Da's ook een van mijn favoriete afleveringenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:43 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Phoebe: "They don't know that we know they know we know!"
Deze was zojuist op Veronica te zienquote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:51 schreef Timo20 het volgende:
nee man, seizoen 4 is 1 van de beste. The One With The Embryos is 1 van de beste afleveringen uit de hele serie.
Die is ook geniaal ja. Jammer van die verkeerde "Embryos"-naam, want het gaat natuurlijk om die quiz van Ross.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:40 schreef Zapper het volgende:
[..]
Deze was zojuist op Veronica te zien
quote:
En Ross daarna met hetzelfde spel al het geld weer van Joey weet te winnenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:06 schreef TC03 het volgende:
[..]![]()
Ook grappig als Chandler een kaartspel verzint om Joey geld te geven (terwijl hij het niet wou), en dat Joey het voor elkaar krijgt zijn geld weer te verliezen met hetzelfde spel. "Beginnersluck, very important with Cups!"
nou ik niet bijnaquote:Op zondag 13 augustus 2006 07:41 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik heb bijna gehuild bij de laatste afleverigen.
Nergens is het officieel bevestigd, dus heb maar geen hoopquote:Op zondag 13 augustus 2006 04:35 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Komen er trouwens nog nieuwe Friends-episodes? Ik hoor daar steeds allemaal geruchten over maar steeds blijken ze niet waar te zijn?
Ik zeg Bamboozledquote:Op zondag 13 augustus 2006 03:27 schreef Merkie het volgende:
Ah, heerlijk waren zulk soort verhaallijnen. Vooral als het om Joey, Chandler en Ross ging was het altijd zo grappig
.
OMG jaquote:Op zondag 13 augustus 2006 10:41 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Ik zeg Bamboozled, die is ook zo mooi.
Ik ookquote:Op zondag 13 augustus 2006 07:41 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik heb bijna gehuild bij de laatste afleverigen.
Omg, geweldig was dat jaquote:Op zondag 13 augustus 2006 10:41 schreef Dubnobasswithmyhead... het volgende:
[..]
Ja, ik vond "Cups" ook wel mooiquote:Op zondag 13 augustus 2006 10:41 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
schaam je, doe eens nuquote:Op zondag 13 augustus 2006 14:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb seizoen 9 en 10 gewoon nog steeds niet gezien...
Dat zijn ook de minste seizoenen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb seizoen 9 en 10 gewoon nog steeds niet gezien...
quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:23 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Dat zijn ook de minste seizoenen.
"good shot"quote:
Seizoen 1,2,3 waren ookquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:08 schreef Heidi- het volgende:
[..]
neuh, alleen meer
-achtig. Maar nog steeds super goeie afleveringen tussen hoor
Had ik precies zo. Op den duur dacht ik: het zal wel uit zijn tussen die 2quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:00 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik wist geeneens dat ik het voorbij was, totdat ik 8 episodes later zat te denken "die hadden toch iets ofzo?"
True, you've got a point. Moet ik toegeven.quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:00 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Seizoen 1,2,3 waren ook-achtig, dat vindt ik juist leuk
Ik vond het alleen té gemaakt in seizoen 9 en 10. En bv. die relatie tussen Joey en Rachel ging nergens over. Ik wist geeneens dat ik het voorbij was, totdat ik 8 episodes later zat te denken "die hadden toch iets ofzo?"
ja en uhm dan valt ross toch in een graf?quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Had ik precies zo. Op den duur dacht ik: het zal wel uit zijn tussen die 2![]()
Maar kent iemand die aflevering met de begrafenis oid?
Idd, maar volgens mij heb ik dus een aflevering (of een paar gemist) want ik heb m niet gezienquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:17 schreef Heidi- het volgende:
[..]
ja en uhm dan valt ross toch in een graf?
TOW Ross Is Fine is dat. Geweldigquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:13 schreef Heidi- het volgende:
[..]
True, you've got a point. Moet ik toegeven.
edit :
maar toch zitten er super afl. tussendie dat rachel en joey komen eten en Ross kookt...
![]()
![]()
Dat is een ding wat zeker isquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:30 schreef Merkie het volgende:
TOW Ross Is Fine is dat. Geweldig! Ross is echt het beste character van de laatste paar seizoenen
.
TOW Nana Dies Twice, seizoen 1.quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Had ik precies zo. Op den duur dacht ik: het zal wel uit zijn tussen die 2![]()
Maar kent iemand die aflevering met de begrafenis oid?
Ik had m dus wel gezienquote:
Ik heb Monica nooit leuk gevonden eigenlijkquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:24 schreef Remzz het volgende:
[..]
Zeker in seizoen 8 t/m 10, Chandler en Monica zijn in die seizoen juist echt niet leuk...
Niet leuk van zichzelf, maar wel de situatie die door haar ontstaanquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik heb Monica nooit leuk gevonden eigenlijk.
oh ja kloptquote:
In de serie Joey verteld ie ook op een moment dat ie het er erg lastig mee heeft dat dingen veranderen enzow..omdat ie gelukkig was in new york en dat andere zonodig zwanger moesten worden etc etc.quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:58 schreef Heero87 het volgende:
Wat ik wel frappant vind is dat Joey op het einde van de serie de meeste problemen heeft met het feit dat Rachel, Chandler en Monica verhuizen, maar dat hij wel zelf naar de andere kant van Amerika trekt in de serie 'Joey'.
Nee, Ross was zeker de beste. Rachel en Joey vond ik ook minder leuk de laatste 2 seizoenen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:24 schreef Remzz het volgende:
[..]
Zeker in seizoen 8 t/m 10, Chandler en Monica zijn in die seizoen juist echt niet leuk...
Niks bijzonders, maar gewoon achtergrondverhalen en meningen die voor fans van Friends zeker de moeite waard zijn.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:50 schreef -Mo- het volgende:
Ik ga die Amerikaanse big-ass box ooit maar es kopen. Elke aflevering uncut, en per seizoen nog een paar commentary tracks van Kauffman, Bright en Crane.
Iemand die weet of die een beetje boeiend zijn?
Weet iemand mischien welke aflevering dat was? Want die wil ik even kijken maar ik kan em maar niet vinden.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:06 schreef TC03 het volgende:
[..]![]()
Ook grappig als Chandler een kaartspel verzint om Joey geld te geven (terwijl hij het niet wou), en dat Joey het voor elkaar krijgt zijn geld weer te verliezen met hetzelfde spel. "Beginnersluck, very important with Cups!"
die is zo grappig ja!!!quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:13 schreef Heidi- het volgende:
[..]
True, you've got a point. Moet ik toegeven.
edit :
maar toch zitten er super afl. tussendie dat rachel en joey komen eten en Ross kookt...
![]()
![]()
Phoebe is de minste, want imo nogal beperkt.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:25 schreef Suuz_ het volgende:
ik zat te denken wie ik nou het leukste character vind maar ik kom er niet uit...vind ze allemaal op hun eigen manier zo leuk/grappig/weird ieder personage heeft wel iets raars en grappig ik kan niet kiezen!
ja wordt wel steeds zo opgelicht dat ze écht raar is idd maar meestal vind ik dat erg grappig.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:28 schreef Argento het volgende:
[..]
Phoebe is de minste, want imo nogal beperkt.
yea, you're weird. We get it!
Joey en friends? volgens mij valt Monica daar ook onder hoorquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:47 schreef _petjan het volgende:
De beste zijn gewoon Joey en Friends, Monica is echt de saaiste...
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:00 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Joey en friends? volgens mij valt Monica daar ook onder hoor![]()
Ja, ik denk dat hij Chandler, Joey en Ross bedoelt?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:00 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Joey en friends? volgens mij valt Monica daar ook onder hoor![]()
dit topic zit vol met zulke mensen, ik ben er ook 1 van...quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:25 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
heb dus alle afleveringen al zooooo vaak gezien maar het blijft GAAF ben gewoon verslaafd denk...![]()
The Last One hoort idd gewoon in 1 keerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:44 schreef Chielus het volgende:
ook al heb ik alles al tig x gezien, gister zat ik op rtl5 het eerste deel vca n de laatste aflevering te kijken, was ik helemaal over de zeik omdat ze het 2de deel niet megteen uitzonden.... ook al weet je precies hoe alles loopt.
dit was al een vervolg op vorige week... Dacht ook dat ze gisteren de rest (laatste, dubbel aflevering) uit zouden zenden. Dus baalde net zo hard. My name is Earl is ook leuk, maar ik wilde het laatste gedeelte van Friends...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:44 schreef Chielus het volgende:
ook al heb ik alles al tig x gezien, gister zat ik op rtl5 het eerste deel vca n de laatste aflevering te kijken, was ik helemaal over de zeik omdat ze het 2de deel niet megteen uitzonden.... ook al weet je precies hoe alles loopt.
ben ik met je eens jaquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:57 schreef Piles het volgende:
[..]
The Last One hoort idd gewoon in 1 keer![]()
Doet me denken aan seizoen 8. "I don't want my baby's first words to be How you doin'?"quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:01 schreef Houniet het volgende:
ik ga maar eens seizoen 6 afkijken, vanaf het deel waar net5 is gestopt met uitzenden. ik dacht the one with rachels sister
Rachel: This is Chandler.
Jill: Hi!
Rachel: And you know Monica and Ross!
Ross: Hi, Jill.
Rachel: And that's Phoebe, and that's Joey.
Joey: Hey. How you doin'?
Rachel: Don't!
![]()
![]()
hahahaquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:03 schreef Hankster het volgende:
dat is toch niet diezelfde aflevering waar Ross er van overtuigd is dat hij "I've got Milk" heeft verzonnen?
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Doet me denken aan seizoen 8. "I don't want my baby's first words to be How you doin'?"
ironic ; toen je deleted scenes typte, bedoelde je dat de scenes niet meer onder die link staanquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:12 schreef -Mo- het volgende:
Hier wat deleted scenes, voor wie ze nog niet kende.
http://youtube.com/results?search_query=friends+oprah&search=Searchquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:15 schreef Wouter2006 het volgende:
iemand een link waar ik Friends @ Oprah kan zien??
Jouw link van YouTube staat ie ook niet meer.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:28 schreef Piles het volgende:
[..]
http://youtube.com/results?search_query=friends+oprah&search=Search
Maar volgens mij kon je hem ook op oprah.com terug kijken, maar daar kan ik hem niet vinden.
Twee dagen nadat ik dat poste werden het opeens deleted deleted scènes.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:14 schreef Arby het volgende:
[..]
ironic ; toen je deleted scenes typte, bedoelde je dat de scenes niet meer onder die link staan?
quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:10 schreef LoggedIn het volgende:
idd.
"Sergio Valenteeeee"quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:10 schreef LoggedIn het volgende:
idd.
oh btw. Jullie weten vast wel welke ep Joey dat entertainment center gemaakt heeft (wat ze in 402 willen verkopen)?
maar welke ep is het nou?quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:34 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
"Sergio Valenteeeee"
En hij boort bijna Chandler door zijn hasses
quote:
305 The One With Frank Jr.
Joey: No. Y'know how we’re always saying we need a place for the mail.
Chandler: Yeah!
Joey: Well, I started building one. But then I decided to take it to the next step.
Chandler: You’re building a post office?
Joey: No, an entertainment unit, with a mail cubby built right in. It’s a one day job, max.
Chandler: Okay. (notices that Joey is wearing some really tight jeans) My word! Those are snug.
Joey: Oh yeah. These are my old work pants, Sergio Valente’s.
Mike zuigt? Ik vind hem top, al ben ik sowieso een fan van Paul Rudd. Maar goed, ik denk dat Mike van alle bijpersonages het dichtste in de buurt kwam van de '7e Friend'. Stel dat plots besloten was om de serie nog enkele jaren door te zetten dan denk ik dat hij die rol ook echt had gekregen, want als Phoebes echtgenoot konden ze hem echt niet afschepen met maar enkele tellen airtime, dan had 'ie vast uiteindelijk eigen verhaallijnen gekregen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:48 schreef -Mo- het volgende:
Mike zuigt.
quote:Mike: So, what's new?
Phoebe: Well, I'm no longer Phoebe Buffay.
Mike: That's great! You changed you name?
Phoebe: Yes I did! Meet: Princess Consuela Banana Hammock! (She smiles from ear to ear)
Mike: (afraid) You're kidding right?
Phoebe: Nope.
Mike: You really did that?
Phoebe: Yep.
Mike: Yeah, but you can't do that.
Phoebe: Why? It's fun, it's different, no-one else has a name like it.
Mike: (looks at her astonished) Alright, then I'm gonna change my name.
Phoebe: Great, okay, what are you gonna change it to?
Mike: Crap Bag.
Phoebe:(not amused) Mike Crap Bag?
Mike: No, no Mike, just Crap Bag. First name Crap, last name Bag.
Phoebe: You're not serious, right?
Mike: Yeah, I'm serious. (sarcastic) It's fun, it's different and no-one else has a name like that!
Phoebe: Uhu, uhu, well, then, great. If you love it, I love it.
Mike: I do love it, and I love your name. I love Princess Consuela.
Phoebe: And I love Crap.
Mee eens.quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:53 schreef Madine het volgende:
[..]
Mike zuigt? Ik vind hem top, al ben ik sowieso een fan van Paul Rudd. Maar goed, ik denk dat Mike van alle bijpersonages het dichtste in de buurt kwam van de '7e Friend'. Stel dat plots besloten was om de serie nog enkele jaren door te zetten dan denk ik dat hij die rol ook echt had gekregen, want als Phoebes echtgenoot konden ze hem echt niet afschepen met maar enkele tellen airtime, dan had 'ie vast uiteindelijk eigen verhaallijnen gekregen.
[..]
Natuurlijk was ie dat geworden als Friends door ging, maar dan kan ik hem nog wel een bagger karakter vinden (vergeleken met andere karakters).quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:53 schreef Madine het volgende:
[..]
Mike zuigt? Ik vind hem top, al ben ik sowieso een fan van Paul Rudd. Maar goed, ik denk dat Mike van alle bijpersonages het dichtste in de buurt kwam van de '7e Friend'. Stel dat plots besloten was om de serie nog enkele jaren door te zetten dan denk ik dat hij die rol ook echt had gekregen, want als Phoebes echtgenoot konden ze hem echt niet afschepen met maar enkele tellen airtime, dan had 'ie vast uiteindelijk eigen verhaallijnen gekregen.
[..]
maar zn vrouwenprobleem is opgelost in de laatste aflevering rememberquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:06 schreef SunChaser het volgende:
Ik snap niet dat Ross geen spinoff heeft gekregen, Ross was qua persoon het meest complex en interessant, ook met zn baan en vrouwenproblemen. Joey is te eendimensionaal, die moet t hebben van aangevers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |