Waarheen?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 07:53 schreef DennisMoore het volgende:
*richting tram hobbel*
Ik ben een beetje moe ik heb vandaag 7,5 uur geslapen, veels te weinigquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:05 schreef Stroekie het volgende:
Wat zijn jullie stil
durven we vanochtend niks te zeggen en posten we alleen maar smiley's
Dit keer is dat niet door mij hoorquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:06 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik ben een beetje moe ik heb vandaag 7,5 uur geslapen, veels te weinig![]()
Ach, ik ga vandaag gewoon vroeg slapen. Morgen moet ik toch ergens naartoe, jij weet wel waar naartoequote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dit keer is dat niet door mij hoor
Ik heb je dit keer met rust gelaten![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:14 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ach, ik ga vandaag gewoon vroeg slapen. Morgen moet ik toch ergens naartoe, jij weet wel waar naartoe![]()
![]()
Als je dan toch zo stipt bent op fouten, dan moet je ook wel juist spellen; typefout, dus.quote:[ Bericht 2% gewijzigd door BB_Koning op 09-08-2006 11:16 (typfout, kan gebeuren) ]
Er gaat niets boven een degelijke en grondige voorbereidingquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:14 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ach, ik ga vandaag gewoon vroeg slapen. Morgen moet ik toch ergens naartoe, jij weet wel waar naartoe![]()
![]()
Voorlopig is het hier bijzonder vochtigquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:15 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga richting onze hoofdstad.. hopen dat het daar beter weer is dan hier
Happy Birthday dovquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:26 schreef davidov het volgende:
[..]
Voorlopig is het hier bijzonder vochtig
Gefeliciteerd enzoquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:26 schreef davidov het volgende:
[..]
Voorlopig is het hier bijzonder vochtig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |