Tja, ik ben nog wel een beetje aan het aarden...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:57 schreef wonderer het volgende:
Hoe is het? Beetje cultuurshock of valt het wel mee?
ja nog zo'n dag en Danny moet straks in z'n eentje alles moddenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:54 schreef Great_Expectations het volgende:
Tsjeee, wat lees ik nou. Het rommelt op Fok!, allemaal modjes die zijn opgestapt?.
Nah, staan genoeg hielenlikkers klaar om hun plaats in te nemenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja nog zo'n dag en Danny moet straks in z'n eentje alles modden
en gewoon weer fokkers in het wild bij de AH tegenkomen danquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:52 schreef Great_Expectations het volgende:
Van mij mag het hele forum zo door de gootsteen..
Als Fok! in het riool tussen de drollen drijft, hoef ik niet bang te zijn dat ik wordt herkend bij de AH.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en gewoon weer fokkers in het wild bij de AH tegenkomen dan?
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:31 schreef Vlarp het volgende:
Oeh.. resultaat nummer 5
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=foto%27s+gay+pride+2006&meta=
in six feet under zaten idd wel 2 neukende mannen jaquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:04 schreef Great_Expectations het volgende:
Tralalalala.....
Zijn er soms blote mannen op tv ofzo?.
Getver...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
in six feet under zaten idd wel 2 neukende mannen ja
Hai. Ja hier nog wel...quote:
Zeg lees je eens in!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:01 schreef Vlarp het volgende:
Wat is dat "ik steun mijn MOD" nou weer voor iets stoms?
I called my best friend a "dronken whorey with a story"quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:01 schreef beaverhausen het volgende:
CDPtje! Natuurlijk jij nog hier.
En had de whorey ook een story?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
I called my best friend a "dronken whorey with a story"![]()
Oh she doesquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En had de whorey ook een story?.
That's my girlquote:
Het enge is ook dat we ook echt een groepje van 4 zijn en echt precies in die 4 rollen passenquote:
Lemme guess... jij bent Jack?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het enge is ook dat we ook echt een groepje van 4 zijn en echt precies in die 4 rollen passen
Nee, Willquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Lemme guess... jij bent Jack?.
Seriously? Seriously?!quote:
Yeah, the other guy can't hold it's liquor and is the slutquote:
Zwak.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:18 schreef Vlarp het volgende:
Oh.. dus daar gaat het om?
Weer een rel tussen modjes en forumadmins. Ik ga hier geen uitspraken doen over dat soort gedrag van met name de modjes, het zou me anders vast een ban opleveren.
Ik ben het met de admins eens. Laat ik het kort houden.quote:
I can hold my liquor and I'm a slut... what does that make me?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Yeah, the other guy can't hold it's liquor and is the slut
Moet dat eerste ook mogelijk zijn.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben het met de admins eens. Laat ik het kort houden.
Het is net als werken, je houdt je aan de regels van je werkgever. Zint dat je niet kun je twee dingen doen:
1) Er over praten en tot een compromis komen.
2) Zielig in een hoekje gaan zitten janken en opzouten!
Ik kies voor 1. Als je niet kunt incasseren ben je een zwakkeling. (punt)
Rosarioquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
I can hold my liquor and I'm a slut... what does that make me?.
As far as I know was dat ook absoluut mogelijk maar hebben de modjes in kwestie besloten hun poot stijf te houden, dan zeg ik: ophoeren!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Moet dat eerste ook mogelijk zijn..
De admins hebben alle recht om de beslissing van een mod te overrulen. Daar zijn toch ADMIN voor!?!?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vind dat de mods te snel zijn gepasseerd in de beslissing rond het slotje en dat er daarna niet consequent is omgesprongen met het uitdelen van bans.
Bitch, puhleasequote:
Je gaat er van uit dat je mods aanstelt die met meerdere handen jouw werk verlichten en zich kunnen toespitsen op specifieke fora. Als je dan zo snel een topic weer openknalt zonder even te overleggen met je mods omdat diegene connecties heeft met een admin..tja..quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De admins hebben alle recht om de beslissing van een mod te overrulen. Daar zijn toch ADMIN voor!?!?
En je denkt dat die er zo maar is gekomen omdat men verder niks te doen had en zich verveelde? Zou het misschien ook zo kunnen zijn dat veel mensen het eens zijn met het standpunt van de modjes? Ook al deel je zelf die mening niet, dan kunnen vele anderen die mening wel delen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
As far as I know was dat ook absoluut mogelijk maar hebben de modjes in kwestie besloten hun poot stijf te houden, dan zeg ik: ophoeren!
Ja, ik ben nogal pissig over het feit dat er een soort van anti-admin beweging opgang aan het komen is nu ineens!
Scuse me?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Bitch, puhlease.
Dan ben jij Beverley Leslie![]()
Ik zie nergens Willquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Scuse me?
I thought this was us?
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |