quote:Op donderdag 21 september 2006 19:21 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Ja, ik heb wat spoilers gelezen
![]()
![]()
ik ken hem iig nog nietquote:Op donderdag 21 september 2006 19:42 schreef Spaniard het volgende:
goede aflevering! Weet iemand trouwens hoe hetvolgende nummer, dat in de "Double Jeopardy" aflevering zat, heet? http://shanshu.sh.funpic.de/samples/csi_miami_4x18_01.mp3
quote:Op donderdag 21 september 2006 20:43 schreef BlueCurl het volgende:zo onmogelijke combinatie. vind je nie?
uhuh was daar ook wel blij mij enkel op de manier hoe alles gaat vind ik een beetje jammer maar dat zul je nog wel zienquote:
we verklappen ook helemaal niksquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:26 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Hey hallo! Beetje rustig met dat gespoiler he
Dan ist goed.. houden zoquote:Op zaterdag 23 september 2006 06:46 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
we verklappen ook helemaal niks
www.rtl.nlquote:Op maandag 25 september 2006 22:23 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Iemand de preview voor morgen?
staan er nog leuke extra's op? ik zit er aan te denken om hem uit amerika te laten shippen en dan in 1 keer s3. ik word ondertitels beu die j eniet uit kunt zetten.quote:Op maandag 25 september 2006 22:25 schreef dndiek het volgende:
Seizoen 3 deel 1 gekocht en meteen bij de eerste afleveringen al heel wat verrassingen gezien
Worden ze van rtl gehaald? ahaa wist ik niet.. sorry!quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:00 schreef boneyard het volgende:
dinsdag 26 september 2006, 20:30-21:30, rtl5
s04e19 driven
Bij een zeer gewelddadige overval op een kuuroord valt een gewonde. De jacht wordt geopend op de drie dieven voordat er nog meer mensen gewond raken.
bron: tvgids.nl
toen ik ze maakte kwam ie van mij zelf af. maat tvgids.nl of rtl.nl heeft ook een omschrijvingquote:Op dinsdag 26 september 2006 11:37 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Worden ze van rtl gehaald? ahaa wist ik niet.. sorry!
Klink wel boeiend dit![]()
Ah joh, maakt niet uit.. zo blijft het gissen naar de beelden..quote:Op woensdag 27 september 2006 09:00 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
toen ik ze maakte kwam ie van mij zelf af. maat tvgids.nl of rtl.nl heeft ook een omschrijvingDe aflevering die over 2 weken komst zal ik eens kijken of ik dan weer tijd heb voor caps en co. tot die tijd zit ik echt nog helemaal vol gepland
Heeft ze nou een relatie met Horatio of niet?quote:Op woensdag 27 september 2006 00:42 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Leuke aflevering.. Marisol was er weer
kom je nog wel vanzelf achter hoe het zit. ik verklap niks. ik mag nie spoilerenquote:Op woensdag 27 september 2006 14:48 schreef Koningin het volgende:
[..]
Heeft ze nou een relatie met Horatio of niet?
Mag wel.. maar in het spoiler topicquote:Op woensdag 27 september 2006 17:00 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
kom je nog wel vanzelf achter hoe het zit. ik verklap niks. ik mag nie spoileren
is geen spoiler topic gewoon het USA topicquote:Op woensdag 27 september 2006 21:58 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Mag wel.. maar in het spoiler topic![]()
![]()
Ook goed jouw feessiequote:Op woensdag 27 september 2006 22:55 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
is geen spoiler topic gewoon het USA topicook daar kun je spoileren hoor
tussen spoilertags net zoals hier.
Ik heb vandaag het laatste stuk gezien, die man heeft echt iets zeg.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:51 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb dat programma nooit gekeken maar ik weet wel dat die ene man uit dat programma zo'nstem heeft dankzij iemand uit dit topic: Post hier oudere mannen
Ben ik de enige die dat vind dan?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:53 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag het laatste stuk gezien, die man heeft echt iets zeg.![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:44 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Vond het vandaag wederom een goede aflevering.. Wel viel het me op dat in elk gesprek wat gevoerd werd Natalia op de achtergrond te zien was.. ten minste.. ze leek die persoon er van achteren op..
Van de details of gewoon gek van Nbv.. hoe je het wilt noemenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:41 schreef rena het volgende:
[..]
Jij bent van de details?
Ik vond het een goede aflevering, volgens mij wilden ze een beetje het Bonnie & Clyde idee creeëren. Lekker ranzige beginscene ook![]()
haha zal ik eens beginnen met detailsquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:31 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Van de details of gewoon gek van Nbv.. hoe je het wilt noemen![]()
![]()
Ik vind ryan een beetje een heetgebakerd type.. Volgens mij is hij erg gek op erica, maar tegelijkertijd is er geen relatie mogelijkquote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:14 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
haha zal ik eens beginnen met detailsennuh ff vraagje tussendoor: wat vind jij van ryan?
in het algemeen. ik denk dat het moet gaan lukken met de caps weer hoorMoest ff in het ritme komen. (school, kung fu, werk etc!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ryan is wel een beetje koppig zo nu en dan. In seizoen 5 eerste aflevering is dat wel grappig overigens. Maar niet iedereen hier zal dat tof vinden![]()
Sjonge jonge, dat wordt weer mooi klote zeg.. wederom een goede 4 maanden wachten op nieuwe afleveringen..quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:23 schreef BlueCurl het volgende:
uhuh daarom vroeg ik indd wat je van ryan vond
trouwens.. we gaan nu heel sneaky langzaam naar de season finale toewerken. Want dit is afl 21 van de 25 totaal. dus over 4,5 week is het seizoen alweer afgelopen en zal het weer tot maart wachten wordenMaakten ze maar 52 afleveringen in een jaar
hihi ik zie per jaar netzoveel afleveringen als jouw hoorquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:52 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Sjonge jonge, dat wordt weer mooi klote zeg.. wederom een goede 4 maanden wachten op nieuwe afleveringen..
Kunnen we het zeker weer doen met herhalingen..
Sinds wanneer zijn er novels van??quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:49 schreef BlueCurl het volgende:
en ik heb weer de twee nieuwe novels van csi: miamiriptide en cult following. geen dee wat de nederlandse titels ervan zijn. Ze zijn wel van een andere auteur dus ik ben benieuwd... en ohw ze zijn ook zonder speed
al heel lang! Er zijn in totaal nu 4 boeken uit.quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:44 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn er novels van??
Je nickname is CSI_Miami en je weet niet eens dat er novels van zijn?quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:44 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn er novels van??
Ik neem altijd de US versies... Gewoon omdat ze in het engels zijn en dat je dan enigsinds met het lezen ook de stem in je hoofd kan halen van de acteurs. Geeft bij mij toch wat extra's. Maar ze liggen indd ook in vele winkels. Bij de bruna zie ik ze iig altijd liggen!quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:12 schreef rena het volgende:
[..]
Je nickname is CSI_Miami en je weet niet eens dat er novels van zijn?Zelfs ik wist dat. Ze liggen bij ons in de supermarkt
![]()
Toffe caps weer, BlueCurl![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |