Stroekie toch!! Hihihiquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en jij vind rode schaamharen niet opwindend, of schaamharen in het algemeen ?
Gelukkig. Ik ook niet met jouquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:53 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Met jou zou ik niet eens seks willen hebben, je hebt vast stomme rode schaamharen![]()
Of ben je netjes geschoren![]()
Dat zei ik nietquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh.. maar jij wordt dus alleen opgewonden van een nakend lichaam?
Precies, vertel t aan die flikkers!quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:15 schreef TehRockstar het volgende:
Stomme kuthomo's, geen H voor jullie.
dag moen, kom we gaan een flikker klappen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:16 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Precies, vertel t aan die flikkers!![]()
ja, lekker gaybashenquote:Op zondag 6 augustus 2006 20:17 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
dag moen, kom we gaan een flikker klappen.
Wij de broek past trekke hem aan?quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:12 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Dat zei ik nietAl is er natuurlijk absoluut niets mis met een najend lichaam.
De boot met allemaal mannen in legerbroek was wel geweldig trouwens (en). Dus 't gaat er vooral om wie de broek aan heeft
Jeweettoch.quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:21 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Maar gaan we dan wel een bakra nakken?![]()
Je had ook zelf de H kunnen plaatsenquote:Op zondag 6 augustus 2006 20:26 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hee, ik geef je een kusje hoor.
Cheicken Tikka Masala?quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:56 schreef Ang3l het volgende:
Mensen storen me tijdens de filmal was ie toch niet bijster boeiend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |