Mwjah besloot toch CSI NY even af te kijken anders moet k er morgen weer helemaal inkomenquote:
opnieuw dan maar een topic report plaatsen danquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:42 schreef NathaN het volgende:
Ah, het nummer klopt nog steeds niet, zie ik.
oe ja, en op die manier wat verloren tijd kunnen inhalenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:25 schreef NathaN het volgende:
ach, doen we gewoon een keer en flashback-topic
En die krijg je niet ookquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:55 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik was het niet. Ik heb je nummer niet.![]()
Ik liep alvast vooruit op de zakenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:47 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Alsof ik het uberhaupt zou willen hebben...
Als je spontaan toch weer 16 zou zijn...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oe ja, en op die manier wat verloren tijd kunnen inhalen
dat zou ik niet alleen in het topic maar ook soms wel in IRL willen kunnen![]()
Dan zou ik spontaan weer hetero zijn, lang haar hebben én lelijk zijn.. no thanksquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als je spontaan toch weer 16 zou zijn...
Nee, je zou dan wel de kennis hebben die je nu heb. De vraag is: Wat doe je anders dan toen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dan zou ik spontaan weer hetero zijn, lang haar hebben én lelijk zijn.. no thanks
Ik zou onwijs gaan sletten..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, je zou dan wel de kennis hebben die je nu heb. De vraag is: Wat doe je anders dan toen?
23 is ook goed hoorquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als je spontaan toch weer 16 zou zijn...
maar de persoon die gereageerd heeft is OOK leuk ?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:57 schreef Weemz het volgende:
Lekker dan.
Had ik op de site van Expreszo een oproepje geplaatst (zo van, hé ik heb jou gezien en je lijkt me leuk), krijg ik reacties erop... Blijkt het na 20 mails ineens niet degene te zijn die ik bedoel...
Weet ik niet, hij wil eerst bellen. Ik heb hem een algemeen mailtje gestuurd (leeftijd, studie, werk enzo) + foto. Maar hij wil niet net zo'n mailtje terugsturen...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:59 schreef Stroekie het volgende:
maar de persoon die gereageerd heeft is OOK leuk ?
Leuke contacten opgedaan dit weekend?quote:
Neuh.. dit stond al 2,5 jaar ofzoquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Leuke contacten opgedaan dit weekend?![]()
Als ie hier op F5 drukt wel ja..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:26 schreef Cybart het volgende:
[..]
doe hem de groeten van me
(al zal ie die nu wel zien aankomen)
quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:19 schreef TehRockstar het volgende:
Ooit.
Ooit kon ik mijn benen in m'n nek leggen.
[afbeelding]
Je bent bijna snoezig.....bijnaquote:
ligt daar niet een schone taak voor je, om hem als oudere broer wat manieren bij te brengenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:28 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
[..]
Je bent bijna snoezig.....bijna![]()
Kutkind![]()
Ik ben ietwat streng, soms is hij aandoenlijkquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ligt daar niet een schone taak voor je, om hem als oudere broer wat manieren bij te brengen![]()
Hmm, laat ik nou precies hetzelfde denken.quote:
da's heul niet verkeerd om met een strenge doch rechtvaardige hand te worden opgevoedquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:38 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik ben ietwat streng, soms is hij aandoenlijk![]()
Hoi!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Een goede dag allemaal, ik heb lekker toch niks te melden.
Nou je gaat in elk geval een stap verder dan de gemiddelde lurkerquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Een goede dag allemaal, ik heb lekker toch niks te melden.
zijn daar gee boeierende topic voor te vindenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Inspiratie opdoen.
Soms moet je juist inspiratie putten uit de meest onwaarschijnlijke dingenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zijn daar gee boeierende topic voor te vinden![]()
nou succes dan met zoeken en spitten naar die verborgen pareltjesquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Soms moet je juist inspiratie putten uit de meest onwaarschijnlijke dingen.
tja.... wat moet je er van zeggen hequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:47 schreef Vlarp het volgende:
Cyb.. het kwaad is al geschied..
Hoi moena, die rechterfoto is schattigquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:09 schreef TehRockstar het volgende:
beebee moen
When discussing their belief in the importance of one's exterior, Lagerfeld and Houdret, clearly a like-minded pair, don't mince words. "In order to have a place in society," Houdret writes, "both men and women have to be active, good looking and above all young—and therefore slim." Lagerfeld, ever extenuatory, puts it more concisely: "A respectable appearance is sufficient to make people more interested in your soul." Such an opinion is seldom heard in this country, where we tend to be embarrassed about superficiality.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:12 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hoi moena, die rechterfoto is schattig
Zie je, soms ben ik lief![]()
In simpele woorden: it's all about the first impressionquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:14 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
When discussing their belief in the importance of one's exterior, Lagerfeld and Houdret, clearly a like-minded pair, don't mince words. "In order to have a place in society," Houdret writes, "both men and women have to be active, good looking and above all young—and therefore slim." Lagerfeld, ever extenuatory, puts it more concisely: "A respectable appearance is sufficient to make people more interested in your soul." Such an opinion is seldom heard in this country, where we tend to be embarrassed about superficiality.
Komen die voor jou dan ofzo?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:18 schreef wonderer het volgende:
De driemaandelijkse gezondheids inspectie kwam langs en ik lag nog in bed
De broek, de schoenen of het truitje? Ach, je krijgt alles wel van mequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:27 schreef TehRockstar het volgende:
moen, kijk!
[afbeelding]
als we getrouwd zijn, koop je het dan voor me?
Waarom? Las al zoiets in je MSN naam..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:35 schreef Jerruh het volgende:
grrr, water is gisteren afgesloten...
Het truitje en een sjaaltje. Ik vind de broek niet zo tof.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:34 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
De broek, de schoenen of het truitje? Ach, je krijgt alles wel van me![]()
Als broer vind ik dat ik het recht heb om te zeggen dat ik het niet echt met je keuze eens benquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:46 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Het truitje en een sjaaltje. Ik vind de broek niet zo tof.
Nee, niet echt, maar als je ligt te doezelen en er ramt iemand op je deur en je kan je ochtendjas niet vinden...quote:
en ditquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:46 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Het truitje en een sjaaltje. Ik vind de broek niet zo tof.
Ik wil geen donker jongetje.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:56 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als broer vind ik dat ik het recht heb om te zeggen dat ik het niet echt met je keuze eens benEen leuk getint emojongetje zou leuk bij jou passen, dan krijgen jullie mooie halfbloedkinderen
![]()
heel veel plezier vanaafquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zo naar vriendin toe en dan richting Cirque du Soleil![]()
Je zou er bijna op wachten he... tot die 2e jongen het einde van de catwalk mist doordat z'n belachelijke kapsel voor z'n ogen zit en dus zo HOEPLA voorover het publiek intieft. Heerlijk.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:06 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
en dit
[afbeelding]
en dit:
[afbeelding]
en dit:
[afbeelding]
Neuk ze!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zo naar vriendin toe en dan richting Cirque du Soleil![]()
Nou nou nou! Wat een taal!!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je zou er bijna op wachten he... tot die 2e jongen het einde van de catwalk mist doordat z'n belachelijke kapsel voor z'n ogen zit en dus zo HOEPLA voorover het publiek intieft. Heerlijk.
Oh, ik zie het helemaal voor me. Dat ie zo valt precies in de buste van een ietwat brede mevrouw, met een aardig decolleté (immers heeft ze een design-jurk aan, die net een maatje te klein is, maar wel van een "beroemde" ontwerper), wat als gevolg heeft dat hij beschaamd en met een blos op de wangen de catwalk weer opklimt, z'n haartjes weer voor zijn ogen schudt, en enigermate gehaast terug loopt terwijl de vrouw giechelend (zoals vrouwen dat zo kunnen, niet het meisjesgegiechel) en met het schaamrood op de wangen wappert met de waaier die ze heeft meegenomen al vast denkend aan hoe ze dit smakelijke verhaal aan d'r libelle en magriet vriendinnen kan navertellen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je zou er bijna op wachten he... tot die 2e jongen het einde van de catwalk mist doordat z'n belachelijke kapsel voor z'n ogen zit en dus zo HOEPLA voorover het publiek intieft. Heerlijk.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, ik zie het helemaal voor me. Dat ie zo valt precies in de buste van een ietwat brede mevrouw, met een aardig decolleté (immers heeft ze een design-jurk aan, die net een maatje te klein is, maar wel van een "beroemde" ontwerper), wat als gevolg heeft dat hij beschaamd en met een blos op de wangen de catwalk weer opklimt, z'n haartjes weer voor zijn ogen schudt, en enigermate gehaast terug loopt terwijl de vrouw giechelend (zoals vrouwen dat zo kunnen, niet het meisjesgegiechel) en met het schaamrood op de wangen wappert met de waaier die ze heeft meegenomen al vast denkend aan hoe ze dit smakelijke verhaal aan d'r libelle en magriet vriendinnen kan navertellen.
.
ik stink niet, ik ruik naar xeryus rougequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:03 schreef TehRockstar het volgende:
Jullie stinken, dat haar is geil.
Ze ziet er niet uit op deze foto, maar goed, ze staat wel met meneer viktor en meneer rolfquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:09 schreef TehRockstar het volgende:
Kijk, Viktor & Rolf hebben een menerenspuitlucht gemaakt.
http://www.iconique.com/flash/style/antidote.html
Casperina.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:18 schreef DennisMoore het volgende:
Wat een spook, wie is het?
Meneer Viktor en meneer Rolf stuurden mij een myspaceberichtje. Hihihihihihi.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze ziet er niet uit op deze foto, maar goed, ze staat wel met meneer viktor en meneer rolf
[afbeelding]
Tori Amos.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:19 schreef DennisMoore het volgende:
Wie is het?
Slaap je naaktquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, niet echt, maar als je ligt te doezelen en er ramt iemand op je deur en je kan je ochtendjas niet vinden...
Ze hebben even gekeken of het balkon niet op instorten stond en de beheerder vroeg hoe ik het vond in Amerika enzo. Vijf minuten later waren ze weer weg.
Ja.quote:
Homoquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:59 schreef Rood_schaap het volgende:
Toevallig dat ik net twee flesjes gekocht heb in de aanbieding
Dit jaar geen uitstapje naar park Hilaria onder leiding van Bruce ??quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:24 schreef Ang3l het volgende:
*indans doe* geen zin in spierpijn en stel je voor dat we ajoep weer krijgenhijg
hijg
wat n schatje ben je soms, ik ga je een keer meenemen naar de speeltuin, dan kun je fijn spelen terwijl ik toezicht houquote:
Nee. Dat was vorig jaar zo'n pauper-drama dat ie dit jaar niet meer wilquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dit jaar geen uitstapje naar park Hilaria onder leiding van Bruce ??
wees maar blijquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Dat was vorig jaar zo'n pauper-drama dat ie dit jaar niet meer wil
naar de pinuca oase zekerquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:35 schreef Ang3l het volgende:
Nah. Iedereen weg?
je was toch nog wezen kijken?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Park Hilaria is eigenlijk ook maar saai. Heel kamperonia en allochtonia is op bezoek volgens mij.
ja ik had het ook alweer binnen een half uurtje gezienquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een rondje gelopen om wat fotootjes te schieten en een rondje in het reuzenrad gemaakt.
en hadden ze weer een volle bak, want hun voorstellingen zijn meestal toch wel uitverkocht in Nederlandquote:
Deze was idd zo goed als uitverkochtquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en hadden ze weer een volle bak, want hun voorstellingen zijn meestal toch wel uitverkocht in Nederland
Maar die Allegria show die je vanavond gezien hebt, die bestaat toch ook alweer een jaar of 10??quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Deze was idd zo goed als uitverkocht
Ik ga misschien volgende week weer..
Maar het is niet m'n favo show geworden..ik blijf Quidam echt super vinden maar misschien komt het ook doordat het m'n 1e Cirque show was..
12 jaar tourt ie al rond. Maar hij is wel wat veranderd, de Strong Man act is bv verdwenen...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar die Allegria show die je vanavond gezien hebt, die bestaat toch ook alweer een jaar of 10??
Waarheen?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 07:53 schreef DennisMoore het volgende:
*richting tram hobbel*
Ik ben een beetje moe ik heb vandaag 7,5 uur geslapen, veels te weinigquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:05 schreef Stroekie het volgende:
Wat zijn jullie stil
durven we vanochtend niks te zeggen en posten we alleen maar smiley's
Dit keer is dat niet door mij hoorquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:06 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik ben een beetje moe ik heb vandaag 7,5 uur geslapen, veels te weinig![]()
Ach, ik ga vandaag gewoon vroeg slapen. Morgen moet ik toch ergens naartoe, jij weet wel waar naartoequote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dit keer is dat niet door mij hoor
Ik heb je dit keer met rust gelaten![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:14 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ach, ik ga vandaag gewoon vroeg slapen. Morgen moet ik toch ergens naartoe, jij weet wel waar naartoe![]()
![]()
Als je dan toch zo stipt bent op fouten, dan moet je ook wel juist spellen; typefout, dus.quote:[ Bericht 2% gewijzigd door BB_Koning op 09-08-2006 11:16 (typfout, kan gebeuren) ]
Er gaat niets boven een degelijke en grondige voorbereidingquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:14 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ach, ik ga vandaag gewoon vroeg slapen. Morgen moet ik toch ergens naartoe, jij weet wel waar naartoe![]()
![]()
Voorlopig is het hier bijzonder vochtigquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:15 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga richting onze hoofdstad.. hopen dat het daar beter weer is dan hier
Happy Birthday dovquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:26 schreef davidov het volgende:
[..]
Voorlopig is het hier bijzonder vochtig
Gefeliciteerd enzoquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:26 schreef davidov het volgende:
[..]
Voorlopig is het hier bijzonder vochtig
Nee hoor, het is echt een typfout. Een typefout zou zijn als er een fout in het type zit. Nu heeft hij een fout gemaakt bij het typen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[..]
Als je dan toch zo stipt bent op fouten, dan moet je ook wel juist spellen; typefout, dus.
Maar dan heeft Bupatih (die toch wel bekend staat als een echte taalpurist) mij iets fouts geleerdquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:51 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Nee hoor, het is echt een typfout. Een typefout zou zijn als er een fout in het type zit. Nu heeft hij een fout gemaakt bij het typen.
Bupatih is stom, BB nietquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar dan heeft Bupatih (die toch wel bekend staat als een echte taalpurist) mij iets fouts geleerd![]()
.
Ik vind Bupa de laatste tijd best tof eigenlijk.quote:
Welk model is 't geworden?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:43 schreef davidov het volgende:
*zucht kreun*
Dat duurde ook niet lang![]()
![]()
Nou ik heb hem al besteld hoor![]()
http://www.fellow-roll.com/produktstart.htm
Maar uhm bedankt enzo
Dan is de logica wel ver te zoeken, want het is wel "ik typ" en niet "ik type"...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:21 schreef NathaN het volgende:
type·fout (de ~)
1 fout die bij het typen wordt gemaakt => tikfout
De parade, met dat modieuze design kan ik tenminste nog een beetje gezien worden in Oud-Zuidquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:43 schreef NathaN het volgende:
[..]
Welk model is 't geworden?
En gefeli enzo
en dan voor buitenshuis direct ook al een scootmobiel uitgezochtquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:17 schreef davidov het volgende:
[..]
De parade, met dat modieuze design kan ik tenminste nog een beetje gezien worden in Oud-Zuid![]()
Waarom zou ik? Over een paar jaar mag ik toch alleen nog maar een kwartiertje tussen het ontbijt en de lunch in de tuin schuifelenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dan voor buitenshuis direct ook al een scootmobiel uitgezocht![]()
in plaats van de PC hoofdtractorquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:28 schreef davidov het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Over een paar jaar mag ik toch alleen nog maar een kwartiertje tussen het ontbijt en de lunch in de tuin schuifelen
Mn ouders hebben me BB genoemd, volgens sommigen hier BiBi, maar nee, het is echt BBquote:
Wees er blij meequote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:05 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Mn ouders hebben me BB genoemd, volgens sommigen hier BiBi, maar nee, het is echt BB![]()
Well that's a damnable lie.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:05 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Mn ouders hebben me BB genoemd, volgens sommigen hier BiBi, maar nee, het is echt BB![]()
Sexy als je Engels praatquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:20 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Well that's a damnable lie.
BB_Koning staat nog altijd voor je hobby... Body Building, ja mensen de meest gangbare, veel-gebruikte afkorting op het Net voor Body Building is BB, BB_Koning durft zijn echte naam niet te vertellen.
terwijl iedereen weet dat het Dhananjay is... en anders is het Repelsteeltje!
You don't do, though.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:05 schreef BB_Koning het volgende:
Een collega werd opgehaald door haar vreindje. Haar vreindje was een lekekr ding, niet dropdead gorgeous, maar zeker doable![]()
maar ALS ik me met zulke misdadige praktijken bezig zou houden, dan zou ik m doable vindenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:09 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dan is-ie voor jou dus niet doable.
Misdadig? Wat voor perverse fantasieën heb je wel niet bij doable?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:11 schreef BB_Koning het volgende:
maar ALS ik me met zulke misdadige praktijken bezig zou houden, dan zou ik m doable vinden![]()
Alles dat niet met kusjes geven en handjes vasthouden te maken heeft, is misdadigquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:20 schreef NathaN het volgende:
[..]
Misdadig? Wat voor perverse fantasieën heb je wel niet bij doable?
Je komt uit Urk, he. Geef maar toe!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:30 schreef BB_Koning het volgende:
Alles dat niet met kusjes geven en handjes vasthouden te maken heeft, is misdadig![]()
![]()
TRS staat er ook tussen?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:31 schreef Kugari-Ken het volgende:
een bonte verzameling van verwijfde jongetjes en uitgemergelde junks.
You're back!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:31 schreef Kugari-Ken het volgende:
oh BB_Koning, wanneer zul je het eens leren "dropdead gorgeous" staat gelijk aan de nouveau-crack-hoer look...
kijk maar in het topic van dropdead gorgeous mannen... een bonte verzameling van verwijfde jongetjes en uitgemergelde junks.
Maar je hebt nog niet op zijn bureau gelegen?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:31 schreef Ang3l het volgende:
Ow, de nieuwe homo op het werk (lees: vent die vreemdging met mijn vriend) deed vandaag op zoch wel iets liefs. We zaten iop sametime (soort MSN):
Hij: Ik heb hongeeeeeeeer! ... een Mars of zo.
Ik: Ja lekker. Kom je'm brengen dan?
Hij: Ow... hahaha. Heb je'm verdiend dan?
Ik: Ja. Ik ben lief en leuk.
En toen was het stil.
Komt ie even laten binnenlopen met een blikje cola terwijl hij een mars eet en *plof* gooit ie zo een Kingsize Mars op m'n buro neer. "Dat was best ver lopen!" (hij zit aan de voorkant van het 2e gebouw, ik aan de achterkant van het 1e gebouw).Handig
Ik zei al: Dus nu moet ik straks ies op jouw bureau leggen? ... Buiten mezelf dan?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:39 schreef NathaN het volgende:
[..]
Maar je hebt nog niet op zijn bureau gelegen?
Reduced Shakespeare Company is cool!quote:De drie leden van de theatergroep The Reduced Shakespeare Company hebben het plan opgevat om het hele Star Wars-oeuvre van George Lucas, bestaande uit ruim 13 uur film, in een twintig minuten durend theaterstuk samen te vatten.
Het Amerikaanse theatergezelschap maakte eerder al humoristische verkorte versies van o.a. het complete werk van William Shakespeare en de bijbel.
Schrijver en regisseur Adam Long is enthousiast: "Dit is mijn jongensdroom. In twintig minuten mag ik Jabba the Hutt, Jar Jar Binks, Anakin Skywalker en Darth Vader spelen." Het stuk wordt ook op de Britse televisie uitgezonden.
Dus hij wil nu je nuts?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:44 schreef Ang3l het volgende:
Ik zei al: Dus nu moet ik straks ies op jouw bureau leggen? ... Buiten mezelf dan?
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:22 schreef HuubTuub het volgende:
Hebben jullie ook zo'n hekel aan dat kutnummer "I wish I was a punkrocker"?? Ik hoor trouwens steeds I wish I was a carpenter....
Ik heb 't hele albumquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:22 schreef HuubTuub het volgende:
Hebben jullie ook zo'n hekel aan dat kutnummer "I wish I was a punkrocker"?? Ik hoor trouwens steeds I wish I was a carpenter....
Tja, ik ben nog wel een beetje aan het aarden...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:57 schreef wonderer het volgende:
Hoe is het? Beetje cultuurshock of valt het wel mee?
ja nog zo'n dag en Danny moet straks in z'n eentje alles moddenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:54 schreef Great_Expectations het volgende:
Tsjeee, wat lees ik nou. Het rommelt op Fok!, allemaal modjes die zijn opgestapt?.
Nah, staan genoeg hielenlikkers klaar om hun plaats in te nemenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja nog zo'n dag en Danny moet straks in z'n eentje alles modden
en gewoon weer fokkers in het wild bij de AH tegenkomen danquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:52 schreef Great_Expectations het volgende:
Van mij mag het hele forum zo door de gootsteen..
Als Fok! in het riool tussen de drollen drijft, hoef ik niet bang te zijn dat ik wordt herkend bij de AH.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en gewoon weer fokkers in het wild bij de AH tegenkomen dan?
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:31 schreef Vlarp het volgende:
Oeh.. resultaat nummer 5
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=foto%27s+gay+pride+2006&meta=
in six feet under zaten idd wel 2 neukende mannen jaquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:04 schreef Great_Expectations het volgende:
Tralalalala.....
Zijn er soms blote mannen op tv ofzo?.
Getver...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
in six feet under zaten idd wel 2 neukende mannen ja
Hai. Ja hier nog wel...quote:
Zeg lees je eens in!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:01 schreef Vlarp het volgende:
Wat is dat "ik steun mijn MOD" nou weer voor iets stoms?
I called my best friend a "dronken whorey with a story"quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:01 schreef beaverhausen het volgende:
CDPtje! Natuurlijk jij nog hier.
En had de whorey ook een story?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
I called my best friend a "dronken whorey with a story"![]()
Oh she doesquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En had de whorey ook een story?.
That's my girlquote:
Het enge is ook dat we ook echt een groepje van 4 zijn en echt precies in die 4 rollen passenquote:
Lemme guess... jij bent Jack?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het enge is ook dat we ook echt een groepje van 4 zijn en echt precies in die 4 rollen passen
Nee, Willquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Lemme guess... jij bent Jack?.
Seriously? Seriously?!quote:
Yeah, the other guy can't hold it's liquor and is the slutquote:
Zwak.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:18 schreef Vlarp het volgende:
Oh.. dus daar gaat het om?
Weer een rel tussen modjes en forumadmins. Ik ga hier geen uitspraken doen over dat soort gedrag van met name de modjes, het zou me anders vast een ban opleveren.
Ik ben het met de admins eens. Laat ik het kort houden.quote:
I can hold my liquor and I'm a slut... what does that make me?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Yeah, the other guy can't hold it's liquor and is the slut
Moet dat eerste ook mogelijk zijn.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben het met de admins eens. Laat ik het kort houden.
Het is net als werken, je houdt je aan de regels van je werkgever. Zint dat je niet kun je twee dingen doen:
1) Er over praten en tot een compromis komen.
2) Zielig in een hoekje gaan zitten janken en opzouten!
Ik kies voor 1. Als je niet kunt incasseren ben je een zwakkeling. (punt)
Rosarioquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
I can hold my liquor and I'm a slut... what does that make me?.
As far as I know was dat ook absoluut mogelijk maar hebben de modjes in kwestie besloten hun poot stijf te houden, dan zeg ik: ophoeren!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Moet dat eerste ook mogelijk zijn..
De admins hebben alle recht om de beslissing van een mod te overrulen. Daar zijn toch ADMIN voor!?!?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vind dat de mods te snel zijn gepasseerd in de beslissing rond het slotje en dat er daarna niet consequent is omgesprongen met het uitdelen van bans.
Bitch, puhleasequote:
Je gaat er van uit dat je mods aanstelt die met meerdere handen jouw werk verlichten en zich kunnen toespitsen op specifieke fora. Als je dan zo snel een topic weer openknalt zonder even te overleggen met je mods omdat diegene connecties heeft met een admin..tja..quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De admins hebben alle recht om de beslissing van een mod te overrulen. Daar zijn toch ADMIN voor!?!?
En je denkt dat die er zo maar is gekomen omdat men verder niks te doen had en zich verveelde? Zou het misschien ook zo kunnen zijn dat veel mensen het eens zijn met het standpunt van de modjes? Ook al deel je zelf die mening niet, dan kunnen vele anderen die mening wel delen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
As far as I know was dat ook absoluut mogelijk maar hebben de modjes in kwestie besloten hun poot stijf te houden, dan zeg ik: ophoeren!
Ja, ik ben nogal pissig over het feit dat er een soort van anti-admin beweging opgang aan het komen is nu ineens!
Scuse me?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Bitch, puhlease.
Dan ben jij Beverley Leslie![]()
Ik zie nergens Willquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Scuse me?
I thought this was us?
[afbeelding]
You're on the right, and my mum's on the left. I'm in the belly, sillyquote:
Kom nou CDPtje, ik weet dat je erg jong bent, maar zooo jong..quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
You're on the right, and my mum's on the left. I'm in the belly, silly
Kindjem hoe denk je dat dat bijvoorbeeld bij mij ging als ik bij onze klantenservice een fout had gemaakt? Eerst werd het probleem door mijn leidinggevend opgelost, daarna werd ik op m'n vingersgetikt.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je gaat er van uit dat je mods aanstelt die met meerdere handen jouw werk verlichten en zich kunnen toespitsen op specifieke fora. Als je dan zo snel een topic weer openknalt zonder even te overleggen met je mods omdat diegene connecties heeft met een admin..tja..
Anyhoo, ik ga Queen Latifah en Miss Piggy bekijken in dezelfde film. It's gotta be a classic!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kom nou CDPtje, ik weet dat je erg jong bent, maar zooo jong...
.
Het is een mening die ik heb ja. Ik ben ook van mening dat het erg zielig is om de "gevallen" modjes te steunen. Ze hebben het zelf verknald. Ze kunnen niet met de regels werken, en kunnen daar geen mouw aanpassen, dan opzouten, zo simpel is het.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En je denkt dat die er zo maar is gekomen omdat men verder niks te doen had en zich verveelde? Zou het misschien ook zo kunnen zijn dat veel mensen het eens zijn met het standpunt van de modjes? Ook al deel je zelf die mening niet, dan kunnen vele anderen die mening wel delen..
Nah, aardappels schillen mag ookquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:47 schreef error het volgende:
Knijpers blijven altijd aan mijn vingers zitten![]()
Soja penis? Soja penis?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:29 schreef wonderer het volgende:
Dank je.
Gave foto's trouwens. Is die ene met de soja penis nou Mark?
Oh, de rechter is "Danny- Diva". Naar ADHD nichtje. Opzich best aardig, maar daar blijft het ook bij.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:41 schreef wonderer het volgende:
Ja, met dat vegetarische t-shirtVond hem wel grappig.
Ik dacht dat die een bril had. Dat setje op de laatste foto is ook wel schattig trouwens.
Soms jaquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:41 schreef wonderer het volgende:
Ja, met dat vegetarische t-shirtVond hem wel grappig.
Ik dacht dat die een bril had.
Uhm. We hebben het toch nog wel over een forumpje he? En een mod is toch gewoon een simpele internetter die dat voor de hobby er bij doet he?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vind dat de mods te snel zijn gepasseerd in de beslissing rond het slotje en dat er daarna niet consequent is omgesprongen met het uitdelen van bans.
volgens mij ben jij heel hard aan vakantie toe?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:25 schreef Rood_schaap het volgende:
Goeie morgen
Een na laatste dag![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij ben jij heel hard aan vakantie toe?
Nee, helaasquote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en nog wilde plannen of bestemmingen ?
ik was in maart 3 weken in Vietnamquote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:45 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Nee, helaasGeen geld
Maar ik ga me wel vermaken de komende twee weken vrijheid
Ben jij al op vakantie geweest?
Oh dat klinkt wel erg goed! Hoe ben je er op gekomen om daar heen te gaan?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik was in maart 3 weken in Vietnam
en het was wel erg gaaf daar
Vriend van een vriend van me zat daar een half jaar gedetacheerd om er een drukkerij op te zetten. Dit voor het outsourcen van eenvoudig drukwerkquote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:49 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel erg goed! Hoe ben je er op gekomen om daar heen te gaan?
Leukquote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Vriend van een vriend van me zat daar een half jaar gedetacheerd om er een drukkerij op te zetten. Dit voor het outsourcen van eenvoudig drukwerk
Hij zat er 5 maanden toen we kwamen, dus hij heeft ons de eerste week door Ho Chi Minh City / Saigon geloodst en dingen laten waar de gemiddelde toerist niet komt
Daarna 2 weken door het land getrokken om bovein bij Hanoi terecht te komen.
Is een heel mooi land met vriendelijke mensen zonder dat het al helemaal plat gelopen wordt door toeristen, en de bewoners nog niet bewust bezig zijn met het zo snel mogelijk leegkloppen van toeristen.
Hee halllo, u ook weer eens hierquote:
Ik zal binnenkort wel eens wat foto's maken en plaatsen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hee halllo, u ook weer eens hier
da's volgens mij best een poosje geleden dat jij op Fok te vinden was
Hoe'st in the castle? alle grote klussen naar tevredenheid af kunnen ronden ?
Ik heb er uiteindelijk zo'n half jaar over gedaan om me ertoe te zetten de plinten te leggen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:32 schreef creno het volgende:
Ik zal binnenkort wel eens wat foto's maken en plaatsen.
Het woont hier heeel fijn. Alle grote klussen zijn klaar, behalve dan dat ik nog plinten beneden moet plaatsen en ik wacht nog op overgordijnen voor beneden en een glasgordijn boven.
Ik ookquote:
Ik ken m nog uit de tijd dat ie beweerde hetero te zijnquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, de rechter is "Danny- Diva". Naar ADHD nichtje. Opzich best aardig, maar daar blijft het ook bij.
Na een aantal topics er over gelezen te hebben, kots ik 'lekker' met je mee...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:27 schreef Vlarp het volgende:
"Ik steun mijn MOD"
Ik kots op de mods die zijn gaan staken..
Minimaal!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
De zweep erover.
Altijd fijn jouw ongezouten mening..quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
De zweep erover.
Ik heb een suggestie:quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
"Mening van een manager"
Goede titel voor een boek.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
"Mening van een manager"
Goede titel voor een boek.
Helaas past het financieel niet echt in de planning...quote:
Is dat een synoniem voor de term manager of voor mijn persoontje?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb een suggestie:
"Mening van een klootzak"
In dit geval beiden..quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Is dat een synoniem voor de term manager of voor mijn persoontje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |