bijna met Chandlerquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:28 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Wie heeft trouwens met wie geslapen?
Rachel
1) Barry
2) Ross
3) Tag
4) Paolo
5) Elizabeth's dad Paul
6) Joshua
7) Chip Matthews
bijna met Rossquote:Phoebe
1) David
2) Mike
3) Kerel die boven Monica's appartement woont
4) Gary the cop
5) Scott: Die gozer die erom bleef smeken.
6) Kyle: Hums While He Pees (he hums while he does other stuff to)...lmao
7) Kenny the copy guy
8)The firefighter (Keuze tussen hem en de leraar)
9) Ryan (charlie sheen)
ik kende de meeste nog nietquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:12 schreef -Mo- het volgende:
Hier wat deleted scenes, voor wie ze nog niet kende.
Volgens mij was Phoebe stiekem toch wel de grootste slet van de 3 dames.... eigenlijk hebben ze alle zes aardig in de rondte geneukt; behalve Chandler dan natuurlijkquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:14 schreef Zapper het volgende:
Geloof dat dat lijstje van Rachel nog wel langer kan, die neukte er wat van af hoor
Ergens is het trouwens triest, zo'n lijstje![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:14 schreef Zapper het volgende:
Geloof dat dat lijstje van Rachel nog wel langer kan, die neukte er wat van af hoor
Ergens is het trouwens triest, zo'n lijstje![]()
nee man, seizoen 4 is 1 van de beste. The One With The Embryos is 1 van de beste afleveringen uit de hele serie.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:01 schreef TC03 het volgende:
Ik ben nu alle seizoenen aan het kijken. Friends seizoen 2 was goed, seizoen 3 heel erg goed, seizoen 4 de minste, en seizoen 5 is (tot waar ik nu ben) een van de beste.
quote:Ross: Every week, the TV Guide comes to Chandler and Joey's apartment. What name appears on the address label?
Rachel: Oh! Chandler gets it! It's Chandler Bing!
Monica: No!
Ross: I'm afraid the TV Guide comes to "Chanandelor Bong."
Monica: I knew that! Rachel! Use your head!
Chandler: Actually, it's Miss Chanandelor Bong.
Downquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:12 schreef -Mo- het volgende:
Hier wat deleted scenes, voor wie ze nog niet kende.
dat weet ik nog. vaag was dat.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:14 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
The One in Vegas part II hebben ze in de intro allemaal de Arquette achternaam: Matthew Perry - Arquette, Matt LeBlanc - Arquette, Jennifer Aniston - Arquette, etc... omdat Coutney net getrouwd was...
Ja, wankers.quote:
quote:Ons Friends-gedeelte is in verband met onderhoud tijdelijk niet bereikbaar. Het is nog niet bekend wanneer de site weer open zal gaan. Het forum van Friends blijft wel gewoon open.
Onze excuses voor het ongemak.
Ross was inderdaad geniaal de laatste seizoenen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:42 schreef Hankster het volgende:
seizoen 4 de minste? .. maar....die heeft TOW Chandler in The Box
Ik vind zowiezo de eerste 5 seizoenen leuk, seizoen 9 vond ik de minste, en het einde van seizoen 10 was wel weer sterk.
Vooral Ross was erg leuk tijdens de laatste paar seizoenen...jammer dat Chandler zo'n sukkel was in seizoen 9 en 10. Monica vond ik eigenlijk ook maar irritant tijdens seizoen 9 en 10...en Joey en Phoebe waren té dom tijdens die laatste 2 seizoenen....en Mike is al helemaal kansloos![]()
Neen, Chandler blijft de held van de serie, maar Ross en Rachel redde de serie op het eind, imo![]()
Die aflevering was geweldig ja.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:51 schreef Timo20 het volgende:
[..]
nee man, seizoen 4 is 1 van de beste. The One With The Embryos is 1 van de beste afleveringen uit de hele serie.
[..]![]()
ja idd. erg jammer. Midden in `t seizoen ookquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:05 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Die aflevering was geweldig ja..
Jammer dat net5 weer even is gestopt met friends..
Die was heel goed ja, maar in vergelijking met seizoen 5 was het toch minder vind ik. Bij seizoen 5 heb ik af en toe echt dat ik mijn lach niet kan inhouden terwijl ik dat normaal wel kan (maar niet doe). Seizoen 5 heeft zo wat elk seizoen wel een hilarische scene.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:51 schreef Timo20 het volgende:
[..]
nee man, seizoen 4 is 1 van de beste. The One With The Embryos is 1 van de beste afleveringen uit de hele serie.
[..]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |