Dat vinden de Amerikanen leukquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:16 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Waar komen die "leukste" afleveringen vandaan? Er zijn een stuk betere nl...
En nu Joeyquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:28 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Wie heeft trouwens met wie geslapen?
hee, niks mis met Amerikanen!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:58 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Dat vinden de Amerikanen leuk.
Waar haal je dat soort dingen vandaanquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:00 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ach ja, in eerste instantie zouden Perry en Aniston alleen een bijrol vervullen en zou het gaan om de liefde tussen Joey en Monica. Courtney kwam voor de rol van Rachel, maar wilde liever Monica spelen. Chandler zou eerst een homo zijn, later hebben ze hem alleen homofiele eigenschappen gegeven (showmuziek, gay vader, en nog wat meer verwijzingen).
IMDB Trivia en IMDB Goofsquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:12 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Waar haal je dat soort dingen vandaan? Reportages?
En de andere 3?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:28 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Wie heeft trouwens met wie geslapen?
*opsomming*
Kom ik niet heel ver:quote:
Chandler en Rachel?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:57 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Kom ik niet heel ver:
Ross: Rachel, Emily; Carol, Copieermeisje, vriendin van phoebe welke haar haar afscheert
Chandler: Israelische soldate, Julia Roberts; Monica, Rachel, Janice, baas van Rachel (handcuffs)
Joey: te veel, maar o.a. Fruitmanden vrouwtje, Wendy...
Ja, volgens mij vroeger al eens, in een flashback naar de studententijd van Ross en Chandler?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:58 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Chandler en Rachel?
Dat haar van Chandler in die tijdquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:00 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Ja, volgens mij vroeger al eens, in een flashback naar de studententijd van Ross en Chandler?
KLOPT ! ff aanpassen... mis ik er nog meer?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:02 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Dat haar van Chandler in die tijd. Maar nee, dat was alleen een kiss volgens mij. (Monica and Ross toen ook, You where my mysterious night kisser ofzo
).
Charliequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:05 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ross en die donkere meid van z'n werk. Joey ook btw.
En Juli en nog wel watquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:06 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Charlie![]()
En Ross had toch ook wat met Janice![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |