Nou niet eigenlijk geen 'extra' 30 minuten, maar een aflevering van 30 minuten ipv de standaard 20.quote:welke extra 30 minuten?
uitzendingen komen altijd weer in de herhaling. blijft leuk om te besprekenquote:Op maandag 11 september 2006 19:21 schreef muhammad_ali het volgende:
hoelang is de serie nu al gestopt? Begrijp me niet verkeerd ik vond het ook een geweldige sitcom maar na zoveel tijd nog een topic?
Ik ben een billenmanquote:Op maandag 11 september 2006 19:15 schreef Zapper het volgende:
De tiet van Monica niet in de OP SunChaser? Jij als borstenman
Herhalingen, mensen die de dvd's kijken...blijft een leuke serie, ook na 10 keer gekeken te hebben.quote:Op maandag 11 september 2006 19:21 schreef muhammad_ali het volgende:
hoelang is de serie nu al gestopt? Begrijp me niet verkeerd ik vond het ook een geweldige sitcom maar na zoveel tijd nog een topic?
Dat vroeg je net ook al?quote:Op maandag 11 september 2006 20:16 schreef Frisian_Heretic het volgende:
He,
Iemand een idee op welke DVD-box die aflevering staat die 30 minuten duurt in plaats van 20 minuten.
Ik geloof seizoen 7 afl. 16.
Ik ben namelijk van plan alles dan te bestellen maar dan moet ik wel even weten welke totaalbox het betreft.![]()
Niet de europese versies denk ik. En waar zou ik zo'n box dan het beste kunnen bestellen?
Maar Joey was dan ook geen 'sterk' karakter en maakte niet echt zijn eigen grappen, maar reageerde gewoon leuk op de rest.quote:Op maandag 11 september 2006 19:36 schreef muhammad_ali het volgende:
met Joey de spin off is het niet zo goed afgelopen of wel? Ik heb een paar keer gezien maar was niet echt grappig...
Moest het hebben van zijn sarcastische en cynische opmerking, voor de rest maakte ook hij niet heel erg veel mee.quote:Op maandag 11 september 2006 20:59 schreef muhammad_ali het volgende:
En Chandler dan?
Chander is stoerquote:Op maandag 11 september 2006 21:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Moest het hebben van zijn sarcastische en cynische opmerking, voor de rest maakte ook hij niet heel erg veel mee.
Vanaf het moment dat ie verkering kreeg werd hij erg vervelend, zn grappen waren ook minder.quote:Op maandag 11 september 2006 20:59 schreef muhammad_ali het volgende:
En Chandler dan?
wat zou jij doen als je verkering had met monicaquote:Op maandag 11 september 2006 21:12 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat ie verkering kreeg werd hij erg vervelend, zn grappen waren ook minder.
een vrouw die:quote:Op maandag 11 september 2006 21:14 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
wat zou jij doen als je verkering had met monica![]()
hehe, so truequote:Op maandag 11 september 2006 22:53 schreef insaniac_2oo1 het volgende:
[..]
een vrouw die:
- er goed uit ziet
- veel sex wil :-p
- en niet wil hebben dat je haar helpt met afwassen/opruimen/enz
klinkt als de perfecte vrouw :-p
11 tochquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:27 schreef Chielus het volgende:
en manisch 14 divisies met handdoeken heeft....
Ik zeg niet dat het niet mogelijk geweest zou zijn, maar ik denk niet dat het publiek zou ''accepteren'' dat Rachel zomaar wordt weggewerkt. Jarenlang heeft (bijna) iedereen gewacht totdat die twee bij elkaar zouden komen en nu dat in de laatste aflevering is gebeurd denk ik niet dat er heel veel mensen zouden zijn (zeker in de VS waar dit soort dingen vaak opgeblazen worden) die dat leuk zouden vinden en daarom een Ross-sitcom zonder Rachel zouden boycotten.quote:Op maandag 11 september 2006 20:53 schreef SunChaser het volgende:
Ross was het sterkste karakter. Ze hadden makkelijk Rachel uit de spinoff kunnen schrijven en hem laten stuntelen met zn 2 kids, vrouwen, ze museum en nieuwe karakters erbij, een grotere rol voor Gunther desnoods.
daar zit wel wat in.quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:52 schreef Kantar het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet mogelijk geweest zou zijn, maar ik denk niet dat het publiek zou ''accepteren'' dat Rachel zomaar wordt weggewerkt. Jarenlang heeft (bijna) iedereen gewacht totdat die twee bij elkaar zouden komen en nu dat in de laatste aflevering is gebeurd denk ik niet dat er heel veel mensen zouden zijn (zeker in de VS waar dit soort dingen vaak opgeblazen worden) die dat leuk zouden vinden en daarom een Ross-sitcom zonder Rachel zouden boycotten.
Denk ik.![]()
Ze hadden in de tien seizoenen maar 1 seizoen verkering. Het was leuker toen het uit was dan aan.quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:52 schreef Kantar het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet mogelijk geweest zou zijn, maar ik denk niet dat het publiek zou ''accepteren'' dat Rachel zomaar wordt weggewerkt.
Heb je mij horen zeggen dat het leuker was toen het aan was? Ik ben het 100% met je eens dat het veel leuker was als ze ruzie hadden enzo, maar ik denk nog steeds dat er best veel mensen zijn die, mocht er een spin-off van Ross komen zonder Rachel, die dan sowieso al niet gaan kijken omdat Rachel er niet in voor komt.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:53 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ze hadden in de tien seizoenen maar 1 seizoen verkering. Het was leuker toen het uit was dan aan.
nou, blijkbaar niet dusquote:Op woensdag 13 september 2006 02:35 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Omdat Joey toch in Friends al de meest grappige karakter had (genoeg om een sitcom over te maken iig)
Neej, dat lijkt me helemaal niets eigenlijk... Tenzij het kinderen zijn die Ross nu al de baas zijn.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:33 schreef Natalie het volgende:
Een spin-off met Ross, Rachel en de kids enzo, daar zou ik wel naar gaan kijken
Helaas mocht het niet zo zijn.
Ik snap niet wat daar niet eerlijk aan is. Het lijkt me niet meer dan logisch dan men hun favoriete serie promoot in het topic waar de rest die serie ook top vindt.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:36 schreef Neoktheone het volgende:
Aangezien het niet helemaal eerlijk is dat het 24 topic probeert stemmen te halen voor de beste tv-serie tournament, ook hier maar een smeekbede:
Gaat allen op Friends stemmen in dit topic, zodat deze leuke serie het tournament terecht wint!
Het Fok! TV series-tournament *Halve Finales*
Ik bedoelde dat het niet eerlijk was als er daar gepromoot werd en hier niet.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:58 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik snap niet wat daar niet eerlijk aan is. Het lijkt me niet meer dan logisch dan men hun favoriete serie promoot in het topic waar de rest die serie ook top vindt.
En als alle 24 fans en alle Friends fans zich bewust zijn van die tournament, volgt er alleen maar een meer representatievere uitslag.
Dan moet je diegene niet een cheater noemen maar gewoon meteen zelf Friends promoten.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:51 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat het niet eerlijk was als er daar gepromoot werd en hier niet.Misschien een beetje scheef geredeneerd
Maar in dat geval zou de uitslag niet representatief zijn geweest. Vandaar mijn post.
en gestemdquote:Op zondag 17 september 2006 01:06 schreef -Mo- het volgende:
Het Fok! TV series-tournament *FINALE*
Friends in de finale.
En nu iedereen op Friends stemmen natuurlijk.
Ja het werd toen minder inderdaad. Maar bij seizoen 9 merk je helemaal dat het goede eraf is wat mij betreft.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:26 schreef SunChaser het volgende:
Ben net begonnen aan seizoen zeven, de zoveelste keer, maar t valt me op dat ik het ineens slechter vind, het begin van dit seizoen. Alsof ze nu eindelijk dat miljoen per episode krijgen en t spontane eraf is.
De eerste keer zag ik dat niet echt. Pas na meerdere malen kijken merkte ik daar ook een soort keerpunt... Maar vooral bij seizoen 8 is het echt goed merkbaar dat de kwaliteit minder is.quote:Op donderdag 2 november 2006 10:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Zit nu bij het eind van seizoen 6 (The One With The Proposal), dus ff kijken of ik hetzelfde idee krijg binnenkort.
Daar is geen aflevering van, maar ze hebben alles opgenomen op een videoband. "The One with The Videotape" als ik me niet vergis.quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:08 schreef neggix het volgende:
In welke aflevering heeft Ross Rachel zwanger gemaakt? Ben daar na op zoek en weet dat ze in TOW the red sweater erachter komen maar weet niet wanneer het nu isThnx
Ja, mee eens. Phoebe krijgt een heel ander leven met die Mike. Joey gaat ook ineens liefde voelen voor Rachel, terwijl hij normaal juist de one-night-stand man was. Rachel gaat ineens liefde voelen voor Joey, wat eigenlijk ook nergens op slaat. Monica en Chandler gaan zich heel erg bezighouden met kinderen enzo. Al met al zijn ze allemaal veel teveel veranderd in saaie personages en is alleen Ross nog leuk..quote:Op donderdag 2 november 2006 20:05 schreef SunChaser het volgende:
Ik ben nu in seizoen acht, en het valt me op hoe irritant Monica en Chandler zijn. Joey is niet meer geloofwaardig als mooie domme jongen, Phoebe idem dito, Rachel is de enige die groeit in de serie (letterlijk in serie 8) en Ross wordt steeds beter in zn timing en is veruit de grappigste.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:26 schreef SunChaser het volgende:
Ben net begonnen aan seizoen zeven
Wat kijk jij traag.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:05 schreef SunChaser het volgende:
Ik ben nu in seizoen acht
welke winkelquote:Op zaterdag 9 december 2006 13:04 schreef Heero87 het volgende:
Heb vandaag de nieuwe DVD-boxset met de tien series van Friends in de winkel gezien. Iemand die er wat info over heeft? Wat staat er allemaal op -buiten de hele serie afleveringen natuurlijk-?
Mediamarkt Antwerpen.quote:
Thx!quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:27 schreef Dos37 het volgende:
http://www.dvd.nl/forum/viewtopic.php?t=54370&highlight=friends
Nou gaandeweg de serie zijn we m gaan kopen. Een jaar terug had ik de hele serie namelijk verkocht. Dus soms hadden we even niks meer.quote:
In Nederland is ie ook 99 euroquote:Op zaterdag 9 december 2006 14:12 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Mediamarkt Antwerpen.
Als ik het internet af ga, zie ik wel markante prijsverschillen zeg... Bij bepaalde Nederlandse sites kost ie 200, in Mediamarkt Antwerpen kost ie maar 99!
quote:Op zondag 10 december 2006 22:23 schreef greatgonzo het volgende:
Kijk, stel dat Kiefer Sutherland zegt: ik wil 10 miljoen per aflevering 24, dan zou die er best wel uitgeschreven kunnen worden, als ze dat teveel geld vinden. 24 is best een sterk format, dat ook zonder Jack Bauer succesvol zou kunnen zijn.
Daar ben ik het echt totaal mee oneensquote:Op zondag 10 december 2006 22:23 schreef greatgonzo het volgende:
ze hebben mazzel gehad dat het zo'n succes is geweest, dat ze een blanco cheque konden krijgen. En omdat ze als groep sterk kunnen onderhandelen. Kijk, stel dat Kiefer Sutherland zegt: ik wil 10 miljoen per aflevering 24, dan zou die er best wel uitgeschreven kunnen worden, als ze dat teveel geld vinden. 24 is best een sterk format, dat ook zonder Jack Bauer succesvol zou kunnen zijn.
Dat lukt bij friends niet, die waren zo gebonden bij elkaar, dat je ze niet zo snel uit elkaar kan halen
Hij wilde een voorbeeld geven, om zijn punt te maken. Wel een slecht voorbeeld iddquote:Op zondag 10 december 2006 22:45 schreef TC03 het volgende:
[..]Als er één serie is die niet zonder de hoofdrolspeler kan overleven is het 24 wel. Zonder Kiefer Sutherland kan 24 beter stoppen.
Dat meen je niet, serie 9 is het allerslechtste wat ze gemaakt hebben. Zeker 6 is nog zeker goed te pruimen. Mijn lievelings seizoen is 3quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:53 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nou gaandeweg de serie zijn we m gaan kopen. Een jaar terug had ik de hele serie namelijk verkocht. Dus soms hadden we even niks meer.
Serie 9 nu, bijna klaar. Is wel weer sterker dan t slappe 6 en 7
Seizoen 3 is geniaal.quote:Op maandag 11 december 2006 11:38 schreef DuranK het volgende:
[..]
Dat meen je niet, serie 9 is het allerslechtste wat ze gemaakt hebben. Zeker 6 is nog zeker goed te pruimen. Mijn lievelings seizoen is 3![]()
misschien minder kijkers, maar Een spin-off met bv Curtis zou best kunnen werken, mits zelfde format..quote:Op zondag 10 december 2006 22:45 schreef TC03 het volgende:
[..]Als er één serie is die niet zonder de hoofdrolspeler kan overleven is het 24 wel. Zonder Kiefer Sutherland kan 24 beter stoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |