Hij is toch al weer terug?!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:00 schreef Tjabbo het volgende:
ThaFreak is er ookHoe is het op vakantie?
nee ik houd mezelf op de straatquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:00 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dure manier om van de straat gehouden te worden
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:00 schreef Tjabbo het volgende:
ThaFreak is er ookHoe is het op vakantie?
de realiteit is hard.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:59 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nou, een hekel niet. Sommige dingen weet je, sommige dingen realiseer je je pas wanneer je dat ding invult... (en dan ga je terug denken, en ja, dan klopt het)
je had je niet teruggemeld op karboquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:03 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ben al 2 dagen terug
![]()
maar was helemaal top![]()
![]()
I knowquote:
Op de een of andere manier geloof ik je, zonder dat ik de neiging heb om het zelf te testenquote:Maar een baksteen is harder
kan je uit ervaring vertellen dat bakstenen harder zijnquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:23 schreef Xtreem het volgende:
[..]
I know
[..]
Op de een of andere manier geloof ik je, zonder dat ik de neiging heb om het zelf te testen
nee nog nietquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:18 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
je had je niet teruggemeld op karbo
Genueckt op vakantie?
Waarom geloof ik meteen dat jij getest hebt....quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:26 schreef Fugie het volgende:
[..]
kan je uit ervaring vertellen dat bakstenen harder zijn![]()
Ik zie het probleem niet?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:29 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nee nog niet![]()
neucken doe ik hier wel![]()
allemaal van die 15/16 jarige sletjes daaro![]()
had ik ook niet van jou verwachtquote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:38 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
had ik ook niet van jou verwacht![]()
inkoppertjequote:
quote:
qua krapte ookquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:47 schreef Xtreem het volgende:
[..]
in dat geval:
Qua lengte passen ze beter bij jou
doe jij hierquote:
pssst. Hij is ambtenaar.quote:
quote:
en dan nog snel ff naar portugal erbij....quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:14 schreef Xtreem het volgende:
[..]je loopt achter. Dit is mijn laatste maand stufi...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |