Toyotaquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Porsche
Platgeslagen Kever, fout configuratie, saaiste design van de eeuw
gelukkig heb ik een 40 jaar oude Peugeotquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:27 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Toyota
Burgelijke opa wagentjes, fout publiek, inspiratieloos design, lelijkste stations ooit
Peugeotquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:30 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
gelukkig heb ik een 40 jaar oude Peugeot![]()
check de edit trouwens
onbetrouwbaar klopt ja..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:31 schreef Xtreem het volgende:
[..]
PeugeotFranse onbetrouwbare autos
ah, dat verklaart![]()
Ik vind die nieuwe Avensis station erg mooi, maar goed, over smaak valt te twisten.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:31 schreef Xtreem het volgende:
Overigens meen ik dat wel van die lelijkste stations ooit.... Toyota en Honda kunnen geen stations maken
uhuquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Wel een beetje jammer hoe stefan reageert trouwens
Patserquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:25 schreef DS4 het volgende:
Aangezien ik nu op een van mijn kantoren zit zal ik hier separaat op terug moeten komen,
Ja echt jammer, zo "ken" ik hem nietquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
uhu
tijdloos design bla bla 13 jaar oud model bla big single bla waar moet je filmpjes van hebben? Mrucielago's, Busa'a, Vipers? bla kom hier heen met je Porsche en we zullen racen bla hier op de strip durven de exoten zich niet eens te vertonen bla.
Een beetje wel maar dat kan je verwachten in een supra fan topic.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Wel een beetje jammer hoe stefan reageert trouwens
haha ja een beetje onvolwassen is het wel he.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
uhu
tijdloos design bla bla 13 jaar oud model bla big single bla waar moet je filmpjes van hebben? Mrucielago's, Busa'a, Vipers? bla kom hier heen met je Porsche en we zullen racen bla hier op de strip durven de exoten zich niet eens te vertonen bla.
Dat is de eerste en enige die er mee door kan jaquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:32 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik vind die nieuwe Avensis station erg mooi, maar goed, over smaak valt te twisten.
Hij zit in de usa nu he. En met zijn 2 supras (die vallen onder de meest bekende supras in de community) gaat hij heel wat meetings af. En bij die usa gasten is alles bigger and better. Hij zal er wel een tik van meekrijgen misschien.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:35 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ja echt jammer, zo "ken" ik hem niet
Porsches zijn stock erg betrouwbaar.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:36 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
haha ja een beetje onvolwassen is het wel he.
Feit blijft overigens dat een porsche nagenoeg nooit op een strip staat.
Ik heb geen idee trouwens over de betrouwbaarheid.
Weet iemand daar wat meer van?
komt uit een ander topicquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
Omg
het is ook enorme langste piem0l strijd daar
Porsche heeft gewoon als nadeel dat de modellen allemaal op elkaar lijken.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:38 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Smaken verschillen natuurlijk.
Ik zou echer niet zo snel Porsche gaan bashen in een Porsche topic.
Die DS4 weet opzich wel veel, maar zoals Herman zegt, hij wekt alleen maar irritaties met z'n pro-Porsche posts en patserig gedoe
ik bedoel boven de 600pk.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:38 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Porsches zijn stock erg betrouwbaar.
Ja had de aanhalingstekens verkeerd staanquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:40 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ik bedoel boven de 600pk.
Daar gaat hun 'discussie' over.
In de autosport zijn ze wel goed, maar geen idee hoe dat zit met het tunen van die hokken.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:40 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ik bedoel boven de 600pk.
Daar gaat 'hun' discussie over.
Vroegah deden mods daar ook actief wat aan.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:38 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Smaken verschillen natuurlijk.
Ik zou echer niet zo snel Porsche gaan bashen in een Porsche topic.
maar het is niet nodig dat in elke post te verwerken, m.i.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:40 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Porsche heeft gewoon als nadeel dat de modellen allemaal op elkaar lijken.
You totally love it, or you hate it.
thanx!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:40 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ja had de aanhalingstekens verkeerd staan
ja zo is dat ook.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:41 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Vroegah deden mods daar ook actief wat aan.
Positief meeposten of opbokken in de fantopics.
Open dan een supra vs porsche (insert model here) topic.
Imho
Daarom zie mijn post boven de jouwequote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:41 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
maar het is niet nodig dat in elke post te verwerken, m.i.
Ja maar dat is met een Supra of b.v. MR2 ook mogelijk natuurlijk.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:42 schreef Hugster het volgende:
Wat heb je sowieso aan zo'n rechtuitbrander met een zo'n laag mogelijke 1/4 mile tijd?
Doe mij maar een (lichte) auto met een heerlijk onderstel, beren van remmen en een enorm soepele motor die goed oppakt over een groot toerengebied. Dus niet met z'n enorm turbogat.
gelezenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:42 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Daarom zie mijn post boven de jouwe
Jij hebt nog nooit meegereden in een single turbo supra merk ik.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:42 schreef Hugster het volgende:
Wat heb je sowieso aan zo'n rechtuitbrander met een zo'n laag mogelijke 1/4 mile tijd?
Doe mij maar een (lichte) auto met een heerlijk onderstel, beren van remmen en een enorm soepele motor die goed oppakt over een groot toerengebied. Dus niet met z'n enorm turbogat.
jawel alex doet het harstikke goequote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:42 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ja zo is dat ook.
er is op PTA alleen nooit een mod meer![]()
Maar die Illegaal.....quote:
De kick die je krijgt bij Stefans MKIVTT in NL was opzich wel geilquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:42 schreef Hugster het volgende:
Misschien, maar dan moet je sowieso niet boven de 600pk gaan. Al die filmpjes die je ziet van die big single supra's die dan rijdend toeren maken tot het moment dat de turbo en er echt ziek in gaat klappen en dan ff een paar keer snel het gas vol intrappen en zo zijwaarts schuivend en uber spinnend over een stukje weg schuiven/driftenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:43 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ja maar dat is met een Supra of b.v. MR2 ook mogelijk natuurlijk.
en wat verwacht je nou, in een Supra fanboy topic, dat we allemaal de 911 de hemel in prijzen?
klopt.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:46 schreef Hugster het volgende:
[..]
Misschien, maar dan moet je sowieso niet boven de 600pk gaan. Al die filmpjes die je ziet van die big single supra's die dan rijdend toeren maken tot het moment dat de turbo en er echt ziek in gaat klappen en dan ff een paar keer snel het gas vol intrappen en zo zijwaarts schuivend en uber spinnend over een stukje weg schuiven/driftenZo'n vermogen is gewoon geen reet meer aan, helemaal niet bruikbaar.
Ik weet het, maar dat ding had toen z'n 400-450pk eh. Dat is ook gewoon een lekker bruikbaar vermogen. Ik heb het over die 800-1400pk supra's waar stefan zo voor in de bres springt als Veyron killer en recordbrekersquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:46 schreef Xtreem het volgende:
[..]
De kick die je krijgt bij Stefans MKIVTT in NL was opzich wel geil
alleen met de aerodynamica en dito ophanging van een formule\le mans e.d. design heb je daar wat aanquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik weet het, maar dat ding had toen z'n 400-450pk eh. Dat is ook gewoon een lekker bruikbaar vermogen. Ik heb het over die 800-1400pk supra's waar stefan zo voor in de bres springt als Veyron killer en recordbrekers
Ik vraag me af of ik het verschil zou voelen tussen 450 en 800 pkquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik weet het, maar dat ding had toen z'n 400-450pk eh. Dat is ook gewoon een lekker bruikbaar vermogen. Ik heb het over die 800-1400pk supra's waar stefan zo voor in de bres springt als Veyron killer en recordbrekers
Dat is dus ook allemaal 'usa groter is beter' praat.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat voel je wel.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:51 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ik het verschil zou voelen tussen 450 en 800 pk
Nou ik ben toen in die 360 met Dennis weggeweest en de 400pk in dat ding vond ik niet al te spectaculair. De DB9 die daarna kwam heeft 60-70pk meer ofzo maar dat verschil voelde je al zeer duidelijkquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:51 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ik het verschil zou voelen tussen 450 en 800 pk
Toyota maakt gewoon goede motorenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:53 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Een van de redenen dat die supras niet snel kapot staan is gewoon heel simpel dat er zoveel gemod wordt dat het allemaal al weer vervangen is voor het kapot kan gaan
Yeah precies.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:55 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Toyota maakt gewoon goede motoren![]()
* Xtreem mompelt iets over de celica de deur uit ivm sparenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:55 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Yeah precies.
Daarom kost het mij ook een klein vermogen om mijn supra op de weg te houden
jij kiest net de verkeerdequote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:55 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Yeah precies.
Daarom kost het mij ook een klein vermogen om mijn supra op de weg te houden
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:56 schreef Xtreem het volgende:
[..]
* Xtreem mompelt iets over de celica de deur uit ivm sparen
Nu niet meer.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:57 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
jij kiest net de verkeerde
maar euh heb je betrouwbaarheids problemen dan?
I know.....quote:
Nee hij staat stil op het momentquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:10 schreef Xtreem het volgende:
[..]
I know.....
Nu is het klaar, opgelost, geen gezeik meer?
Damn... waar haal je de tijd & de energie vandaan....quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:13 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Nee hij staat stil op het moment
Afgelopen zaterdag de kleppen gesteld. Veel werk en dus niet terug dichtgebouwd.
Maandag en gisteren gedaan. Alles werkt(e) weer, maar ik heb een HKS SSQ bov gemonteerd, end ie viel ineens zomaar uit de flens. Dus nu moet ik dat eerst weer fixen.
Kleppen stellen was noodzakelijk kwaad, maar die ssq bov is gewoon geil. Die wilde ik graag en het is dus mijn eigen schuld dat hij even stilstaat.
Vanavond fixen
Je moet maar eens meerijden. Dan weet je het.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:15 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Damn... waar haal je de tijd & de energie vandaan....
Ik geloof meteen dat dat bloedgeil is.... Maar weegt het op tegen de tijd, moeite, gezeik en kosten!?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:16 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Je moet maar eens meerijden. Dan weet je het.
dat heet hobby, en daar maak je tijd voorquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:19 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik geloof meteen dat dat bloedgeil is.... Maar weegt het op tegen de tijd, moeite, gezeik en kosten!?
Niet tegen de kosten als je het economisch bekijkt.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:19 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik geloof meteen dat dat bloedgeil is.... Maar weegt het op tegen de tijd, moeite, gezeik en kosten!?
Dat snap ikquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:27 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Niet tegen de kosten als je het economisch bekijkt.
Wel als je het bekijkt vanuit het oogpunt 'hobby'. (en daarmee dus ook de andere punten)
Ik vind het leuk om zelf wat te bouwen met mijn handen. Dat vond ik vroeger nooit en had ik als hobby mijn computer. Nu het mijn werk is heb ik geen hobby meer () en zoek je iets om niet de hele tijd achter het beeldscherm te zitten.
En als je het zelf bouwt, en het is nog snel en betrouwbaar ook , dan geeft dat echt wel voldoening. Zeker als je flink hard een porsche 944 of een ferrari 308 (die kan ik hebben) eruit knalt.
Of wanneer je met een klein beetje gassen de hoofden van elke gezonde kerel ziet omdraaien.
Heerlijk gewoon.
Krijg je al een hekel aan jezelf?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:54 schreef Xtreem het volgende:
Kut zeg... net op de site van shell (voor een 2daagse kennismaking met Shell in portugal)een assesment ingevuld... Best confronterend
Ach ja. Het houd je van de straat zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:43 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dat snap ikIk denk alleen dat ik niet het geduld zou hebben om een hele winter eraan te sleutelen & klussen
Nee, shell organiseert een 2daagse case voor studenten, en die wordt gehouden in portugal. Ik wil daar wel heenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:57 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Krijg je al een hekel aan jezelf?
Hoezo voor een kennismaking?
Ga je naar Portugal dan?
Dure manier om van de straat gehouden te wordenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:57 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ach ja. Het houd je van de straat zullen we maar zeggen.
Hij is toch al weer terug?!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:00 schreef Tjabbo het volgende:
ThaFreak is er ookHoe is het op vakantie?
nee ik houd mezelf op de straatquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:00 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dure manier om van de straat gehouden te worden
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:00 schreef Tjabbo het volgende:
ThaFreak is er ookHoe is het op vakantie?
de realiteit is hard.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:59 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nou, een hekel niet. Sommige dingen weet je, sommige dingen realiseer je je pas wanneer je dat ding invult... (en dan ga je terug denken, en ja, dan klopt het)
je had je niet teruggemeld op karboquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:03 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ben al 2 dagen terug
![]()
maar was helemaal top![]()
![]()
I knowquote:
Op de een of andere manier geloof ik je, zonder dat ik de neiging heb om het zelf te testenquote:Maar een baksteen is harder
kan je uit ervaring vertellen dat bakstenen harder zijnquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:23 schreef Xtreem het volgende:
[..]
I know
[..]
Op de een of andere manier geloof ik je, zonder dat ik de neiging heb om het zelf te testen
nee nog nietquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:18 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
je had je niet teruggemeld op karbo
Genueckt op vakantie?
Waarom geloof ik meteen dat jij getest hebt....quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:26 schreef Fugie het volgende:
[..]
kan je uit ervaring vertellen dat bakstenen harder zijn![]()
Ik zie het probleem niet?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:29 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nee nog niet![]()
neucken doe ik hier wel![]()
allemaal van die 15/16 jarige sletjes daaro![]()
had ik ook niet van jou verwachtquote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:38 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
had ik ook niet van jou verwacht![]()
inkoppertjequote:
quote:
qua krapte ookquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:47 schreef Xtreem het volgende:
[..]
in dat geval:
Qua lengte passen ze beter bij jou
doe jij hierquote:
pssst. Hij is ambtenaar.quote:
quote:
en dan nog snel ff naar portugal erbij....quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:14 schreef Xtreem het volgende:
[..]je loopt achter. Dit is mijn laatste maand stufi...
Op kosten van Shell niet dat ik geselecteerd wordt...., niet op jouw kostenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:15 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
en dan nog snel ff naar portugal erbij....
Kloon nr. 17 van jou?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:51 schreef Tjabbo het volgende:
ow fuck ik mis wat de laatste tijd zeg.
ik wist niet dat er een nieuwe forumjostie was
Gekke buurmeisje wil sex met haar hond.
http://forum.fok.nl/user/history/145553![]()
![]()
Sorry, ben deze week een beetje drukquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:41 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Vroegah deden mods daar ook actief wat aan.
Positief meeposten of opbokken in de fantopics.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:55 schreef Alexxxxx het volgende:
klote dag..
Word ik vanochtend wakker, loop naar beneden, het eerste wat ik zie is dat een van onze cavia's dood in de kooi ligtTe laat op het werk, kan dat beest moeilijk bij de andere cavia in het hjok laten, nietwaar?
Kom ik weer thuis uit werk, envelop van Kras op de mat, vakantie gaat niet doorte weinig belangstelling
![]()
Nu maar herboekt op een latere datum, weer allemaal dingen afzeggen en zo
Heel goed!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:51 schreef Tjabbo het volgende:
Die amerikanen stellen hun bank gewoon wat anders in denk ik. Ze houden nu eenmaal van big numbers.
lekker aan het glijden geweest dusquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:42 schreef BaraCuda het volgende:
Zo dat was een natte kartdagtering eh
![]()
Onderstuur onderstuur onderstuur.... oooooohoverstuur overstuuroverstuur
Lijkt wel een minardi dat ding in de regen
Ja nog nooit zo vaak op een dag gespinnedquote:
ik vind het wel grappfigquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zie er wel meer![]()
Maar in PTA gelukkig maar ééntje....
ik ga de 404 hypen denk ikquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat sportwagentopic is hilarisch.....
Moet lukken, ik heb ondertussen ook al aardig wat mensen enthousiats gekregen over de Lada Niva, en die donderd van ellende uit elkaar als je er naar kijktquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:22 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik ga de 404 hypen denk ik![]()
Nee man, die zijn onverwoestbaarquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Moet lukken, ik heb ondertussen ook al aardig wat mensen enthousiats gekregen over de Lada Niva, en die donderd van ellende uit elkaar als je er naar kijkt![]()
hoe komt et?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:29 schreef Alexxxxx het volgende:
damn, ik ben er echt niet bij met mn hoofd, alles draait.... ik ga even naar buiten.....
jammer van de cavia..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niet gegeten, gat aan het graven voor de dode cavia, gerommel op fok.
lelijk vind ik em niet.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:31 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kom op man Supra is gewoon een lelijke kutbak
Wat kost zo'n frikandel als die stephan heeft?
quote:Paul, in Australia, was sparked by mention of a Peugeot 404: "Memories, memories, but then I am a Peugeot fanatic. As they say 'Engineered to be Enjoyed'. Cars designed by engineers with drivers in mind."
Keith replied: "They were GREAT, those cars! They won all the front places in all the tough African rallies every year -- Paris-Dakar, the East African Safari. Then they stopped making them, and the Toyotas took over. The 404 was the best car I've ever had."
ze zag jouquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:56 schreef Fugie het volgende:
die linker kiekt wel blij eh lipjuh
jajajajajaja die zag jou zeker wou je zeggenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:03 schreef lipje het volgende:
[..]
ze zag jou
Die blonde ernaast is wel yummie
godgloeiende, wat vind ik dat soort pakjes geilquote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:29 schreef lipje het volgende:
wat heeft Googol nou weer gedaan?
[afbeelding]
zo'n bak bedoel je?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:47 schreef Metalfreak het volgende:
Hoi
Vandaag in Düsseldorf geweest, damn, met een VW Polo val je daar meer op dan in een Porsche 911 of Boxster... Heb ze in alle varianten langs zien komen, ook wel stuk of 10 Cayennes gezien of zo... Echt aparte auto zo'n Porsche....![]()
Maar wel ook nog een Aston Martin V8 Vantage Volante gezien (en gehoord)
Zaterdag Keulenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:47 schreef Metalfreak het volgende:
Hoi
Vandaag in Düsseldorf geweest, damn, met een VW Polo val je daar meer op dan in een Porsche 911 of Boxster... Heb ze in alle varianten langs zien komen, ook wel stuk of 10 Cayennes gezien of zo... Echt aparte auto zo'n Porsche....![]()
Maar wel ook nog een Aston Martin V8 Vantage Volante gezien (en gehoord)
Grappig bedoeld topic in F&Fquote:
bedanktquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Grappig bedoeld topic in F&F
F&F mod doet m op slot
Danny doet m weer open
onenigheid
F&F mods willen beide stoppen
ijsmeis word F&F mod
een aantal mods gaan staken
stakende mods op zwart
Ja, zoiets, maar dan donkerblauw en met de kap dicht...quote:
TF en ik zijn er nog hoor.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:27 schreef Fugie het volgende:
heel dat forum in de soep en dan muiten wij het van pta!
Ik geef even door dat je graag gebanned wilt wordenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:31 schreef ook_gek het volgende:
ik zeg user in staking POWER TO THE USERS
of wat wilt danny dan doen. Alle users bannen. SAMEN STAAN WE STERK
Nee man die krijgen het nog veel drukker, in alle FB topics de verzuurde excrew uithangenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:41 schreef BoJo het volgende:
wat zullen die 16 ineens een hap vrije tijd hebben![]()
Zijn er mods zonder kloontjes dan?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:46 schreef BoJo het volgende:
ik zit alleen hier, ik ken niet alle Fok! lingo/cultuur
maar ik snap wat je bedoelt... gaat alleen best lastig als ze gebanned zijn![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:47 schreef Fugie het volgende:
loller het is ook vette onzin bo, wij chillen hier geowon verder
en dat betekent?quote:
hey tommiequote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ej Peu![]()
wat voor pda?
ik vond het ook wel kut, vooral op mijn qtek met schermpje van 1 bij 1
Daar was ik nu eigenlijk echt aan toe... Maar hier is nergens iets te doen...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:53 schreef Fugie het volgende:
[..]
stappen op een doordeweekse dag wanneer je al afgemat bent
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik zit op een Qteck 9100 te rammen, in de foyer van de golfclub (ben aan t werk)
weet je nog wel hoe een scheermes eruit zietquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:51 schreef BoJo het volgende:
nah ik ga slapen, morgen de nieuwe klant op bezoek..dus dat word scheren
truzzel
is het wat of niet, die wou ik van de week ook gaan halenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hey tommie
ik zit op een Qteck 9100 te rammen, in de foyer van de golfclub (ben aan t werk)
moet wel, voor als je ff was vergeten hoe ik wasquote:
trek je Baf! toch weer uit het stofquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:38 schreef BoJo het volgende:
van mij mogen ze alles bannen en deleten als ze PTA SC maar laten staan![]()
truzzelquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:51 schreef BoJo het volgende:
nah ik ga slapen, morgen de nieuwe klant op bezoek..dus dat word scheren
truzzel
snelle of veilige?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:57 schreef Hugster het volgende:
tommy heb je voor mij een proxy?
Ik vind je oprecht tof, en dat weet je.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
moet wel, voor als je ff was vergeten hoe ik was
Snel. Veilig is niet belangrijk.quote:
zelfde schermpje als ik heb dusquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hey tommie
Ik ben er erg tevreden over, je moet em alleen echt zien als uitgebreide telefoon, anders erger je je dood. en hij is echt een stuk groter als een normale telefoon.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:58 schreef Fugie het volgende:
[..]
is het wat of niet, die wou ik van de week ook gaan halen
moet wel lukken inderdaad, nooit geprobeert dus 100% zeker ben ik niet.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:03 schreef Hugster het volgende:
[..]
Snel. Veilig is niet belangrijk.
Mijn mattie kan ons Eweka payserver abo'tje niet gebruiken nu daar in BostonBlijkbaar accepteren ze geen amerikaans verkeer. En ik dacht dat het via een europese of nederlandse proxy mogelijk wel zou gaan lukken.
Of werkt proxy + usenet niet?
Dank je, wanneer is er ergens weer een pta meeting?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vind je oprecht tof, en dat weet je.
ik heb die S200 die is iets kleiner en zonder toestenbord werkt inderdaad wel oke.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben er erg tevreden over, je moet em alleen echt zien als uitgebreide telefoon, anders erger je je dood. en hij is echt een stuk groter als een normale telefoon.
maar ik kan na 4 weken niet meer zonder, overal wanneer je wil ff je mail bekijken, snel iets opzoeken, enz, het is zo makkelijk.
zaterdagquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dank je, wanneer is er ergens weer een pta meeting?
ik ga
en zondagquote:
he hebben ze jou even mooi tuk gehad.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:11 schreef ijsmeis het volgende:
TVP!
zaterdag en zondagquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dank je, wanneer is er ergens weer een pta meeting?
ik ga
Heauzeaux?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:12 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
he hebben ze jou even mooi tuk gehad.
en volgende week in Rotterdamquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zaterdag en zondag![]()
zaterdag in Duiven, zondag am Ring
Maar welke gratis proxy raad je aan? Dan maar minder snel.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:08 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
moet wel lukken inderdaad, nooit geprobeert dus 100% zeker ben ik niet.
theoretisch moet het iig werken.
Ik heb geen snelle public proxy beschikbaar, die zijn trouwens ook redelijk zeldzaam.
jij bent voorlopig nog niet klaar met bijlezenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:11 schreef ijsmeis het volgende:
TVP!
Inderdaadquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jij bent voorlopig nog niet klaar met bijlezen
Ze gaat zo slapen want ze moeten werkenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jij bent voorlopig nog niet klaar met bijlezen
Sinds wanneer ben ik meervoudquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:15 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ze gaat zo slapen want ze moeten werken
Troost je, ik ben nu al uren integraal aan het lezen, en ik luister de ingalste fok radio uitzending, en nog mis ik 90%.....quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Inderdaad.
Dat wordt morgennacht pas hoor![]()
.
Dat is altijd moeilijk te zeggen omdat die dingen meestal snel dood zijn.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:13 schreef Hugster het volgende:
[..]
Maar welke gratis proxy raad je aan? Dan maar minder snel.
in PTA is niks aan het handjequote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:20 schreef Klonk het volgende:
is het hier nu wel een beetje gezellig, heb wel een beetje gehad...
mooiquote:
knippersquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:18 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dat is altijd moeilijk te zeggen omdat die dingen meestal snel dood zijn.
je kan die lists ff afzoeken, via google.
deze heb ik zo 1-2-3 gevonden en lijkt ook redelijk snel.
217.119.124.145:8080
jaquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
mooi![]()
Heb je nog lekker foto's gemaakt in Tienray ?
behalve als onze eigen relnicht tommy online is.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:22 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
in PTA is er nooit wat aan de hand
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh is dan dat monaco aan de maas gebeuren?
Tnxquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:18 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dat is altijd moeilijk te zeggen omdat die dingen meestal snel dood zijn.
je kan die lists ff afzoeken, via google.
deze heb ik zo 1-2-3 gevonden en lijkt ook redelijk snel.
217.119.124.145:8080
2 mods stappen op en ze vragen jou snel terwijl er een rel uitbreekt.quote:
moet ik je aan je haren komen slepen?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ga niet, wil even zuinig aan doen voor de vakantie.
Ik heb me er amper mee bemoeit, om eerlijk te zijnquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:26 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
2 mods stappen op en ze vragen jou snel terwijl er een rel uitbreekt.
en dan kijken andere mods jou scheef aan terwijl je egienlijk stiekem door danny en de crew in je kontje gepakt bent en nu zit jij er mee.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
behalve als onze eigen relnicht tommy online is.
stuur mn treinkaartje maar met de post danquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:26 schreef lipje het volgende:
[..]
moet ik je aan je haren komen slepen?
sinds wanneer is Hugo de crew?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:26 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
en dan kijken andere mods jou scheef aan terwijl je egienlijk stiekem door danny en de crew in je kontje gepakt bent en nu zit jij er mee.
allequote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb me er amper mee bemoeit, om eerlijk te zijn. En welke mods kijken me precies scheef aan
.
Ik kon m al, bedankt dat je hem omhoog haalde in mn herinneringquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:27 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wat vind je trouwens van die 404 record diesel in dat beste autosport topic, mooi hè?
Nee hoor, ze is niet gevraagd, ze heeft keurig gemaild.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:26 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
nou sorry ik drukte me verkeerd uit.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb me er amper mee bemoeit, om eerlijk te zijn. En welke mods kijken me precies scheef aan
.
jeah misschien.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee hoor, ze is niet gevraagd, ze heeft keurig gemaild.
Ik heb haar nota bene zelf op de MEd gewezen
Mijn god, toen ik nog geen mod was kwam je al zulke reacties tegen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:29 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
nou sorry ik drukte me verkeerd uit.
lees verschillende topics maar eens bij. heb ik vanmiddag gedaan
er word hier en daar een leuke snerende opmerking richting jou gemaakt door users zoals als dat jij het persoonlijke slaafje van de crew (danny) bent, en daar komen nog wat leuke hatelijkheden bij. je kent het vast wel. dingen als 'dan nemen ze allemaal van die mods als ijsmeis' en dergelijke.
ik zou me persoonlijk flink in mijn ster gepakt zijn en ik zou zijn opgetieft. maar that's just me.
die 404 dakar is ook zo gaafquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kon m al, bedankt dat je hem omhoog haalde in mn herinnering
Tsja, veel hektiek, snelle beslissingen nemen in zo. Feit is ook dat F&F zonder mods zat, en dat ijsmeis EN online was, EN net op het randje afgewezen was bij de vorige sollicitatieronde een dikke maand gelden bij F&F.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:30 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
jeah misschien.
feit blijft dat ze snel ff iemand anders ervoor opzochten, in een tijd waarvan ze wisten dat de lucht zo nog niet geklaard zou zijn.
rustig maar lieverd.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn god, toen ik nog geen mod was kwam je al zulke reacties tegen.
Lees je zelf eens in ofzo.
En dat jij geen uitdaging aan durft te gaan en je makkelijk laat wegpesten kan ik niks aan doen.
*pakt de opmerking er weer bij*quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:31 schreef Tjabbo het volgende:
oh ja ik bedoel het natuurlijk alleen positief en imho en niet aanvallend en zo
Ijsmeis is lief. die val ik niet aan
Ja, bij de ikea. 14:00 dacht ik lipje en paal weten meer.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:31 schreef BazzoS het volgende:
GoeienavondHoorde ik daar een Fok! Meeting, zaterdag in Duiven?
jaquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:30 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
die 404 dakar is ook zo gaaf
maar die ken je dan ook al natuurlijk
Dat snap ik.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tsja, veel hektiek, snelle beslissingen nemen in zo. Feit is ook dat F&F zonder mods zat, en dat ijsmeis EN online was, EN net op het randje afgewezen was bij de vorige sollicitatieronde een dikke maand gelden bij F&F.
ik dacht Duisburgquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:33 schreef ijsmeis het volgende:
Duiven. Is dat niet die Ikea waar ik altijd kom.
geen mac-meets meer ?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:33 schreef ijsmeis het volgende:
Duiven. Is dat niet die Ikea waar ik altijd kom.
wat een gedoe toch altijd op Fok, met dat mod gedoe ookquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:33 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Dat snap ik.
Maar ik bedoel dat ook al is alles netjes gegaan, dat de meesten er toch met een scheef oog naar kijken, zelfs enkele (ex) mods.
in mijn beleving dan.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:33 schreef BaraCuda het volgende:
Ah nu komt de rel toch een beetje naar pta![]()
Regel jij de chips, pak ik 't bier!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:33 schreef BaraCuda het volgende:
Jaquote:
Dat is inderdaad erg jammer.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:33 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Dat snap ik.
Maar ik bedoel dat ook al is alles netjes gegaan, dat de meesten er toch met een scheef oog naar kijken, zelfs enkele (ex) mods.
in mijn beleving dan.
en mijn fout nog nagedaan met karten?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:33 schreef BaraCuda het volgende:
Moet je er niet ook lid wordenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:30 schreef BaraCuda het volgende:
Foyer van golfclub![]()
Toen ik dus aan het werk was bij de golfclub in hun home met hun homeys werd ik bij naam genoemt en ik denk dat ze mij hebben opgenomen in de erfenis
Dus Foyer![]()
Ikea?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, bij de ikea. 14:00 dacht ik lipje en paal weten meer.
Daar kom ik al een jaar niet meer johquote:
in pta is nog nooit een probleem geweest.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:34 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wat een gedoe toch altijd op Fok, met dat mod gedoe ook
Ja ach, er zijn altijd wel zeikerds.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:33 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Dat snap ik.
in mijn beleving dan.
ik heb nog wel een busplaatjequote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Tjabbo, open jij 1126 even?Tjabbo OPs
de manier van modden hier is volgesn mij zelfs een beetje inspiratie geweest voor de nieuwe policy, want zo gebeurde het hier al jarenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:35 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
in pta is nog nooit een probleem geweest.
Een van de wenige fora,
Bijna altijd goede mods, leuke users, weinig echte vervelende rellen en geen FA of A die er zich mee bemoeid. ook de manier van modden wordt niet aangepakt want de users vinden het blijkbaar prettig zo.
niets mis mee he
Oh dat kan ook, die zit er vlakbijquote:
Man ik ben er vandaag zo vaak afgevolgen dat ik niet eens meer weet hoe vaak het wasquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:34 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
en mijn fout nog nagedaan met karten?
regen, achterwiel, curb e.d.?
is dat niet tof?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de manier van modden hier is volgesn mij zelfs een beetje inspiratie geweest voor de nieuwe policy, want zo gebeurde het hier al jaren
Ook een amateur dusquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Man ik ben er vandaag zo vaak afgevolgen dat ik niet eens meer weet hoe vaak het was![]()
het druppelde een beetje, dus ik dacht mwa kan nog wel op slicks
Einde rechte stuk, achterkant blokkeerde en knal eraf![]()
Tijd voor regenbanden dusMaar ook met regenbanden stuk of 10x gespinnend
Maar het was wel supergaaf dus daar gaat het om
En er is helemaal niks kapot gegaan dus dat is ook positief
Alleen zitten nu wel alle lagers vol met zand![]()
PTA is oke, daarbuiten kom ik ook niet (meer)quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:35 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
in pta is nog nooit een probleem geweest.
Een van de wenige fora,
Bijna altijd goede mods, leuke users, weinig echte vervelende rellen en geen FA of A die er zich mee bemoeid. ook de manier van modden wordt niet aangepakt want de users vinden het blijkbaar prettig zo.
niets mis mee he
Mja amateur valt nog redelijk mee. Op droge baan behoorde we tot snelste, maar als je echt hard wil gaan in de regen en je verlegt je rempunt elke keer een stukje. Je achterkant slaat vast bij remmen en je staan gewoon achterstevorenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ook een amateur dus
ik hou er van, in de regen rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |