Nieuwe afleveringquote:Op zondag 3 september 2006 19:59 schreef Zomah het volgende:
Ik ben straks wel benieuwd naar de nieuwe aflevering en hopen dat die spin-off van ross, chandler en joey er komt![]()
Jennifer Anniston heeft gezegd dat ze nog wel een Thanksgiving aflevering wil maken (terwijl ze altijd tegen was)quote:
quote:HOLLYWOOD - Seminal sitcom Friends is returning to television after each of its six stars agreed multi-million dollar deals to star in four one-hour specials.
In a secret meeting before Christmas, Jennifer Aniston, Courteney Cox, Lisa Kudrow, Matt LeBlanc, David Schwimmer and Matthew Perry reportedly agreed a $5 million apiece deal with NBC bosses in Los Angeles.
Scriptwriters have already started penning lines for the four double episodes, which are due to air next year.
Aniston, who has filmed a string of movies since the final Friends episode, was the last to agree to the new deal.
An NBC insider says, "She's the one who had been holding out. But she's now agreed to reprise Rachel (Green).
"Bringing them back is a dream come true. Ratings will go through the roof."
Network bosses have also hinted at a second spin-off of the hit comedy, following the disappointing performance of Matt LeBlanc's show Joey. The new program will see the three male stars--Perry, Schwimmer and LeBlanc--pilot a series called It's A Guy Thing.
An NBC spokesperson confirms, "Negotiations on future projects are going on all the time."
Article Copyright World Entertainment News Network All Rights Reserved.
Je weet niet hoeveel de makers ermee verdienenquote:Op zondag 3 september 2006 20:27 schreef Eveli het volgende:
Echt belachelijk die geldbedragen die ze ervoor krijgen.
Ik bedoel maarquote:Op zondag 3 september 2006 20:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Je weet niet hoeveel de makers ermee verdienen
Je hebt gelijk hoor. De mensen die zeggen dat het een Joey-opmerking is, zijn gewoon raar.quote:Op zondag 3 september 2006 17:55 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Nou, die "Sure. Where?" is toch heel ironisch, sarcastisch bedoeld en da's toch typisch Chandler.
Bovenstaande was 22 januari.quote:Op zondag 3 september 2006 22:21 schreef insaniac_2oo1 het volgende:
(al is bovenstaand gerucht al wel van januari dit jaar. Als het waar zou zijn lijkt me dat er intussen wel meer over bekend zou zijn geworden?)
Nee, vertel het me maar als jij het weet.quote:Op zondag 3 september 2006 20:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Je weet niet hoeveel de makers ermee verdienen
ik bedoel dat als je niet weet hoeveel de makers verdienen, je ook niet kunt zeggen dat de acteurs te veel verdienenquote:Op maandag 4 september 2006 12:55 schreef Eveli het volgende:
[..]
Nee, vertel het me maar als jij het weet.
Tuurlijk wel.quote:Op maandag 4 september 2006 13:04 schreef Piles het volgende:
[..]
ik bedoel dat als je niet weet hoeveel de makers verdienen, je ook niet kunt zeggen dat de acteurs te veel verdienen
maar waarom mogen de makers en de acteurs er niet veel mee verdienen?quote:Op maandag 4 september 2006 13:14 schreef Eveli het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.Dat die makers meer verdienen doet niet af aan dat de acteurs en actrices ook teveel kunnen verdienen.
Waarom zou een goede acteur zoveel meer betaald moeten krijgen als bijvoorbeeld een goede politiechef? Dat geld kan beter besteed worden aan andere dingen.quote:Op maandag 4 september 2006 13:21 schreef insaniac_2oo1 het volgende:
[..]
maar waarom mogen de makers en de acteurs er niet veel mee verdienen?
Er kijken wereldwijd miljoenen mensen naar..
Welkom op Aarde.quote:Op maandag 4 september 2006 16:39 schreef Eveli het volgende:
[..]
Waarom zou een goede acteur zoveel meer betaald moeten krijgen als bijvoorbeeld een goede politiechef? Dat geld kan beter besteed worden aan andere dingen.
Omdat ik om een politie chef nog nooit onder de bank heb gelegen van het lachen.....quote:Op maandag 4 september 2006 16:39 schreef Eveli het volgende:
[..]
Waarom zou een goede acteur zoveel meer betaald moeten krijgen als bijvoorbeeld een goede politiechef? Dat geld kan beter besteed worden aan andere dingen.
Als je politie er niet was geweest had jij misschien niet eens meer kunne lachen.quote:Op maandag 4 september 2006 17:06 schreef Chielus het volgende:
[..]
Omdat ik om een politie chef nog nooit onder de bank heb gelegen van het lachen.....
Maar goed.... ontopic,
Het ik twijfel of een reunie niet afbreuk doet aan het idee wat ik nu van friends heb. Ik vind het wel een mooi afgesloten geheel... (al zou ik het ook wel weer heel leuk vinden, ik ben bang dat het tegen zal vallen)
Ze krijgen zoveel betaald omdat ze voor hoge kijkcijfers zorgen en dus veel geld waard zijn.quote:Op maandag 4 september 2006 18:10 schreef Eveli het volgende:
[..]
Als je politie er niet was geweest had jij misschien niet eens meer kunne lachen.
Ghehe laten we inderdaad maar weer ontopic gaan.
seinfeld ftwquote:Op maandag 4 september 2006 21:19 schreef Zomah het volgende:
Is er ook geen serie die een beetje hetzelfde idee heeft als friends mag ook wel wat ouder zijn maar kverveel me dus moet even keer weer wat te kijken hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |