Dat vinden de Amerikanen leukquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:16 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Waar komen die "leukste" afleveringen vandaan? Er zijn een stuk betere nl...
En nu Joeyquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:28 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Wie heeft trouwens met wie geslapen?
hee, niks mis met Amerikanen!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:58 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Dat vinden de Amerikanen leuk.
Waar haal je dat soort dingen vandaanquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:00 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ach ja, in eerste instantie zouden Perry en Aniston alleen een bijrol vervullen en zou het gaan om de liefde tussen Joey en Monica. Courtney kwam voor de rol van Rachel, maar wilde liever Monica spelen. Chandler zou eerst een homo zijn, later hebben ze hem alleen homofiele eigenschappen gegeven (showmuziek, gay vader, en nog wat meer verwijzingen).
IMDB Trivia en IMDB Goofsquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:12 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Waar haal je dat soort dingen vandaan? Reportages?
En de andere 3?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:28 schreef Mangoworks2002 het volgende:
*opsomming*
Kom ik niet heel ver:quote:
Chandler en Rachel?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:57 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Kom ik niet heel ver:
Ross: Rachel, Emily; Carol, Copieermeisje, vriendin van phoebe welke haar haar afscheert
Chandler: Israelische soldate, Julia Roberts; Monica, Rachel, Janice, baas van Rachel (handcuffs)
Joey: te veel, maar o.a. Fruitmanden vrouwtje, Wendy...
Ja, volgens mij vroeger al eens, in een flashback naar de studententijd van Ross en Chandler?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:58 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Chandler en Rachel?
Dat haar van Chandler in die tijdquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:00 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Ja, volgens mij vroeger al eens, in een flashback naar de studententijd van Ross en Chandler?
KLOPT ! ff aanpassen... mis ik er nog meer?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:02 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Dat haar van Chandler in die tijd. Maar nee, dat was alleen een kiss volgens mij. (Monica and Ross toen ook, You where my mysterious night kisser ofzo
).
Charliequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:05 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ross en die donkere meid van z'n werk. Joey ook btw.
En Juli en nog wel watquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:06 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Charlie![]()
En Ross had toch ook wat met Janice![]()
bijna met Chandlerquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:28 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Rachel
1) Barry
2) Ross
3) Tag
4) Paolo
5) Elizabeth's dad Paul
6) Joshua
7) Chip Matthews
bijna met Rossquote:Phoebe
1) David
2) Mike
3) Kerel die boven Monica's appartement woont
4) Gary the cop
5) Scott: Die gozer die erom bleef smeken.
6) Kyle: Hums While He Pees (he hums while he does other stuff to)...lmao
7) Kenny the copy guy
8)The firefighter (Keuze tussen hem en de leraar)
9) Ryan (charlie sheen)
ik kende de meeste nog nietquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:12 schreef -Mo- het volgende:
Hier wat deleted scenes, voor wie ze nog niet kende.
Volgens mij was Phoebe stiekem toch wel de grootste slet van de 3 dames.... eigenlijk hebben ze alle zes aardig in de rondte geneukt; behalve Chandler dan natuurlijkquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:14 schreef Zapper het volgende:
Geloof dat dat lijstje van Rachel nog wel langer kan, die neukte er wat van af hoor
Ergens is het trouwens triest, zo'n lijstje![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:14 schreef Zapper het volgende:
Geloof dat dat lijstje van Rachel nog wel langer kan, die neukte er wat van af hoor
Ergens is het trouwens triest, zo'n lijstje![]()
nee man, seizoen 4 is 1 van de beste. The One With The Embryos is 1 van de beste afleveringen uit de hele serie.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:01 schreef TC03 het volgende:
Ik ben nu alle seizoenen aan het kijken. Friends seizoen 2 was goed, seizoen 3 heel erg goed, seizoen 4 de minste, en seizoen 5 is (tot waar ik nu ben) een van de beste.
quote:Ross: Every week, the TV Guide comes to Chandler and Joey's apartment. What name appears on the address label?
Rachel: Oh! Chandler gets it! It's Chandler Bing!
Monica: No!
Ross: I'm afraid the TV Guide comes to "Chanandelor Bong."
Monica: I knew that! Rachel! Use your head!
Chandler: Actually, it's Miss Chanandelor Bong.
Downquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:12 schreef -Mo- het volgende:
dat weet ik nog. vaag was dat.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:14 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
The One in Vegas part II hebben ze in de intro allemaal de Arquette achternaam: Matthew Perry - Arquette, Matt LeBlanc - Arquette, Jennifer Aniston - Arquette, etc... omdat Coutney net getrouwd was...
Ja, wankers.quote:
quote:Ons Friends-gedeelte is in verband met onderhoud tijdelijk niet bereikbaar. Het is nog niet bekend wanneer de site weer open zal gaan. Het forum van Friends blijft wel gewoon open.
Onze excuses voor het ongemak.
Ross was inderdaad geniaal de laatste seizoenen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:42 schreef Hankster het volgende:
seizoen 4 de minste? .. maar....die heeft TOW Chandler in The Box
Ik vind zowiezo de eerste 5 seizoenen leuk, seizoen 9 vond ik de minste, en het einde van seizoen 10 was wel weer sterk.
Vooral Ross was erg leuk tijdens de laatste paar seizoenen...jammer dat Chandler zo'n sukkel was in seizoen 9 en 10. Monica vond ik eigenlijk ook maar irritant tijdens seizoen 9 en 10...en Joey en Phoebe waren té dom tijdens die laatste 2 seizoenen....en Mike is al helemaal kansloos![]()
Neen, Chandler blijft de held van de serie, maar Ross en Rachel redde de serie op het eind, imo![]()
Die aflevering was geweldig ja.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:51 schreef Timo20 het volgende:
[..]
nee man, seizoen 4 is 1 van de beste. The One With The Embryos is 1 van de beste afleveringen uit de hele serie.
[..]![]()
ja idd. erg jammer. Midden in `t seizoen ookquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:05 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Die aflevering was geweldig ja..
Jammer dat net5 weer even is gestopt met friends..
Die was heel goed ja, maar in vergelijking met seizoen 5 was het toch minder vind ik. Bij seizoen 5 heb ik af en toe echt dat ik mijn lach niet kan inhouden terwijl ik dat normaal wel kan (maar niet doe). Seizoen 5 heeft zo wat elk seizoen wel een hilarische scene.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:51 schreef Timo20 het volgende:
[..]
nee man, seizoen 4 is 1 van de beste. The One With The Embryos is 1 van de beste afleveringen uit de hele serie.
[..]
![]()
I know!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:21 schreef TC03 het volgende:
Ook altijd zo leuk hoe Phoebe "Ohw no..." zegt.
dat was eigenlijk een uitspraak van Rachel...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:37 schreef Dana85 het volgende:
Of Ross' 'We were on a break!'
"this guy says hello and I wanna kill myself"quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:32 schreef TC03 het volgende:
Maar Joey's "How you doin'?" blijft geniaal.En natuurlijk Ross' "hi...".
die zwarte stoel?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:07 schreef Merkie het volgende:
TOW No one's ready is mijn nummer 1 van de top 5. Geniaal. Het geruzie van Joey en Chandler om de stoel
.
Volgens mij niet. Ross zei dat omdat hij dacht dat ze een break hadden en daarom met dat meisje van de winkel (Chloe ofzo) het bed indook. Rachel heeft toen niets met Mark gedaan.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:45 schreef Chielus het volgende:
[..]
dat was eigenlijk een uitspraak van Rachel...
Haha, dat is idd te grappig.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:44 schreef Chielus het volgende:
EN verder nog de onvergetelijke einde van TOW all the cheesecakes (waar Joey in de gang komt aanlopen terwijl Chandler en Rachel een Cheesecake van de vloer eten en een vork uit z'n jas haalt en de scene van Rachel als Prinses Lila.
Is dat die die als politieagent verkleed is? Dat vind ik namelijk ook niet grappig.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind eerlijk gezegd die scene met die kleine dikke stripper niet echt grappig, terwijl iedereen daar altijd zo lyrisch over is
What character originated the exclamation, "We were on a break!"quote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:13 schreef Dana85 het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Ross zei dat omdat hij dacht dat ze een break hadden en daarom met dat meisje van de winkel (Chloe ofzo) het bed indook. Rachel heeft toen niets met Mark gedaan.
Toch?
YOU THREW MY SANDWICH AWAY?! MY SANDWICH?!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:11 schreef Dana85 het volgende:
Ik vond Ross zo goed in die aflevering dat hij op zijn werk naar de psych moest (weet ff de naam van aflevering niet meer) omdat zijn baas z'n sandwich op had gegeten.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:32 schreef TC03 het volgende:
Maar Joey's "How you doin'?" blijft geniaal.
klopt, Phoebe is misschien wel het minst ontwikkelde karakter maar goed , het hele zooitje klopte gewoon bij elkaar.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:30 schreef alwaysthebest het volgende:
Phoebe was vooral in het begin leuk, toen Ross nog niet leuk was. Ross werd leuker, Phoebe steeds iets minder.
Maar ze horen er gewoon allemaal bij..
Het probleem met alle karakters werd dat ze steeds meer overdreven werden. Monica en Ross waren het eerste seizoen normale karakters ...maar toen werd uiteindelijk het overdreven organisatorische en hysterische van Monica overdreven. En Phoebe en Joey werden overdreven dom, en Chandler werd echt een suffe huismanquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:30 schreef alwaysthebest het volgende:
Phoebe was vooral in het begin leuk, toen Ross nog niet leuk was. Ross werd leuker, Phoebe steeds iets minder.
Maar ze horen er gewoon allemaal bij..
Waar die hem verkoopt vind ik net zo leuk. "Real Italian craftmanship"quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:20 schreef SeaOfLove het volgende:
De afl. waar Joey die kast bouwt vind ik een hele leuke. Weet niet zo snel hoe de afl. heet...sorry![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:18 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waar die hem verkoopt vind ik net zo leuk. "Real Italian craftmanship"!
Die is goed ja!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:34 schreef Dana85 het volgende:
The one with the Unagi is ook geweldig. Vooral als Phoebe en Rachel achter de gordijnen staan in het appartement van Ross en hem laten schrikken. Dat hij zo begint te gillen als een vrouw!
En even later als Ross in het appartement van Phoebe zit en dat stukje van zijn hoofd boven de stoel uitsteekt, haha!
"Go and make us some tea"quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:26 schreef Madine het volgende:
[..]
Die is goed ja!Ik vind het ook leuk als Joey en Ross een fort bouwen van dozen en verkleed als indiaan en cowboy tevoorschijn komen als Chandler binnenkomt. Die gezichten van ze
![]()
Jaa, die ja, gespeeld door Danny deVito.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:33 schreef Eveli het volgende:
[..]
Is dat die die als politieagent verkleed is? Dat vind ik namelijk ook niet grappig.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Jaa, die ja, gespeeld door Danny deVito.
Dat is mijn sms-toonquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:32 schreef TC03 het volgende:
Maar Joey's "How you doin'?"
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:10 schreef menininha het volgende:
[..]
Dat is mijn sms-toon*hem heel hip vind*
quote:
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:13 schreef Dana85 het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Ross zei dat omdat hij dacht dat ze een break hadden en daarom met dat meisje van de winkel (Chloe ofzo) het bed indook. Rachel heeft toen niets met Mark gedaan.
Toch?
* Timo20 slingert Limewire aanquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:17 schreef menininha het volgende:
Ik ga even kijken of ik hem ergens online krijg!
ik heb heb gewoon gevonden bij Limewire
ja ross zijn gezicht dan...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:35 schreef Heero87 het volgende:
In TOW Joey Gets a New Brain:
Ross: A brain transplant?
Joey: Yes, it's a highly controversial procedure.
Ross: It's ridiculous.
Joey: Well, I think it's ridiulous that you haven't had sex in three and a half months.
Ross: It's winter, there are fewer people on the streets.
![]()
Maar die is toch echt van Monica, zeker niet van Phoebe zij is namelijk niet grappigquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:23 schreef alwaysthebest het volgende:
I know!
Blijft toch een van de leukste terugkomende uitspraken..
die had ik nog op RTL4 gezien.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:08 schreef Pitom het volgende:
Het afscheidsinterview bij Oprah is hier te bekijken. Je moet je wel even registreren.
Monica...of Ross, ik weet niet wie van de 2 Gellers er mee is begonnenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:39 schreef Zapper het volgende:
[..]
Maar die is toch echt van Monica, zeker niet van Phoebe zij is namelijk niet grappig
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:36 schreef TC03 het volgende:
Whaha, echt grappig in seizoen 6. Zitten ze allemaal bij Monica, en dan wordt er ineens aangeklopt. Zo leuk gedaan.
Monica keihard I KNOW!! iddquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 08:16 schreef Hankster het volgende:
[..]
Monica...of Ross, ik weet niet wie van de 2 Gellers er mee is begonnenVolgens mij Monica inderdaad..
Weet ik. Ik had het dan ook over terugkomende uitspraken in het algemeen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:39 schreef Zapper het volgende:
[..]
Maar die is toch echt van Monica, zeker niet van Phoebe zij is namelijk niet grappig
Ze gebruiken 'm inderdaad beide vaak, maar op een andere manier zoals jij zegt.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:13 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Monica keihard I KNOW!! idd. Phoebe ook maar dan op een totaal andere manier. Phoebe you're so great. Yeah, i know
.
Da's ook een van mijn favoriete afleveringenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:43 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Phoebe: "They don't know that we know they know we know!"
Deze was zojuist op Veronica te zienquote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:51 schreef Timo20 het volgende:
Die is ook geniaal ja. Jammer van die verkeerde "Embryos"-naam, want het gaat natuurlijk om die quiz van Ross.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:40 schreef Zapper het volgende:
[..]
Deze was zojuist op Veronica te zien
quote:
En Ross daarna met hetzelfde spel al het geld weer van Joey weet te winnenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:06 schreef TC03 het volgende:
[..]![]()
Ook grappig als Chandler een kaartspel verzint om Joey geld te geven (terwijl hij het niet wou), en dat Joey het voor elkaar krijgt zijn geld weer te verliezen met hetzelfde spel. "Beginnersluck, very important with Cups!"
nou ik niet bijnaquote:Op zondag 13 augustus 2006 07:41 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik heb bijna gehuild bij de laatste afleverigen.
Nergens is het officieel bevestigd, dus heb maar geen hoopquote:Op zondag 13 augustus 2006 04:35 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Komen er trouwens nog nieuwe Friends-episodes? Ik hoor daar steeds allemaal geruchten over maar steeds blijken ze niet waar te zijn?
Ik zeg Bamboozledquote:Op zondag 13 augustus 2006 03:27 schreef Merkie het volgende:
Ah, heerlijk waren zulk soort verhaallijnen. Vooral als het om Joey, Chandler en Ross ging was het altijd zo grappig
.
OMG jaquote:Op zondag 13 augustus 2006 10:41 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Ik zeg Bamboozled, die is ook zo mooi.
Ik ookquote:Op zondag 13 augustus 2006 07:41 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik heb bijna gehuild bij de laatste afleverigen.
Omg, geweldig was dat jaquote:Op zondag 13 augustus 2006 10:41 schreef Dubnobasswithmyhead... het volgende:
[..]
Ja, ik vond "Cups" ook wel mooiquote:Op zondag 13 augustus 2006 10:41 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
schaam je, doe eens nuquote:Op zondag 13 augustus 2006 14:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb seizoen 9 en 10 gewoon nog steeds niet gezien...
Dat zijn ook de minste seizoenen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb seizoen 9 en 10 gewoon nog steeds niet gezien...
quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:23 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Dat zijn ook de minste seizoenen.
"good shot"quote:
Seizoen 1,2,3 waren ookquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:08 schreef Heidi- het volgende:
[..]
neuh, alleen meer
-achtig. Maar nog steeds super goeie afleveringen tussen hoor
Had ik precies zo. Op den duur dacht ik: het zal wel uit zijn tussen die 2quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:00 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik wist geeneens dat ik het voorbij was, totdat ik 8 episodes later zat te denken "die hadden toch iets ofzo?"
True, you've got a point. Moet ik toegeven.quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:00 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Seizoen 1,2,3 waren ook-achtig, dat vindt ik juist leuk
Ik vond het alleen té gemaakt in seizoen 9 en 10. En bv. die relatie tussen Joey en Rachel ging nergens over. Ik wist geeneens dat ik het voorbij was, totdat ik 8 episodes later zat te denken "die hadden toch iets ofzo?"
ja en uhm dan valt ross toch in een graf?quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Had ik precies zo. Op den duur dacht ik: het zal wel uit zijn tussen die 2![]()
Maar kent iemand die aflevering met de begrafenis oid?
Idd, maar volgens mij heb ik dus een aflevering (of een paar gemist) want ik heb m niet gezienquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:17 schreef Heidi- het volgende:
[..]
ja en uhm dan valt ross toch in een graf?
TOW Ross Is Fine is dat. Geweldigquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:13 schreef Heidi- het volgende:
[..]
True, you've got a point. Moet ik toegeven.
edit :
maar toch zitten er super afl. tussendie dat rachel en joey komen eten en Ross kookt...
![]()
![]()
Dat is een ding wat zeker isquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:30 schreef Merkie het volgende:
TOW Ross Is Fine is dat. Geweldig! Ross is echt het beste character van de laatste paar seizoenen
.
TOW Nana Dies Twice, seizoen 1.quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Had ik precies zo. Op den duur dacht ik: het zal wel uit zijn tussen die 2![]()
Maar kent iemand die aflevering met de begrafenis oid?
Ik had m dus wel gezienquote:
Ik heb Monica nooit leuk gevonden eigenlijkquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:24 schreef Remzz het volgende:
[..]
Zeker in seizoen 8 t/m 10, Chandler en Monica zijn in die seizoen juist echt niet leuk...
Niet leuk van zichzelf, maar wel de situatie die door haar ontstaanquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik heb Monica nooit leuk gevonden eigenlijk.
oh ja kloptquote:
In de serie Joey verteld ie ook op een moment dat ie het er erg lastig mee heeft dat dingen veranderen enzow..omdat ie gelukkig was in new york en dat andere zonodig zwanger moesten worden etc etc.quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:58 schreef Heero87 het volgende:
Wat ik wel frappant vind is dat Joey op het einde van de serie de meeste problemen heeft met het feit dat Rachel, Chandler en Monica verhuizen, maar dat hij wel zelf naar de andere kant van Amerika trekt in de serie 'Joey'.
Nee, Ross was zeker de beste. Rachel en Joey vond ik ook minder leuk de laatste 2 seizoenen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:24 schreef Remzz het volgende:
[..]
Zeker in seizoen 8 t/m 10, Chandler en Monica zijn in die seizoen juist echt niet leuk...
Niks bijzonders, maar gewoon achtergrondverhalen en meningen die voor fans van Friends zeker de moeite waard zijn.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:50 schreef -Mo- het volgende:
Ik ga die Amerikaanse big-ass box ooit maar es kopen. Elke aflevering uncut, en per seizoen nog een paar commentary tracks van Kauffman, Bright en Crane.
Iemand die weet of die een beetje boeiend zijn?
Weet iemand mischien welke aflevering dat was? Want die wil ik even kijken maar ik kan em maar niet vinden.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:06 schreef TC03 het volgende:
[..]![]()
Ook grappig als Chandler een kaartspel verzint om Joey geld te geven (terwijl hij het niet wou), en dat Joey het voor elkaar krijgt zijn geld weer te verliezen met hetzelfde spel. "Beginnersluck, very important with Cups!"
die is zo grappig ja!!!quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:13 schreef Heidi- het volgende:
[..]
True, you've got a point. Moet ik toegeven.
edit :
maar toch zitten er super afl. tussendie dat rachel en joey komen eten en Ross kookt...
![]()
![]()
Phoebe is de minste, want imo nogal beperkt.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:25 schreef Suuz_ het volgende:
ik zat te denken wie ik nou het leukste character vind maar ik kom er niet uit...vind ze allemaal op hun eigen manier zo leuk/grappig/weird ieder personage heeft wel iets raars en grappig ik kan niet kiezen!
ja wordt wel steeds zo opgelicht dat ze écht raar is idd maar meestal vind ik dat erg grappig.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:28 schreef Argento het volgende:
[..]
Phoebe is de minste, want imo nogal beperkt.
yea, you're weird. We get it!
Joey en friends? volgens mij valt Monica daar ook onder hoorquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:47 schreef _petjan het volgende:
De beste zijn gewoon Joey en Friends, Monica is echt de saaiste...
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:00 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Joey en friends? volgens mij valt Monica daar ook onder hoor![]()
Ja, ik denk dat hij Chandler, Joey en Ross bedoelt?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:00 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Joey en friends? volgens mij valt Monica daar ook onder hoor![]()
dit topic zit vol met zulke mensen, ik ben er ook 1 van...quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:25 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
heb dus alle afleveringen al zooooo vaak gezien maar het blijft GAAF ben gewoon verslaafd denk...![]()
The Last One hoort idd gewoon in 1 keerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:44 schreef Chielus het volgende:
ook al heb ik alles al tig x gezien, gister zat ik op rtl5 het eerste deel vca n de laatste aflevering te kijken, was ik helemaal over de zeik omdat ze het 2de deel niet megteen uitzonden.... ook al weet je precies hoe alles loopt.
dit was al een vervolg op vorige week... Dacht ook dat ze gisteren de rest (laatste, dubbel aflevering) uit zouden zenden. Dus baalde net zo hard. My name is Earl is ook leuk, maar ik wilde het laatste gedeelte van Friends...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:44 schreef Chielus het volgende:
ook al heb ik alles al tig x gezien, gister zat ik op rtl5 het eerste deel vca n de laatste aflevering te kijken, was ik helemaal over de zeik omdat ze het 2de deel niet megteen uitzonden.... ook al weet je precies hoe alles loopt.
ben ik met je eens jaquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:57 schreef Piles het volgende:
[..]
The Last One hoort idd gewoon in 1 keer![]()
Doet me denken aan seizoen 8. "I don't want my baby's first words to be How you doin'?"quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:01 schreef Houniet het volgende:
ik ga maar eens seizoen 6 afkijken, vanaf het deel waar net5 is gestopt met uitzenden. ik dacht the one with rachels sister
Rachel: This is Chandler.
Jill: Hi!
Rachel: And you know Monica and Ross!
Ross: Hi, Jill.
Rachel: And that's Phoebe, and that's Joey.
Joey: Hey. How you doin'?
Rachel: Don't!
![]()
![]()
hahahaquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:03 schreef Hankster het volgende:
dat is toch niet diezelfde aflevering waar Ross er van overtuigd is dat hij "I've got Milk" heeft verzonnen?
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Doet me denken aan seizoen 8. "I don't want my baby's first words to be How you doin'?"
ironic ; toen je deleted scenes typte, bedoelde je dat de scenes niet meer onder die link staanquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:12 schreef -Mo- het volgende:
http://youtube.com/results?search_query=friends+oprah&search=Searchquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:15 schreef Wouter2006 het volgende:
iemand een link waar ik Friends @ Oprah kan zien??
Jouw link van YouTube staat ie ook niet meer.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:28 schreef Piles het volgende:
[..]
http://youtube.com/results?search_query=friends+oprah&search=Search
Maar volgens mij kon je hem ook op oprah.com terug kijken, maar daar kan ik hem niet vinden.
Twee dagen nadat ik dat poste werden het opeens deleted deleted scènes.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:14 schreef Arby het volgende:
[..]
ironic ; toen je deleted scenes typte, bedoelde je dat de scenes niet meer onder die link staan?
quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:10 schreef LoggedIn het volgende:
idd.
"Sergio Valenteeeee"quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:10 schreef LoggedIn het volgende:
idd.
oh btw. Jullie weten vast wel welke ep Joey dat entertainment center gemaakt heeft (wat ze in 402 willen verkopen)?
maar welke ep is het nou?quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:34 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
"Sergio Valenteeeee"
En hij boort bijna Chandler door zijn hasses
quote:
305 The One With Frank Jr.
Joey: No. Y'know how we’re always saying we need a place for the mail.
Chandler: Yeah!
Joey: Well, I started building one. But then I decided to take it to the next step.
Chandler: You’re building a post office?
Joey: No, an entertainment unit, with a mail cubby built right in. It’s a one day job, max.
Chandler: Okay. (notices that Joey is wearing some really tight jeans) My word! Those are snug.
Joey: Oh yeah. These are my old work pants, Sergio Valente’s.
Mike zuigt? Ik vind hem top, al ben ik sowieso een fan van Paul Rudd. Maar goed, ik denk dat Mike van alle bijpersonages het dichtste in de buurt kwam van de '7e Friend'. Stel dat plots besloten was om de serie nog enkele jaren door te zetten dan denk ik dat hij die rol ook echt had gekregen, want als Phoebes echtgenoot konden ze hem echt niet afschepen met maar enkele tellen airtime, dan had 'ie vast uiteindelijk eigen verhaallijnen gekregen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:48 schreef -Mo- het volgende:
Mike zuigt.
quote:Mike: So, what's new?
Phoebe: Well, I'm no longer Phoebe Buffay.
Mike: That's great! You changed you name?
Phoebe: Yes I did! Meet: Princess Consuela Banana Hammock! (She smiles from ear to ear)
Mike: (afraid) You're kidding right?
Phoebe: Nope.
Mike: You really did that?
Phoebe: Yep.
Mike: Yeah, but you can't do that.
Phoebe: Why? It's fun, it's different, no-one else has a name like it.
Mike: (looks at her astonished) Alright, then I'm gonna change my name.
Phoebe: Great, okay, what are you gonna change it to?
Mike: Crap Bag.
Phoebe:(not amused) Mike Crap Bag?
Mike: No, no Mike, just Crap Bag. First name Crap, last name Bag.
Phoebe: You're not serious, right?
Mike: Yeah, I'm serious. (sarcastic) It's fun, it's different and no-one else has a name like that!
Phoebe: Uhu, uhu, well, then, great. If you love it, I love it.
Mike: I do love it, and I love your name. I love Princess Consuela.
Phoebe: And I love Crap.
Mee eens.quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:53 schreef Madine het volgende:
[..]
Mike zuigt? Ik vind hem top, al ben ik sowieso een fan van Paul Rudd. Maar goed, ik denk dat Mike van alle bijpersonages het dichtste in de buurt kwam van de '7e Friend'. Stel dat plots besloten was om de serie nog enkele jaren door te zetten dan denk ik dat hij die rol ook echt had gekregen, want als Phoebes echtgenoot konden ze hem echt niet afschepen met maar enkele tellen airtime, dan had 'ie vast uiteindelijk eigen verhaallijnen gekregen.
[..]
Natuurlijk was ie dat geworden als Friends door ging, maar dan kan ik hem nog wel een bagger karakter vinden (vergeleken met andere karakters).quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:53 schreef Madine het volgende:
[..]
Mike zuigt? Ik vind hem top, al ben ik sowieso een fan van Paul Rudd. Maar goed, ik denk dat Mike van alle bijpersonages het dichtste in de buurt kwam van de '7e Friend'. Stel dat plots besloten was om de serie nog enkele jaren door te zetten dan denk ik dat hij die rol ook echt had gekregen, want als Phoebes echtgenoot konden ze hem echt niet afschepen met maar enkele tellen airtime, dan had 'ie vast uiteindelijk eigen verhaallijnen gekregen.
[..]
maar zn vrouwenprobleem is opgelost in de laatste aflevering rememberquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:06 schreef SunChaser het volgende:
Ik snap niet dat Ross geen spinoff heeft gekregen, Ross was qua persoon het meest complex en interessant, ook met zn baan en vrouwenproblemen. Joey is te eendimensionaal, die moet t hebben van aangevers.
tuurlijk wel: hij had een aantal audities, heeft in die serie gespeeld, en dankzij zijn werk hadden we natuurlijk 'The Shark'quote:Op maandag 28 augustus 2006 08:15 schreef SunChaser het volgende:
Alsof Joey veel aan het werk is in zn serie
Ze hadden Rachel er uit kunnen schrijven, Ross, single vader met 2 kids. Af en toe een gastoptreden van Monica en Chandler.quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:12 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Joey heeft een spin off gekregen omdat hij als enige weinig herinneringen uit zou roepen uit Friends: Ross heeft Rachel (2 dure contracten), Chandler en Monica (ook 2 dure contracten), Phoebe en Mike (ook niet echt een verhaal). Ze wilden zo min mogelijk aan de magie van Friends komen en Joey was de enige die alleen was en dus makkelijk een overgang kan maken.
Zodra je Rachel eruit schrijft tast je de magie aan. Ross als alleenstaande vader met 2 kinderen zit ik ook niet echt op te wachten...quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:13 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ze hadden Rachel er uit kunnen schrijven, Ross, single vader met 2 kids. Af en toe een gastoptreden van Monica en Chandler.
Frasier was een nog groter succes dan Cheers, waar Ted Danson de ster was. Differend World was een succesvolle spinoff zonder Bill Cosby. En zo zijn er wel meer voorbeelden van succesvolle spinoffs.
Weet je niet, kan best leuk zijn. En Ross heeft in die tien seizoenen ook maar een 1 seizoen een echte relatie gehad met Rachel, de rest van de seizoenen was het niet aan.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:23 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Zodra je Rachel eruit schrijft tast je de magie aan. Ross als alleenstaande vader met 2 kinderen zit ik ook niet echt op te wachten...
Dat is waar, maar de interactie tussen Ross en Rachel maakte het juist leuk.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:25 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Weet je niet, kan best leuk zijn. En Ross heeft in die tien seizoenen ook maar een 1 seizoen een echte relatie gehad met Rachel, de rest van de seizoenen was het niet aan.
Het leukste zou zijn met alle 6quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:37 schreef TornadoDK het volgende:
Het leukste zou zijn geweest een spinoff met alleen de 3 heren.
Dat als eerste natuurlijkquote:
Best jammer ja.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:41 schreef LoggedIn het volgende:
Rachel wegschrijven van Rossno way
mensen over heel de wereld hebben 10 jaar zitten wachten tot Ross & Rachel eindelijk bij elkaar kwamen.. Vind het ook jammer dat ze het op een best wel stomme manier gedaan hebben, in de allerlaatste ep
ja dat vond ik ook erg tegenvallen, in de laatste 5 minuten komen ze weer bij elkaarquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:41 schreef LoggedIn het volgende:
Rachel wegschrijven van Rossno way
mensen over heel de wereld hebben 10 jaar zitten wachten tot Ross & Rachel eindelijk bij elkaar kwamen.. Vind het ook jammer dat ze het op een best wel stomme manier gedaan hebben, in de allerlaatste ep
Dat zelfde gevoel had ik nu ook. Net alsof het nu plots wel zou lukken. Daarbij twijfelde die Rachel veel te veel, ze stapte in eerste instantie zelfs gewoon nog in het vliegtuig. Als ze echt zo gek was geweest op Ross dan was dat niet in haar opgekomen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
Waarschijnlijk paar dagen later weer uitgegaanAlsof het na jaren knipperlichten ineens een goede relatie zou worden
nou zo kan je er uren wel over doorgaan, maar na al die jaren was t gewoon zo van ´nee ik ga naar parijs en alles is al geregeld´en in het vlietuig er pas over nadenken en denken shit wat doe ik, i love him!quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:52 schreef Madine het volgende:
[..]
Dat zelfde gevoel had ik nu ook. Net alsof het nu plots wel zou lukken. Daarbij twijfelde die Rachel veel te veel, ze stapte in eerste instantie zelfs gewoon nog in het vliegtuig. Als ze echt zo gek was geweest op Ross dan was dat niet in haar opgekomen.
"This plane doesn't even has a felangie"quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:18 schreef TC03 het volgende:
"There is something wrong with the left felangie."
Ze wilden gewoon closure met de serie. In een spinnoff zou t zonder rachel kunnen. Ik vond al die weirde exen van Ross veel leuker, de jonge Elizabeth, de vrije meid van de copyshop, je kan zoveel meer dan met rachelquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:52 schreef Madine het volgende:
[..]
Dat zelfde gevoel had ik nu ook. Net alsof het nu plots wel zou lukken. Daarbij twijfelde die Rachel veel te veel, ze stapte in eerste instantie zelfs gewoon nog in het vliegtuig. Als ze echt zo gek was geweest op Ross dan was dat niet in haar opgekomen.
Jup, hij is de beste acteur. Matthew is de grappigstequote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:51 schreef TC03 het volgende:
Wie vinden jullie het beste acteren? Ik David Schwimmer denk ik.
Idd...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:44 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Jup, hij is de beste acteur. Matthew is de grappigste.
Heb ik ook, bij de meeste dan. Maar die hebben dan ook meestal alleen wat bijrolletjes, de enige die echt doorgebroken is, is Rachel (Jeniffer Aniston), en daarbij moet ik dan niet meteen aan Rachel denken.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:30 schreef Eveli het volgende:
Bij iedere Friend die ik in een andere serie of film zie, moet ik aan hun rol van Friends denken.
Ik heb dat boek ook, staan interviews, artikelen, foto's, overzicht van seizoenen etc. in. Is zeker wel leuk, ik zou er alleen geen 32 euro voor betalen want zó'n bijzonder boek is het ook weer niet. Ik heb hem zelf voor ong. 10 euro in Engeland gekocht en dat was het het wel waard.quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:09 schreef Piles het volgende:
Ik kom net op Bol.com het boek "Friends... 'til the End" tegen. Lijkt me best een leuk boek. Heeft iemand deze toevallig al eens gelezen?
Aanrader of niet?
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 1 september 2006 17:56 schreef Natalie het volgende:
Geweldige serie. Die kan je gewoon blijven zien.
Ben al jaren zwaar verslaafd. Het maakt niet uit hoe vaak ik de aflevering heb gezien, ik blijf lachen.
Nou, die "Sure. Where?" is toch heel ironisch, sarcastisch bedoeld en da's toch typisch Chandler.quote:Op zondag 3 september 2006 17:49 schreef Jonnyboy het volgende:
Nee die laatste zin vond ik nou totaal niet Chandler, meer Joey.
En ik vond het gewoon naar Central Perk geen goede afsluiter eigenlijk, want je zou zo nog een aflevering kunnen maken van wat er in Central Perk gebeurde. Ze hadden beter gedaan dat Joey op het vliegveld stapt, Monica en Chandler in de verhuisauto etc. Dat het echt afgelopen is.
Verder is het wel leuke aflevering hoor
Ik weet niet, toch meer Joey wat hierboven ook al is gezegt. Joey houdt zich altijd van den dommequote:Op zondag 3 september 2006 17:55 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Nou, die "Sure. Where?" is toch heel ironisch, sarcastisch bedoeld en da's toch typisch Chandler.
Nah, Joey is ook gewoon dom.quote:Op zondag 3 september 2006 18:00 schreef ThijsThijs het volgende:
[..]
Ik weet niet, toch meer Joey wat hierboven ook al is gezegt. Joey houdt zich altijd van den domme
Ik snap echt niet hoe je dat kan denken. Het is echt 100% een Chandler opmerking. We hebben het over dezelfde 'Friends' neem ik aan?quote:Op zondag 3 september 2006 18:00 schreef ThijsThijs het volgende:
[..]
Ik weet niet, toch meer Joey wat hierboven ook al is gezegt. Joey houdt zich altijd van den domme
Nieuwe afleveringquote:Op zondag 3 september 2006 19:59 schreef Zomah het volgende:
Ik ben straks wel benieuwd naar de nieuwe aflevering en hopen dat die spin-off van ross, chandler en joey er komt![]()
Jennifer Anniston heeft gezegd dat ze nog wel een Thanksgiving aflevering wil maken (terwijl ze altijd tegen was)quote:
quote:HOLLYWOOD - Seminal sitcom Friends is returning to television after each of its six stars agreed multi-million dollar deals to star in four one-hour specials.
In a secret meeting before Christmas, Jennifer Aniston, Courteney Cox, Lisa Kudrow, Matt LeBlanc, David Schwimmer and Matthew Perry reportedly agreed a $5 million apiece deal with NBC bosses in Los Angeles.
Scriptwriters have already started penning lines for the four double episodes, which are due to air next year.
Aniston, who has filmed a string of movies since the final Friends episode, was the last to agree to the new deal.
An NBC insider says, "She's the one who had been holding out. But she's now agreed to reprise Rachel (Green).
"Bringing them back is a dream come true. Ratings will go through the roof."
Network bosses have also hinted at a second spin-off of the hit comedy, following the disappointing performance of Matt LeBlanc's show Joey. The new program will see the three male stars--Perry, Schwimmer and LeBlanc--pilot a series called It's A Guy Thing.
An NBC spokesperson confirms, "Negotiations on future projects are going on all the time."
Article Copyright World Entertainment News Network All Rights Reserved.
Je weet niet hoeveel de makers ermee verdienenquote:Op zondag 3 september 2006 20:27 schreef Eveli het volgende:
Echt belachelijk die geldbedragen die ze ervoor krijgen.
Ik bedoel maarquote:Op zondag 3 september 2006 20:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Je weet niet hoeveel de makers ermee verdienen
Je hebt gelijk hoor. De mensen die zeggen dat het een Joey-opmerking is, zijn gewoon raar.quote:Op zondag 3 september 2006 17:55 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Nou, die "Sure. Where?" is toch heel ironisch, sarcastisch bedoeld en da's toch typisch Chandler.
Bovenstaande was 22 januari.quote:Op zondag 3 september 2006 22:21 schreef insaniac_2oo1 het volgende:
(al is bovenstaand gerucht al wel van januari dit jaar. Als het waar zou zijn lijkt me dat er intussen wel meer over bekend zou zijn geworden?)
Nee, vertel het me maar als jij het weet.quote:Op zondag 3 september 2006 20:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Je weet niet hoeveel de makers ermee verdienen
ik bedoel dat als je niet weet hoeveel de makers verdienen, je ook niet kunt zeggen dat de acteurs te veel verdienenquote:Op maandag 4 september 2006 12:55 schreef Eveli het volgende:
[..]
Nee, vertel het me maar als jij het weet.
Tuurlijk wel.quote:Op maandag 4 september 2006 13:04 schreef Piles het volgende:
[..]
ik bedoel dat als je niet weet hoeveel de makers verdienen, je ook niet kunt zeggen dat de acteurs te veel verdienen
maar waarom mogen de makers en de acteurs er niet veel mee verdienen?quote:Op maandag 4 september 2006 13:14 schreef Eveli het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.Dat die makers meer verdienen doet niet af aan dat de acteurs en actrices ook teveel kunnen verdienen.
Waarom zou een goede acteur zoveel meer betaald moeten krijgen als bijvoorbeeld een goede politiechef? Dat geld kan beter besteed worden aan andere dingen.quote:Op maandag 4 september 2006 13:21 schreef insaniac_2oo1 het volgende:
[..]
maar waarom mogen de makers en de acteurs er niet veel mee verdienen?
Er kijken wereldwijd miljoenen mensen naar..
Welkom op Aarde.quote:Op maandag 4 september 2006 16:39 schreef Eveli het volgende:
[..]
Waarom zou een goede acteur zoveel meer betaald moeten krijgen als bijvoorbeeld een goede politiechef? Dat geld kan beter besteed worden aan andere dingen.
Omdat ik om een politie chef nog nooit onder de bank heb gelegen van het lachen.....quote:Op maandag 4 september 2006 16:39 schreef Eveli het volgende:
[..]
Waarom zou een goede acteur zoveel meer betaald moeten krijgen als bijvoorbeeld een goede politiechef? Dat geld kan beter besteed worden aan andere dingen.
Als je politie er niet was geweest had jij misschien niet eens meer kunne lachen.quote:Op maandag 4 september 2006 17:06 schreef Chielus het volgende:
[..]
Omdat ik om een politie chef nog nooit onder de bank heb gelegen van het lachen.....
Maar goed.... ontopic,
Het ik twijfel of een reunie niet afbreuk doet aan het idee wat ik nu van friends heb. Ik vind het wel een mooi afgesloten geheel... (al zou ik het ook wel weer heel leuk vinden, ik ben bang dat het tegen zal vallen)
Ze krijgen zoveel betaald omdat ze voor hoge kijkcijfers zorgen en dus veel geld waard zijn.quote:Op maandag 4 september 2006 18:10 schreef Eveli het volgende:
[..]
Als je politie er niet was geweest had jij misschien niet eens meer kunne lachen.
Ghehe laten we inderdaad maar weer ontopic gaan.
seinfeld ftwquote:Op maandag 4 september 2006 21:19 schreef Zomah het volgende:
Is er ook geen serie die een beetje hetzelfde idee heeft als friends mag ook wel wat ouder zijn maar kverveel me dus moet even keer weer wat te kijken hebben.
Real Italian craftmanship!quote:Op maandag 4 september 2006 23:08 schreef Piles het volgende:
Kan iemand zo zeggen wanneer Joey die gigantische kast bouwt.
[edit] Seizoen 3, aflevering 5. En die ga ik nu kijken
lol, die is zo coolquote:Op maandag 4 september 2006 23:08 schreef Piles het volgende:
Couplingquote:Op maandag 4 september 2006 21:19 schreef Zomah het volgende:
Is er ook geen serie die een beetje hetzelfde idee heeft als friends mag ook wel wat ouder zijn maar kverveel me dus moet even keer weer wat te kijken hebben.
Het leukste vind ik dat ie ook de deur van Chandler mee zaagt, en die vervolgens de rest van de serie in twee stukken blijftquote:Op maandag 4 september 2006 23:08 schreef Piles het volgende:
Mjahquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:45 schreef Natalie het volgende:
[..]
Het leukste vind ik dat ie ook de deur van Chandler mee zaagt, en die vervolgens de rest van de serie in twee stukken blijft
dan ben je echt obsessed, Monica-style.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:50 schreef Natalie het volgende:
Lynx, steenz en ik hadden het al eens over een Friendsmeeting. De hele dag (of avond) Friends kijken en die Friendsgame doen enzo
Volgens mij kan dat nog best eens leuk worden.
Ik troef zelfs Breuls afquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:29 schreef SlimShady het volgende:
[..]
dan ben je echt obsessed, Monica-style.
De serie ''How I met your mother'' is ook best vaak al getipt als ''de nieuwe Friends''. Niet zozeer omdat het even goed is (ik vind van welquote:Op maandag 4 september 2006 21:19 schreef Zomah het volgende:
2 voor 30quote:Op zondag 10 september 2006 22:03 schreef Piles het volgende:
Bij FRS heb je voor ¤ 19,99 de uitgebreide hoesjes
bij MediaMarkt, in Zwolle in elk geval. Zijn van die normale dvd-hoesjes, weet niet hoe je dat noemt?quote:Op zondag 10 september 2006 22:03 schreef SunChaser het volgende:
Waar vind je die seizoenen voor 12,99? En welke hoesjes zijn dat?
I know, maar toch. Sergio Valente.quote:Op maandag 11 september 2006 00:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's pas bij de verkoop hè!
Met de vermelding "Gepetto" erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |