Op kosten van Shell niet dat ik geselecteerd wordt...., niet op jouw kostenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:15 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
en dan nog snel ff naar portugal erbij....
Kloon nr. 17 van jou?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:51 schreef Tjabbo het volgende:
ow fuck ik mis wat de laatste tijd zeg.
ik wist niet dat er een nieuwe forumjostie was
Gekke buurmeisje wil sex met haar hond.
http://forum.fok.nl/user/history/145553![]()
![]()
Sorry, ben deze week een beetje drukquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:41 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Vroegah deden mods daar ook actief wat aan.
Positief meeposten of opbokken in de fantopics.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:55 schreef Alexxxxx het volgende:
klote dag..
Word ik vanochtend wakker, loop naar beneden, het eerste wat ik zie is dat een van onze cavia's dood in de kooi ligtTe laat op het werk, kan dat beest moeilijk bij de andere cavia in het hjok laten, nietwaar?
Kom ik weer thuis uit werk, envelop van Kras op de mat, vakantie gaat niet doorte weinig belangstelling
![]()
Nu maar herboekt op een latere datum, weer allemaal dingen afzeggen en zo
Heel goed!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:51 schreef Tjabbo het volgende:
Die amerikanen stellen hun bank gewoon wat anders in denk ik. Ze houden nu eenmaal van big numbers.
lekker aan het glijden geweest dusquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:42 schreef BaraCuda het volgende:
Zo dat was een natte kartdagtering eh
![]()
Onderstuur onderstuur onderstuur.... oooooohoverstuur overstuuroverstuur
Lijkt wel een minardi dat ding in de regen
Ja nog nooit zo vaak op een dag gespinnedquote:
ik vind het wel grappfigquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zie er wel meer![]()
Maar in PTA gelukkig maar ééntje....
ik ga de 404 hypen denk ikquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat sportwagentopic is hilarisch.....
Moet lukken, ik heb ondertussen ook al aardig wat mensen enthousiats gekregen over de Lada Niva, en die donderd van ellende uit elkaar als je er naar kijktquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:22 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik ga de 404 hypen denk ik![]()
Nee man, die zijn onverwoestbaarquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Moet lukken, ik heb ondertussen ook al aardig wat mensen enthousiats gekregen over de Lada Niva, en die donderd van ellende uit elkaar als je er naar kijkt![]()
hoe komt et?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:29 schreef Alexxxxx het volgende:
damn, ik ben er echt niet bij met mn hoofd, alles draait.... ik ga even naar buiten.....
jammer van de cavia..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niet gegeten, gat aan het graven voor de dode cavia, gerommel op fok.
lelijk vind ik em niet.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:31 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kom op man Supra is gewoon een lelijke kutbak
Wat kost zo'n frikandel als die stephan heeft?
quote:Paul, in Australia, was sparked by mention of a Peugeot 404: "Memories, memories, but then I am a Peugeot fanatic. As they say 'Engineered to be Enjoyed'. Cars designed by engineers with drivers in mind."
Keith replied: "They were GREAT, those cars! They won all the front places in all the tough African rallies every year -- Paris-Dakar, the East African Safari. Then they stopped making them, and the Toyotas took over. The 404 was the best car I've ever had."
ze zag jouquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:56 schreef Fugie het volgende:
die linker kiekt wel blij eh lipjuh
jajajajajaja die zag jou zeker wou je zeggenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:03 schreef lipje het volgende:
[..]
ze zag jou
Die blonde ernaast is wel yummie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |