Nou niet eigenlijk geen 'extra' 30 minuten, maar een aflevering van 30 minuten ipv de standaard 20.quote:welke extra 30 minuten?
uitzendingen komen altijd weer in de herhaling. blijft leuk om te besprekenquote:Op maandag 11 september 2006 19:21 schreef muhammad_ali het volgende:
hoelang is de serie nu al gestopt? Begrijp me niet verkeerd ik vond het ook een geweldige sitcom maar na zoveel tijd nog een topic?
Ik ben een billenmanquote:Op maandag 11 september 2006 19:15 schreef Zapper het volgende:
De tiet van Monica niet in de OP SunChaser? Jij als borstenman
Herhalingen, mensen die de dvd's kijken...blijft een leuke serie, ook na 10 keer gekeken te hebben.quote:Op maandag 11 september 2006 19:21 schreef muhammad_ali het volgende:
hoelang is de serie nu al gestopt? Begrijp me niet verkeerd ik vond het ook een geweldige sitcom maar na zoveel tijd nog een topic?
Dat vroeg je net ook al?quote:Op maandag 11 september 2006 20:16 schreef Frisian_Heretic het volgende:
He,
Iemand een idee op welke DVD-box die aflevering staat die 30 minuten duurt in plaats van 20 minuten.
Ik geloof seizoen 7 afl. 16.
Ik ben namelijk van plan alles dan te bestellen maar dan moet ik wel even weten welke totaalbox het betreft.![]()
Niet de europese versies denk ik. En waar zou ik zo'n box dan het beste kunnen bestellen?
Maar Joey was dan ook geen 'sterk' karakter en maakte niet echt zijn eigen grappen, maar reageerde gewoon leuk op de rest.quote:Op maandag 11 september 2006 19:36 schreef muhammad_ali het volgende:
met Joey de spin off is het niet zo goed afgelopen of wel? Ik heb een paar keer gezien maar was niet echt grappig...
Moest het hebben van zijn sarcastische en cynische opmerking, voor de rest maakte ook hij niet heel erg veel mee.quote:Op maandag 11 september 2006 20:59 schreef muhammad_ali het volgende:
En Chandler dan?
Chander is stoerquote:Op maandag 11 september 2006 21:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Moest het hebben van zijn sarcastische en cynische opmerking, voor de rest maakte ook hij niet heel erg veel mee.
Vanaf het moment dat ie verkering kreeg werd hij erg vervelend, zn grappen waren ook minder.quote:Op maandag 11 september 2006 20:59 schreef muhammad_ali het volgende:
En Chandler dan?
wat zou jij doen als je verkering had met monicaquote:Op maandag 11 september 2006 21:12 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat ie verkering kreeg werd hij erg vervelend, zn grappen waren ook minder.
een vrouw die:quote:Op maandag 11 september 2006 21:14 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
wat zou jij doen als je verkering had met monica![]()
hehe, so truequote:Op maandag 11 september 2006 22:53 schreef insaniac_2oo1 het volgende:
[..]
een vrouw die:
- er goed uit ziet
- veel sex wil :-p
- en niet wil hebben dat je haar helpt met afwassen/opruimen/enz
klinkt als de perfecte vrouw :-p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |