Toyotaquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Porsche
Platgeslagen Kever, fout configuratie, saaiste design van de eeuw
gelukkig heb ik een 40 jaar oude Peugeotquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:27 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Toyota
Burgelijke opa wagentjes, fout publiek, inspiratieloos design, lelijkste stations ooit
Peugeotquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:30 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
gelukkig heb ik een 40 jaar oude Peugeot![]()
check de edit trouwens
onbetrouwbaar klopt ja..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:31 schreef Xtreem het volgende:
[..]
PeugeotFranse onbetrouwbare autos
ah, dat verklaart![]()
Ik vind die nieuwe Avensis station erg mooi, maar goed, over smaak valt te twisten.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:31 schreef Xtreem het volgende:
Overigens meen ik dat wel van die lelijkste stations ooit.... Toyota en Honda kunnen geen stations maken
uhuquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Wel een beetje jammer hoe stefan reageert trouwens
Patserquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:25 schreef DS4 het volgende:
Aangezien ik nu op een van mijn kantoren zit zal ik hier separaat op terug moeten komen,
Ja echt jammer, zo "ken" ik hem nietquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
uhu
tijdloos design bla bla 13 jaar oud model bla big single bla waar moet je filmpjes van hebben? Mrucielago's, Busa'a, Vipers? bla kom hier heen met je Porsche en we zullen racen bla hier op de strip durven de exoten zich niet eens te vertonen bla.
Een beetje wel maar dat kan je verwachten in een supra fan topic.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Wel een beetje jammer hoe stefan reageert trouwens
haha ja een beetje onvolwassen is het wel he.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
uhu
tijdloos design bla bla 13 jaar oud model bla big single bla waar moet je filmpjes van hebben? Mrucielago's, Busa'a, Vipers? bla kom hier heen met je Porsche en we zullen racen bla hier op de strip durven de exoten zich niet eens te vertonen bla.
Dat is de eerste en enige die er mee door kan jaquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:32 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik vind die nieuwe Avensis station erg mooi, maar goed, over smaak valt te twisten.
Hij zit in de usa nu he. En met zijn 2 supras (die vallen onder de meest bekende supras in de community) gaat hij heel wat meetings af. En bij die usa gasten is alles bigger and better. Hij zal er wel een tik van meekrijgen misschien.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:35 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ja echt jammer, zo "ken" ik hem niet
Porsches zijn stock erg betrouwbaar.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:36 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
haha ja een beetje onvolwassen is het wel he.
Feit blijft overigens dat een porsche nagenoeg nooit op een strip staat.
Ik heb geen idee trouwens over de betrouwbaarheid.
Weet iemand daar wat meer van?
komt uit een ander topicquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
Omg
het is ook enorme langste piem0l strijd daar
Porsche heeft gewoon als nadeel dat de modellen allemaal op elkaar lijken.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:38 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Smaken verschillen natuurlijk.
Ik zou echer niet zo snel Porsche gaan bashen in een Porsche topic.
Die DS4 weet opzich wel veel, maar zoals Herman zegt, hij wekt alleen maar irritaties met z'n pro-Porsche posts en patserig gedoe
ik bedoel boven de 600pk.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:38 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Porsches zijn stock erg betrouwbaar.
Ja had de aanhalingstekens verkeerd staanquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:40 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ik bedoel boven de 600pk.
Daar gaat hun 'discussie' over.
In de autosport zijn ze wel goed, maar geen idee hoe dat zit met het tunen van die hokken.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:40 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ik bedoel boven de 600pk.
Daar gaat 'hun' discussie over.
Vroegah deden mods daar ook actief wat aan.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:38 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Smaken verschillen natuurlijk.
Ik zou echer niet zo snel Porsche gaan bashen in een Porsche topic.
maar het is niet nodig dat in elke post te verwerken, m.i.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:40 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Porsche heeft gewoon als nadeel dat de modellen allemaal op elkaar lijken.
You totally love it, or you hate it.
thanx!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:40 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ja had de aanhalingstekens verkeerd staan
ja zo is dat ook.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:41 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Vroegah deden mods daar ook actief wat aan.
Positief meeposten of opbokken in de fantopics.
Open dan een supra vs porsche (insert model here) topic.
Imho
Daarom zie mijn post boven de jouwequote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:41 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
maar het is niet nodig dat in elke post te verwerken, m.i.
Ja maar dat is met een Supra of b.v. MR2 ook mogelijk natuurlijk.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:42 schreef Hugster het volgende:
Wat heb je sowieso aan zo'n rechtuitbrander met een zo'n laag mogelijke 1/4 mile tijd?
Doe mij maar een (lichte) auto met een heerlijk onderstel, beren van remmen en een enorm soepele motor die goed oppakt over een groot toerengebied. Dus niet met z'n enorm turbogat.
gelezenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:42 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Daarom zie mijn post boven de jouwe
Jij hebt nog nooit meegereden in een single turbo supra merk ik.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:42 schreef Hugster het volgende:
Wat heb je sowieso aan zo'n rechtuitbrander met een zo'n laag mogelijke 1/4 mile tijd?
Doe mij maar een (lichte) auto met een heerlijk onderstel, beren van remmen en een enorm soepele motor die goed oppakt over een groot toerengebied. Dus niet met z'n enorm turbogat.
jawel alex doet het harstikke goequote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:42 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ja zo is dat ook.
er is op PTA alleen nooit een mod meer![]()
Maar die Illegaal.....quote:
De kick die je krijgt bij Stefans MKIVTT in NL was opzich wel geilquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:42 schreef Hugster het volgende:
Misschien, maar dan moet je sowieso niet boven de 600pk gaan. Al die filmpjes die je ziet van die big single supra's die dan rijdend toeren maken tot het moment dat de turbo en er echt ziek in gaat klappen en dan ff een paar keer snel het gas vol intrappen en zo zijwaarts schuivend en uber spinnend over een stukje weg schuiven/driftenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:43 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ja maar dat is met een Supra of b.v. MR2 ook mogelijk natuurlijk.
en wat verwacht je nou, in een Supra fanboy topic, dat we allemaal de 911 de hemel in prijzen?
klopt.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:46 schreef Hugster het volgende:
[..]
Misschien, maar dan moet je sowieso niet boven de 600pk gaan. Al die filmpjes die je ziet van die big single supra's die dan rijdend toeren maken tot het moment dat de turbo en er echt ziek in gaat klappen en dan ff een paar keer snel het gas vol intrappen en zo zijwaarts schuivend en uber spinnend over een stukje weg schuiven/driftenZo'n vermogen is gewoon geen reet meer aan, helemaal niet bruikbaar.
Ik weet het, maar dat ding had toen z'n 400-450pk eh. Dat is ook gewoon een lekker bruikbaar vermogen. Ik heb het over die 800-1400pk supra's waar stefan zo voor in de bres springt als Veyron killer en recordbrekersquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:46 schreef Xtreem het volgende:
[..]
De kick die je krijgt bij Stefans MKIVTT in NL was opzich wel geil
alleen met de aerodynamica en dito ophanging van een formule\le mans e.d. design heb je daar wat aanquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik weet het, maar dat ding had toen z'n 400-450pk eh. Dat is ook gewoon een lekker bruikbaar vermogen. Ik heb het over die 800-1400pk supra's waar stefan zo voor in de bres springt als Veyron killer en recordbrekers
Ik vraag me af of ik het verschil zou voelen tussen 450 en 800 pkquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik weet het, maar dat ding had toen z'n 400-450pk eh. Dat is ook gewoon een lekker bruikbaar vermogen. Ik heb het over die 800-1400pk supra's waar stefan zo voor in de bres springt als Veyron killer en recordbrekers
Dat is dus ook allemaal 'usa groter is beter' praat.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat voel je wel.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:51 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ik het verschil zou voelen tussen 450 en 800 pk
Nou ik ben toen in die 360 met Dennis weggeweest en de 400pk in dat ding vond ik niet al te spectaculair. De DB9 die daarna kwam heeft 60-70pk meer ofzo maar dat verschil voelde je al zeer duidelijkquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:51 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ik het verschil zou voelen tussen 450 en 800 pk
Toyota maakt gewoon goede motorenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:53 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Een van de redenen dat die supras niet snel kapot staan is gewoon heel simpel dat er zoveel gemod wordt dat het allemaal al weer vervangen is voor het kapot kan gaan
Yeah precies.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:55 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Toyota maakt gewoon goede motoren![]()
* Xtreem mompelt iets over de celica de deur uit ivm sparenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:55 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Yeah precies.
Daarom kost het mij ook een klein vermogen om mijn supra op de weg te houden
jij kiest net de verkeerdequote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:55 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Yeah precies.
Daarom kost het mij ook een klein vermogen om mijn supra op de weg te houden
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:56 schreef Xtreem het volgende:
[..]
* Xtreem mompelt iets over de celica de deur uit ivm sparen
Nu niet meer.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:57 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
jij kiest net de verkeerde
maar euh heb je betrouwbaarheids problemen dan?
I know.....quote:
Nee hij staat stil op het momentquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:10 schreef Xtreem het volgende:
[..]
I know.....
Nu is het klaar, opgelost, geen gezeik meer?
Damn... waar haal je de tijd & de energie vandaan....quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:13 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Nee hij staat stil op het moment
Afgelopen zaterdag de kleppen gesteld. Veel werk en dus niet terug dichtgebouwd.
Maandag en gisteren gedaan. Alles werkt(e) weer, maar ik heb een HKS SSQ bov gemonteerd, end ie viel ineens zomaar uit de flens. Dus nu moet ik dat eerst weer fixen.
Kleppen stellen was noodzakelijk kwaad, maar die ssq bov is gewoon geil. Die wilde ik graag en het is dus mijn eigen schuld dat hij even stilstaat.
Vanavond fixen
Je moet maar eens meerijden. Dan weet je het.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:15 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Damn... waar haal je de tijd & de energie vandaan....
Ik geloof meteen dat dat bloedgeil is.... Maar weegt het op tegen de tijd, moeite, gezeik en kosten!?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:16 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Je moet maar eens meerijden. Dan weet je het.
dat heet hobby, en daar maak je tijd voorquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:19 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik geloof meteen dat dat bloedgeil is.... Maar weegt het op tegen de tijd, moeite, gezeik en kosten!?
Niet tegen de kosten als je het economisch bekijkt.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:19 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik geloof meteen dat dat bloedgeil is.... Maar weegt het op tegen de tijd, moeite, gezeik en kosten!?
Dat snap ikquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:27 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Niet tegen de kosten als je het economisch bekijkt.
Wel als je het bekijkt vanuit het oogpunt 'hobby'. (en daarmee dus ook de andere punten)
Ik vind het leuk om zelf wat te bouwen met mijn handen. Dat vond ik vroeger nooit en had ik als hobby mijn computer. Nu het mijn werk is heb ik geen hobby meer () en zoek je iets om niet de hele tijd achter het beeldscherm te zitten.
En als je het zelf bouwt, en het is nog snel en betrouwbaar ook , dan geeft dat echt wel voldoening. Zeker als je flink hard een porsche 944 of een ferrari 308 (die kan ik hebben) eruit knalt.
Of wanneer je met een klein beetje gassen de hoofden van elke gezonde kerel ziet omdraaien.
Heerlijk gewoon.
Krijg je al een hekel aan jezelf?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:54 schreef Xtreem het volgende:
Kut zeg... net op de site van shell (voor een 2daagse kennismaking met Shell in portugal)een assesment ingevuld... Best confronterend
Ach ja. Het houd je van de straat zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:43 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dat snap ikIk denk alleen dat ik niet het geduld zou hebben om een hele winter eraan te sleutelen & klussen
Nee, shell organiseert een 2daagse case voor studenten, en die wordt gehouden in portugal. Ik wil daar wel heenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:57 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Krijg je al een hekel aan jezelf?
Hoezo voor een kennismaking?
Ga je naar Portugal dan?
Dure manier om van de straat gehouden te wordenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:57 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ach ja. Het houd je van de straat zullen we maar zeggen.
Hij is toch al weer terug?!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:00 schreef Tjabbo het volgende:
ThaFreak is er ookHoe is het op vakantie?
nee ik houd mezelf op de straatquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:00 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dure manier om van de straat gehouden te worden
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:00 schreef Tjabbo het volgende:
ThaFreak is er ookHoe is het op vakantie?
de realiteit is hard.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:59 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nou, een hekel niet. Sommige dingen weet je, sommige dingen realiseer je je pas wanneer je dat ding invult... (en dan ga je terug denken, en ja, dan klopt het)
je had je niet teruggemeld op karboquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:03 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ben al 2 dagen terug
![]()
maar was helemaal top![]()
![]()
I knowquote:
Op de een of andere manier geloof ik je, zonder dat ik de neiging heb om het zelf te testenquote:Maar een baksteen is harder
kan je uit ervaring vertellen dat bakstenen harder zijnquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:23 schreef Xtreem het volgende:
[..]
I know
[..]
Op de een of andere manier geloof ik je, zonder dat ik de neiging heb om het zelf te testen
nee nog nietquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:18 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
je had je niet teruggemeld op karbo
Genueckt op vakantie?
Waarom geloof ik meteen dat jij getest hebt....quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:26 schreef Fugie het volgende:
[..]
kan je uit ervaring vertellen dat bakstenen harder zijn![]()
Ik zie het probleem niet?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:29 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nee nog niet![]()
neucken doe ik hier wel![]()
allemaal van die 15/16 jarige sletjes daaro![]()
had ik ook niet van jou verwachtquote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:38 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
had ik ook niet van jou verwacht![]()
inkoppertjequote:
quote:
qua krapte ookquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:47 schreef Xtreem het volgende:
[..]
in dat geval:
Qua lengte passen ze beter bij jou
doe jij hierquote:
pssst. Hij is ambtenaar.quote:
quote:
en dan nog snel ff naar portugal erbij....quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:14 schreef Xtreem het volgende:
[..]je loopt achter. Dit is mijn laatste maand stufi...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |