Nee hoor, het is echt een typfout. Een typefout zou zijn als er een fout in het type zit. Nu heeft hij een fout gemaakt bij het typen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[..]
Als je dan toch zo stipt bent op fouten, dan moet je ook wel juist spellen; typefout, dus.
Maar dan heeft Bupatih (die toch wel bekend staat als een echte taalpurist) mij iets fouts geleerdquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:51 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Nee hoor, het is echt een typfout. Een typefout zou zijn als er een fout in het type zit. Nu heeft hij een fout gemaakt bij het typen.
Bupatih is stom, BB nietquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar dan heeft Bupatih (die toch wel bekend staat als een echte taalpurist) mij iets fouts geleerd![]()
.
Ik vind Bupa de laatste tijd best tof eigenlijk.quote:
Welk model is 't geworden?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:43 schreef davidov het volgende:
*zucht kreun*
Dat duurde ook niet lang![]()
![]()
Nou ik heb hem al besteld hoor![]()
http://www.fellow-roll.com/produktstart.htm
Maar uhm bedankt enzo
Dan is de logica wel ver te zoeken, want het is wel "ik typ" en niet "ik type"...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:21 schreef NathaN het volgende:
type·fout (de ~)
1 fout die bij het typen wordt gemaakt => tikfout
De parade, met dat modieuze design kan ik tenminste nog een beetje gezien worden in Oud-Zuidquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:43 schreef NathaN het volgende:
[..]
Welk model is 't geworden?
En gefeli enzo
en dan voor buitenshuis direct ook al een scootmobiel uitgezochtquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:17 schreef davidov het volgende:
[..]
De parade, met dat modieuze design kan ik tenminste nog een beetje gezien worden in Oud-Zuid![]()
Waarom zou ik? Over een paar jaar mag ik toch alleen nog maar een kwartiertje tussen het ontbijt en de lunch in de tuin schuifelenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dan voor buitenshuis direct ook al een scootmobiel uitgezocht![]()
in plaats van de PC hoofdtractorquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:28 schreef davidov het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Over een paar jaar mag ik toch alleen nog maar een kwartiertje tussen het ontbijt en de lunch in de tuin schuifelen
Mn ouders hebben me BB genoemd, volgens sommigen hier BiBi, maar nee, het is echt BBquote:
Wees er blij meequote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:05 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Mn ouders hebben me BB genoemd, volgens sommigen hier BiBi, maar nee, het is echt BB![]()
Well that's a damnable lie.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:05 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Mn ouders hebben me BB genoemd, volgens sommigen hier BiBi, maar nee, het is echt BB![]()
Sexy als je Engels praatquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:20 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Well that's a damnable lie.
BB_Koning staat nog altijd voor je hobby... Body Building, ja mensen de meest gangbare, veel-gebruikte afkorting op het Net voor Body Building is BB, BB_Koning durft zijn echte naam niet te vertellen.
terwijl iedereen weet dat het Dhananjay is... en anders is het Repelsteeltje!
You don't do, though.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:05 schreef BB_Koning het volgende:
Een collega werd opgehaald door haar vreindje. Haar vreindje was een lekekr ding, niet dropdead gorgeous, maar zeker doable![]()
maar ALS ik me met zulke misdadige praktijken bezig zou houden, dan zou ik m doable vindenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:09 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dan is-ie voor jou dus niet doable.
Misdadig? Wat voor perverse fantasieën heb je wel niet bij doable?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:11 schreef BB_Koning het volgende:
maar ALS ik me met zulke misdadige praktijken bezig zou houden, dan zou ik m doable vinden![]()
Alles dat niet met kusjes geven en handjes vasthouden te maken heeft, is misdadigquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:20 schreef NathaN het volgende:
[..]
Misdadig? Wat voor perverse fantasieën heb je wel niet bij doable?
Je komt uit Urk, he. Geef maar toe!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:30 schreef BB_Koning het volgende:
Alles dat niet met kusjes geven en handjes vasthouden te maken heeft, is misdadig![]()
![]()
TRS staat er ook tussen?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:31 schreef Kugari-Ken het volgende:
een bonte verzameling van verwijfde jongetjes en uitgemergelde junks.
You're back!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:31 schreef Kugari-Ken het volgende:
oh BB_Koning, wanneer zul je het eens leren "dropdead gorgeous" staat gelijk aan de nouveau-crack-hoer look...
kijk maar in het topic van dropdead gorgeous mannen... een bonte verzameling van verwijfde jongetjes en uitgemergelde junks.
Maar je hebt nog niet op zijn bureau gelegen?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:31 schreef Ang3l het volgende:
Ow, de nieuwe homo op het werk (lees: vent die vreemdging met mijn vriend) deed vandaag op zoch wel iets liefs. We zaten iop sametime (soort MSN):
Hij: Ik heb hongeeeeeeeer! ... een Mars of zo.
Ik: Ja lekker. Kom je'm brengen dan?
Hij: Ow... hahaha. Heb je'm verdiend dan?
Ik: Ja. Ik ben lief en leuk.
En toen was het stil.
Komt ie even laten binnenlopen met een blikje cola terwijl hij een mars eet en *plof* gooit ie zo een Kingsize Mars op m'n buro neer. "Dat was best ver lopen!" (hij zit aan de voorkant van het 2e gebouw, ik aan de achterkant van het 1e gebouw).Handig
Ik zei al: Dus nu moet ik straks ies op jouw bureau leggen? ... Buiten mezelf dan?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:39 schreef NathaN het volgende:
[..]
Maar je hebt nog niet op zijn bureau gelegen?
Reduced Shakespeare Company is cool!quote:De drie leden van de theatergroep The Reduced Shakespeare Company hebben het plan opgevat om het hele Star Wars-oeuvre van George Lucas, bestaande uit ruim 13 uur film, in een twintig minuten durend theaterstuk samen te vatten.
Het Amerikaanse theatergezelschap maakte eerder al humoristische verkorte versies van o.a. het complete werk van William Shakespeare en de bijbel.
Schrijver en regisseur Adam Long is enthousiast: "Dit is mijn jongensdroom. In twintig minuten mag ik Jabba the Hutt, Jar Jar Binks, Anakin Skywalker en Darth Vader spelen." Het stuk wordt ook op de Britse televisie uitgezonden.
Dus hij wil nu je nuts?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:44 schreef Ang3l het volgende:
Ik zei al: Dus nu moet ik straks ies op jouw bureau leggen? ... Buiten mezelf dan?
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:22 schreef HuubTuub het volgende:
Hebben jullie ook zo'n hekel aan dat kutnummer "I wish I was a punkrocker"?? Ik hoor trouwens steeds I wish I was a carpenter....
Ik heb 't hele albumquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:22 schreef HuubTuub het volgende:
Hebben jullie ook zo'n hekel aan dat kutnummer "I wish I was a punkrocker"?? Ik hoor trouwens steeds I wish I was a carpenter....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |