Het meest moet ik lachen om Phoebe en Joey. Dat heerlijke naïeve en wereldvreemde. Geweldig.
Oh en ik vind iedereen erg leuk eigenlijk. Vind Ross alleen de laatste tijd een beetje agressief
sorry kon het niet laten!
Maar ik heb 'm dus wel gemist, meestal probeer ik wel te kijken, het is 1 van de betere comedyseries van het moment.
* Sigmund heeft weer dubbel gelegen!.
Mijn absolute favoriet: Chandler
En Rachel is veruit de lekkerste!
Absence of evidence isn't evidence of absence...
Taz4fun © 2000! f.k.a. Dragon30...
Ik vind het maar niks. Sinds kort dacht ik dat ik de enige op deze aardbol was die dat niet leuk vindt, maar ik heb al 2 andere gevonden
Ik blijf net zolang die D's en T's veranderen totdta ik het nooit meer vergeet
quote:
op 05-08-2000 om 04:40 PM schreef Sigmund het volgende:
Gisteren was inderdaad een hele leuke aflevering, vooral Ross & Rachel waren echt top!* Kipman heeft weer dubbel gelegen!.
Ach, ik vond ze helemaal niet top. Als je dronken bent, dan ga je toch niet meteen zoiets doms doen als gaan trouwen. Dat vond ik echt nergens op slaan.
Maar het levert later natuurlijk wel komische situaties op. Ze zullen wel moeten scheiden en dan is Ross alweer drie keer gescheiden.
quote:
op 05-08-2000 om 07:15 PM schreef Svart Rose het volgende:
Ik vind het maar niks. Sinds kort dacht ik dat ik de enige op deze aardbol was die dat niet leuk vindt, maar ik heb al 2 andere gevonden
Maak daar dan maar 3 anderen van. Het overacting begon me enorm op mijn zenuwen te werken.
------------------
If at first you don't succeed, blame your parents.
[Dit bericht is gewijzigd door Bubblebrain (Datum 10 Mei 2000).]
quote:
op 05-10-2000 om 11:50 AM schreef Kipman het volgende:
Ach, ik vond ze helemaal niet top. Als je dronken bent, dan ga je toch niet meteen zoiets doms doen als gaan trouwen. Dat vond ik echt nergens op slaan.
Dronken raken in vegas en trouwen is ongeveer een van de grootste vegas-cliches uit de comedy-wereld. Misschien wat ongeloofwaardig, maar zeker niet te ongeloofwaardig. Ik ben heel benieuwd naar volgende week (hoewel ik dan wel awakenings op kan gaan nemen )
Ik ben ook A BIG FAN van FRIENDS !!!!
Maar heb de aflevering van afgelopen zondag gemist
(Ik was op vakantie
)
Weet iemand of je op internet beelden van die aflevering kan zien??? Ik hoop dat iemand mij kan helpen!!!!
Mijn Favoriet is JOEY!!!!!
En ook Joey samen met Chandler!
Doei doei
- Kelis
Ik heb niet echt een favourite tussen de Friends zitten, ze hebben allemaal hun eigen persoonlijkheid en de ene keer vind ik de een leuk en de andere keer de ander. Ze zijn als groep gewoon erg sterk. Ik denk dat als er maar één de serie verlaat dat dat heel erg afbreuk doet aan de serie. De bijrollen vind ik vaak ook erg sterk. Gunter is wat dat betreft nog steeds een favouriet character van me.
Later,
Maxx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |