You're on the right, and my mum's on the left. I'm in the belly, sillyquote:
Kom nou CDPtje, ik weet dat je erg jong bent, maar zooo jong..quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
You're on the right, and my mum's on the left. I'm in the belly, silly
Kindjem hoe denk je dat dat bijvoorbeeld bij mij ging als ik bij onze klantenservice een fout had gemaakt? Eerst werd het probleem door mijn leidinggevend opgelost, daarna werd ik op m'n vingersgetikt.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je gaat er van uit dat je mods aanstelt die met meerdere handen jouw werk verlichten en zich kunnen toespitsen op specifieke fora. Als je dan zo snel een topic weer openknalt zonder even te overleggen met je mods omdat diegene connecties heeft met een admin..tja..
Anyhoo, ik ga Queen Latifah en Miss Piggy bekijken in dezelfde film. It's gotta be a classic!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kom nou CDPtje, ik weet dat je erg jong bent, maar zooo jong...
.
Het is een mening die ik heb ja. Ik ben ook van mening dat het erg zielig is om de "gevallen" modjes te steunen. Ze hebben het zelf verknald. Ze kunnen niet met de regels werken, en kunnen daar geen mouw aanpassen, dan opzouten, zo simpel is het.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En je denkt dat die er zo maar is gekomen omdat men verder niks te doen had en zich verveelde? Zou het misschien ook zo kunnen zijn dat veel mensen het eens zijn met het standpunt van de modjes? Ook al deel je zelf die mening niet, dan kunnen vele anderen die mening wel delen..
Nah, aardappels schillen mag ookquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:47 schreef error het volgende:
Knijpers blijven altijd aan mijn vingers zitten![]()
Soja penis? Soja penis?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:29 schreef wonderer het volgende:
Dank je.
Gave foto's trouwens. Is die ene met de soja penis nou Mark?
Oh, de rechter is "Danny- Diva". Naar ADHD nichtje. Opzich best aardig, maar daar blijft het ook bij.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:41 schreef wonderer het volgende:
Ja, met dat vegetarische t-shirtVond hem wel grappig.
Ik dacht dat die een bril had. Dat setje op de laatste foto is ook wel schattig trouwens.
Soms jaquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:41 schreef wonderer het volgende:
Ja, met dat vegetarische t-shirtVond hem wel grappig.
Ik dacht dat die een bril had.
Uhm. We hebben het toch nog wel over een forumpje he? En een mod is toch gewoon een simpele internetter die dat voor de hobby er bij doet he?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vind dat de mods te snel zijn gepasseerd in de beslissing rond het slotje en dat er daarna niet consequent is omgesprongen met het uitdelen van bans.
volgens mij ben jij heel hard aan vakantie toe?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:25 schreef Rood_schaap het volgende:
Goeie morgen
Een na laatste dag![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij ben jij heel hard aan vakantie toe?
Nee, helaasquote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en nog wilde plannen of bestemmingen ?
ik was in maart 3 weken in Vietnamquote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:45 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Nee, helaasGeen geld
Maar ik ga me wel vermaken de komende twee weken vrijheid
Ben jij al op vakantie geweest?
Oh dat klinkt wel erg goed! Hoe ben je er op gekomen om daar heen te gaan?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik was in maart 3 weken in Vietnam
en het was wel erg gaaf daar
Vriend van een vriend van me zat daar een half jaar gedetacheerd om er een drukkerij op te zetten. Dit voor het outsourcen van eenvoudig drukwerkquote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:49 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel erg goed! Hoe ben je er op gekomen om daar heen te gaan?
Leukquote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Vriend van een vriend van me zat daar een half jaar gedetacheerd om er een drukkerij op te zetten. Dit voor het outsourcen van eenvoudig drukwerk
Hij zat er 5 maanden toen we kwamen, dus hij heeft ons de eerste week door Ho Chi Minh City / Saigon geloodst en dingen laten waar de gemiddelde toerist niet komt
Daarna 2 weken door het land getrokken om bovein bij Hanoi terecht te komen.
Is een heel mooi land met vriendelijke mensen zonder dat het al helemaal plat gelopen wordt door toeristen, en de bewoners nog niet bewust bezig zijn met het zo snel mogelijk leegkloppen van toeristen.
Hee halllo, u ook weer eens hierquote:
Ik zal binnenkort wel eens wat foto's maken en plaatsen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hee halllo, u ook weer eens hier
da's volgens mij best een poosje geleden dat jij op Fok te vinden was
Hoe'st in the castle? alle grote klussen naar tevredenheid af kunnen ronden ?
Ik heb er uiteindelijk zo'n half jaar over gedaan om me ertoe te zetten de plinten te leggen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:32 schreef creno het volgende:
Ik zal binnenkort wel eens wat foto's maken en plaatsen.
Het woont hier heeel fijn. Alle grote klussen zijn klaar, behalve dan dat ik nog plinten beneden moet plaatsen en ik wacht nog op overgordijnen voor beneden en een glasgordijn boven.
Ik ookquote:
Ik ken m nog uit de tijd dat ie beweerde hetero te zijnquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, de rechter is "Danny- Diva". Naar ADHD nichtje. Opzich best aardig, maar daar blijft het ook bij.
Na een aantal topics er over gelezen te hebben, kots ik 'lekker' met je mee...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:27 schreef Vlarp het volgende:
"Ik steun mijn MOD"
Ik kots op de mods die zijn gaan staken..
Minimaal!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
De zweep erover.
Altijd fijn jouw ongezouten mening..quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
De zweep erover.
Ik heb een suggestie:quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
"Mening van een manager"
Goede titel voor een boek.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
"Mening van een manager"
Goede titel voor een boek.
Helaas past het financieel niet echt in de planning...quote:
Is dat een synoniem voor de term manager of voor mijn persoontje?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb een suggestie:
"Mening van een klootzak"
In dit geval beiden..quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Is dat een synoniem voor de term manager of voor mijn persoontje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |