PIVOT! PIVOT!quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:21 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Ross, Chandler & Rachel met die bank
vanaf 1:25 min. kijkenhttp://www.youtube.com/watch?v=9ySOlTOZyic
Herkenbaar. Ik heb ze ook allemaal op dvd en heb ze denk ik al wel vijf keer gezien allemaal. Kan hele afleveringen meepraten ongeveer maar het blijft leukquote:Op zondag 31 december 2006 20:39 schreef Samsonneke het volgende:
<lang stukje>
Klopt niet, enzo.quote:Op maandag 1 januari 2007 16:04 schreef DuranK het volgende:
Ook leuk vind ik dat de serie nooit afhankelijk is geweest van dezelfde karakter. Elk seizoen was er wel iemand anders op zijn best. Eerste seizoenen vond ik vooral Chandler het beste maar die werd ingehaald door Chandler en Ross. Ben alleen nooit echt helemaal weg geweest van Monica. Maar er waren seizoenen bij waar ze gewoon normaal speelde![]()
Conclusie: mensen, ga niet trouwen.quote:Op maandag 1 januari 2007 16:44 schreef TornadoDK het volgende:
daar ben ik het ook mee eens, vanaf dat chandler getrouwd was met monica was hij niet meer zo leuk.
ik vindt phoebe nooit zo leuk ze is altijd zo overdreven (net als monica in de latere seizoenen)
En de R1 versie heeft ook nog eens audio commentaries van Kauffman, Bright en Crane wat me ook nog wel erg interessant lijkt.quote:Op maandag 1 januari 2007 18:26 schreef Roi het volgende:
Oohhhh over hoeveel jaar moeten we weer een nieuwe box kopen, eentje waar ze eindelijk wel gewoon bloopers en andere extra's bij hebben gedaan?
Niet alleen als iemand iets fout doet. Als Monica 'in brand staat' komt hij ook even op haar borsten tikken, als Richard zegt dat ie nog gevoelens voor Monica heeft komt ie ineens binnen 'wat maak je me nou', enzovoorts. Heerlijk inderdaadquote:Op maandag 1 januari 2007 17:06 schreef DuranK het volgende:
Wat wel prachtig is, en dat merk je vooral bij de bloopers, dat Matthew Perry er zo van houdt om de zaak op te naaienHeerlijk om te zien. Doet een acteur iets fout per ongeluk, doet hij het de take daarna expres weer
![]()
Ik vind ze allebei leuk. Sowieso niet echt met elkaar te vergelijken vind ik. David vind ik meer een hele flauwe drol. Bijvoorbeeld als Mike Phoebe ten huwelijk vraagt en zij nee zegt, hij heel droog 'Ehm, Haha' zegtquote:Op maandag 1 januari 2007 19:07 schreef Samsonneke het volgende:
Overigens vond ik David the Scientist Guy veel leuker dan die Mike.
Supertipquote:Op maandag 1 januari 2007 19:40 schreef DuranK het volgende:
Ja voor de liefhebbers. Op youtube friends gag reel intikken. Krijg je per seizoen de bloopers, zijn er veel![]()
Mike is veel leuker, die acteur brengt t ook gewoon goed. In the 40 Year Old Virgin was hij ook hilarisch.quote:Op maandag 1 januari 2007 19:17 schreef DuranK het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei leuk. Sowieso niet echt met elkaar te vergelijken vind ik. David vind ik meer een hele flauwe drol. Bijvoorbeeld als Mike Phoebe ten huwelijk vraagt en zij nee zegt, hij heel droog 'Ehm, Haha' zegt
En Mike vind ik ook best grappig.
Volgens mij zijn de tv-versies langer dan degene op de dvd..quote:Op dinsdag 2 januari 2007 02:46 schreef SunChaser het volgende:
Ik snap noet hoe sommigen erbij komen dat de afleveringen oorspronkelijk 30 min duren. Net The One Behind The Scenes gezien uit 1999 en daar hebben ze t gewoon over 22 min. Erg boeiend om te zien trouwens hoeveel werk er in 1 aflevering zit van 22 min.
In siezoen 9 en 10 duren sommige afleveringen trouwnes langer maar dat staat dan ook op de DVD.
Bijvoorbeeld in "The One where Everybody finds out", die duurde op tv langer dan op dvd. Er zijn op de dvd shots uit weggehaald. Bijvoorbeeld een shot waar je Ross half naakt ziet zitten bij de buren. Ik vind het echt jammer dat die dvd-versie is ingekort...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 04:00 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb nooit verschil gezien, heb vanaf seizoen 5 of 6 elke tv aflevering uit de VS gedownload, daarna zag ik t op de Nederlandse tv en daarna 2 of 3x op DVD
R2 versie, o.a Nederlandse dvd's dus:quote:- "The One After Joey and Rachel Kiss" (30:03)
- "The One Where Ross is Fine" (26:08)
- "The One With Ross's Tan" (25:44)
- "The One With the Cake" (23:26)
- "The One Where Rachel's Sister Babysits" (28:20)
- "The One With Ross's Grant" (27:11)
- "The One With the Home Study" (24:39)
- "The One With the Late Thanksgiving" (23:01)
- "The One With the Birth Mother" (25:59)
- "The One Where Chandler Gets Caught" (23:07)
- "The One Where the Stripper Cries" (30:15)
- "The One With Phoebe's Wedding" (32:12)
- "The One Where Joey Speaks French" (25:05)
- "The One With Princess Consuela" (24:04)
- "The One Where Estelle Dies" (23:45)
- "The One With Rachel's Going Away Party" (23:46)
- "The Last One" (Extended Version) (50:03)
Wil je lezen wat je allemaal mist? Hier kan je uncut scripts vinden. Duidelijk is aangegeven wat gecut is.quote:- "The One After Joey and Rachel Kiss" (28:02)
- "The One Where Ross is Fine" (22:55)
- "The One With Ross's Tan" (23:10)
- "The One With the Cake" (21:58)
- "The One Where Rachel's Sister Babysits" (27:03)
- "The One With Ross's Grant" (23:24)
- "The One With the Home Study" (22:14)
- "The One With the Late Thanksgiving" (22:09)
- "The One With the Birth Mother" (23:49)
- "The One Where Chandler Gets Caught" (21:57)
- "The One Where the Stripper Cries" (26:21)
- "The One With Phoebe's Wedding" (28:19)
- "The One Where Joey Speaks French" (22:36)
- "The One With Princess Consuela" (22:12)
- "The One Where Estelle Dies" (22:13)
- "The One With Rachel's Going Away Party" (21:44)
- "The Last One" (48:04)
Geef mij maar TOW Ross Is Fine.quote:Op zondag 7 januari 2007 12:46 schreef Dizer het volgende:
Laten we natuurlijk Ross' unagi niet vergeten. In mijn ogen de allerbeste aflevering ooit
!
[afbeelding]
quote:Op zondag 7 januari 2007 12:46 schreef Dizer het volgende:
Laten we natuurlijk Ross' unagi niet vergeten. In mijn ogen de allerbeste aflevering ooit
!
[afbeelding]
En dat Ross dan van Joey heeft gewonnen en Chandler dat geld alleen kan terugwinnen door Cups met Ross te spelen en hij weer meteen wat spelregels erbij verzintquote:Op zondag 7 januari 2007 15:16 schreef Samsonneke het volgende:
Hmm, 1 van mijn favouriete afleveringen is de aflevering waarin Chandler Joey $1500,- wilt geven, maar dat Joey dat niet wil aannemen. En dan vindt hij Cups uit enzo, dat is echt hilarisch.
Inderdaad.quote:Op zondag 7 januari 2007 16:26 schreef DuranK het volgende:
[..]
En dat Ross dan van Joey heeft gewonnen en Chandler dat geld alleen kan terugwinnen door Cups met Ross te spelen en hij weer meteen wat spelregels erbij verzint![]()
Ross: Now, if you wanna try to make some of it back, I’d be glad to play you for it. But I should warn you, I am very good at Cups.
Chandler: Okay! Now I assume the Saucer card came up when you played last.
Ross: No.![]()
Chandler: Hmm, let’s see if it comes up this time. (He looks at his cards and shrugs.)![]()
Bamboozled ja. Ik wil deze film daarom ook erg graag zien: http://www.imdb.com/title/tt0215545/.quote:Op zondag 7 januari 2007 17:53 schreef greatgonzo het volgende:
ander tof spel was ook dat spel waar Joey als host optreed... zaten zoveel zij-wegen en vragen in dat niemand het snapte...
kom ff niet op het spel
dat was hem jaquote:Op zondag 7 januari 2007 17:55 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Let's play Bamboozled!
Haha, ik heb dat gedaanquote:Op zondag 7 januari 2007 18:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bamboozled ja. Ik wil deze film daarom ook erg graag zien: http://www.imdb.com/title/tt0215545/.
He`s just been Bamboozledquote:Op zondag 7 januari 2007 17:55 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Let's play Bamboozled!
Waar ookquote:Op zondag 7 januari 2007 18:19 schreef DuranK het volgende:
Die film heb ik niet kunnen afkijken. Ik wou hem om dezelfde reden zien maar ja, vond er niet veel aan. Het spel in friends is wel geweldig![]()
Het spel waarmee Chandler en Joey het appartement winnen van Rachel en Monica is ook cool. TOW the embroys. Sowieso hilarische afleveringVooral die laatste vraag: "What's Chandler Bing's job?"
![]()
"Actually it's MISS, Chanandler Bong"
Joey:"Damn it Carl!"quote:Op zondag 7 januari 2007 12:46 schreef Dizer het volgende:
!
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |