Ze ziet er niet uit op deze foto, maar goed, ze staat wel met meneer viktor en meneer rolfquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:09 schreef TehRockstar het volgende:
Kijk, Viktor & Rolf hebben een menerenspuitlucht gemaakt.
http://www.iconique.com/flash/style/antidote.html
Casperina.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:18 schreef DennisMoore het volgende:
Wat een spook, wie is het?
Meneer Viktor en meneer Rolf stuurden mij een myspaceberichtje. Hihihihihihi.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze ziet er niet uit op deze foto, maar goed, ze staat wel met meneer viktor en meneer rolf
[afbeelding]
Tori Amos.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:19 schreef DennisMoore het volgende:
Wie is het?
Slaap je naaktquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, niet echt, maar als je ligt te doezelen en er ramt iemand op je deur en je kan je ochtendjas niet vinden...
Ze hebben even gekeken of het balkon niet op instorten stond en de beheerder vroeg hoe ik het vond in Amerika enzo. Vijf minuten later waren ze weer weg.
Ja.quote:
Homoquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:59 schreef Rood_schaap het volgende:
Toevallig dat ik net twee flesjes gekocht heb in de aanbieding
Dit jaar geen uitstapje naar park Hilaria onder leiding van Bruce ??quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:24 schreef Ang3l het volgende:
*indans doe* geen zin in spierpijn en stel je voor dat we ajoep weer krijgenhijg
hijg
wat n schatje ben je soms, ik ga je een keer meenemen naar de speeltuin, dan kun je fijn spelen terwijl ik toezicht houquote:
Nee. Dat was vorig jaar zo'n pauper-drama dat ie dit jaar niet meer wilquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dit jaar geen uitstapje naar park Hilaria onder leiding van Bruce ??
wees maar blijquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Dat was vorig jaar zo'n pauper-drama dat ie dit jaar niet meer wil
naar de pinuca oase zekerquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:35 schreef Ang3l het volgende:
Nah. Iedereen weg?
je was toch nog wezen kijken?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Park Hilaria is eigenlijk ook maar saai. Heel kamperonia en allochtonia is op bezoek volgens mij.
ja ik had het ook alweer binnen een half uurtje gezienquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een rondje gelopen om wat fotootjes te schieten en een rondje in het reuzenrad gemaakt.
en hadden ze weer een volle bak, want hun voorstellingen zijn meestal toch wel uitverkocht in Nederlandquote:
Deze was idd zo goed als uitverkochtquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en hadden ze weer een volle bak, want hun voorstellingen zijn meestal toch wel uitverkocht in Nederland
Maar die Allegria show die je vanavond gezien hebt, die bestaat toch ook alweer een jaar of 10??quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Deze was idd zo goed als uitverkocht
Ik ga misschien volgende week weer..
Maar het is niet m'n favo show geworden..ik blijf Quidam echt super vinden maar misschien komt het ook doordat het m'n 1e Cirque show was..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |