Mwjah besloot toch CSI NY even af te kijken anders moet k er morgen weer helemaal inkomenquote:
opnieuw dan maar een topic report plaatsen danquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:42 schreef NathaN het volgende:
Ah, het nummer klopt nog steeds niet, zie ik.
oe ja, en op die manier wat verloren tijd kunnen inhalenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:25 schreef NathaN het volgende:
ach, doen we gewoon een keer en flashback-topic
En die krijg je niet ookquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:55 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik was het niet. Ik heb je nummer niet.![]()
Ik liep alvast vooruit op de zakenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:47 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Alsof ik het uberhaupt zou willen hebben...
Als je spontaan toch weer 16 zou zijn...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oe ja, en op die manier wat verloren tijd kunnen inhalen
dat zou ik niet alleen in het topic maar ook soms wel in IRL willen kunnen![]()
Dan zou ik spontaan weer hetero zijn, lang haar hebben én lelijk zijn.. no thanksquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als je spontaan toch weer 16 zou zijn...
Nee, je zou dan wel de kennis hebben die je nu heb. De vraag is: Wat doe je anders dan toen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dan zou ik spontaan weer hetero zijn, lang haar hebben én lelijk zijn.. no thanks
Ik zou onwijs gaan sletten..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, je zou dan wel de kennis hebben die je nu heb. De vraag is: Wat doe je anders dan toen?
23 is ook goed hoorquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als je spontaan toch weer 16 zou zijn...
maar de persoon die gereageerd heeft is OOK leuk ?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:57 schreef Weemz het volgende:
Lekker dan.
Had ik op de site van Expreszo een oproepje geplaatst (zo van, hé ik heb jou gezien en je lijkt me leuk), krijg ik reacties erop... Blijkt het na 20 mails ineens niet degene te zijn die ik bedoel...
Weet ik niet, hij wil eerst bellen. Ik heb hem een algemeen mailtje gestuurd (leeftijd, studie, werk enzo) + foto. Maar hij wil niet net zo'n mailtje terugsturen...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:59 schreef Stroekie het volgende:
maar de persoon die gereageerd heeft is OOK leuk ?
Leuke contacten opgedaan dit weekend?quote:
Neuh.. dit stond al 2,5 jaar ofzoquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Leuke contacten opgedaan dit weekend?![]()
Als ie hier op F5 drukt wel ja..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:26 schreef Cybart het volgende:
[..]
doe hem de groeten van me
(al zal ie die nu wel zien aankomen)
quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:19 schreef TehRockstar het volgende:
Ooit.
Ooit kon ik mijn benen in m'n nek leggen.
[afbeelding]
Je bent bijna snoezig.....bijnaquote:
ligt daar niet een schone taak voor je, om hem als oudere broer wat manieren bij te brengenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:28 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
[..]
Je bent bijna snoezig.....bijna![]()
Kutkind![]()
Ik ben ietwat streng, soms is hij aandoenlijkquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ligt daar niet een schone taak voor je, om hem als oudere broer wat manieren bij te brengen![]()
Hmm, laat ik nou precies hetzelfde denken.quote:
da's heul niet verkeerd om met een strenge doch rechtvaardige hand te worden opgevoedquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:38 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik ben ietwat streng, soms is hij aandoenlijk![]()
Hoi!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Een goede dag allemaal, ik heb lekker toch niks te melden.
Nou je gaat in elk geval een stap verder dan de gemiddelde lurkerquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Een goede dag allemaal, ik heb lekker toch niks te melden.
zijn daar gee boeierende topic voor te vindenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Inspiratie opdoen.
Soms moet je juist inspiratie putten uit de meest onwaarschijnlijke dingenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zijn daar gee boeierende topic voor te vinden![]()
nou succes dan met zoeken en spitten naar die verborgen pareltjesquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Soms moet je juist inspiratie putten uit de meest onwaarschijnlijke dingen.
tja.... wat moet je er van zeggen hequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:47 schreef Vlarp het volgende:
Cyb.. het kwaad is al geschied..
Hoi moena, die rechterfoto is schattigquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:09 schreef TehRockstar het volgende:
beebee moen
When discussing their belief in the importance of one's exterior, Lagerfeld and Houdret, clearly a like-minded pair, don't mince words. "In order to have a place in society," Houdret writes, "both men and women have to be active, good looking and above all young—and therefore slim." Lagerfeld, ever extenuatory, puts it more concisely: "A respectable appearance is sufficient to make people more interested in your soul." Such an opinion is seldom heard in this country, where we tend to be embarrassed about superficiality.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:12 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hoi moena, die rechterfoto is schattig
Zie je, soms ben ik lief![]()
In simpele woorden: it's all about the first impressionquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:14 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
When discussing their belief in the importance of one's exterior, Lagerfeld and Houdret, clearly a like-minded pair, don't mince words. "In order to have a place in society," Houdret writes, "both men and women have to be active, good looking and above all young—and therefore slim." Lagerfeld, ever extenuatory, puts it more concisely: "A respectable appearance is sufficient to make people more interested in your soul." Such an opinion is seldom heard in this country, where we tend to be embarrassed about superficiality.
Komen die voor jou dan ofzo?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:18 schreef wonderer het volgende:
De driemaandelijkse gezondheids inspectie kwam langs en ik lag nog in bed
De broek, de schoenen of het truitje? Ach, je krijgt alles wel van mequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:27 schreef TehRockstar het volgende:
moen, kijk!
[afbeelding]
als we getrouwd zijn, koop je het dan voor me?
Waarom? Las al zoiets in je MSN naam..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:35 schreef Jerruh het volgende:
grrr, water is gisteren afgesloten...
Het truitje en een sjaaltje. Ik vind de broek niet zo tof.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:34 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
De broek, de schoenen of het truitje? Ach, je krijgt alles wel van me![]()
Als broer vind ik dat ik het recht heb om te zeggen dat ik het niet echt met je keuze eens benquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:46 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Het truitje en een sjaaltje. Ik vind de broek niet zo tof.
Nee, niet echt, maar als je ligt te doezelen en er ramt iemand op je deur en je kan je ochtendjas niet vinden...quote:
en ditquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:46 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Het truitje en een sjaaltje. Ik vind de broek niet zo tof.
Ik wil geen donker jongetje.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:56 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als broer vind ik dat ik het recht heb om te zeggen dat ik het niet echt met je keuze eens benEen leuk getint emojongetje zou leuk bij jou passen, dan krijgen jullie mooie halfbloedkinderen
![]()
heel veel plezier vanaafquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zo naar vriendin toe en dan richting Cirque du Soleil![]()
Je zou er bijna op wachten he... tot die 2e jongen het einde van de catwalk mist doordat z'n belachelijke kapsel voor z'n ogen zit en dus zo HOEPLA voorover het publiek intieft. Heerlijk.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:06 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
en dit
[afbeelding]
en dit:
[afbeelding]
en dit:
[afbeelding]
Neuk ze!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zo naar vriendin toe en dan richting Cirque du Soleil![]()
Nou nou nou! Wat een taal!!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je zou er bijna op wachten he... tot die 2e jongen het einde van de catwalk mist doordat z'n belachelijke kapsel voor z'n ogen zit en dus zo HOEPLA voorover het publiek intieft. Heerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |