Mwjah besloot toch CSI NY even af te kijken anders moet k er morgen weer helemaal inkomenquote:
opnieuw dan maar een topic report plaatsen danquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:42 schreef NathaN het volgende:
Ah, het nummer klopt nog steeds niet, zie ik.
oe ja, en op die manier wat verloren tijd kunnen inhalenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:25 schreef NathaN het volgende:
ach, doen we gewoon een keer en flashback-topic
En die krijg je niet ookquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:55 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik was het niet. Ik heb je nummer niet.![]()
Ik liep alvast vooruit op de zakenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:47 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Alsof ik het uberhaupt zou willen hebben...
Als je spontaan toch weer 16 zou zijn...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oe ja, en op die manier wat verloren tijd kunnen inhalen
dat zou ik niet alleen in het topic maar ook soms wel in IRL willen kunnen![]()
Dan zou ik spontaan weer hetero zijn, lang haar hebben én lelijk zijn.. no thanksquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als je spontaan toch weer 16 zou zijn...
Nee, je zou dan wel de kennis hebben die je nu heb. De vraag is: Wat doe je anders dan toen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dan zou ik spontaan weer hetero zijn, lang haar hebben én lelijk zijn.. no thanks
Ik zou onwijs gaan sletten..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, je zou dan wel de kennis hebben die je nu heb. De vraag is: Wat doe je anders dan toen?
23 is ook goed hoorquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als je spontaan toch weer 16 zou zijn...
maar de persoon die gereageerd heeft is OOK leuk ?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:57 schreef Weemz het volgende:
Lekker dan.
Had ik op de site van Expreszo een oproepje geplaatst (zo van, hé ik heb jou gezien en je lijkt me leuk), krijg ik reacties erop... Blijkt het na 20 mails ineens niet degene te zijn die ik bedoel...
Weet ik niet, hij wil eerst bellen. Ik heb hem een algemeen mailtje gestuurd (leeftijd, studie, werk enzo) + foto. Maar hij wil niet net zo'n mailtje terugsturen...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:59 schreef Stroekie het volgende:
maar de persoon die gereageerd heeft is OOK leuk ?
Leuke contacten opgedaan dit weekend?quote:
Neuh.. dit stond al 2,5 jaar ofzoquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Leuke contacten opgedaan dit weekend?![]()
Als ie hier op F5 drukt wel ja..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:26 schreef Cybart het volgende:
[..]
doe hem de groeten van me
(al zal ie die nu wel zien aankomen)
quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:19 schreef TehRockstar het volgende:
Ooit.
Ooit kon ik mijn benen in m'n nek leggen.
[afbeelding]
Je bent bijna snoezig.....bijnaquote:
ligt daar niet een schone taak voor je, om hem als oudere broer wat manieren bij te brengenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:28 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
[..]
Je bent bijna snoezig.....bijna![]()
Kutkind![]()
Ik ben ietwat streng, soms is hij aandoenlijkquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ligt daar niet een schone taak voor je, om hem als oudere broer wat manieren bij te brengen![]()
Hmm, laat ik nou precies hetzelfde denken.quote:
da's heul niet verkeerd om met een strenge doch rechtvaardige hand te worden opgevoedquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:38 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik ben ietwat streng, soms is hij aandoenlijk![]()
Hoi!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Een goede dag allemaal, ik heb lekker toch niks te melden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |