25 schreef BlueCurl het volgende:
hihi toen ik voor het eerst van youtube hoorde... wat zou ik nu als eerste hebben ingetiept?
Voor hoeveel doe je S1D2 kwijt?quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:41 schreef BlueCurl het volgende:
trouwens. ik heb csi miami s1 deel 1 en 2 te koop! ik wil de seizoen boxen uit amerika aanschaffen. geen idee of er iemand hier intresse in heb?
Nou super tochquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:06 schreef Dafje33 het volgende:
"Zeg, Horatio, heb je volgende week wat te doen, zo tussen de bedrijven door, want dan lijkt het me wel leuk om samen te gaan trouwen...als je toch niks anders te doen hebt...."![]()
ik vond de caps zelf ook wel aardig gelukt moet ik zeggen. enkel hoop ik niet dat ik te veel heb gespoilerd.. zo min mogelijk geprobeerd maar was echt serieus moeilijk! zal als ik het nie vergeet voor volgende week ook even doen aangezien dit de seizoens finales zijn! is eigenlijk 1 lange aflevering namelijk.. najah s5e1 hoort er eigenlijk ook bij maar dat zien jullie nog wel hihiquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:23 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Nou super, kijk er nu al naar uit!
Mala Noche, fijne mannetjes
(super caps BC)
Inderdaad klote zeg één week wachten.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:51 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ja zeker.. maar wat een vette aflevering zeg! kan niet wachten op de finale van volgende week!
het was ook nog helemaal niet duidelijk dat dat ging gebeuren, na de opmerkingen een tijdje terug.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:50 schreef edje34 het volgende:
Klote dat Marisol dood is.
You're nastyquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:59 schreef BlueCurl het volgende:marisol is dood
soz voor mijn rare humor maar was der liever kwijt dan lief in de serie
zal zo snel mogelijk nieuwe caps makenAls ik er aan denk morgen al!
trouwens.. dat einde... hihi horatio eens erg wraakzuchtig op een misschien wat verkeerde manier hihi...
Dat was idd voor mij ook het hoogtepunt van de serie, blegh wat een verschrikkelijke verhaallijn. Wel leuk om nog 1x te zien met ondertiteling, had toch een aantal dingen gemist de 1e keer.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:59 schreef BlueCurl het volgende:marisol is dood
soz voor mijn rare humor maar was der liever kwijt dan lief in de serie
Neergeschoten door gast van Mala Nochequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:53 schreef rena het volgende:
Oeh, vergeten te kijken![]()
Hoe is Marisol aan haar einde gekomen? De ziekte of is ze vermoord?
hihi ik ben nooit thuis op de dinsdag avond dus ik moet het sowieso zonder ondertitels doen hahaquote:Op woensdag 1 november 2006 00:00 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Dat was idd voor mij ook het hoogtepunt van de serie, blegh wat een verschrikkelijke verhaallijn. Wel leuk om nog 1x te zien met ondertiteling, had toch een aantal dingen gemist de 1e keer.
Ik vind het ook hel,emaal niet erg dat ze dood is,stiekem een klein beetje zitten juichen gisterenquote:Op woensdag 1 november 2006 00:00 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Dat was idd voor mij ook het hoogtepunt van de serie, blegh wat een verschrikkelijke verhaallijn. Wel leuk om nog 1x te zien met ondertiteling, had toch een aantal dingen gemist de 1e keer.
99% van de kijkers ookquote:Op woensdag 1 november 2006 15:26 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Ik vind het ook helemaal niet erg dat ze dood is,stiekem een klein beetje zitten juichen gisteren![]()
okayquote:
en a.s. dinsdag is de laatste nieuwe aflevering voor voorlopig! ik zit ook strak met de tijd hier. vandaar ook zo weinig caps afgelopen periode!quote:Op woensdag 1 november 2006 16:05 schreef Koningin het volgende:
Oh, ik heb al weer zoveel afleveringen gemist
Vergeet het telkens doordat ik geen tijd heb.....
kan me ff niemand te binnen schietenquote:Op woensdag 1 november 2006 16:18 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Word vetjes zo te zien
[..]
Goh, wie zal die 1% toch zijn![]()
aah die is smerigquote:Op woensdag 1 november 2006 20:51 schreef edje34 het volgende:
Ben nu net met seizoen 1 begonnen,zitten ook mooie afl bij. Ga zo verder met de afl waarin een meisje bij een speelpaleis word dood gevonden in het invalide toilet.
ohhh die was heftig!quote:Op woensdag 1 november 2006 20:51 schreef edje34 het volgende:
Ben nu net met seizoen 1 begonnen,zitten ook mooie afl bij. Ga zo verder met de afl waarin een meisje bij een speelpaleis word dood gevonden in het invalide toilet.
Vooral dat laatste verklaard een hoopquote:Op donderdag 2 november 2006 00:12 schreef BlueCurl het volgende:
die aflevering is tof... niet qua onderwerp want ook ik ben er tegen. maar de aflevering vind ik gewoon goed! en veel speedle ook...![]()
Haha dat sowieso. Maak meniet uit wat voor een ame vertwistend verhaal ze maken... hij mag zo terugkomen hihi. Ik ga binnenkort ook eens weer siezoen 1 in zijn geheel kijken denk ik! Zodra mijn examens voorbij zijn en alle praktijk netjes ingeleverd is met school!quote:Op donderdag 2 november 2006 01:54 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Vooral dat laatste verklaard een hoop![]()
waren speedle en frank ook bijquote:Op donderdag 2 november 2006 10:17 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Van de vorige afleveringen vond ik die ene leuk waar H en Delko op een crime scene zijn, en er opeens een ammoniaklucht geroken wordt..
RENNNE!
mijn dvd's heb ik voor de heb in mijn kast... als collectables. Maar binnenkort worden de nederlandse dvd's vervangen door de amerikaanse seizoens boxenquote:Op donderdag 2 november 2006 16:33 schreef edje34 het volgende:
Seizoen 2 ligt ook al weer 3 mnd ongezien in de kast.
hoe doe ik watquote:
Oei, begint dan een nieuw seizoen? Is dat 3, 4 of zijn we bij 5.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:41 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ja was inderdaad wel een leuke aflevering.. alleen beetje vaag hoe duidelijk werd dat het eigenlijk om het geld ging en niet om de mol (omdat die dus van de FBI zelf bleek te zijn, en niet eentje die alles aan de pers lekte)
Al met al een leuk open einde! Nu maar wachten tot maart 2007
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |