Nou super tochquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:06 schreef Dafje33 het volgende:
"Zeg, Horatio, heb je volgende week wat te doen, zo tussen de bedrijven door, want dan lijkt het me wel leuk om samen te gaan trouwen...als je toch niks anders te doen hebt...."![]()
ik vond de caps zelf ook wel aardig gelukt moet ik zeggen. enkel hoop ik niet dat ik te veel heb gespoilerd.. zo min mogelijk geprobeerd maar was echt serieus moeilijk! zal als ik het nie vergeet voor volgende week ook even doen aangezien dit de seizoens finales zijn! is eigenlijk 1 lange aflevering namelijk.. najah s5e1 hoort er eigenlijk ook bij maar dat zien jullie nog wel hihiquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:23 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Nou super, kijk er nu al naar uit!
Mala Noche, fijne mannetjes
(super caps BC)
Inderdaad klote zeg één week wachten.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:51 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ja zeker.. maar wat een vette aflevering zeg! kan niet wachten op de finale van volgende week!
het was ook nog helemaal niet duidelijk dat dat ging gebeuren, na de opmerkingen een tijdje terug.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:50 schreef edje34 het volgende:
Klote dat Marisol dood is.
You're nastyquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:59 schreef BlueCurl het volgende:marisol is dood
soz voor mijn rare humor maar was der liever kwijt dan lief in de serie
zal zo snel mogelijk nieuwe caps makenAls ik er aan denk morgen al!
trouwens.. dat einde... hihi horatio eens erg wraakzuchtig op een misschien wat verkeerde manier hihi...
Dat was idd voor mij ook het hoogtepunt van de serie, blegh wat een verschrikkelijke verhaallijn. Wel leuk om nog 1x te zien met ondertiteling, had toch een aantal dingen gemist de 1e keer.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:59 schreef BlueCurl het volgende:marisol is dood
soz voor mijn rare humor maar was der liever kwijt dan lief in de serie
Neergeschoten door gast van Mala Nochequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:53 schreef rena het volgende:
Oeh, vergeten te kijken![]()
Hoe is Marisol aan haar einde gekomen? De ziekte of is ze vermoord?
hihi ik ben nooit thuis op de dinsdag avond dus ik moet het sowieso zonder ondertitels doen hahaquote:Op woensdag 1 november 2006 00:00 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Dat was idd voor mij ook het hoogtepunt van de serie, blegh wat een verschrikkelijke verhaallijn. Wel leuk om nog 1x te zien met ondertiteling, had toch een aantal dingen gemist de 1e keer.
Ik vind het ook hel,emaal niet erg dat ze dood is,stiekem een klein beetje zitten juichen gisterenquote:Op woensdag 1 november 2006 00:00 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Dat was idd voor mij ook het hoogtepunt van de serie, blegh wat een verschrikkelijke verhaallijn. Wel leuk om nog 1x te zien met ondertiteling, had toch een aantal dingen gemist de 1e keer.
99% van de kijkers ookquote:Op woensdag 1 november 2006 15:26 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Ik vind het ook helemaal niet erg dat ze dood is,stiekem een klein beetje zitten juichen gisteren![]()
okayquote:
en a.s. dinsdag is de laatste nieuwe aflevering voor voorlopig! ik zit ook strak met de tijd hier. vandaar ook zo weinig caps afgelopen periode!quote:Op woensdag 1 november 2006 16:05 schreef Koningin het volgende:
Oh, ik heb al weer zoveel afleveringen gemist
Vergeet het telkens doordat ik geen tijd heb.....
kan me ff niemand te binnen schietenquote:Op woensdag 1 november 2006 16:18 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Word vetjes zo te zien
[..]
Goh, wie zal die 1% toch zijn![]()
aah die is smerigquote:Op woensdag 1 november 2006 20:51 schreef edje34 het volgende:
Ben nu net met seizoen 1 begonnen,zitten ook mooie afl bij. Ga zo verder met de afl waarin een meisje bij een speelpaleis word dood gevonden in het invalide toilet.
ohhh die was heftig!quote:Op woensdag 1 november 2006 20:51 schreef edje34 het volgende:
Ben nu net met seizoen 1 begonnen,zitten ook mooie afl bij. Ga zo verder met de afl waarin een meisje bij een speelpaleis word dood gevonden in het invalide toilet.
Vooral dat laatste verklaard een hoopquote:Op donderdag 2 november 2006 00:12 schreef BlueCurl het volgende:
die aflevering is tof... niet qua onderwerp want ook ik ben er tegen. maar de aflevering vind ik gewoon goed! en veel speedle ook...![]()
Haha dat sowieso. Maak meniet uit wat voor een ame vertwistend verhaal ze maken... hij mag zo terugkomen hihi. Ik ga binnenkort ook eens weer siezoen 1 in zijn geheel kijken denk ik! Zodra mijn examens voorbij zijn en alle praktijk netjes ingeleverd is met school!quote:Op donderdag 2 november 2006 01:54 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Vooral dat laatste verklaard een hoop![]()
waren speedle en frank ook bijquote:Op donderdag 2 november 2006 10:17 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Van de vorige afleveringen vond ik die ene leuk waar H en Delko op een crime scene zijn, en er opeens een ammoniaklucht geroken wordt..
RENNNE!
mijn dvd's heb ik voor de heb in mijn kast... als collectables. Maar binnenkort worden de nederlandse dvd's vervangen door de amerikaanse seizoens boxenquote:Op donderdag 2 november 2006 16:33 schreef edje34 het volgende:
Seizoen 2 ligt ook al weer 3 mnd ongezien in de kast.
hoe doe ik watquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |