quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
Gister TOW Unagi gezien, blijft leuk. Maar de leukste scène vind ik eigenlijk als die zogenaamde tweelingbroer van Joey binnenloopt.. 'Hey Mon, hey Chan'
"How are you DOINNNNNGGGGGGGGGG"quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
Gister TOW Unagi gezien, blijft leuk. Maar de leukste scène vind ik eigenlijk als die zogenaamde tweelingbroer van Joey binnenloopt.. 'Hey Mon, hey Chan'
Ik heb ook de dvd en die zijn allemaal ingekort. Echt zonde.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:04 schreef DuranK het volgende:
Wat ik alleen minder vind, Friends heeft best veel afleveringen gehad van meer dan 22 minuten. Die hebben ze later ingekort tot 22 minuten en op de dvd's enzo geplant. Maar zijn die originele afleveringen ook nog ergens te vinden?
Op internet wel, maar ik wil ze op dvd![]()
Ja precies, zoals op tvquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:42 schreef SunChaser het volgende:
Hoezo ingekort? Ze zijn net zo lang als ze op tv waren hoor.
Bij mij nietquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dat Ross daar naakt is met ung staat wel op mijn dvd hoor
can i have a slice of that pie.quote:Op woensdag 13 december 2006 00:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
NOO NONONONOOO
How YOU doin! HOW YOU DOIN.....
Dammit Carl, go wait in the hall!
De zussen van Rachel vond ik allebei wel erg leuk!quote:Op woensdag 13 december 2006 18:29 schreef DuranK het volgende:
Wie vinden jullie eigenlijk de leukste bijrollen hebben in Friends? Sowieso heb ik het altijd vet gevonden dat bekende acteurs en actrices er een eigen rol in krijgen. Ik vond Bruce Willis zo vetI'm like a sexmachine, OOEEEEEWWWAAAAHHH!!
![]()
Janice vond ik ook wel leuk, maar vooral in de eerste seizoenen. In de latere seizoenen werd het afgezaagd en had je het onderhand wel gezien![]()
Ziekelijk veel eigenlijkquote:Op woensdag 13 december 2006 18:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hier de complete lijst:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_guest_stars_on_Friends
Ja klopt, dan probeert Chandler indruk op der te maken wat niet echt luktquote:Op woensdag 13 december 2006 19:28 schreef Dos37 het volgende:
Jill Goodacre ofziets was ook leuk was in 1 van de eerste toen de stroom uitviel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |