Ik heb gewoon helemaal niet gesloerd...quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:17 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Pff stel je niet aan manJe hebt gewoon enorm veel lol gehad
![]()
Beter doe jij dat niet!!!quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:19 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
*Chips pakt en er lekker voor gaat zitten*
Ik denk die waar Ang3l half naakt op de bar met een of ander jong snabbeltje met een niets onthullend touwtjesshirt 'it's raining man' staat te zingen terwijl hij zijn heupen swingend achter zun oren legt en ALLE drankjes omstoot.quote:
Nee, dat mag nie.. straks denken ze dat ik pedo ben!quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:20 schreef TehRockstar het volgende:
Ik had je wel bereden, hoor Vlarpje.
Bedoel je bij mij of met mij?quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
[..]
Had ik bij jou moeten gaan sloeren dan?
Die stond er op, maar die had er sowieso niet op gemoeten. Nee Mikeje, die krijg je niet te zienquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:20 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ik denk die waar Ang3l half naakt op de bar met een of ander jong snabbeltje met een niets onthullend touwtjesshirt 'it's raining man' staat te zingen terwijl hij zijn heupen swingend achter zun oren legt en ALLE drankjes omstoot.
JIJ? Met je jeugdige uiterlijk?quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, dat mag nie.. straks denken ze dat ik pedo ben!
Ik zie er uit als 33quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:23 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
JIJ? Met je jeugdige uiterlijk?
Ik ook niet!quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb gewoon helemaal niet gesloerd...
Ik heb ze net bekeken en van die ene foto kan ik me echt niets meer herinnerenquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die stond er op, maar die had er sowieso niet op gemoeten. Nee Mikeje, die krijg je niet te zien
Is het dan nog erger? NOG erger? Ik geef er een Nuts voor Vlarp!quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die stond er op, maar die had er sowieso niet op gemoeten. Nee Mikeje, die krijg je niet te zien
Om je stoere, mannelijke, behaarde borst te laten zienquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ze net bekeken en van die ene foto kan ik me echt niets meer herinneren(P8052351). Waarom deed ik dat?
Nutsen zijn goor..quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:25 schreef Parleur het volgende:
[..]
Is het dan nog erger? NOG erger? Ik geef er een Nuts voor Vlarp!
... en vergeet de Nuts maar weer Vlarp!quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Om je stoere, mannelijke, behaarde borst te laten zien
Gaat er meer om wat je wiltquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, bij jou, met jou. Het is allebei niet duidelijk..
Ben ik dan echt de enige hier die gesloerd heeft?quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb gewoon helemaal niet gesloerd...
Nee hoorquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:34 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Ben ik dan echt de enige hier die gesloerd heeft?![]()
Sloeren, met iemand die liefst niet lelijk isquote:
Ik had me vorig weekend al misdragenquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:34 schreef Rood_schaap het volgende:
Idemquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Sloeren, met iemand die liefst niet lelijk is
[..]
Ik had me vorig weekend al misdragen
Wanneer kun je?quote:
Heb ik allang verteld! Trainingsbroek enzo, foute tent (Keerweer) enz enz?quote:Oh ja? vertelIk heb ook opgebiecht
ja, vieze sletquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:34 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wanneer kun je?
[..]
Heb ik allang verteld! Trainingsbroek enzo, foute tent (Keerweer) enz enz?
Ang3l zit te eten, mag ie z'n pizza even rustig opeten?quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:45 schreef Parleur het volgende:
Ik heb zin in iets eenvoudigs en makkelijks. Waar je gewoon niet bij na hoeft te denken. Wat je niet aleen bij wijze van spreken met je ogen dicht kunt doen, maar ook daadwerkelijk blind kunt doen. Iets wat gewoon sowieso niet kan mislukken of te verliezen is!
Wil je met me Patiencen Ang3l?![]()
Neequote:Op zondag 6 augustus 2006 19:43 schreef TehRockstar het volgende:
We worden diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik
Zou ie die zélf afgebakken hebben?quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ang3l zit te eten, mag ie z'n pizza even rustig opeten?
Whehehequote:Op zondag 6 augustus 2006 19:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wanneer kun je?
[..]
Heb ik allang verteld! Trainingsbroek enzo, foute tent (Keerweer) enz enz?
quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:47 schreef Parleur het volgende:
Zou ie die zélf afgebakken hebben?
Ja..quote:[19:20:09] Stephan: was ff de pizza uit d eoven halen
Nou ik weet van niks! Vertel, vertel, vertel Vlarp... we schrijven mee!quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:48 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Whehehe
Ehmm.... Ik herinner me vaag iets ja
Heel goed, hoef ik het niet nog een keer te vertellen..quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:48 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Whehehe
Ehmm.... Ik herinner me vaag iets ja
quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:49 schreef Parleur het volgende:
[..]
Nou ik weet van niks! Vertel, vertel, vertel Vlarp... we schrijven mee!
Hoe durf jequote:Op zondag 6 augustus 2006 19:48 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Je bent gewoon een jaloerse snol
Trainingsbroeken zijn echt enorm foutquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Heel goed, hoef ik het niet nog een keer te vertellen..
En Steph zat me continu te zieken als er weer een gozer in een trainingsbroek in de buurt liep
En da's niet fout?quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:51 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Trainingsbroeken zijn echt enorm fout
Een vriend van mij wordt helemaal opgewonden van jongens in legerbroeken![]()
Met jou zou ik niet eens seks willen hebben, je hebt vast stomme rode schaamharenquote:
Oh.. maar jij wordt dus alleen opgewonden van een nakend lichaam?quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:52 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus
Is ook fout!
en jij vind rode schaamharen niet opwindend, of schaamharen in het algemeen ?quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:53 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Met jou zou ik niet eens seks willen hebben, je hebt vast stomme rode schaamharen![]()
Of ben je netjes geschoren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |