trek je Baf! toch weer uit het stofquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:38 schreef BoJo het volgende:
van mij mogen ze alles bannen en deleten als ze PTA SC maar laten staan![]()
truzzelquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:51 schreef BoJo het volgende:
nah ik ga slapen, morgen de nieuwe klant op bezoek..dus dat word scheren
truzzel
snelle of veilige?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:57 schreef Hugster het volgende:
tommy heb je voor mij een proxy?
Ik vind je oprecht tof, en dat weet je.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
moet wel, voor als je ff was vergeten hoe ik was
Snel. Veilig is niet belangrijk.quote:
zelfde schermpje als ik heb dusquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hey tommie
ik zit op een Qteck 9100 te rammen, in de foyer van de golfclub (ben aan t werk)
Ik ben er erg tevreden over, je moet em alleen echt zien als uitgebreide telefoon, anders erger je je dood. en hij is echt een stuk groter als een normale telefoon.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:58 schreef Fugie het volgende:
[..]
is het wat of niet, die wou ik van de week ook gaan halen
moet wel lukken inderdaad, nooit geprobeert dus 100% zeker ben ik niet.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:03 schreef Hugster het volgende:
[..]
Snel. Veilig is niet belangrijk.
Mijn mattie kan ons Eweka payserver abo'tje niet gebruiken nu daar in BostonBlijkbaar accepteren ze geen amerikaans verkeer. En ik dacht dat het via een europese of nederlandse proxy mogelijk wel zou gaan lukken.
Of werkt proxy + usenet niet?
Dank je, wanneer is er ergens weer een pta meeting?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vind je oprecht tof, en dat weet je.
ik heb die S200 die is iets kleiner en zonder toestenbord werkt inderdaad wel oke.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben er erg tevreden over, je moet em alleen echt zien als uitgebreide telefoon, anders erger je je dood. en hij is echt een stuk groter als een normale telefoon.
maar ik kan na 4 weken niet meer zonder, overal wanneer je wil ff je mail bekijken, snel iets opzoeken, enz, het is zo makkelijk.
zaterdagquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dank je, wanneer is er ergens weer een pta meeting?
ik ga
en zondagquote:
he hebben ze jou even mooi tuk gehad.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:11 schreef ijsmeis het volgende:
TVP!
zaterdag en zondagquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dank je, wanneer is er ergens weer een pta meeting?
ik ga
Heauzeaux?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:12 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
he hebben ze jou even mooi tuk gehad.
en volgende week in Rotterdamquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zaterdag en zondag![]()
zaterdag in Duiven, zondag am Ring
Maar welke gratis proxy raad je aan? Dan maar minder snel.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:08 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
moet wel lukken inderdaad, nooit geprobeert dus 100% zeker ben ik niet.
theoretisch moet het iig werken.
Ik heb geen snelle public proxy beschikbaar, die zijn trouwens ook redelijk zeldzaam.
jij bent voorlopig nog niet klaar met bijlezenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:11 schreef ijsmeis het volgende:
TVP!
Inderdaadquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jij bent voorlopig nog niet klaar met bijlezen
Ze gaat zo slapen want ze moeten werkenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jij bent voorlopig nog niet klaar met bijlezen
Sinds wanneer ben ik meervoudquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:15 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ze gaat zo slapen want ze moeten werken
Troost je, ik ben nu al uren integraal aan het lezen, en ik luister de ingalste fok radio uitzending, en nog mis ik 90%.....quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Inderdaad.
Dat wordt morgennacht pas hoor![]()
.
Dat is altijd moeilijk te zeggen omdat die dingen meestal snel dood zijn.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:13 schreef Hugster het volgende:
[..]
Maar welke gratis proxy raad je aan? Dan maar minder snel.
in PTA is niks aan het handjequote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:20 schreef Klonk het volgende:
is het hier nu wel een beetje gezellig, heb wel een beetje gehad...
mooiquote:
knippersquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:18 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dat is altijd moeilijk te zeggen omdat die dingen meestal snel dood zijn.
je kan die lists ff afzoeken, via google.
deze heb ik zo 1-2-3 gevonden en lijkt ook redelijk snel.
217.119.124.145:8080
jaquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
mooi![]()
Heb je nog lekker foto's gemaakt in Tienray ?
behalve als onze eigen relnicht tommy online is.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:22 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
in PTA is er nooit wat aan de hand
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh is dan dat monaco aan de maas gebeuren?
Tnxquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:18 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dat is altijd moeilijk te zeggen omdat die dingen meestal snel dood zijn.
je kan die lists ff afzoeken, via google.
deze heb ik zo 1-2-3 gevonden en lijkt ook redelijk snel.
217.119.124.145:8080
2 mods stappen op en ze vragen jou snel terwijl er een rel uitbreekt.quote:
moet ik je aan je haren komen slepen?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ga niet, wil even zuinig aan doen voor de vakantie.
Ik heb me er amper mee bemoeit, om eerlijk te zijnquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:26 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
2 mods stappen op en ze vragen jou snel terwijl er een rel uitbreekt.
en dan kijken andere mods jou scheef aan terwijl je egienlijk stiekem door danny en de crew in je kontje gepakt bent en nu zit jij er mee.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
behalve als onze eigen relnicht tommy online is.
stuur mn treinkaartje maar met de post danquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:26 schreef lipje het volgende:
[..]
moet ik je aan je haren komen slepen?
sinds wanneer is Hugo de crew?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:26 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
en dan kijken andere mods jou scheef aan terwijl je egienlijk stiekem door danny en de crew in je kontje gepakt bent en nu zit jij er mee.
allequote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb me er amper mee bemoeit, om eerlijk te zijn. En welke mods kijken me precies scheef aan
.
Ik kon m al, bedankt dat je hem omhoog haalde in mn herinneringquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:27 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wat vind je trouwens van die 404 record diesel in dat beste autosport topic, mooi hè?
Nee hoor, ze is niet gevraagd, ze heeft keurig gemaild.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:26 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |