Zeker..quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:50 schreef rena het volgende:
Ja, en wat jullie te vertellen hebben is super boeiend.![]()
Ah joh, shit happensquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:19 schreef BlueCurl het volgende:
zal het voor volgende week wel weer proberenvind het wel leuk om te doen maar kwam er gewoon weg niet aan toe!
Kijk dit is wel een leuke vervanger voor de caps.. even een sneak preview over de aflevering!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:25 schreef BlueCurl het volgende:
nu word het leuk. iets met marisol, de spanningen qua mol betreft... enkel hoofdverhaal van de moord vond ik nie zo boeiend.... enjoy vanaaf
Net zoals vorige keer weer.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:51 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb net als de vorige keer alleen het laatste stukje gezien.Die vent is zo geil. Verder zou ik het programma toch niet kunnen volgen.
![]()
In de zin van Everybody Loves Raymond?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:24 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Net zoals vorige keer weer.Dinsdag kijk ik na GTST ELR (van de band) en dan is dat toch bijna afgelopen.
Ja.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:23 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
In de zin van Everybody Loves Raymond?
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:15 schreef BlueCurl het volgende:
nou marisol en h passen gewoon weg niet bij elkaar?
K vind het een leuk stelquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:15 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
nou marisol en h passen gewoon weg niet bij elkaar?
ik doe even mee....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:16 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Dan zou ik er maar goed van genieten.....![]()
![]()
![]()
Hey hallo, nu kan ik zelf natuurlijk ook wel raden wat er gaat gebeuren.. magoed..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:16 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik doe even mee....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ennuh uhm... sinds wanneer lees jij spoilers?
It wasn't mequote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:37 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Hey hallo, nu kan ik zelf natuurlijk ook wel raden wat er gaat gebeuren.. magoed..![]()
![]()
![]()
![]()
Geen idee, ik ben niet zo van de spoilers..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:16 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Wat gaat er dan gebeuren?
SPOILER: 4.22 t/m 4.25Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door BlueCurl op 19-10-2006 16:44:52 ]
jij dus niet... ik uhm heb hem wat aangepastquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:28 schreef CSI_MIAMI het volgende:
haha, wie kan de verleiding weerstaan..
Oh jawel hoor.. ik heb al 1x de fout gemaakt door in alle haast het spoiler topic aan te klikken en toen te zien wie de mol was, dat geintje flik ik mezelf echt nooit meer..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:32 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
jij dus niet... ik uhm heb hem wat aangepast
whehe neej begin er nie aanquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:30 schreef BlueCurl het volgende:
ohw hihi. najah als je heel voorzichtig de psoilers regel voor regel selecteerd kun je hem tot de helft ook lezen. tot vet gedrukte gedeelte haha. dan snap je mijn vorige reactie mss ook
welkom!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:24 schreef -Franktastic- het volgende:
Hey allemaal.
Ik heb me maar eens aangemeld hier bij Fok. Ik volg CSI Miami al vanaf het begin en lees ook heel vaak dit topic (en meerdere hier).
Ik ben nu zelf met kijken bij 5.02.
De laatste afleveringen van seizoen 4 zijn echt top! Mooie hoogtepunten van verhaallijnen en goede actie!
mensen uit dit topic zijn vaste klanten.. die kijken toch wel hehe. maaruh we kunnen gerust meerdere vaste mensen gebruiken hoorquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:00 schreef -Franktastic- het volgende:
Bedankt voor de info, maar ik weet hoe het werkt hoor
Wilde gewoon even de Nederlandse kijkers aansporen om vooral te kijken komende weken.
ik ook nooit. maar ik zit op amerikaans forum te zutten... en daar lees ik dus ook gewoon de spoilers... toevallig voor aankomende week ook eens nietquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:40 schreef Dafje33 het volgende:
Gezellie, hoe meer zielen, hoe meer vreugd....
(Ik wil geen spoilers lezen, maar ik heb geen zelfbeheersing)
Wat een druk leventje heb je toch ook hequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:57 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik ook nooit. maar ik zit op amerikaans forum te zutten... en daar lees ik dus ook gewoon de spoilers... toevallig voor aankomende week ook eens nietmaar das echt eens uitzonderlijk.
ik zal eens kijken of ik tijd kan maken voor caps aangezien ik herfstvakantie hebenkel weer hele weekend weg
jah ik heb sinds kort een leven gevondenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:29 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Wat een druk leventje heb je toch ook he![]()
Kan er niet om lachen, komt puur en alleen door die kwal van een presentatorquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:21 schreef rena het volgende:
Ik vond nog een leuk filmpje waarin David Caruso/Horatio z'n one liners belachelijk worden gemaakt![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=hdqPRfCUVGs
yep dat welquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:06 schreef rena het volgende:
Ja, David Spade vind ik ook niet geweldig, maar het idee is wel leuk![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:25 schreef BlueCurl het volgende:
hihi toen ik voor het eerst van youtube hoorde... wat zou ik nu als eerste hebben ingetiept?
quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:25 schreef BlueCurl het volgende:
hihi toen ik voor het eerst van youtube hoorde... wat zou ik nu als eerste hebben ingetiept?
Voor hoeveel doe je S1D2 kwijt?quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:41 schreef BlueCurl het volgende:
trouwens. ik heb csi miami s1 deel 1 en 2 te koop! ik wil de seizoen boxen uit amerika aanschaffen. geen idee of er iemand hier intresse in heb?
Nou super tochquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:06 schreef Dafje33 het volgende:
"Zeg, Horatio, heb je volgende week wat te doen, zo tussen de bedrijven door, want dan lijkt het me wel leuk om samen te gaan trouwen...als je toch niks anders te doen hebt...."![]()
ik vond de caps zelf ook wel aardig gelukt moet ik zeggen. enkel hoop ik niet dat ik te veel heb gespoilerd.. zo min mogelijk geprobeerd maar was echt serieus moeilijk! zal als ik het nie vergeet voor volgende week ook even doen aangezien dit de seizoens finales zijn! is eigenlijk 1 lange aflevering namelijk.. najah s5e1 hoort er eigenlijk ook bij maar dat zien jullie nog wel hihiquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:23 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Nou super, kijk er nu al naar uit!
Mala Noche, fijne mannetjes
(super caps BC)
Inderdaad klote zeg één week wachten.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:51 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ja zeker.. maar wat een vette aflevering zeg! kan niet wachten op de finale van volgende week!
het was ook nog helemaal niet duidelijk dat dat ging gebeuren, na de opmerkingen een tijdje terug.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:50 schreef edje34 het volgende:
Klote dat Marisol dood is.
You're nastyquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:59 schreef BlueCurl het volgende:marisol is dood
soz voor mijn rare humor maar was der liever kwijt dan lief in de serie
zal zo snel mogelijk nieuwe caps makenAls ik er aan denk morgen al!
trouwens.. dat einde... hihi horatio eens erg wraakzuchtig op een misschien wat verkeerde manier hihi...
Dat was idd voor mij ook het hoogtepunt van de serie, blegh wat een verschrikkelijke verhaallijn. Wel leuk om nog 1x te zien met ondertiteling, had toch een aantal dingen gemist de 1e keer.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:59 schreef BlueCurl het volgende:marisol is dood
soz voor mijn rare humor maar was der liever kwijt dan lief in de serie
Neergeschoten door gast van Mala Nochequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:53 schreef rena het volgende:
Oeh, vergeten te kijken![]()
Hoe is Marisol aan haar einde gekomen? De ziekte of is ze vermoord?
hihi ik ben nooit thuis op de dinsdag avond dus ik moet het sowieso zonder ondertitels doen hahaquote:Op woensdag 1 november 2006 00:00 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Dat was idd voor mij ook het hoogtepunt van de serie, blegh wat een verschrikkelijke verhaallijn. Wel leuk om nog 1x te zien met ondertiteling, had toch een aantal dingen gemist de 1e keer.
Ik vind het ook hel,emaal niet erg dat ze dood is,stiekem een klein beetje zitten juichen gisterenquote:Op woensdag 1 november 2006 00:00 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Dat was idd voor mij ook het hoogtepunt van de serie, blegh wat een verschrikkelijke verhaallijn. Wel leuk om nog 1x te zien met ondertiteling, had toch een aantal dingen gemist de 1e keer.
99% van de kijkers ookquote:Op woensdag 1 november 2006 15:26 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Ik vind het ook helemaal niet erg dat ze dood is,stiekem een klein beetje zitten juichen gisteren![]()
okayquote:
en a.s. dinsdag is de laatste nieuwe aflevering voor voorlopig! ik zit ook strak met de tijd hier. vandaar ook zo weinig caps afgelopen periode!quote:Op woensdag 1 november 2006 16:05 schreef Koningin het volgende:
Oh, ik heb al weer zoveel afleveringen gemist
Vergeet het telkens doordat ik geen tijd heb.....
kan me ff niemand te binnen schietenquote:Op woensdag 1 november 2006 16:18 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Word vetjes zo te zien
[..]
Goh, wie zal die 1% toch zijn![]()
aah die is smerigquote:Op woensdag 1 november 2006 20:51 schreef edje34 het volgende:
Ben nu net met seizoen 1 begonnen,zitten ook mooie afl bij. Ga zo verder met de afl waarin een meisje bij een speelpaleis word dood gevonden in het invalide toilet.
ohhh die was heftig!quote:Op woensdag 1 november 2006 20:51 schreef edje34 het volgende:
Ben nu net met seizoen 1 begonnen,zitten ook mooie afl bij. Ga zo verder met de afl waarin een meisje bij een speelpaleis word dood gevonden in het invalide toilet.
Vooral dat laatste verklaard een hoopquote:Op donderdag 2 november 2006 00:12 schreef BlueCurl het volgende:
die aflevering is tof... niet qua onderwerp want ook ik ben er tegen. maar de aflevering vind ik gewoon goed! en veel speedle ook...![]()
Haha dat sowieso. Maak meniet uit wat voor een ame vertwistend verhaal ze maken... hij mag zo terugkomen hihi. Ik ga binnenkort ook eens weer siezoen 1 in zijn geheel kijken denk ik! Zodra mijn examens voorbij zijn en alle praktijk netjes ingeleverd is met school!quote:Op donderdag 2 november 2006 01:54 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Vooral dat laatste verklaard een hoop![]()
waren speedle en frank ook bijquote:Op donderdag 2 november 2006 10:17 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Van de vorige afleveringen vond ik die ene leuk waar H en Delko op een crime scene zijn, en er opeens een ammoniaklucht geroken wordt..
RENNNE!
mijn dvd's heb ik voor de heb in mijn kast... als collectables. Maar binnenkort worden de nederlandse dvd's vervangen door de amerikaanse seizoens boxenquote:Op donderdag 2 november 2006 16:33 schreef edje34 het volgende:
Seizoen 2 ligt ook al weer 3 mnd ongezien in de kast.
hoe doe ik watquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |