abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40107110
Ik zit met een groot probleem, wat zeg ik, gigantisch megaprobleem.
Mijn superknappe vriendin waarmee ik al 2 jaar een relatie mee heb, heb ik een maandje geleden mogen ontmaagden. Zij wilde heel graag door mij ontmaagd worden, omdat we zielsveel van elkaar houden.
Nou is het zo dat ik sinds de ontmaagding, maar 1 keer opnieuw met haar hebt gesexd en toen kwam ik er pas achter dat zij een clitorale afwijking heeft. Ze heeft een fucking grote clitoris, die wanneer ze opgewonden wordt verandert in een kleine piemel.
Toen ik dat zag kreeg ik de mijne niet meer omhoog en ik raak niet meer opgewonden van haar, het lijkt wel alsof ik iemand met een lul zit te neuken. Ik ben ook iemand die van orale seks houdt en ik vindt het niet lekker om een clitoris te pijpen, lijkt wel alsof ik dan een lul in mijn mond heb..

Ik wil haar eigenlijk dumpen, want mijn sexleven met haar zal altijd in een dip zitten. Wat vinden jullie ervan? Kan een clitoris operatief verkleind worden, wat is de oorzaak van een te grote clitoris.
Ik heb wat plaatjes van haar clitje zodat jullie het kunnen beoordelen. Ze weet niet dat ik die plaatjes hier plaats.

[ Bericht 1% gewijzigd door yvonne op 23-07-2006 19:01:36 ]
pi_40107126
Als je haar BH maar los krijgt!
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
pi_40107133
kap eens met je kut-topics.
  zondag 23 juli 2006 @ 17:09:15 #4
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_40107144
Laat me raden, je knapt op haar af omdat ze een groter geslachtsdeel heeft dan jou?
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_40107155
Deze sluit ik maar even
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')