Toyotaquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Porsche
Platgeslagen Kever, fout configuratie, saaiste design van de eeuw
gelukkig heb ik een 40 jaar oude Peugeotquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:27 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Toyota
Burgelijke opa wagentjes, fout publiek, inspiratieloos design, lelijkste stations ooit
Peugeotquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:30 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
gelukkig heb ik een 40 jaar oude Peugeot![]()
check de edit trouwens
onbetrouwbaar klopt ja..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:31 schreef Xtreem het volgende:
[..]
PeugeotFranse onbetrouwbare autos
ah, dat verklaart![]()
Ik vind die nieuwe Avensis station erg mooi, maar goed, over smaak valt te twisten.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:31 schreef Xtreem het volgende:
Overigens meen ik dat wel van die lelijkste stations ooit.... Toyota en Honda kunnen geen stations maken
uhuquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Wel een beetje jammer hoe stefan reageert trouwens
Patserquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:25 schreef DS4 het volgende:
Aangezien ik nu op een van mijn kantoren zit zal ik hier separaat op terug moeten komen,
Ja echt jammer, zo "ken" ik hem nietquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
uhu
tijdloos design bla bla 13 jaar oud model bla big single bla waar moet je filmpjes van hebben? Mrucielago's, Busa'a, Vipers? bla kom hier heen met je Porsche en we zullen racen bla hier op de strip durven de exoten zich niet eens te vertonen bla.
Een beetje wel maar dat kan je verwachten in een supra fan topic.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Wel een beetje jammer hoe stefan reageert trouwens
haha ja een beetje onvolwassen is het wel he.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
uhu
tijdloos design bla bla 13 jaar oud model bla big single bla waar moet je filmpjes van hebben? Mrucielago's, Busa'a, Vipers? bla kom hier heen met je Porsche en we zullen racen bla hier op de strip durven de exoten zich niet eens te vertonen bla.
Dat is de eerste en enige die er mee door kan jaquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:32 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik vind die nieuwe Avensis station erg mooi, maar goed, over smaak valt te twisten.
Hij zit in de usa nu he. En met zijn 2 supras (die vallen onder de meest bekende supras in de community) gaat hij heel wat meetings af. En bij die usa gasten is alles bigger and better. Hij zal er wel een tik van meekrijgen misschien.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:35 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ja echt jammer, zo "ken" ik hem niet
Porsches zijn stock erg betrouwbaar.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:36 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
haha ja een beetje onvolwassen is het wel he.
Feit blijft overigens dat een porsche nagenoeg nooit op een strip staat.
Ik heb geen idee trouwens over de betrouwbaarheid.
Weet iemand daar wat meer van?
komt uit een ander topicquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
Omg
het is ook enorme langste piem0l strijd daar
Porsche heeft gewoon als nadeel dat de modellen allemaal op elkaar lijken.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:38 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Smaken verschillen natuurlijk.
Ik zou echer niet zo snel Porsche gaan bashen in een Porsche topic.
Die DS4 weet opzich wel veel, maar zoals Herman zegt, hij wekt alleen maar irritaties met z'n pro-Porsche posts en patserig gedoe
ik bedoel boven de 600pk.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:38 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Porsches zijn stock erg betrouwbaar.
Ja had de aanhalingstekens verkeerd staanquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:40 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ik bedoel boven de 600pk.
Daar gaat hun 'discussie' over.
In de autosport zijn ze wel goed, maar geen idee hoe dat zit met het tunen van die hokken.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:40 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ik bedoel boven de 600pk.
Daar gaat 'hun' discussie over.
Vroegah deden mods daar ook actief wat aan.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:38 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Smaken verschillen natuurlijk.
Ik zou echer niet zo snel Porsche gaan bashen in een Porsche topic.
maar het is niet nodig dat in elke post te verwerken, m.i.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:40 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Porsche heeft gewoon als nadeel dat de modellen allemaal op elkaar lijken.
You totally love it, or you hate it.
thanx!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:40 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ja had de aanhalingstekens verkeerd staan
ja zo is dat ook.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:41 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Vroegah deden mods daar ook actief wat aan.
Positief meeposten of opbokken in de fantopics.
Open dan een supra vs porsche (insert model here) topic.
Imho
Daarom zie mijn post boven de jouwequote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:41 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
maar het is niet nodig dat in elke post te verwerken, m.i.
Ja maar dat is met een Supra of b.v. MR2 ook mogelijk natuurlijk.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:42 schreef Hugster het volgende:
Wat heb je sowieso aan zo'n rechtuitbrander met een zo'n laag mogelijke 1/4 mile tijd?
Doe mij maar een (lichte) auto met een heerlijk onderstel, beren van remmen en een enorm soepele motor die goed oppakt over een groot toerengebied. Dus niet met z'n enorm turbogat.
gelezenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:42 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Daarom zie mijn post boven de jouwe
Jij hebt nog nooit meegereden in een single turbo supra merk ik.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:42 schreef Hugster het volgende:
Wat heb je sowieso aan zo'n rechtuitbrander met een zo'n laag mogelijke 1/4 mile tijd?
Doe mij maar een (lichte) auto met een heerlijk onderstel, beren van remmen en een enorm soepele motor die goed oppakt over een groot toerengebied. Dus niet met z'n enorm turbogat.
jawel alex doet het harstikke goequote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:42 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ja zo is dat ook.
er is op PTA alleen nooit een mod meer![]()
Maar die Illegaal.....quote:
De kick die je krijgt bij Stefans MKIVTT in NL was opzich wel geilquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:42 schreef Hugster het volgende:
Misschien, maar dan moet je sowieso niet boven de 600pk gaan. Al die filmpjes die je ziet van die big single supra's die dan rijdend toeren maken tot het moment dat de turbo en er echt ziek in gaat klappen en dan ff een paar keer snel het gas vol intrappen en zo zijwaarts schuivend en uber spinnend over een stukje weg schuiven/driftenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:43 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ja maar dat is met een Supra of b.v. MR2 ook mogelijk natuurlijk.
en wat verwacht je nou, in een Supra fanboy topic, dat we allemaal de 911 de hemel in prijzen?
klopt.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:46 schreef Hugster het volgende:
[..]
Misschien, maar dan moet je sowieso niet boven de 600pk gaan. Al die filmpjes die je ziet van die big single supra's die dan rijdend toeren maken tot het moment dat de turbo en er echt ziek in gaat klappen en dan ff een paar keer snel het gas vol intrappen en zo zijwaarts schuivend en uber spinnend over een stukje weg schuiven/driftenZo'n vermogen is gewoon geen reet meer aan, helemaal niet bruikbaar.
Ik weet het, maar dat ding had toen z'n 400-450pk eh. Dat is ook gewoon een lekker bruikbaar vermogen. Ik heb het over die 800-1400pk supra's waar stefan zo voor in de bres springt als Veyron killer en recordbrekersquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:46 schreef Xtreem het volgende:
[..]
De kick die je krijgt bij Stefans MKIVTT in NL was opzich wel geil
alleen met de aerodynamica en dito ophanging van een formule\le mans e.d. design heb je daar wat aanquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik weet het, maar dat ding had toen z'n 400-450pk eh. Dat is ook gewoon een lekker bruikbaar vermogen. Ik heb het over die 800-1400pk supra's waar stefan zo voor in de bres springt als Veyron killer en recordbrekers
Ik vraag me af of ik het verschil zou voelen tussen 450 en 800 pkquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik weet het, maar dat ding had toen z'n 400-450pk eh. Dat is ook gewoon een lekker bruikbaar vermogen. Ik heb het over die 800-1400pk supra's waar stefan zo voor in de bres springt als Veyron killer en recordbrekers
Dat is dus ook allemaal 'usa groter is beter' praat.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat voel je wel.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:51 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ik het verschil zou voelen tussen 450 en 800 pk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |