Friends
Friends [Deel 2]
Het grote Friends topic: deel drie
Het grote Friends topic: deel vier
Het grote Friends topic: deel vijf
In Amerika zijn we inmiddels al weer aangeland in de 6e ep van seizoen 10.
Imho is het nog steeds een leuke serie alleen is het allang over zijn top heen die lag rond seizoen 5-6
quote:7,8,9 vond ik ook geweldig en de eerste 4 van 10 zijn ook nog super.
Op dinsdag 11 november 2003 12:38 schreef Duiveltja het volgende:
In de US zijn ze nu bezig met het laatste seizoen.Friends
Friends [Deel 2]
Het grote Friends topic: deel drie
Het grote Friends topic: deel vier
Het grote Friends topic: deel vijfIn Amerika zijn we inmiddels al weer aangeland in de 6e ep van seizoen 10.
Imho is het nog steeds een leuke serie alleen is het allang over zijn top heen die lag rond seizoen 5-6
En als ze nog niet doot zijn hopelijk komen ze nog een keer terug
quote:Heb je "The one where the chick and the duck are gettin raped and die" dan niet gezien?
Op dinsdag 11 november 2003 16:52 schreef neggix het volgende:
Vraag ik me ineens af. Waar zijn de eend en kip heen?En als ze nog niet doot zijn hopelijk komen ze nog een keer terug
[Dit bericht is gewijzigd door Duiveltja op 11-11-2003 17:04]
quote:Will and Grace is nu nog wel leuk maar die serie zal over een tijd ook wel verzadigen
Op dinsdag 11 november 2003 16:59 schreef Doezelhaar het volgende:
Over de top. Doe mij maar Will en Grace maar ik kijk de friends-eps nog wel. Gewoon omdat ik dan alles gezien heb, en slecht is het nog niet hoor maar niet meer super.
quote:Jawel maar ik weet het eind niet meer
Op dinsdag 11 november 2003 16:58 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Heb je "The one where the chick and the duck are gettin raped and die" dan niet gezien?
quote:Will & Grace is nooit zo leuk geweest als Friends. De oude afleveringen van friends vind ik nu nog leuk om te zien, ookal heb ik ze al tig keer gezien. Will & Grace is de 2e keer al niet leuk meer...
Op dinsdag 11 november 2003 16:59 schreef Doezelhaar het volgende:
Over de top. Doe mij maar Will en Grace maar ik kijk de friends-eps nog wel. Gewoon omdat ik dan alles gezien heb, en slecht is het nog niet hoor maar niet meer super.
Ik vond de 5e aflvering van serie 10 iets minder leuk, de eerste 4 waren nog wel leuk. 6 moet ik nog kijken, ben benieuwd
quote:Ja klopt, dat is met al die series.
Op dinsdag 11 november 2003 17:09 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Will and Grace is nu nog wel leuk maar die serie zal over een tijd ook wel verzadigen
quote:spoiler:
Op woensdag 12 november 2003 00:46 schreef drollenvanger het volgende:
Charly ben ik een beetje beu.. vond haar in het begin wel aardig.. maar acteerwerk is ook niet optimaal imo
Vond aflevering 5 en 6 van serie 10 beetje tegenvallen.. Hoop dat de rest van serie 10 wel weer wat leuker wordt...
quote:spoiler:
Op woensdag 12 november 2003 13:00 schreef texelonia het volgende:[..]
spoiler:
In aflevering 6 gaat ze weer terug naar d'r ex, dus neem aan dat dat exit Charly is
quote:* drollenvanger too, idd. 4 was echt super "Printed in Mexico"
Vond aflevering 5 en 6 van serie 10 beetje tegenvallen..Hoop dat de rest van serie 10 wel weer wat leuker wordt...
quote:me over 10min...
Op vrijdag 14 november 2003 01:57 schreef Goodfellow het volgende:
over 1 minuutje lekker Episode 7 kijken van Season 10 want dan is de download completed !
maar jammer genoeg ben ik dan al werken
strax maar weer...
hopen dat ie wel weer heftig word....kben egt benieuwd naar t einde van de hele serie....
maybe komen rach en ross tog bij elkaar!^)
De verhaallijn van Phoebe was een beetje flauw en ik vond het ook nogal niet-Phoebe om het geld uiteindelijk te houden, ik had wel een typische politiek-correcte oplossing verwacht zoals eigenlijk altijd in Friends voorkomt. Maar goed, er zaten toch wel leuke grapjes in.
Het hele schommelen in het park was ook wel grappig, vooral toen Rachel Ross een schop verkocht.
En de verhaallijn die ik aanvankelijk het minst leuk vond, eindigde als beste dankzij het briljante optreden van Joey. Het leek erop dat weer een standaard alles-gaat-mis-verhaal zou worden, maar Joey gaf er toch een bijzonder grappige draai aan. Wel vreemd dat de schrijvers Joey de ene aflevering als compleet achterlijk afschilderen en hem de volgende keer weer een schijnbaar hopeloze situatie laten oplossen. Nou ja, beiden zijn leuk om naar te kijken, dus ik zal maar niet zeuren.
Al met al leuke aflevering dus.
Serie is ingezakt na seizoen 5...maar ben toch een heel klein beetje benieuwd...
Vooral Joey en dat verhaal met die adaptie meid
En het begin, met ross en dat trouw gesprek
Anyway:
Friends Superbox (24-DVD)
van: ¤ 299.99 voor: ¤ 139.99
222. 10-4 23-Oct-2003 The One With The Cake
223. 10-5 30-Oct-2003 The One Where Rachel's Sister Babysits
224. 10-6 06-Nov-2003 The One With Ross's Grant
225. 10-7 13-Nov-2003 The One With The Home Study
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |