nou sorry ik drukte me verkeerd uit.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb me er amper mee bemoeit, om eerlijk te zijn. En welke mods kijken me precies scheef aan
.
jeah misschien.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee hoor, ze is niet gevraagd, ze heeft keurig gemaild.
Ik heb haar nota bene zelf op de MEd gewezen
Mijn god, toen ik nog geen mod was kwam je al zulke reacties tegen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:29 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
nou sorry ik drukte me verkeerd uit.
lees verschillende topics maar eens bij. heb ik vanmiddag gedaan
er word hier en daar een leuke snerende opmerking richting jou gemaakt door users zoals als dat jij het persoonlijke slaafje van de crew (danny) bent, en daar komen nog wat leuke hatelijkheden bij. je kent het vast wel. dingen als 'dan nemen ze allemaal van die mods als ijsmeis' en dergelijke.
ik zou me persoonlijk flink in mijn ster gepakt zijn en ik zou zijn opgetieft. maar that's just me.
die 404 dakar is ook zo gaafquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kon m al, bedankt dat je hem omhoog haalde in mn herinnering
Tsja, veel hektiek, snelle beslissingen nemen in zo. Feit is ook dat F&F zonder mods zat, en dat ijsmeis EN online was, EN net op het randje afgewezen was bij de vorige sollicitatieronde een dikke maand gelden bij F&F.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:30 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
jeah misschien.
feit blijft dat ze snel ff iemand anders ervoor opzochten, in een tijd waarvan ze wisten dat de lucht zo nog niet geklaard zou zijn.
rustig maar lieverd.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn god, toen ik nog geen mod was kwam je al zulke reacties tegen.
Lees je zelf eens in ofzo.
En dat jij geen uitdaging aan durft te gaan en je makkelijk laat wegpesten kan ik niks aan doen.
*pakt de opmerking er weer bij*quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:31 schreef Tjabbo het volgende:
oh ja ik bedoel het natuurlijk alleen positief en imho en niet aanvallend en zo
Ijsmeis is lief. die val ik niet aan
Ja, bij de ikea. 14:00 dacht ik lipje en paal weten meer.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:31 schreef BazzoS het volgende:
GoeienavondHoorde ik daar een Fok! Meeting, zaterdag in Duiven?
jaquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:30 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
die 404 dakar is ook zo gaaf
maar die ken je dan ook al natuurlijk
Dat snap ik.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tsja, veel hektiek, snelle beslissingen nemen in zo. Feit is ook dat F&F zonder mods zat, en dat ijsmeis EN online was, EN net op het randje afgewezen was bij de vorige sollicitatieronde een dikke maand gelden bij F&F.
ik dacht Duisburgquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:33 schreef ijsmeis het volgende:
Duiven. Is dat niet die Ikea waar ik altijd kom.
geen mac-meets meer ?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:33 schreef ijsmeis het volgende:
Duiven. Is dat niet die Ikea waar ik altijd kom.
wat een gedoe toch altijd op Fok, met dat mod gedoe ookquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:33 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Dat snap ik.
Maar ik bedoel dat ook al is alles netjes gegaan, dat de meesten er toch met een scheef oog naar kijken, zelfs enkele (ex) mods.
in mijn beleving dan.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:33 schreef BaraCuda het volgende:
Ah nu komt de rel toch een beetje naar pta![]()
Regel jij de chips, pak ik 't bier!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:33 schreef BaraCuda het volgende:
Jaquote:
Dat is inderdaad erg jammer.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:33 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Dat snap ik.
Maar ik bedoel dat ook al is alles netjes gegaan, dat de meesten er toch met een scheef oog naar kijken, zelfs enkele (ex) mods.
in mijn beleving dan.
en mijn fout nog nagedaan met karten?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:33 schreef BaraCuda het volgende:
Moet je er niet ook lid wordenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:30 schreef BaraCuda het volgende:
Foyer van golfclub![]()
Toen ik dus aan het werk was bij de golfclub in hun home met hun homeys werd ik bij naam genoemt en ik denk dat ze mij hebben opgenomen in de erfenis
Dus Foyer![]()
Ikea?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, bij de ikea. 14:00 dacht ik lipje en paal weten meer.
Daar kom ik al een jaar niet meer johquote:
in pta is nog nooit een probleem geweest.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:34 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wat een gedoe toch altijd op Fok, met dat mod gedoe ook
Ja ach, er zijn altijd wel zeikerds.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:33 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Dat snap ik.
in mijn beleving dan.
ik heb nog wel een busplaatjequote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Tjabbo, open jij 1126 even?Tjabbo OPs
de manier van modden hier is volgesn mij zelfs een beetje inspiratie geweest voor de nieuwe policy, want zo gebeurde het hier al jarenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:35 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
in pta is nog nooit een probleem geweest.
Een van de wenige fora,
Bijna altijd goede mods, leuke users, weinig echte vervelende rellen en geen FA of A die er zich mee bemoeid. ook de manier van modden wordt niet aangepakt want de users vinden het blijkbaar prettig zo.
niets mis mee he
Oh dat kan ook, die zit er vlakbijquote:
Man ik ben er vandaag zo vaak afgevolgen dat ik niet eens meer weet hoe vaak het wasquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:34 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
en mijn fout nog nagedaan met karten?
regen, achterwiel, curb e.d.?
is dat niet tof?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de manier van modden hier is volgesn mij zelfs een beetje inspiratie geweest voor de nieuwe policy, want zo gebeurde het hier al jaren
Ook een amateur dusquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Man ik ben er vandaag zo vaak afgevolgen dat ik niet eens meer weet hoe vaak het was![]()
het druppelde een beetje, dus ik dacht mwa kan nog wel op slicks
Einde rechte stuk, achterkant blokkeerde en knal eraf![]()
Tijd voor regenbanden dusMaar ook met regenbanden stuk of 10x gespinnend
Maar het was wel supergaaf dus daar gaat het om
En er is helemaal niks kapot gegaan dus dat is ook positief
Alleen zitten nu wel alle lagers vol met zand![]()
PTA is oke, daarbuiten kom ik ook niet (meer)quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:35 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
in pta is nog nooit een probleem geweest.
Een van de wenige fora,
Bijna altijd goede mods, leuke users, weinig echte vervelende rellen en geen FA of A die er zich mee bemoeid. ook de manier van modden wordt niet aangepakt want de users vinden het blijkbaar prettig zo.
niets mis mee he
Mja amateur valt nog redelijk mee. Op droge baan behoorde we tot snelste, maar als je echt hard wil gaan in de regen en je verlegt je rempunt elke keer een stukje. Je achterkant slaat vast bij remmen en je staan gewoon achterstevorenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ook een amateur dus
ik hou er van, in de regen rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |