Jij bent er wel een van de nutteloze kicks he?quote:
Dat houd gewoon in dat er meer gediscusieerd moet worden over de aflevering die zojuist is geweest. En deze week weer geen caps tenzij ik vanavond laat zin kan maken!quote:Op maandag 11 september 2006 00:07 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ja zeker, zo wordt de titel namelijk weer wat omhoog gegooid bij het overzicht.. Het is anders zo stil..
Het is vrij irritant als je niks toevoegd aan het topicquote:Op maandag 11 september 2006 00:07 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ja zeker, zo wordt de titel namelijk weer wat omhoog gegooid bij het overzicht.. Het is anders zo stil..
Gooi er dan een leuk gespresonderwerp in zou ik zeggenquote:Op maandag 11 september 2006 18:28 schreef rena het volgende:
[..]
Het is vrij irritant als je niks toevoegd aan het topic![]()
![]()
Zo klinkt het al een stuk minder heftig:quote:
quote:Series: 'CSI: Miami'
Episode Title: 'Collision'
Episode Number: 417
Synopsis: "A woman is killed from what seems to be a terrible auto accident. However, further evidence reveals that she was killed after the accident and a dead body is found in the trunk of the car. Now, as the investigation seems to be a case of a jewelry heist gone awry, the victim's traumatized son and Natalia's hidden past may hold the key to discovering what really happened."
is wel grappig hoor dat geheim. is iig een aflevering waarin nbv genoeg voorkomtquote:
tobo = toetsenboordquote:Op woensdag 13 september 2006 02:34 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Vette aflevering, leuk dat we ook wat meer te wete komen over het verleden van nbv..
'wel leuk overigens dat nbv achter mekander op het tobo staan'
Wat?
ah so!quote:Op woensdag 13 september 2006 09:18 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
tobo = toetsenboordsory is afk die ik gebruik maar normaal chat ik enkel met nerds hehe
ok.. had gisteren trouwens Necrophilia America (CSI:NY) gekeken.. smerige aflevering zeg.. hahaquote:Op donderdag 14 september 2006 11:56 schreef BlueCurl het volgende:
uhm zal eens kijken
heb al antwoord gegeven post hierboven!quote:Op donderdag 14 september 2006 12:01 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
ok.. had gisteren trouwens Necrophilia America (CSI:NY) gekeken.. smerige aflevering zeg.. haha![]()
haha junkiequote:Op donderdag 14 september 2006 12:03 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
heb al antwoord gegeven post hierboven!
Tsja dat is ook weer zo.. ik gooi er een dezer dagen maar weer eens een poll in voordat ik dadelijk weer het verwijt krijg dat ik niets toevoeg aan dit forumquote:
haha moet ik straks weer de OP gaan aanpassenquote:Op donderdag 14 september 2006 22:28 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Tsja dat is ook weer zo.. ik gooi er een dezer dagen maar weer eens een poll in voordat ik dadelijk weer het verwijt krijg dat ik niets toevoeg aan dit forum![]()
en ik ben al proberen tijd te maken om weer caps te kunnen maken voor jullie. maar is nog steeds erg drukkies hier. ben er straks twee weekenden niet + heel wat avonden dus ben ff erg vooruit aan het werken voor schoolquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:07 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ah joh, dat maakt niet uit toch![]()
- voegen we beide weer iets toe![]()
-
Jaja, ons een beetje in de steek laten hequote:Op zaterdag 16 september 2006 11:55 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
en ik ben al proberen tijd te maken om weer caps te kunnen maken voor jullie. maar is nog steeds erg drukkies hier. ben er straks twee weekenden niet + heel wat avonden dus ben ff erg vooruit aan het werken voor school
ja indd...quote:Op zondag 17 september 2006 00:48 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Jaja, ons een beetje in de steek laten he![]()
Bron: NOS.quote:Tweede lijk gevonden op set CSI
Op de set van de Amerikaanse tv- serie CSI: Miami is opnieuw een lijk gevonden. Een zwerver merkte vrijdag dat er een dood lichaam dreef in het water bij de set van de serie. Het gaat waarschijnlijk niet om een misdrijf.
Dinsdag werd ook al een lijk gevonden, maar dan op de set van de CSI: New York. In een pand waar de opnamen voor de serie zouden worden gemaakt werd er een gemummificeerd lijk gevonden.
De populaire CSI-series gaan over een forensisch team dat, in verschillende steden, diverse moorden op moet lossen. De reeksen komen van producent Jerry Bruckheimer.
whahaha. dit is wel heel komisch... niet voor de overledenen maar gewoon vanwege het concept. misschien wel een stunt ofzo aangezien in amerika het nieuwe seizoen vanaf morgen startquote:Op zondag 17 september 2006 12:41 schreef rena het volgende:
[..]
Bron: NOS.
CSI real lifeMoeten ze ook filmen of zo.
daar ruukt t wel naar joahquote:Op zondag 17 september 2006 13:11 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
whahaha. dit is wel heel komisch... niet voor de overledenen maar gewoon vanwege het concept. misschien wel een stunt ofzo aangezien in amerika het nieuwe seizoen vanaf morgen start
en dat is welk dialectquote:
Geen idee, is het een dialect dan..? Ik zei maar watquote:Op maandag 18 september 2006 13:44 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
en dat is welk dialect?
ennuh waar bijft die poll
morgen wekker zetten zo rond 6 uur terijl ik hele dag vrij ben. maar moet csi miami 5.1 zien hihi
Zet je daar serieus je wekker voorquote:Op maandag 18 september 2006 13:44 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
morgen wekker zetten zo rond 6 uur terijl ik hele dag vrij ben. maar moet csi miami 5.1 zien hihi
Ze moet haar naam wel eer aan doen hequote:Op maandag 18 september 2006 22:23 schreef rena het volgende:
[..]
Zet je daar serieus je wekker voor?
Wie?quote:Openingspost
Cast
David Caruso - Lt. Haratio Caine
ohw! die vind ik echt erg goed!quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:26 schreef boneyard het volgende:
dinsdag 19 september 2006, 20:30-21:30, rtl5
s06e18 double jeopardy
Een man wordt vrijgesproken van de moord op zijn vrouw. Het team vindt echter nieuw bewijsmateriaal.
bron: tvgids.nl
6.18quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:26 schreef boneyard het volgende:
dinsdag 19 september 2006, 20:30-21:30, rtl5
s06e18 double jeopardy
Een man wordt vrijgesproken van de moord op zijn vrouw. Het team vindt echter nieuw bewijsmateriaal.
bron: tvgids.nl
hehe was het maar zo'n feest. ben wel benieuwd hoe afl nr 100 gaat worden. das nu voor mij ook bijna.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:18 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
6.18![]()
oh ja, ik heb gestemd op Alexx..![]()
hehe moest ffkes kijken welke topic ik nu zat nl of USAquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:31 schreef rena het volgende:
Ik vond het een super gave aflevering!!![]()
![]()
Geen idee.. maar t zou me niet verbazen als het zo wasquote:Op woensdag 20 september 2006 12:36 schreef Dafje33 het volgende:
Die mevr. West was toch zoiets als de ex vriendin van Horatio? Of zit ik er helemaal naast?
Ja dat klopt, toen ging het nog over het feit dat iemand ten onrechte werd vastgehouden ofzo (dacht West) alleen toen kwam H weer met een of andere geniale opmerkingquote:Op woensdag 20 september 2006 23:25 schreef BlueCurl het volgende:
ze is in urban hellraiser geweest. toen peter elliot in het ziekenhuis was. geen oude vriendin van H
neen wat ik bedoel met west is dat ze in die afl met die game fanaten agent elliot (calliegh fling) kwam opzoeken in het ziekenhuis nadat er geschoten was in het crime lab.quote:Op donderdag 21 september 2006 12:01 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ja dat klopt, toen ging het nog over het feit dat iemand ten onrechte werd vastgehouden ofzo (dacht West) alleen toen kwam H weer met een of andere geniale opmerking![]()
Ik mis trouwens Marisol al weer een aardige tijd in de series.. komt ze niet meer terug ofzo?
quote:Op donderdag 21 september 2006 14:07 schreef BlueCurl het volgende:
no worries voor marisol. ze komt nog genoeg terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |