Nee. Dat was vorig jaar zo'n pauper-drama dat ie dit jaar niet meer wilquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dit jaar geen uitstapje naar park Hilaria onder leiding van Bruce ??
wees maar blijquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Dat was vorig jaar zo'n pauper-drama dat ie dit jaar niet meer wil
naar de pinuca oase zekerquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:35 schreef Ang3l het volgende:
Nah. Iedereen weg?
je was toch nog wezen kijken?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Park Hilaria is eigenlijk ook maar saai. Heel kamperonia en allochtonia is op bezoek volgens mij.
ja ik had het ook alweer binnen een half uurtje gezienquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een rondje gelopen om wat fotootjes te schieten en een rondje in het reuzenrad gemaakt.
en hadden ze weer een volle bak, want hun voorstellingen zijn meestal toch wel uitverkocht in Nederlandquote:
Deze was idd zo goed als uitverkochtquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en hadden ze weer een volle bak, want hun voorstellingen zijn meestal toch wel uitverkocht in Nederland
Maar die Allegria show die je vanavond gezien hebt, die bestaat toch ook alweer een jaar of 10??quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Deze was idd zo goed als uitverkocht
Ik ga misschien volgende week weer..
Maar het is niet m'n favo show geworden..ik blijf Quidam echt super vinden maar misschien komt het ook doordat het m'n 1e Cirque show was..
12 jaar tourt ie al rond. Maar hij is wel wat veranderd, de Strong Man act is bv verdwenen...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar die Allegria show die je vanavond gezien hebt, die bestaat toch ook alweer een jaar of 10??
Waarheen?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 07:53 schreef DennisMoore het volgende:
*richting tram hobbel*
Ik ben een beetje moe ik heb vandaag 7,5 uur geslapen, veels te weinigquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:05 schreef Stroekie het volgende:
Wat zijn jullie stil
durven we vanochtend niks te zeggen en posten we alleen maar smiley's
Dit keer is dat niet door mij hoorquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:06 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik ben een beetje moe ik heb vandaag 7,5 uur geslapen, veels te weinig![]()
Ach, ik ga vandaag gewoon vroeg slapen. Morgen moet ik toch ergens naartoe, jij weet wel waar naartoequote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dit keer is dat niet door mij hoor
Ik heb je dit keer met rust gelaten![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:14 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ach, ik ga vandaag gewoon vroeg slapen. Morgen moet ik toch ergens naartoe, jij weet wel waar naartoe![]()
![]()
Als je dan toch zo stipt bent op fouten, dan moet je ook wel juist spellen; typefout, dus.quote:[ Bericht 2% gewijzigd door BB_Koning op 09-08-2006 11:16 (typfout, kan gebeuren) ]
Er gaat niets boven een degelijke en grondige voorbereidingquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:14 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ach, ik ga vandaag gewoon vroeg slapen. Morgen moet ik toch ergens naartoe, jij weet wel waar naartoe![]()
![]()
Voorlopig is het hier bijzonder vochtigquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:15 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga richting onze hoofdstad.. hopen dat het daar beter weer is dan hier
Happy Birthday dovquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:26 schreef davidov het volgende:
[..]
Voorlopig is het hier bijzonder vochtig
Gefeliciteerd enzoquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:26 schreef davidov het volgende:
[..]
Voorlopig is het hier bijzonder vochtig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |