SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige topics
Topic 1
Topic 2
Topic 3
Topic 4
Topic 5
Topic 6
Topic 7
Topic 8
Guide
Dan nog de Tvtome top 15
111 The One Where Everybody Finds Out 8.72 192 1
85 The One With The Embryos 8.72 201 2
39 The One Where Ross And Rachel...You Know 8.71 93 3
31 The One Where Ross Finds Out 8.7 101 4
38 The One With The Prom Video 8.7 303 5
105 The One With The Thanksgiving Flashbacks (a.k.a. The One With All The Thanksgivings) 8.68 69 6
24 The One Where Rachel Finds Out 8.68 77 7
172 The One With The Red Sweater 8.67 83 8
194 The One Where Rachel Has A Baby (2) 8.67 123 9
130 The One Where Ross Got High 8.67 69 10
32 The One With The List 8.67 57 11
145 The One With The Proposal (1) 8.67 39 12
229 The One Where The Stripper Cries 8.67 36 13
202 The One With Rachel's Other Sister 8.66 86 14
196 The One Where Emma Cries
En de NBC top 6 (laatst uitgezonden)
1 The One With The Prom Video
2 The One Where Ross Finds Out
3 The One Where No One's Ready
4 The One Where Everyone Finds Out
5 The One With The Rumor
6 The One With The Proposal - Part 2
Zo, en geen illegaal gedoe enzz
O+ BlaBlub O+
arrogantie bedoel jequote:Op donderdag 15 april 2004 16:05 schreef neggix het volgende:
Tja, Je heb het of je heb het niet he
Is ook een prestatie om te hebbenquote:Op donderdag 15 april 2004 16:07 schreef Retarded het volgende:
[..]
arrogantie bedoel jehaha, nee geintje hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijf het toch jammer vinden
Heb de friends dvd box (t/m S8) en heb elke aflevering al 20x gezien ofzo...het blijft elke keer weer leuk.
Maar wil wel snel S9 en S10 op dvd hebben, want die lege ruimte in m'n DVDbox is ook niet alles
Narcist
quote:Op donderdag 15 april 2004 16:32 schreef Magistic het volgende:
Ik verwacht dat het zo gaat:Opnames van Joey zijn volgens mij idd al wel begonnen. Maar weet niet zeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Joey blijft daar niet wonen maar verhuis(d)(t)(dt) naar L.A.
Meer info over Joey Show
O+ BlaBlub O+
Ik heb ook geen spoilers gelezen. Ik ben nu al fan van deze serie sinds ik begon met seizoen 1 te kijken, dus dan heb ik ook wel een paar weken geduld tot ik het echt kan zien.quote:Op donderdag 15 april 2004 18:37 schreef yanggie het volgende:
Aan de ene kant ben ik zo benieuwd hoe het allemaal af gaat lopen, maar aan de andere kant wil ik het absoluut niet weten door op een spoiler site te lezen. Ik heb de spoiler hierboven ook niet gelezen al is het maar een verwachting, maar toch. Ik wil het gewoon met me eigen ogen zien. Aargh.
Volgens mij was het een uur, maar dat weet ik niet zeker meer. Staat ook ergens in een vorig topic maar ik kan het niet meer vindenquote:Op donderdag 15 april 2004 16:56 schreef Hare het volgende:
Weet iemand hoe lang dat interview met Jay Leno gaat duren na de laatste aflevering?
Hoop toch zeker wel op een uurtje
Mij staat ook iets bij van een uur.quote:Op vrijdag 16 april 2004 10:02 schreef neggix het volgende:
[..]
Volgens mij was het een uur, maar dat weet ik niet zeker meer. Staat ook ergens in een vorig topic maar ik kan het niet meer vinden
Heb je de preview voor de laatste 3 afleveringen al gezien?.....quote:Op woensdag 21 april 2004 10:57 schreef BazP het volgende:
Pfff het begint nu echt spannend te worden.
Ik ben eergister begonnen met het voor de 5e keer kijken van mijn DVD set alles t/m 9 1-8
Ik ben echt benieuwd hoe het af loopt. En ik hoop nog steeds op Rachel & Ross!
Voor als hij ze nog niet gezien heeft:quote:Op woensdag 21 april 2004 12:07 schreef Hare het volgende:
[..]
Heb je de preview voor de laatste 3 afleveringen al gezien?.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |