ahhh,quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
FriendsBen momenteel bij de een-na-laatste aflevering
Hier hetzelfde.quote:Op zondag 21 mei 2006 13:50 schreef DonStefano het volgende:
FriendsAltijd als ik me kut voel knal ik een dvd'tje van Friends op, krijg er automatisch een goed humeur van
![]()
Wie was zo geweldigquote:Op zondag 21 mei 2006 14:22 schreef Nesle het volgende:
Waar ik toch ook altijd weer krom lig, is de ene dat ross een nieuwe bank heeft gekocht.
En dat chandler en rachel hem moeten helpen om die naar zn appartement te krijgen![]()
Haha, dat was idd 1 van de beste afleveringen. Dat hij in dat huis van Emma? ging, om zijn trui terug te halen. Opeens kwam ze binnen, waarna Ross een snoekduik maaktequote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:24 schreef Heidi- het volgende:
172 The One With The Red Sweater 8.67 83 8
Dat was die nietquote:Op zondag 21 mei 2006 14:29 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Wie was zo geweldig![]()
En dan op het eind gaat hij terug naar die winkel, zegt hij zo van: ik wil een nieuwe...zie je die bank opeens in 2'en gesplitst![]()
![]()
[..]
Haha, dat was idd 1 van de beste afleveringen. Dat hij in dat huis van Emma? ging, om zijn trui terug te halen. Opeens kwam ze binnen, waarna Ross een snoekduik maakte![]()
Ross![]()
Owjaa, my badquote:Op zondag 21 mei 2006 14:50 schreef Heidi- het volgende:
[..]
Dat was die nietthe one with the red sweater was dat niemand weet wie de vader is van Rachel's kindje, en dat phoebe denkt dat het Tag is omdat die ook een rode trui heeft, maar die heeft hem aan zodra ze afspreken
En dan zijn ze bij Monica's en zegt Ross ineens "hey my sweater! i've been looking for this for months!" mooi stukje overgens
Die jij bedoeld is met his "pink" shirthaha, en dan gaat hij die bij Mona halen ja
Ross is echt een sukkel, maar qua gezichtsuitdrukkingen, bewegingen en rare stemmetjes is hij wel de leukste jaquote:Op zondag 21 mei 2006 14:50 schreef Heidi- het volgende:
[..]
Dat was die nietthe one with the red sweater was dat niemand weet wie de vader is van Rachel's kindje, en dat phoebe denkt dat het Tag is omdat die ook een rode trui heeft, maar die heeft hem aan zodra ze afspreken
En dan zijn ze bij Monica's en zegt Ross ineens "hey my sweater! i've been looking for this for months!" mooi stukje overgens
Die jij bedoeld is met his "pink" shirthaha, en dan gaat hij die bij Mona halen ja
Ross = de coolste, met die duik jaHillaaaarisch, en als hij voor de deur staat en de sleutel pakt van de lamp naast de deur en zich brand
hahahaquote:Op zondag 21 mei 2006 14:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ross is echt een sukkel, maar qua gezichtsuitdrukkingen, bewegingen en rare stemmetjes is hij wel de leukste jain TOW Ross is fine als hij Charlie, Joey en Rachel uitnodigt en dan helemaal bezopen wordt, en dan de letters van het woord 'love' uitlegt zeg maar
.. "E.. is for extrééémly normal this is" en dan de E echt met zo'n hoog piepgeluidje
![]()
![]()
![]()
Ook geweldig Friends-moment
- Pivot! Pivot! PIVOT! PIVOOOOOT! PIIIIVOOOOOOT!quote:Op zondag 21 mei 2006 14:29 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Wie was zo geweldig![]()
En dan op het eind gaat hij terug naar die winkel, zegt hij zo van: ik wil een nieuwe...zie je die bank opeens in 2'en gesplitst![]()
![]()
[..]
Haha, dat was idd 1 van de beste afleveringen. Dat hij in dat huis van Emma? ging, om zijn trui terug te halen. Opeens kwam ze binnen, waarna Ross een snoekduik maakte![]()
Ross![]()
En dan die kop van Chandler bij SHUT UPPPquote:Op zondag 21 mei 2006 15:03 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
- Pivot! Pivot! PIVOT! PIVOOOOOT! PIIIIVOOOOOOT!
* Shut up! Shut up! Shut uuuuuup!
![]()
bol.comquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:02 schreef -Mo- het volgende:
Ik heb S1-9 op dvd in de CP box, de normale uitvoering...
Alleen mis ik S10 nog in de normale uitvoering, maar die is volgens mij nergens meer te krijgen.
Nu moet ik S10 maar in de lelijke, nieuwe design kopen. En dat past dus tótaal niet bij S1-9.![]()
![]()
Ik kan daar alleen S10 in de nieuwe uitvoering vinden?quote:
Heb ik wel eens gekeken, jammer genoeg altijd nog zonder succes.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:04 schreef __Saviour__ het volgende:
Met goed zoeken zijn de losse DVD's nog wel ergens te vinden, in de superbudgetbakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |