Bier. Gisteren.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Doe mij nog maar een kratje dan.
Daar groei je de verkeerde kant van op...quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:22 schreef HuubTuub het volgende:
Zo fijn... ik hoef niet te koken vandaag. Het worden Domino's Pizzas!
quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:29 schreef NathaN het volgende:
Mja, maar liposuctie is duur...
Maar dat werkt waarschijnlijk weer niet bij mannen...quote:Helena Bonham Carter zei het volgende:
[on breast-feeding her baby] "People say, `You're still breast-feeding, that's so generous.' Generous, no! It gives me boobs and it takes my thighs away! It's sort of like natural liposuction. I'd carry on breast-feeding for the rest of my life if I could."
350 kcal per slicequote:Op maandag 7 augustus 2006 18:24 schreef NathaN het volgende:
[..]
Daar groei je de verkeerde kant van op...
Vast niet, maar er zullen er genoeg zijn die het best willen proberen...quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:35 schreef Twoflower het volgende:
Maar dat werkt waarschijnlijk weer niet bij mannen...
Kan ook op m'n persoonlijke webspace.. maar dat doe ik niet als mensen niet weten dat ik dat doequote:Op maandag 7 augustus 2006 19:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Opslaan en uploaden @ tinypic.com ?
quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:50 schreef wizarddragon het volgende:
* wizarddragon rent rondjes om iedereen, valt om, doet de groetjes en rent weer weg
TRS gaat voor de Jane Fonda look![]()
Moet dat nou?quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:00 schreef Vlarp het volgende:
Ach, kijk nou!
tsk.. je kan niet eens hotlinken
en je moet ingelogd zijn
[[url=http://www.gay.nl/showfotos.html?serieid=25&foto=100_0538.jpg&size=thumb]afbeelding][/url]
een meisje?quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
Ik heb per ongeluk iets TRS-achtigs getekend..
ik vrees dat ik hem niet ken, danwel tegenkomquote:
Watjequote:Op maandag 7 augustus 2006 20:16 schreef error het volgende:
[..]
ik vrees dat ik hem niet ken, danwel tegenkom![]()
Ooit had je iets van fashion sense?quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:19 schreef TehRockstar het volgende:
Ooit.
Ooit kon ik mijn benen in m'n nek leggen.
[afbeelding]
Nee, dat had ik nooit.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:18 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ooit had je iets van fashion sense?
Ben jij dat, links? Ik dacht dat je een stropdas om zou doen.quote:
Dat roze is zo fel dat je die stropdas niet meer ziet..quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ben jij dat, links? Ik dacht dat je een stropdas om zou doen.
ik heb de film op dvdquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:24 schreef TehRockstar het volgende:
Jem! The music's outrageous, contagious.
[afbeelding]
quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:19 schreef TehRockstar het volgende:
Ooit.
Ooit kon ik mijn benen in m'n nek leggen.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |