Nou niet eigenlijk geen 'extra' 30 minuten, maar een aflevering van 30 minuten ipv de standaard 20.quote:welke extra 30 minuten?
uitzendingen komen altijd weer in de herhaling. blijft leuk om te besprekenquote:Op maandag 11 september 2006 19:21 schreef muhammad_ali het volgende:
hoelang is de serie nu al gestopt? Begrijp me niet verkeerd ik vond het ook een geweldige sitcom maar na zoveel tijd nog een topic?
Ik ben een billenmanquote:Op maandag 11 september 2006 19:15 schreef Zapper het volgende:
De tiet van Monica niet in de OP SunChaser? Jij als borstenman
Herhalingen, mensen die de dvd's kijken...blijft een leuke serie, ook na 10 keer gekeken te hebben.quote:Op maandag 11 september 2006 19:21 schreef muhammad_ali het volgende:
hoelang is de serie nu al gestopt? Begrijp me niet verkeerd ik vond het ook een geweldige sitcom maar na zoveel tijd nog een topic?
Dat vroeg je net ook al?quote:Op maandag 11 september 2006 20:16 schreef Frisian_Heretic het volgende:
He,
Iemand een idee op welke DVD-box die aflevering staat die 30 minuten duurt in plaats van 20 minuten.
Ik geloof seizoen 7 afl. 16.
Ik ben namelijk van plan alles dan te bestellen maar dan moet ik wel even weten welke totaalbox het betreft.![]()
Niet de europese versies denk ik. En waar zou ik zo'n box dan het beste kunnen bestellen?
Maar Joey was dan ook geen 'sterk' karakter en maakte niet echt zijn eigen grappen, maar reageerde gewoon leuk op de rest.quote:Op maandag 11 september 2006 19:36 schreef muhammad_ali het volgende:
met Joey de spin off is het niet zo goed afgelopen of wel? Ik heb een paar keer gezien maar was niet echt grappig...
Moest het hebben van zijn sarcastische en cynische opmerking, voor de rest maakte ook hij niet heel erg veel mee.quote:Op maandag 11 september 2006 20:59 schreef muhammad_ali het volgende:
En Chandler dan?
Chander is stoerquote:Op maandag 11 september 2006 21:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Moest het hebben van zijn sarcastische en cynische opmerking, voor de rest maakte ook hij niet heel erg veel mee.
Vanaf het moment dat ie verkering kreeg werd hij erg vervelend, zn grappen waren ook minder.quote:Op maandag 11 september 2006 20:59 schreef muhammad_ali het volgende:
En Chandler dan?
wat zou jij doen als je verkering had met monicaquote:Op maandag 11 september 2006 21:12 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat ie verkering kreeg werd hij erg vervelend, zn grappen waren ook minder.
een vrouw die:quote:Op maandag 11 september 2006 21:14 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
wat zou jij doen als je verkering had met monica![]()
hehe, so truequote:Op maandag 11 september 2006 22:53 schreef insaniac_2oo1 het volgende:
[..]
een vrouw die:
- er goed uit ziet
- veel sex wil :-p
- en niet wil hebben dat je haar helpt met afwassen/opruimen/enz
klinkt als de perfecte vrouw :-p
11 tochquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:27 schreef Chielus het volgende:
en manisch 14 divisies met handdoeken heeft....
Ik zeg niet dat het niet mogelijk geweest zou zijn, maar ik denk niet dat het publiek zou ''accepteren'' dat Rachel zomaar wordt weggewerkt. Jarenlang heeft (bijna) iedereen gewacht totdat die twee bij elkaar zouden komen en nu dat in de laatste aflevering is gebeurd denk ik niet dat er heel veel mensen zouden zijn (zeker in de VS waar dit soort dingen vaak opgeblazen worden) die dat leuk zouden vinden en daarom een Ross-sitcom zonder Rachel zouden boycotten.quote:Op maandag 11 september 2006 20:53 schreef SunChaser het volgende:
Ross was het sterkste karakter. Ze hadden makkelijk Rachel uit de spinoff kunnen schrijven en hem laten stuntelen met zn 2 kids, vrouwen, ze museum en nieuwe karakters erbij, een grotere rol voor Gunther desnoods.
daar zit wel wat in.quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:52 schreef Kantar het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet mogelijk geweest zou zijn, maar ik denk niet dat het publiek zou ''accepteren'' dat Rachel zomaar wordt weggewerkt. Jarenlang heeft (bijna) iedereen gewacht totdat die twee bij elkaar zouden komen en nu dat in de laatste aflevering is gebeurd denk ik niet dat er heel veel mensen zouden zijn (zeker in de VS waar dit soort dingen vaak opgeblazen worden) die dat leuk zouden vinden en daarom een Ross-sitcom zonder Rachel zouden boycotten.
Denk ik.![]()
Ze hadden in de tien seizoenen maar 1 seizoen verkering. Het was leuker toen het uit was dan aan.quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:52 schreef Kantar het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet mogelijk geweest zou zijn, maar ik denk niet dat het publiek zou ''accepteren'' dat Rachel zomaar wordt weggewerkt.
Heb je mij horen zeggen dat het leuker was toen het aan was? Ik ben het 100% met je eens dat het veel leuker was als ze ruzie hadden enzo, maar ik denk nog steeds dat er best veel mensen zijn die, mocht er een spin-off van Ross komen zonder Rachel, die dan sowieso al niet gaan kijken omdat Rachel er niet in voor komt.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:53 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ze hadden in de tien seizoenen maar 1 seizoen verkering. Het was leuker toen het uit was dan aan.
nou, blijkbaar niet dusquote:Op woensdag 13 september 2006 02:35 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Omdat Joey toch in Friends al de meest grappige karakter had (genoeg om een sitcom over te maken iig)
Neej, dat lijkt me helemaal niets eigenlijk... Tenzij het kinderen zijn die Ross nu al de baas zijn.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:33 schreef Natalie het volgende:
Een spin-off met Ross, Rachel en de kids enzo, daar zou ik wel naar gaan kijken
Helaas mocht het niet zo zijn.
Ik snap niet wat daar niet eerlijk aan is. Het lijkt me niet meer dan logisch dan men hun favoriete serie promoot in het topic waar de rest die serie ook top vindt.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:36 schreef Neoktheone het volgende:
Aangezien het niet helemaal eerlijk is dat het 24 topic probeert stemmen te halen voor de beste tv-serie tournament, ook hier maar een smeekbede:
Gaat allen op Friends stemmen in dit topic, zodat deze leuke serie het tournament terecht wint!
Het Fok! TV series-tournament *Halve Finales*
Ik bedoelde dat het niet eerlijk was als er daar gepromoot werd en hier niet.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:58 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik snap niet wat daar niet eerlijk aan is. Het lijkt me niet meer dan logisch dan men hun favoriete serie promoot in het topic waar de rest die serie ook top vindt.
En als alle 24 fans en alle Friends fans zich bewust zijn van die tournament, volgt er alleen maar een meer representatievere uitslag.
Dan moet je diegene niet een cheater noemen maar gewoon meteen zelf Friends promoten.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:51 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat het niet eerlijk was als er daar gepromoot werd en hier niet.Misschien een beetje scheef geredeneerd
Maar in dat geval zou de uitslag niet representatief zijn geweest. Vandaar mijn post.
en gestemdquote:Op zondag 17 september 2006 01:06 schreef -Mo- het volgende:
Het Fok! TV series-tournament *FINALE*
Friends in de finale.
En nu iedereen op Friends stemmen natuurlijk.
Ja het werd toen minder inderdaad. Maar bij seizoen 9 merk je helemaal dat het goede eraf is wat mij betreft.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:26 schreef SunChaser het volgende:
Ben net begonnen aan seizoen zeven, de zoveelste keer, maar t valt me op dat ik het ineens slechter vind, het begin van dit seizoen. Alsof ze nu eindelijk dat miljoen per episode krijgen en t spontane eraf is.
De eerste keer zag ik dat niet echt. Pas na meerdere malen kijken merkte ik daar ook een soort keerpunt... Maar vooral bij seizoen 8 is het echt goed merkbaar dat de kwaliteit minder is.quote:Op donderdag 2 november 2006 10:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Zit nu bij het eind van seizoen 6 (The One With The Proposal), dus ff kijken of ik hetzelfde idee krijg binnenkort.
Daar is geen aflevering van, maar ze hebben alles opgenomen op een videoband. "The One with The Videotape" als ik me niet vergis.quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:08 schreef neggix het volgende:
In welke aflevering heeft Ross Rachel zwanger gemaakt? Ben daar na op zoek en weet dat ze in TOW the red sweater erachter komen maar weet niet wanneer het nu isThnx
Ja, mee eens. Phoebe krijgt een heel ander leven met die Mike. Joey gaat ook ineens liefde voelen voor Rachel, terwijl hij normaal juist de one-night-stand man was. Rachel gaat ineens liefde voelen voor Joey, wat eigenlijk ook nergens op slaat. Monica en Chandler gaan zich heel erg bezighouden met kinderen enzo. Al met al zijn ze allemaal veel teveel veranderd in saaie personages en is alleen Ross nog leuk..quote:Op donderdag 2 november 2006 20:05 schreef SunChaser het volgende:
Ik ben nu in seizoen acht, en het valt me op hoe irritant Monica en Chandler zijn. Joey is niet meer geloofwaardig als mooie domme jongen, Phoebe idem dito, Rachel is de enige die groeit in de serie (letterlijk in serie 8) en Ross wordt steeds beter in zn timing en is veruit de grappigste.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:26 schreef SunChaser het volgende:
Ben net begonnen aan seizoen zeven
Wat kijk jij traag.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:05 schreef SunChaser het volgende:
Ik ben nu in seizoen acht
welke winkelquote:Op zaterdag 9 december 2006 13:04 schreef Heero87 het volgende:
Heb vandaag de nieuwe DVD-boxset met de tien series van Friends in de winkel gezien. Iemand die er wat info over heeft? Wat staat er allemaal op -buiten de hele serie afleveringen natuurlijk-?
Mediamarkt Antwerpen.quote:
Thx!quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:27 schreef Dos37 het volgende:
http://www.dvd.nl/forum/viewtopic.php?t=54370&highlight=friends
Nou gaandeweg de serie zijn we m gaan kopen. Een jaar terug had ik de hele serie namelijk verkocht. Dus soms hadden we even niks meer.quote:
In Nederland is ie ook 99 euroquote:Op zaterdag 9 december 2006 14:12 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Mediamarkt Antwerpen.
Als ik het internet af ga, zie ik wel markante prijsverschillen zeg... Bij bepaalde Nederlandse sites kost ie 200, in Mediamarkt Antwerpen kost ie maar 99!
quote:Op zondag 10 december 2006 22:23 schreef greatgonzo het volgende:
Kijk, stel dat Kiefer Sutherland zegt: ik wil 10 miljoen per aflevering 24, dan zou die er best wel uitgeschreven kunnen worden, als ze dat teveel geld vinden. 24 is best een sterk format, dat ook zonder Jack Bauer succesvol zou kunnen zijn.
Daar ben ik het echt totaal mee oneensquote:Op zondag 10 december 2006 22:23 schreef greatgonzo het volgende:
ze hebben mazzel gehad dat het zo'n succes is geweest, dat ze een blanco cheque konden krijgen. En omdat ze als groep sterk kunnen onderhandelen. Kijk, stel dat Kiefer Sutherland zegt: ik wil 10 miljoen per aflevering 24, dan zou die er best wel uitgeschreven kunnen worden, als ze dat teveel geld vinden. 24 is best een sterk format, dat ook zonder Jack Bauer succesvol zou kunnen zijn.
Dat lukt bij friends niet, die waren zo gebonden bij elkaar, dat je ze niet zo snel uit elkaar kan halen
Hij wilde een voorbeeld geven, om zijn punt te maken. Wel een slecht voorbeeld iddquote:Op zondag 10 december 2006 22:45 schreef TC03 het volgende:
[..]Als er één serie is die niet zonder de hoofdrolspeler kan overleven is het 24 wel. Zonder Kiefer Sutherland kan 24 beter stoppen.
Dat meen je niet, serie 9 is het allerslechtste wat ze gemaakt hebben. Zeker 6 is nog zeker goed te pruimen. Mijn lievelings seizoen is 3quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:53 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nou gaandeweg de serie zijn we m gaan kopen. Een jaar terug had ik de hele serie namelijk verkocht. Dus soms hadden we even niks meer.
Serie 9 nu, bijna klaar. Is wel weer sterker dan t slappe 6 en 7
Seizoen 3 is geniaal.quote:Op maandag 11 december 2006 11:38 schreef DuranK het volgende:
[..]
Dat meen je niet, serie 9 is het allerslechtste wat ze gemaakt hebben. Zeker 6 is nog zeker goed te pruimen. Mijn lievelings seizoen is 3![]()
misschien minder kijkers, maar Een spin-off met bv Curtis zou best kunnen werken, mits zelfde format..quote:Op zondag 10 december 2006 22:45 schreef TC03 het volgende:
[..]Als er één serie is die niet zonder de hoofdrolspeler kan overleven is het 24 wel. Zonder Kiefer Sutherland kan 24 beter stoppen.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
Gister TOW Unagi gezien, blijft leuk. Maar de leukste scène vind ik eigenlijk als die zogenaamde tweelingbroer van Joey binnenloopt.. 'Hey Mon, hey Chan'
"How are you DOINNNNNGGGGGGGGGG"quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
Gister TOW Unagi gezien, blijft leuk. Maar de leukste scène vind ik eigenlijk als die zogenaamde tweelingbroer van Joey binnenloopt.. 'Hey Mon, hey Chan'
Ik heb ook de dvd en die zijn allemaal ingekort. Echt zonde.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:04 schreef DuranK het volgende:
Wat ik alleen minder vind, Friends heeft best veel afleveringen gehad van meer dan 22 minuten. Die hebben ze later ingekort tot 22 minuten en op de dvd's enzo geplant. Maar zijn die originele afleveringen ook nog ergens te vinden?
Op internet wel, maar ik wil ze op dvd![]()
Ja precies, zoals op tvquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:42 schreef SunChaser het volgende:
Hoezo ingekort? Ze zijn net zo lang als ze op tv waren hoor.
Bij mij nietquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dat Ross daar naakt is met ung staat wel op mijn dvd hoor
can i have a slice of that pie.quote:Op woensdag 13 december 2006 00:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
NOO NONONONOOO
How YOU doin! HOW YOU DOIN.....
Dammit Carl, go wait in the hall!
De zussen van Rachel vond ik allebei wel erg leuk!quote:Op woensdag 13 december 2006 18:29 schreef DuranK het volgende:
Wie vinden jullie eigenlijk de leukste bijrollen hebben in Friends? Sowieso heb ik het altijd vet gevonden dat bekende acteurs en actrices er een eigen rol in krijgen. Ik vond Bruce Willis zo vetI'm like a sexmachine, OOEEEEEWWWAAAAHHH!!
![]()
Janice vond ik ook wel leuk, maar vooral in de eerste seizoenen. In de latere seizoenen werd het afgezaagd en had je het onderhand wel gezien![]()
Ziekelijk veel eigenlijkquote:Op woensdag 13 december 2006 18:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hier de complete lijst:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_guest_stars_on_Friends
Ja klopt, dan probeert Chandler indruk op der te maken wat niet echt luktquote:Op woensdag 13 december 2006 19:28 schreef Dos37 het volgende:
Jill Goodacre ofziets was ook leuk was in 1 van de eerste toen de stroom uitviel.
btw zit tie al in S1 meen ik, als die een condoom als fooi aan Phoebe geeft... komt tie daarna terug omdat tie hem nodig heeftquote:Op woensdag 13 december 2006 18:53 schreef DuranK het volgende:
[..]
Ziekelijk veel eigenlijkDe rol van Giovanni Ribisi als Frank Jr. vond ik ook altijd erg goed gespeeld. Zo ongelovelijk rare kerel
![]()
ik vind juist rachel de minstequote:Op vrijdag 29 december 2006 11:57 schreef washandje het volgende:
Ross? Die heb ik altijd al de minste uit Friends gevonden. Doe mij maar Chandler/Joey of Rachel
quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:57 schreef washandje het volgende:
Ross? Die heb ik altijd al de minste uit Friends gevonden. Doe mij maar Chandler/Joey of Rachel
Rachel is ook meer voor dequote:Op vrijdag 29 december 2006 12:14 schreef insaniac_2oo1 het volgende:
[..]
ik vind juist rachel de minste
Rachel (vooral natuurlijk in combinatie met Ross) is ook geniaal hoor.quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:14 schreef insaniac_2oo1 het volgende:
[..]
ik vind juist rachel de minste
The One with the Cop dacht ik.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:34 schreef sjeppert het volgende:
wie weet zo uit het hoofd hoe die aflevering heet dat ross zijn nieuwe bank de trap op moet tillen?
Hilarische afleveringquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:34 schreef sjeppert het volgende:
wie weet zo uit het hoofd hoe die aflevering heet dat ross zijn nieuwe bank de trap op moet tillen?
Wat schreeuwt Ross dan eigenlijk? Pib it ofzoquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:42 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Hilarische aflevering![]()
..het is wel seizoen 6 of 8 iig, dude
Das wel een bummer in de laatste aflevering jaquote:Op vrijdag 29 december 2006 18:02 schreef SunChaser het volgende:
Vanaf zes wordt t al minder, seizoen negen is alweer wat beter.
Helaas komt aan t eind die vreselijke Dakota Fanning nog langs.
Ross: Oh yeah it will! Come on, up! Up-up-up! Up! Yes! Here we go! Pivot! Pivot! Piv-ot! Piv-et!! Piv-ett!!! Piv-et!quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:56 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Wat schreeuwt Ross dan eigenlijk? Pib it ofzo, 't is in ieder geval een schitterend stukje
.
hehe thanx het is seizoen 5 the one with the copquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:42 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
The One with the Cop dacht ik.
http://www.youtube.com/watch?v=psy2VLAw2yM
quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:18 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ross: Oh yeah it will! Come on, up! Up-up-up! Up! Yes! Here we go! Pivot! Pivot! Piv-ot! Piv-et!! Piv-ett!!! Piv-et!
Chandler: Shut up! Shut up! Shut up!!
Ross: Okay, I don't think it's going to pivot anymore.
Chandler and Rachel: You think?!
![]()
Die blooper daarvan is ook geniaal
PIVOT! PIVOT!quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:21 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Ross, Chandler & Rachel met die bank
vanaf 1:25 min. kijkenhttp://www.youtube.com/watch?v=9ySOlTOZyic
Herkenbaar. Ik heb ze ook allemaal op dvd en heb ze denk ik al wel vijf keer gezien allemaal. Kan hele afleveringen meepraten ongeveer maar het blijft leukquote:Op zondag 31 december 2006 20:39 schreef Samsonneke het volgende:
<lang stukje>
Klopt niet, enzo.quote:Op maandag 1 januari 2007 16:04 schreef DuranK het volgende:
Ook leuk vind ik dat de serie nooit afhankelijk is geweest van dezelfde karakter. Elk seizoen was er wel iemand anders op zijn best. Eerste seizoenen vond ik vooral Chandler het beste maar die werd ingehaald door Chandler en Ross. Ben alleen nooit echt helemaal weg geweest van Monica. Maar er waren seizoenen bij waar ze gewoon normaal speelde![]()
Conclusie: mensen, ga niet trouwen.quote:Op maandag 1 januari 2007 16:44 schreef TornadoDK het volgende:
daar ben ik het ook mee eens, vanaf dat chandler getrouwd was met monica was hij niet meer zo leuk.
ik vindt phoebe nooit zo leuk ze is altijd zo overdreven (net als monica in de latere seizoenen)
En de R1 versie heeft ook nog eens audio commentaries van Kauffman, Bright en Crane wat me ook nog wel erg interessant lijkt.quote:Op maandag 1 januari 2007 18:26 schreef Roi het volgende:
Oohhhh over hoeveel jaar moeten we weer een nieuwe box kopen, eentje waar ze eindelijk wel gewoon bloopers en andere extra's bij hebben gedaan?
Niet alleen als iemand iets fout doet. Als Monica 'in brand staat' komt hij ook even op haar borsten tikken, als Richard zegt dat ie nog gevoelens voor Monica heeft komt ie ineens binnen 'wat maak je me nou', enzovoorts. Heerlijk inderdaadquote:Op maandag 1 januari 2007 17:06 schreef DuranK het volgende:
Wat wel prachtig is, en dat merk je vooral bij de bloopers, dat Matthew Perry er zo van houdt om de zaak op te naaienHeerlijk om te zien. Doet een acteur iets fout per ongeluk, doet hij het de take daarna expres weer
![]()
Ik vind ze allebei leuk. Sowieso niet echt met elkaar te vergelijken vind ik. David vind ik meer een hele flauwe drol. Bijvoorbeeld als Mike Phoebe ten huwelijk vraagt en zij nee zegt, hij heel droog 'Ehm, Haha' zegtquote:Op maandag 1 januari 2007 19:07 schreef Samsonneke het volgende:
Overigens vond ik David the Scientist Guy veel leuker dan die Mike.
Supertipquote:Op maandag 1 januari 2007 19:40 schreef DuranK het volgende:
Ja voor de liefhebbers. Op youtube friends gag reel intikken. Krijg je per seizoen de bloopers, zijn er veel![]()
Mike is veel leuker, die acteur brengt t ook gewoon goed. In the 40 Year Old Virgin was hij ook hilarisch.quote:Op maandag 1 januari 2007 19:17 schreef DuranK het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei leuk. Sowieso niet echt met elkaar te vergelijken vind ik. David vind ik meer een hele flauwe drol. Bijvoorbeeld als Mike Phoebe ten huwelijk vraagt en zij nee zegt, hij heel droog 'Ehm, Haha' zegt
En Mike vind ik ook best grappig.
Volgens mij zijn de tv-versies langer dan degene op de dvd..quote:Op dinsdag 2 januari 2007 02:46 schreef SunChaser het volgende:
Ik snap noet hoe sommigen erbij komen dat de afleveringen oorspronkelijk 30 min duren. Net The One Behind The Scenes gezien uit 1999 en daar hebben ze t gewoon over 22 min. Erg boeiend om te zien trouwens hoeveel werk er in 1 aflevering zit van 22 min.
In siezoen 9 en 10 duren sommige afleveringen trouwnes langer maar dat staat dan ook op de DVD.
Bijvoorbeeld in "The One where Everybody finds out", die duurde op tv langer dan op dvd. Er zijn op de dvd shots uit weggehaald. Bijvoorbeeld een shot waar je Ross half naakt ziet zitten bij de buren. Ik vind het echt jammer dat die dvd-versie is ingekort...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 04:00 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb nooit verschil gezien, heb vanaf seizoen 5 of 6 elke tv aflevering uit de VS gedownload, daarna zag ik t op de Nederlandse tv en daarna 2 of 3x op DVD
R2 versie, o.a Nederlandse dvd's dus:quote:- "The One After Joey and Rachel Kiss" (30:03)
- "The One Where Ross is Fine" (26:08)
- "The One With Ross's Tan" (25:44)
- "The One With the Cake" (23:26)
- "The One Where Rachel's Sister Babysits" (28:20)
- "The One With Ross's Grant" (27:11)
- "The One With the Home Study" (24:39)
- "The One With the Late Thanksgiving" (23:01)
- "The One With the Birth Mother" (25:59)
- "The One Where Chandler Gets Caught" (23:07)
- "The One Where the Stripper Cries" (30:15)
- "The One With Phoebe's Wedding" (32:12)
- "The One Where Joey Speaks French" (25:05)
- "The One With Princess Consuela" (24:04)
- "The One Where Estelle Dies" (23:45)
- "The One With Rachel's Going Away Party" (23:46)
- "The Last One" (Extended Version) (50:03)
Wil je lezen wat je allemaal mist? Hier kan je uncut scripts vinden. Duidelijk is aangegeven wat gecut is.quote:- "The One After Joey and Rachel Kiss" (28:02)
- "The One Where Ross is Fine" (22:55)
- "The One With Ross's Tan" (23:10)
- "The One With the Cake" (21:58)
- "The One Where Rachel's Sister Babysits" (27:03)
- "The One With Ross's Grant" (23:24)
- "The One With the Home Study" (22:14)
- "The One With the Late Thanksgiving" (22:09)
- "The One With the Birth Mother" (23:49)
- "The One Where Chandler Gets Caught" (21:57)
- "The One Where the Stripper Cries" (26:21)
- "The One With Phoebe's Wedding" (28:19)
- "The One Where Joey Speaks French" (22:36)
- "The One With Princess Consuela" (22:12)
- "The One Where Estelle Dies" (22:13)
- "The One With Rachel's Going Away Party" (21:44)
- "The Last One" (48:04)
Geef mij maar TOW Ross Is Fine.quote:Op zondag 7 januari 2007 12:46 schreef Dizer het volgende:
Laten we natuurlijk Ross' unagi niet vergeten. In mijn ogen de allerbeste aflevering ooit
!
[afbeelding]
quote:Op zondag 7 januari 2007 12:46 schreef Dizer het volgende:
Laten we natuurlijk Ross' unagi niet vergeten. In mijn ogen de allerbeste aflevering ooit
!
[afbeelding]
En dat Ross dan van Joey heeft gewonnen en Chandler dat geld alleen kan terugwinnen door Cups met Ross te spelen en hij weer meteen wat spelregels erbij verzintquote:Op zondag 7 januari 2007 15:16 schreef Samsonneke het volgende:
Hmm, 1 van mijn favouriete afleveringen is de aflevering waarin Chandler Joey $1500,- wilt geven, maar dat Joey dat niet wil aannemen. En dan vindt hij Cups uit enzo, dat is echt hilarisch.
Inderdaad.quote:Op zondag 7 januari 2007 16:26 schreef DuranK het volgende:
[..]
En dat Ross dan van Joey heeft gewonnen en Chandler dat geld alleen kan terugwinnen door Cups met Ross te spelen en hij weer meteen wat spelregels erbij verzint![]()
Ross: Now, if you wanna try to make some of it back, I’d be glad to play you for it. But I should warn you, I am very good at Cups.
Chandler: Okay! Now I assume the Saucer card came up when you played last.
Ross: No.![]()
Chandler: Hmm, let’s see if it comes up this time. (He looks at his cards and shrugs.)![]()
Bamboozled ja. Ik wil deze film daarom ook erg graag zien: http://www.imdb.com/title/tt0215545/.quote:Op zondag 7 januari 2007 17:53 schreef greatgonzo het volgende:
ander tof spel was ook dat spel waar Joey als host optreed... zaten zoveel zij-wegen en vragen in dat niemand het snapte...
kom ff niet op het spel
dat was hem jaquote:Op zondag 7 januari 2007 17:55 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Let's play Bamboozled!
Haha, ik heb dat gedaanquote:Op zondag 7 januari 2007 18:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bamboozled ja. Ik wil deze film daarom ook erg graag zien: http://www.imdb.com/title/tt0215545/.
He`s just been Bamboozledquote:Op zondag 7 januari 2007 17:55 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Let's play Bamboozled!
Waar ookquote:Op zondag 7 januari 2007 18:19 schreef DuranK het volgende:
Die film heb ik niet kunnen afkijken. Ik wou hem om dezelfde reden zien maar ja, vond er niet veel aan. Het spel in friends is wel geweldig![]()
Het spel waarmee Chandler en Joey het appartement winnen van Rachel en Monica is ook cool. TOW the embroys. Sowieso hilarische afleveringVooral die laatste vraag: "What's Chandler Bing's job?"
![]()
"Actually it's MISS, Chanandler Bong"
Joey:"Damn it Carl!"quote:Op zondag 7 januari 2007 12:46 schreef Dizer het volgende:
!
[afbeelding]
quote:
Met de meest geweldige quote uit Friends óóit (en dat zegt wat):quote:Op maandag 1 januari 2007 18:38 schreef Roi het volgende:
Ik vondt Alec Baldwin trouwens ook geweldig met zijn bijrol.
Jammer dat Phoebe hem zo dumpt
quote:Phoebe: You don’t have to put a good spin on everything.
Parker: I’m sorry that’s who I am. I’m a positive person.
Phoebe: No! I am a positive person. You are like Santa Clause on Prozac, at Disneyland, getting laid!
zo geweldig is die niet hoorquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:25 schreef Hik het volgende:
[..]
Met de meest geweldige quote uit Friends óóit (en dat zegt wat):
[..]
Valt tegen vind ik.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:25 schreef Hik het volgende:
[..]
[..]
quote:
Eens.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:24 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Valt tegen vind ik.
Ik vind 'm wel okay, maar de manier waarop ze het brengt maakt het leuker dan het hier staat.quote:
Welk seizoen? Waarom maar 1 seizoen danquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:30 schreef the_legend_killer het volgende:
orgen DVD box halen van een seizoen
zijn ze dan wel ergens op een andere manier te koop? of is het alleen op tv gereleseased?quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:59 schreef SunChaser het volgende:
Nee
Ik weet ook niet echt waar die mensen het vandaan halen. Misschien staan ze wel op de US dvd's ofzo?quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:03 schreef blessed19 het volgende:
[..]
zijn ze dan wel ergens op een andere manier te koop? of is het alleen op tv gereleseased?
Doe mij maar het ongelovelijk sarcasme van Chandler maar.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:25 schreef Hik het volgende:
[..]
[..]
Klopt de US versie heeft een hoop meer extra's waaronder de bloopers. Overigens zijn ze ook in meerdere tv programma's al voorbij gekomen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Volgens mij staan ze wel op de US dvds, toch?
Iddquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:03 schreef DuranK het volgende:
[..]
Doe mij maar het ongelovelijk sarcasme van Chandler maar.
Seizoen 1, episode 24 The One Where Rachel Finds Out
Melanie: Anyway, that's when me and my friends started this whole fruit basket business. We call ourselves 'The Three Basketeers.'
Joey: Like the three musketeers, only with fruit.
Chandler: (sarcastic) Ooooh. (looks dumbfounded at Joey's stupidity)![]()
![]()
En in die aflevering nog meer geniale quotes
Phoebe: Oh, it's Dr. Seuss!
Joey: (to Rachel): That book got me through some tough times.
Melanie: There is a little child inside this man!
Chandler: Yes, the doctors say if they remove it, he'll die.
Geniaal![]()
quote:JOEY
Some girl ate Monica!
MONICA
Shut up, the camera adds ten pounds!
CHANDLER
Ahh, so how many cameras are actually on you?
quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:18 schreef Breuls het volgende:
Wat ik nog steeds een klassieker vind, in The One With the Prom Video, wanneer Fat Monica voor het eerst te zien is:
[..]
quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:59 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
IddOf deze:
[Chandler's trying to quit smoking]
Chandler: Eww, Lambchop. How old is that sock? If I had a sock in my hand for thirty years it'd be talking too.
Ross: Okay, I think it's time to change someone's nicotine patch.
[does so]
Chandler: [deadpan] Ooh, I'm alive with pleasure now.
De manier waarop hij die laatste regel zegt is gewoon hilarisch
Das dezelfde dusquote:Op zondag 7 januari 2007 14:55 schreef DuranK het volgende:
Ik ben weer begonen met seizoen 1. Nadat ik een week geleden met 10 ben geëindigtThe one with the thumb is ook super. Dat Phoebe een duim in haar drinken vindt, het vriendje van Monica waar iedereen weg van is, Chandler die begint met roken en stopt met roken, waardoor die kei chagrijnig wordt en sarcastische opmerkingen maakt
(Doet die anders noooooooooit
)
quote:Monica (ziet vrouw met tweeling): How come she gets two? I want one!
Chandler: You know, if we both aren't married when we're 40, we'll get one.
Monica: Why wouldn't I be married when I'm 40?
Chandler: No no.
Monica: No really, is there something unmarriable about me?
Chandler: No it was just hyptothetically.
Monica: Okay, so, hypothetically, what's so unmarriable about me?
Chandler (rolt achteruit over stoel): Oh my, this parachute is a napsack!
Vanmorgen persé nog op gewacht voordat ik naar school ging voordat die quote werd uitgesprokenquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:30 schreef Jonnyboy het volgende:
Mijn favoriete is toch die uit S01e23 (uit m'n hoofd, als Ben wordt geboren)
[..]
Net nog gekekenquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:30 schreef Jonnyboy het volgende:
Mijn favoriete is toch die uit S01e23 (uit m'n hoofd, als Ben wordt geboren)
[..]
Dat staat toch ook nummer 1 in de Friends top 10 die NBC ooit uitzond? Daarin zit toch ook t stukje met de armbanden waarin Chandler B.A. nadoetquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:18 schreef Breuls het volgende:
Wat ik nog steeds een klassieker vind, in The One With the Prom Video, wanneer Fat Monica voor het eerst te zien is:
[..]
En Joey: meat; gooooood!quote:Op zondag 14 januari 2007 12:27 schreef Dizer het volgende:
Een van de leukste stukjes met Ross vind ik, wanneer Rachel een toetje maakt en een foutje maakt door dat de bladzijdes van een kookboek aan elkaar geplakt zijn... ze gehakt en doperten en zo erbij gooit en dat iedereen het opeet... en dan roept ross met een hoog stemmetje: "It taste like feet"![]()
!
Jo SC, in aflevering "The one with Russ" dan vindt iedereen dat Russ niet alleen op Ross lijken maar ook op Bob Sagetquote:Op zondag 14 januari 2007 12:00 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat staat toch ook nummer 1 in de Friends top 10 die NBC ooit uitzond? Daarin zit toch ook t stukje met de armbanden waarin Chandler B.A. nadoet
Bedoel je niet "you're married to my sister?" of zo..quote:Op zondag 14 januari 2007 23:24 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Iemand de bloopers op youtube wel eens gezien? Echt om krom van te liggen..
Op een gegeven moment zijn Ross en Chandler op een schoolreunie (dacht ik) en krijg je de volgende converstatie:
R: "Hey look, that's Missy Goldberg"
C: "OMG where"
R: "Don't look like that, you're married to my wife!"
Weet niet of ik em helemaal goed gequote heb, maar k lag dubbel haha
- zoekt link -
Dat is het idd.quote:Op donderdag 18 januari 2007 07:24 schreef Jonnyboy het volgende:
Mja snapte ik eerst ook niet maar het zal wel een soort logeerkamer o.i.d. zijn geweest...
Ze bedoelden dat er altijd een kamer was voor Joey als hij kwam logeren, niet dat hij permanent bij hen in mocht wonenquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:05 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ze hadden het over een kamer voor joey boven de garage.nouja, het zal wel.
Dat was in een andere scene tussen Chandler en Monica: "where Joey can grow old". Dat was meer als grap dan hoe het werd bedoeld in het huis zelf.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:05 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ze hadden het over een kamer voor joey boven de garage.nouja, het zal wel.
Chandler vertelde Monica in die scene over hoe hij hun leventje voor zich zag. Huis buiten de stad, 4 kinderen (jochie, tweeling meisjes, jochie) een kat en 'een kamer boven de garage waar Joey oud kan worden'. Echt zo'n Chandlergrap.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:08 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat was in een andere scene tussen Chandler en Monica: "where Joey can grow old". Dat was meer als grap dan hoe het werd bedoeld in het huis zelf.
Dat is inderdaad die, en het zijn pas gebakken koekjesquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:31 schreef Natalie het volgende:
Da's geen pizza, toch?
Volgens mij waren dat pas gebakken koekjes.
(Aflevering waarin ze net van appartement geruild zijn en Monica haar best doet om het kleine appartement onweerstaanbaar te maken door 't tapijt eruit te trekken, alles op te ruimen en vervolgens bakt ze koekjes om een poging te doen om iedereen naar dat appartement toe te krijgen)
Of hebben we het over een andere?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:22 schreef Natalie het volgende:
[..]
Chandler vertelde Monica in die scene over hoe hij hun leventje voor zich zag. Huis buiten de stad, 4 kinderen (jochie, tweeling meisjes, jochie) een kat en 'een kamer boven de garage waar Joey oud kan worden'. Echt zo'n Chandlergrap.
Weer?quote:(Ben jij ook weer aan 't kijken, Peter?)
"When you said cat... you meant dog, right?"quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:43 schreef DuranK het volgende:
[..]
Dat is inderdaad die, en het zijn pas gebakken koekjes![]()
Die van het kamertje boven de garage was inderdaad een grap. Ging over het geld dat hij gespaard had, en dat Monica al dat geld aan de bruiloft wou besteden ( Vrouwen). Hij wou een toekomst opbouwen met dat geld, en toen beschreef hij dat
![]()
Het zieke is nog dat ik die scene bijna uit mijn kop weet, net als meerdere scenesquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:37 schreef Breuls het volgende:
[..]
"When you said cat... you meant dog, right?"
"..Totally!"
dat was nog voor de aflevering dat ze tegen joey zeiden dat ze een kamer voor hem hadden.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:08 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat was in een andere scene tussen Chandler en Monica: "where Joey can grow old". Dat was meer als grap dan hoe het werd bedoeld in het huis zelf.
The One With All The Trivia moet ik nog steeds eens uitproberen...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:56 schreef Breuls het volgende:
Zo is dat. I would do quite well in a Friends trivia quiz.
Mij houd je niet voor de gek, Peterquote:
I havequote:Op vrijdag 19 januari 2007 07:25 schreef washandje het volgende:
[..]
The One With All The Trivia moet ik nog steeds eens uitproberen...
Dat heb ik ook. Gisteren weer iets van 8 afleveringen gezien.. en steeds iets zeggen voordat zij het zeggenquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:48 schreef Breuls het volgende:
Ik haal tegenvoordig veel van mijn lol uit het weten wat ze gaan zeggen.
Sommige bekenden van me vinden me ook wel een Friends freak.
The one were no one's ready! Een van de beste episodes.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:35 schreef Dizer het volgende:
"Look at me, I am Chandler. Could I be wearing any more clothes"!
Laat ik het zo zeggen: ik kijk gewoon 'af en toe een aflevering', dat is een paar keer per week, en soms heb ik geen zin om op stop of pauze te drukken dus worden het er vier. En direct nadat het appartement leeg is en iedereen koffie gaat halen, komt Rachel weer in een bruidsjurk binnenstormen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:41 schreef Natalie het volgende:
[..]
Mij houd je niet voor de gek, Peter
Volgens mij is het zelfs 'alweer en nog een keer' bij jou intussen
Going commandoquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:51 schreef Breuls het volgende:
[..]
The one were no one's ready! Een van de beste episodes.En de enige die, op de tag na, geheel in 1 ruimte plaatsvindt.
"But you left the chair area.."quote:
Dat ga ik dit keer dus ook doen. Ik kan het niet weer hebben (mijn hart) dat ik stop bij de laatste afleveringquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:53 schreef Breuls het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: ik kijk gewoon 'af en toe een aflevering', dat is een paar keer per week, en soms heb ik geen zin om op stop of pauze te drukken dus worden het er vier. En direct nadat het appartement leeg is en iedereen koffie gaat halen, komt Rachel weer in een bruidsjurk binnenstormen.
Bij de echte fan blijft die altijd gevoelig.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat ga ik dit keer dus ook doen. Ik kan het niet weer hebben (mijn hart) dat ik stop bij de laatste aflevering. Dat liet me de vorige keer twee dagen lang vedrietig
.
.
Ik kreeg al kippenvel bij die quotequote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:09 schreef Breuls het volgende:
[..]
Bij de echte fan blijft die altijd gevoelig.
"She got off the plane...."![]()
*juich*
Uit een flashbackaflevering, die waar Chandler eigenlijk die fotograaf wil hebben.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:53 schreef Breuls het volgende:
2 weken? Waar blijkt dat uit?
Volgens mij is dat The One With The Flashback..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:47 schreef Natalie het volgende:
Die waar Chandler eigenlijk die fotograaf wil hebben?
Iets duidelijker svp
Iig heel kort voor de Pilot. Joey kwam er wonen, Rachel ging bijna trouwen en Ross ontdekte dat zn vrouw lesbisch was.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:50 schreef Breuls het volgende:
Ja, de fotograaf wiens zus pornoster is. Chandler's roommate Kip was weg, en Chandler had de keuze uit Joey en die fotograaf. Hij koos de fotograaf, maar mr Heckles jaagde die weg door te beweren dat hij er woonde. Toen werd het dus Joey.
Maar ik wist niet dat dat twee weken voor Rachel was?
Die heb ik gister gezienquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:16 schreef SunChaser het volgende:
Maar er klopt meer niet. In die aflevering kennen Rachel en Chandler elkaar niet, maar later blijkt dat ze elkaar kenden van Ross en Monica vroeger, en dat Chandler zelfs gezoend had met Rachel.
Die van die 2 weken weet ik zo niet. Maar dat er fouten in zitten is zeker waar. In seizoen 3 met die flashback gaan ze 3 jaar terug, een jaar voordat de show zeg maar begint. Dan komt Ross er al achter dat Carol lesbisch is en is de relatie over. Echter, pas een jaar later zou bekend worden dat zij zwanger zou zijn, en dan 9 maanden later dat kind. Klopt dus niet.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:52 schreef SunChaser het volgende:
In Friends zitten wel heel wat continuiteitsfouten hoor. Zo zit Joey net zo lang in de vriendengroep als Rachel, hij trok 2 weken voordat Rachel kwam pas in bij Chandler, maar t wordt vaak gedaan of ie een oude vriend is, om maar even 1 ding te noemen.
Die bedoel ik ook. Volgens mij is het geen jaar maar 2 weken of een maandquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:21 schreef DuranK het volgende:
In seizoen 3 met die flashback gaan ze 3 jaar terug, een jaar voordat de show zeg maar begint. Dan komt Ross er al achter dat Carol lesbisch is en is de relatie over.
het is geen Seinfeld he..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:21 schreef DuranK het volgende:
[..]
Die van die 2 weken weet ik zo niet. Maar dat er fouten in zitten is zeker waar. In seizoen 3 met die flashback gaan ze 3 jaar terug, een jaar voordat de show zeg maar begint. Dan komt Ross er al achter dat Carol lesbisch is en is de relatie over. Echter, pas een jaar later zou bekend worden dat zij zwanger zou zijn, en dan 9 maanden later dat kind. Klopt dus niet.
En Chandler en Rachel kende elkaar niet tijdens aflevering 1 waar ze aan elkaar voorgesteld worden. Ook the one where nana dies twice blijkt dat uit. Chandler wordt door iedereen voor homo aangezien en dan zegt Rachel dat zij het eerst ook dacht maar toen er een verjaardagfeestje was waar Chandler een gesprek met haar tieten had wist ze wel beter. Dit feestje was toen ze al bij Monica woonde.
Echter bij thanksgiving die flashbacks zie je dat Chandler en Rachel elkaar wel al kenden. Klopt dus niet. Kom ik meteen aan het feit dat bij aflevering tow the prom video Chandler schrikt van dikke Monica, maar dat bij die flashbacks van thanksgiving, hij haar ontmoet als dikke Monica. Dus hij wist beter![]()
Wat bedoel je met de pilot ?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:17 schreef Breuls het volgende:
Chandler heeft Rachel iets van drie keer 'voor het eerst' ontmoet: in de Pilot, in de Flashback en in de Prom Video. Maar dat dat inconsistent is met elkaar was al bekend.
SunChaser: uit die flashback blijkt inderdaad dat het niet ver uit elkaar ligt, maar:
- Rachel is verloofd: dat kan wel een jaar duren
- Ross komt er net achter dat Carol lesbisch is: een scheiding zou even kunnen duren. Geen jaar, neem ik aan, maar best langer dan 2 weken.
Ik gok op 'een paar maanden'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |