godgloeiende, wat vind ik dat soort pakjes geilquote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:29 schreef lipje het volgende:
wat heeft Googol nou weer gedaan?
[afbeelding]
zo'n bak bedoel je?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:47 schreef Metalfreak het volgende:
Hoi
Vandaag in Düsseldorf geweest, damn, met een VW Polo val je daar meer op dan in een Porsche 911 of Boxster... Heb ze in alle varianten langs zien komen, ook wel stuk of 10 Cayennes gezien of zo... Echt aparte auto zo'n Porsche....![]()
Maar wel ook nog een Aston Martin V8 Vantage Volante gezien (en gehoord)
Zaterdag Keulenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:47 schreef Metalfreak het volgende:
Hoi
Vandaag in Düsseldorf geweest, damn, met een VW Polo val je daar meer op dan in een Porsche 911 of Boxster... Heb ze in alle varianten langs zien komen, ook wel stuk of 10 Cayennes gezien of zo... Echt aparte auto zo'n Porsche....![]()
Maar wel ook nog een Aston Martin V8 Vantage Volante gezien (en gehoord)
Grappig bedoeld topic in F&Fquote:
bedanktquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Grappig bedoeld topic in F&F
F&F mod doet m op slot
Danny doet m weer open
onenigheid
F&F mods willen beide stoppen
ijsmeis word F&F mod
een aantal mods gaan staken
stakende mods op zwart
Ja, zoiets, maar dan donkerblauw en met de kap dicht...quote:
TF en ik zijn er nog hoor.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:27 schreef Fugie het volgende:
heel dat forum in de soep en dan muiten wij het van pta!
Ik geef even door dat je graag gebanned wilt wordenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:31 schreef ook_gek het volgende:
ik zeg user in staking POWER TO THE USERS
of wat wilt danny dan doen. Alle users bannen. SAMEN STAAN WE STERK
Nee man die krijgen het nog veel drukker, in alle FB topics de verzuurde excrew uithangenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:41 schreef BoJo het volgende:
wat zullen die 16 ineens een hap vrije tijd hebben![]()
Zijn er mods zonder kloontjes dan?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:46 schreef BoJo het volgende:
ik zit alleen hier, ik ken niet alle Fok! lingo/cultuur
maar ik snap wat je bedoelt... gaat alleen best lastig als ze gebanned zijn![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:47 schreef Fugie het volgende:
loller het is ook vette onzin bo, wij chillen hier geowon verder
en dat betekent?quote:
hey tommiequote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ej Peu![]()
wat voor pda?
ik vond het ook wel kut, vooral op mijn qtek met schermpje van 1 bij 1
Daar was ik nu eigenlijk echt aan toe... Maar hier is nergens iets te doen...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:53 schreef Fugie het volgende:
[..]
stappen op een doordeweekse dag wanneer je al afgemat bent
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik zit op een Qteck 9100 te rammen, in de foyer van de golfclub (ben aan t werk)
weet je nog wel hoe een scheermes eruit zietquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:51 schreef BoJo het volgende:
nah ik ga slapen, morgen de nieuwe klant op bezoek..dus dat word scheren
truzzel
is het wat of niet, die wou ik van de week ook gaan halenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hey tommie
ik zit op een Qteck 9100 te rammen, in de foyer van de golfclub (ben aan t werk)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |