Nee man die krijgen het nog veel drukker, in alle FB topics de verzuurde excrew uithangenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:41 schreef BoJo het volgende:
wat zullen die 16 ineens een hap vrije tijd hebben![]()
Zijn er mods zonder kloontjes dan?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:46 schreef BoJo het volgende:
ik zit alleen hier, ik ken niet alle Fok! lingo/cultuur
maar ik snap wat je bedoelt... gaat alleen best lastig als ze gebanned zijn![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:47 schreef Fugie het volgende:
loller het is ook vette onzin bo, wij chillen hier geowon verder
en dat betekent?quote:
hey tommiequote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ej Peu![]()
wat voor pda?
ik vond het ook wel kut, vooral op mijn qtek met schermpje van 1 bij 1
Daar was ik nu eigenlijk echt aan toe... Maar hier is nergens iets te doen...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:53 schreef Fugie het volgende:
[..]
stappen op een doordeweekse dag wanneer je al afgemat bent
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik zit op een Qteck 9100 te rammen, in de foyer van de golfclub (ben aan t werk)
weet je nog wel hoe een scheermes eruit zietquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:51 schreef BoJo het volgende:
nah ik ga slapen, morgen de nieuwe klant op bezoek..dus dat word scheren
truzzel
is het wat of niet, die wou ik van de week ook gaan halenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hey tommie
ik zit op een Qteck 9100 te rammen, in de foyer van de golfclub (ben aan t werk)
moet wel, voor als je ff was vergeten hoe ik wasquote:
trek je Baf! toch weer uit het stofquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:38 schreef BoJo het volgende:
van mij mogen ze alles bannen en deleten als ze PTA SC maar laten staan![]()
truzzelquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:51 schreef BoJo het volgende:
nah ik ga slapen, morgen de nieuwe klant op bezoek..dus dat word scheren
truzzel
snelle of veilige?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:57 schreef Hugster het volgende:
tommy heb je voor mij een proxy?
Ik vind je oprecht tof, en dat weet je.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
moet wel, voor als je ff was vergeten hoe ik was
Snel. Veilig is niet belangrijk.quote:
zelfde schermpje als ik heb dusquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hey tommie
Ik ben er erg tevreden over, je moet em alleen echt zien als uitgebreide telefoon, anders erger je je dood. en hij is echt een stuk groter als een normale telefoon.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:58 schreef Fugie het volgende:
[..]
is het wat of niet, die wou ik van de week ook gaan halen
moet wel lukken inderdaad, nooit geprobeert dus 100% zeker ben ik niet.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:03 schreef Hugster het volgende:
[..]
Snel. Veilig is niet belangrijk.
Mijn mattie kan ons Eweka payserver abo'tje niet gebruiken nu daar in BostonBlijkbaar accepteren ze geen amerikaans verkeer. En ik dacht dat het via een europese of nederlandse proxy mogelijk wel zou gaan lukken.
Of werkt proxy + usenet niet?
Dank je, wanneer is er ergens weer een pta meeting?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vind je oprecht tof, en dat weet je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |