Real Italian craftmanship!quote:Op maandag 4 september 2006 23:08 schreef Piles het volgende:
Kan iemand zo zeggen wanneer Joey die gigantische kast bouwt.
[edit] Seizoen 3, aflevering 5. En die ga ik nu kijken
lol, die is zo coolquote:Op maandag 4 september 2006 23:08 schreef Piles het volgende:
Couplingquote:Op maandag 4 september 2006 21:19 schreef Zomah het volgende:
Is er ook geen serie die een beetje hetzelfde idee heeft als friends mag ook wel wat ouder zijn maar kverveel me dus moet even keer weer wat te kijken hebben.
Het leukste vind ik dat ie ook de deur van Chandler mee zaagt, en die vervolgens de rest van de serie in twee stukken blijftquote:Op maandag 4 september 2006 23:08 schreef Piles het volgende:
Mjahquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:45 schreef Natalie het volgende:
[..]
Het leukste vind ik dat ie ook de deur van Chandler mee zaagt, en die vervolgens de rest van de serie in twee stukken blijft
dan ben je echt obsessed, Monica-style.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:50 schreef Natalie het volgende:
Lynx, steenz en ik hadden het al eens over een Friendsmeeting. De hele dag (of avond) Friends kijken en die Friendsgame doen enzo
Volgens mij kan dat nog best eens leuk worden.
Ik troef zelfs Breuls afquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:29 schreef SlimShady het volgende:
[..]
dan ben je echt obsessed, Monica-style.
De serie ''How I met your mother'' is ook best vaak al getipt als ''de nieuwe Friends''. Niet zozeer omdat het even goed is (ik vind van welquote:Op maandag 4 september 2006 21:19 schreef Zomah het volgende:
Is er ook geen serie die een beetje hetzelfde idee heeft als friends mag ook wel wat ouder zijn maar kverveel me dus moet even keer weer wat te kijken hebben.
2 voor 30quote:Op zondag 10 september 2006 22:03 schreef Piles het volgende:
Bij FRS heb je voor ¤ 19,99 de uitgebreide hoesjes
bij MediaMarkt, in Zwolle in elk geval. Zijn van die normale dvd-hoesjes, weet niet hoe je dat noemt?quote:Op zondag 10 september 2006 22:03 schreef SunChaser het volgende:
Waar vind je die seizoenen voor 12,99? En welke hoesjes zijn dat?
I know, maar toch. Sergio Valente.quote:Op maandag 11 september 2006 00:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's pas bij de verkoop hè!
Met de vermelding "Gepetto" erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |