Ssttt, laat Erodom het maar niet horen. PLO is slechts ontstaan om voor de Palestijnen op te komen en is een hele lieve organisatie.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:07 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ahmed al-Shuqayri (voorganger van Arafat), de oprichter in mei 1964 van de PLO: "Wij zullen de joden in de zee drijven". en "Wij zullen Israël vernietigen en haar inwoners en voor de overlevenden -als die er al zouden zijn- liggen de schepen klaar om hen te deporteren."
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 08:32 schreef sigme het volgende:
Dat zegt me natuurlijk driewerf niets, lang leve de zoekmachines. Die nog op afbeeldingen stond.
Wie? X-Ray?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 08:46 schreef zoalshetis het volgende:
ga je wel eens naar een schietvereniging?
Sig 226 schiet makkelijker weg.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 08:25 schreef -IksRee- het volgende:
Glock 19 is okay.
is leuk hoorquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 08:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Wie? X-Ray?
Ik niet, ik zou niet durven.
Ga jij? En dan gaat het zeker op schietpistolen, niet over pijl & boog?quote:
ja pistolen. pijl en boog is ook leuk, maar heb ik pas een paar keer gedaan, vroeger.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 08:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Ga jij? En dan gaat het zeker op schietpistolen, niet over pijl & boog?
Ik heb m'n artistieke plaatje gevonden. Ik schiet gewoon thuis (maar niet zo best).
In ondergoed.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 08:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Ga jij? En dan gaat het zeker op schietpistolen, niet over pijl & boog?
Ik heb m'n artistieke plaatje gevonden. Ik schiet gewoon thuis (maar niet zo best).
ik zou het niet weten opa.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:05 schreef Ryan3 het volgende:
Zeg kids, waar is RM-rf eigenlijk?
Pistool heb ik als kind een keer een echte in handen gehad, een paar jaar geleden wel eens met een nep-ding (vergelijkbaar met buks ofzo?) op een schietschijf geschoten. Deed ik vergeleken met de rest lang niet slecht.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja pistolen. pijl en boog is ook leuk, maar heb ik pas een paar keer gedaan, vroeger.
Ghe, het is een foto van mijzelf, met irfanview gefotosoept (omdat ik niet overweg kan met fotoshop).quote:leuke tekening![]()
Dat vroeg laatst ook iemand, iemand (weet niet meer wie) wist te melden dat hij een ban had.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:05 schreef Ryan3 het volgende:
opa is de man met de witte sjaal hè.quote:
does het origineelquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Pistool heb ik als kind een keer een echte in handen gehad, een paar jaar geleden wel eens met een nep-ding (vergelijkbaar met buks ofzo?) op een schietschijf geschoten. Deed ik vergeleken met de rest lang niet slecht.
[..]
Ghe, het is een foto van mijzelf, met irfanview gefotosoept (omdat ik niet overweg kan met fotoshop).
Dat is het voordeel van het hebben van een echt groot eigen terreinquote:
Die ban was een tijdelijke, dacht ik, die kan ik me herinneren.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat vroeg laatst ook iemand, iemand (weet niet meer wie) wist te melden dat hij een ban had.
Waarom?quote:
ik heb alle tijd.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Waarom?
Ik weet niet zeker of ik dat snel kan vinden, momentje.
Laatste ban was 48 uur, maar die is al van 2 maanden terug.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:05 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, vreemd idd, hij was er altijd en overal.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:13 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Laatste ban was 48 uur, maar die is al van 2 maanden terug.
@last post = dinsdag 6 juni 2006 @ 13:11
En idd, waar is die dude.![]()
Dat is geen antwoord op de waarom vraagquote:
Die komt nog wel terug.... totdat zijn ego weer is platgestreken.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, vreemd idd, hij was er altijd en overal..
Maar goed, wrs houdt hij het voor gezien (mss na een in zijn ogen onterechte ban oid).
Ja, Fok! zit in je bloed.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:17 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Die komt nog wel terug.... totdat zijn ego weer is platgestreken.
Puur digital vergif, is het. Noem het maar methadon voor de afvalligen.quote:
ik ben een nieuwsgierig man.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op de waarom vraag.
Ik zoek, maar ik weet niet of ik het origineel online wil zetten als ik het vind. Waarom wil je het origineel zien?
Zeker nu hij genoemd wordt natuurlijk. Zit-ie grommend daar in Trier mee te lezen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:22 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Puur digital vergif, is het. Noem het maar methadon voor de afvalligen.
Zou hij al cold-turkey verschijnselen hebben.
Denk het wel.
Curiosity killed the catquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:22 schreef zoalshetis het volgende:
ik ben een nieuwsgierig man.
7 levens.quote:
D'r zijn hier mensen die kunnen meepraten over de risico's van foto's op internet.quote:
Oeh! BIjna tijd voor mijn OP in topic 1000!quote:Op maandag 31 juli 2006 23:25 schreef Napalm het volgende:
Wie mag SC topic 1000 openen?
» Napalm
» Die aardige Napalm!
» Nou doe Napalm maar.
» Ik ben een homo
» Ik stem op Napalm
maak je eigen FOK! poll zelf!
Er moet een ouder groter topic zijn van rond de verkiezingen van Balk I/ IIquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 05:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Werd ik geroepen?
Jouw belangrijkste politieke speerpunten?![]()
Voorproefjequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:58 schreef EchtGaaf het volgende:
En ik wil mijn stem weer van je terugIk wil eerst je prgram lezen. En dan pas stemmen.
Dan moet je welhaast deze bedoelen: Wat zou er in je eigen verkiezingsprogramma staan?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:46 schreef Napalm het volgende:
Er moet een ouder groter topic zijn van rond de verkiezingen van Balk I/ II
Dus nog ff aan het werk.
Dat is ook zo. Zonder de zionistische onderdrukking van de moedige Palestijnen zou er geen verzet nodig zijn.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 08:08 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Ssttt, laat Erodom het maar niet horen. PLO is slechts ontstaan om voor de Palestijnen op te komen en is een hele lieve organisatie.
Ah Dom! Ik was al bang dat je ons ontvallen wasquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:07 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Zonder de zionistische onderdrukking van de moedige Palestijnen zou er geen verzet nodig zijn.
Nee, nee. Het is nu natuurlijk een druk weekend, hè, veel bier, enzo, dus ben ik vandaag weer eventjes mijn kater aan het verwerken. Dus leek Fok! mij wel een puik idee.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:10 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Ah Dom! Ik was al bang dat je ons ontvallen was![]()
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:12 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, nee. Het is nu natuurlijk een druk weekend, hè, veel bier, enzo, dus ben ik vandaag weer eventjes mijn kater aan het verwerken. Dus leek Fok! mij wel een puik idee.
Tja, die on-line computerspelspelers zijn me een stelletje.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:14 schreef Monidique het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=kBVmfIUR1DA
"Dit is gewoon te sneu voor woorden, de trieste personen hier,."
quote:M: Edition of 2108 of which 300 copies are signed 1-300, 26 copies are signed A-Z as artist's proofs, and 5 sets are signed as progressives.
April 22, 1982 10 colors 18" x 24"
Client: The Pacific Film Archive (Tom Schmidt), University of California Art Museum, 2625 Durant Avenue, Berkeley CA 94720. Telephone (510) 642-1413 A-Z: artist's own use.
(AIGA Graphic Design USA 4, 1983; Le Mois de l'Affiche á Bordeaux Catalog)
Influence: Photographs taken by Marika Marrone Goines
My six-year-old niece was given a camera to play with at a garden party. She spent a happy afternoon taking pictures of guests, most of whom were grown-ups. When the prints came back, the photographs were of people's legs and feet. It seems obvious in retrospect that a small child sees the world of adults as a forest of trousers and stockings, but at the time it came to us as a surprise. People see the whole world from their own point of view, and are generally amazed that others see it differently. This film is about a murderer of children, and the poster presents a child's-eye view.
Ah dus het is waar, je bent een kloon van Iksree.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:27 schreef Monidique het volgende:
Mijn bloeddruk stijgt vandaag niet. Ik ben cool, relaxed. Morgen treedt Gordon op.
Het is waar.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ah dus het is waar, je bent een kloon van Iksree.
Ik heb geen bloed.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:26 schreef Mutant01 het volgende:
En Iksree is je bloeddruk al gestegen.
Je hebt mij toch.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:37 schreef Monidique het volgende:
O, ik ook niet, trouwens. Zou helemaal gek worden bij die religiretards.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 08:52 schreef sigme het volgende:
Oh ja: deze had ik Godslasteraar nog beloofd:
[[url=
Deel 1: Het POL slowchat topic. Politiek café deel I !quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:02 schreef Drugshond het volgende:
Het eerste deeltje heb ik nog niet kunnen vinden.....
Maar deze komt wel behoorlijk close.
[POL] Het derde Slowchat Café
Slowchat Politiek - 813quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:47 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Deel 1: Het POL slowchat topic. Politiek café deel I !
Deel 2: [POL] Slowchat café, daar issie weer (deel II)
Hij is hotemetoot daar hè.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:50 schreef Godslasteraar het volgende:
RM_rf heb ik rouwens nog wel eens gezien op tweakers, dus hij leeft nog wel.
Mijn Stalinplaatje mocht ook niet. Net zoals mijn Robbie Williams-met-een-swastika-op-de-achtergrond-plaatje.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:54 schreef Ryan3 het volgende:
Godslasteraar is na zijn Hitler plaatje ook verdwenen btw.
Gek, plaatjes van Bill Clinton in ss-uniform mochten wel.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:55 schreef Monidique het volgende:
[..]
Mijn Stalinplaatje mocht ook niet. Net zoals mijn Robbie Williams-met-een-swastika-op-de-achtergrond-plaatje.
Sure.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:05 schreef Monidique het volgende:
Mutant01, zodra mijn laptop weer terug en gerepareerd is en ik de zolder kan verlaten, gaan wij Civilization 4 spelen. D'accord?
Ik wel.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:20 schreef Monidique het volgende:
Ik vind hypocrisie geen zonde.
Gaat er altijd om hoeveel hypocrisie nog toelaatbaar is. Voor de 1 ligt de grens lager dan voor de ander.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:20 schreef Monidique het volgende:
Ik vind hypocrisie geen zonde.
Een leuk overzicht van de politieke hoogte- en dieptepunten sinds de start van deze reeks zou wel leuk zijn, ik hoef niet persé deel 1000 te openen hoor..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:51 schreef Drugshond het volgende:
Gelly zou dan deeltje 1000 moeten openen... hij was ook de TS van deel 1.
[ bron ]quote:The much-hyped communal dimension (Sunni-Shia) is probably a red herring, though. Arab arguments about Lebanon today fall along regime-popular conflicts rather than Sunni-Shia. Despite the sharp Sunni-Shia clashes in Iraq, and the anti-Iranian rhetoric coming out of Arab capitals, the appeal to the wider Arab public of the Shia Hezbollah movement seems to have only increased. Egypt’s very Sunni Muslim Brotherhood has strongly backed Hezbollah, while al-Jazeera (often described by disaffected Iraqi Shia as a “Sunni network”) has given largely sympathetic coverage.
zit je al in de aanslag? Napalm loert op elke kans die hij kan grijpenquote:
De nazi's hadden een moraal idd.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:06 schreef Monidique het volgende:
Zonder religie is moraal heel goed mogelijk.
Hij is niet verbannen, geloof ik.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:05 schreef Harry_Sack het volgende:
is Glasnosteraar pleite?
Natuurlijk begrijp je na enige tellen wat ons aller shmoopy hier heeft willen zeggen, maar het is niettemin fout.quote:Herald was al gewaarschuwd, bleef flauw doen, even afkoelen.
schmoopy kan beter gewoon viooltjes en afrikaantjes blijven kweken, maar dat weet ze zelf ook wel. Helaas is ze op een missie van God ofzoquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:07 schreef Apropos het volgende:
[..]
Hij is niet verbannen, geloof ik.
Overigens:
[..]
Natuurlijk begrijp je na enige tellen wat ons aller shmoopy hier heeft willen zeggen, maar het is niettemin fout.
Hoe bedoel je? Godslasteraar is terug, Glasnosteraar lijkt me daarom teruggekeerd naar de eeuwige jachtvelden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:05 schreef Harry_Sack het volgende:
is Glasnosteraar pleite?
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:03 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
zit je al in de aanslag? Napalm loert op elke kans die hij kan grijpen
Nou, ik weet wel dat jij een van die twee homo`s bent!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:57 schreef Mutant01 het volgende:
Niet dus he!
Je doet populair, net alsof je homo bent. Maar de teller staat gewoon nog op 2 homo`s.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:06 schreef Apropos het volgende:
Mijn tweede homostem.
Ik begrijp hier echt niets van, chapeau.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:12 schreef Napalm het volgende:
[..]
Je doet populair, net alsof je homo bent. Maar de teller staat gewoon nog op 2 homo`s.
nou nou, cijfer jezelf niet zo wegquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:06 schreef Apropos het volgende:
Mijn tweede homostem.
van competitie is het westen groot gewordenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:12 schreef Napalm het volgende:
[..]
Je doet populair, net alsof je homo bent. Maar de teller staat gewoon nog op 2 homo`s.
http://www.wijvertrouwenstemcomputersniet.nl/quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:13 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik begrijp hier echt niets van, chapeau.
Toen ik dit las, moest ik ook wel even grinniken. Ik wil ook het rode potlood terug !quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:21 schreef Napalm het volgende:
[..]
http://www.wijvertrouwenstemcomputersniet.nl/
![]()
Dat gaat uit de klauwe lopen, je bent op fok hoorquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:24 schreef Harry_Sack het volgende:
Mutant01, doe je mee?
wat zijn jouw (goede) ervaringen met Marokkanen?
jammer dat je geen mod meer bentquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat gaat uit de klauwe lopen, je bent op fok hoor![]()
Vin het wel lekker zo, kan ik gewoon rellen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:32 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
jammer dat je geen mod meer bent
dat hield mij nooit tegen, tot ongenoegen van de crewquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Vin het wel lekker zo, kan ik gewoon rellen.
Ik kom eigenlijk nooit in contact met Marokkanen, weet je dat.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:24 schreef Harry_Sack het volgende:
Mutant01, doe je mee?
wat zijn jouw (goede) ervaringen met Marokkanen?
Heb je nooit contact gehad met me.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk nooit in contact met Marokkanen, weet je dat.. Kan dat daar niet neerzetten.
Kom eens dat dorp uit dan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk nooit in contact met Marokkanen, weet je dat.. Kan dat daar niet neerzetten.
Maar wel leuk.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:00 schreef Mutant01 het volgende:
Die opmerking van Iksree, was te verwachten.
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Heb je nooit contact gehad met me.
van verkiezingsfraude menig kolonel democratisch gekozen staatshoofd in Afrikaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:14 schreef Harry_Sack het volgende:
van competitie is het westen groot geworden
Ahhhhquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze op stormfront ontzettend moeten lachen ja.
Misschien heb je een mening over http://www.eenlandeensamenleving.nl/ ?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
klowjow? Dat is wel een eikel hoorquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:11 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb persoonlijk eigenlijk geen slechte ervaringen met Marokkanen. Nah ja behalve virtuele aanvaringen met Mutant01.
Nee slechts met Mutant. Maar dat valt de laatste tijd jammer genoeg ook tegenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:13 schreef Harry_Sack het volgende:
klowjow? Dat is wel een eikel hoor
Aan het weer.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:22 schreef Apropos het volgende:
En aan wie ligt dat?
Amerika/Bush/Israelquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:22 schreef Apropos het volgende:
En aan wie ligt dat?
quote:
quote:Douglas Murray is the author of Neoconservatism: Why We Need It
Precies, het is zijn schuld. Zo was het ook Van Goghs, Alis, Cohens, Aboutalebs, Rushdies en Deense kranteneigenaren hun schuld. Ik weet dat je een eeuwige lafaard bent, Martin. Dus deze discussie hoeven we niet weer aan te gaan, we zijn het toch chronisch oneens. Jij durft niet eens bij je buren te eisen dat ze meebetalen aan de verplichte gezamenlijke voorzieningen uit angst voor de lieve vrede, ik doe het alleen al om het principe.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:52 schreef gelly het volgende:
[..]
[..]Ook niet afvragen waarom Wilders doodsbedreigingen krijgt. Het is niet simpelweg kritiek dat Wilders uit namelijk.
Nou ja, je bent toch niet werkelijk zo wereldvreemd dat je denkt iedereen te kunnen beledigen en schofferen zonder gevolg, omdat "we hier vrijheid van meningsuiting hebben" ? Je wordt in dit land al serieus met de dood bedreigd als je de verkeerde voetballer wisselt. Als je je mening uit zoals Wilders dat doet moet je ook niet huilebalken als mensen zich geprovoceerd voelen.quote:
Nou zou ik natuurlijk kunnen opmerken dat je voor het gemak even de naam Aboutaleb over het hoofd ziet, en daarmee het feit dat zulke mensen zich door alles laten provoceren, maar ik ben bang dat ik weer ''het schoothondje van een plofkop'' genoemd zal worden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:06 schreef gelly het volgende:
[..]
Nou ja, je bent toch niet werkelijk zo wereldvreemd dat je denkt iedereen te kunnen beledigen en schofferen zonder gevolg, omdat "we hier vrijheid van meningsuiting hebben" ? Je wordt in dit land al serieus met de dood bedreigd als je de verkeerde voetballer wisselt. Als je je mening uit zoals Wilders dat doet moet je ook niet huilebalken als mensen zich geprovoceerd voelen.
Daar gaat het niet eens om. Feit is dat die dwazen zich door alles behalve een diepe buiging geprovoceerd voelen. En dat snap je gewoon niet. Kan je wel zeggen: hij kan het verwachten. Ja, dat kan hij, maar dat doet niets af aan het feit dat dat verwerpelijk is. Dus wat je precies ermee wilt zeggen is mij niet duidelijk.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:15 schreef gelly het volgende:
Nee hoor, daar heb je gelijk in. Echter denk ik dat Aboutaleb door echte idioten wordt bedreigd en Wilders wat meer vijanden heeft. Aboutaleb kan er in feite weinig zelf aan doen, extremisten moeten hoe dan ook aangepakt worden. Gezien het aantal bedreigingen dat Wilders dagelijks ontvangt zou heel Nederland inmiddels wel bij hem op de koffie willen.
Ik ben gewoon in constante staat van opwinding.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:23 schreef Mutant01 het volgende:
Hoger die bloeddruk Iksree.
Ik denk dat jij niet snapt dat Aboutaleb niet door de gemiddelde moslim wordt bedreigd, en Wilders wel. Hoe zou dat toch komen ? Als ik op nationale tv ga verkondigen dat alle negers luie stinkende varkens zijn, wat zou er dan gebeuren... Mag ik dan ook zeggen "Ja hé, vrijheid van meningsuiting en belachelijk dat ik bedreigd word !". Zijn dan die negers intolerant, of is een dergelijke reactie best wel te begrijpen... Het gaat niet om de dwazen die niks pikken en ook Aboutaleb bedreigen, het gaat om doodnormale mensen die niet alles pikken.quote:
Meer, meer zeg ik je. Haat me!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:27 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Ik ben gewoon in constante staat van opwinding.
Staat dit vast?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:30 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik denk dat jij niet snapt dat Aboutaleb niet door de gemiddelde moslim wordt bedreigd, en Wilders wel.
Aboutaleb is bij een hele kleine groep niet populair, de extremisten, Wilders is bij, uhm, ja wie eigenlijk wel populair ? Wie heeft er geen hekel aan die man, behalve de mensen die zich kunnen vinden in z'n islam-haat.quote:
Wat probeer je te suggereren?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:37 schreef Apropos het volgende:
Ik kan heel wel een hekel aan een ander hebben, zonder ook maar te overwegen hem te bedreigen.
Hoe weet jij wie door wie wordt bedreigd?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:30 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik denk dat jij niet snapt dat Aboutaleb niet door de gemiddelde moslim wordt bedreigd, en Wilders wel. Hoe zou dat toch komen ?
Ten 1e heb ik Wilders nooit dergelijke bewoordingen horen gebruiken. Wijs mij eens 1 citaat aan waarin hij iets van die strekking zegt.quote:Als ik op nationale tv ga verkondigen dat alle negers luie stinkende varkens zijn, wat zou er dan gebeuren... Mag ik dan ook zeggen "Ja hé, vrijheid van meningsuiting en belachelijk dat ik bedreigd word !". Zijn dan die negers intolerant, of is een dergelijke reactie best wel te begrijpen...
Doodnormale mensen die niet alles pikken bedreigen Wilders. Prachtig zeg. Je denkt nog slechter over de moslims in NL dan ik.quote:Het gaat niet om de dwazen die niks pikken en ook Aboutaleb bedreigen, het gaat om doodnormale mensen die niet alles pikken.
Ik ook, maar veel anderen niet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:37 schreef Apropos het volgende:
Ik kan heel wel een hekel aan een ander hebben, zonder ook maar te overwegen hem te bedreigen.
Hangt ook van de tijdsgeest af.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:35 schreef gelly het volgende:
[..]
Aboutaleb is bij een hele kleine groep niet populair, de extremisten, Wilders is bij, uhm, ja wie eigenlijk wel populair ? Wie heeft er geen hekel aan die man, behalve de mensen die zich kunnen vinden in z'n islam-haat.
Ik heb het gewoon over de gemiddelde Nederlander.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:38 schreef -IksRee- het volgende:
Doodnormale mensen die niet alles pikken bedreigen Wilders. Prachtig zeg. Je denkt nog slechter over de moslims in NL dan ik.
Maar ik kan dus ergens nalezen wie Wilders bedreigd hebben? ''Met salafistische groet, Hassan al-ghematigd Muslim, Pinksterbloem 59 Heerlo'' ?quote:
Ah, Wilders wordt nu met de jihaddood bedreigt door de gemiddelde Nederlander?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:39 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon over de gemiddelde Nederlander.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:40 schreef Apropos het volgende:
[..]
Maar ik kan dus ergens nalezen wie Wilders bedreigd hebben? ''Met salafistische groet, Hassan al-ghematigd Muslim, Pinksterbloem 59 Heerlo'' ?''Met Haagse groetten,Sjonnie Kortus, Pinksterbloem 59 Den Haag''
Ja en mij aan een Murk die hakenkruizen in zijn eigen hoofd kerfde.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:42 schreef Mutant01 het volgende:
Doet me denken aan de LPF-er die zichzelf bedreigde en deed alsof ie moslim was.
Kan ik mij niet herinneren. Wel dat vrouwtje dat zou zijn neergemept door Marokkanen, met die hond die opgehangen is. Of de Belg die door een Murk zou zijn neergestoken.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:42 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Ja en mij aan een Murk die hakenkruizen in zijn eigen hoofd kerfde.
Ik moet niets hebben van Femke Halsema en consorten. In jouw optiek zou het "normaal" zijn als ik haar ging bedreigen?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:30 schreef gelly het volgende:
Ik denk dat jij niet snapt dat Aboutaleb niet door de gemiddelde moslim wordt bedreigd, en Wilders wel. Hoe zou dat toch komen ? Als ik op nationale tv ga verkondigen dat alle negers luie stinkende varkens zijn, wat zou er dan gebeuren... Mag ik dan ook zeggen "Ja hé, vrijheid van meningsuiting en belachelijk dat ik bedreigd word !". Zijn dan die negers intolerant, of is een dergelijke reactie best wel te begrijpen... Het gaat niet om de dwazen die niks pikken en ook Aboutaleb bedreigen, het gaat om doodnormale mensen die niet alles pikken.
Ja en mij aan Van Wieren die door zijn hoofd geschoten is, Van Gogh etc etcquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kan ik mij niet herinneren. Wel dat vrouwtje dat zou zijn neergemept door Marokkanen, met die hond die opgehangen is. Of de Belg die door een Murk zou zijn neergestoken.
Ik weet niet wat voor schokkende en beledigende dingen Halsema roept, maar goed, ze wordt al bedreigd.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:49 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik moet niets hebben van Femke Halsema en consorten. In jouw optiek zou het "normaal" zijn als ik haar ging bedreigen?
Mijn point is dat je zo selectief als de neten bent, en dat bedreigingen overal en altijd voorkomen uit elke hoek. Sommige mensen bedreigen zichzelf voor politiek gewin zelfs.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:51 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Ja en mij aan Van Wieren die door zijn hoofd geschoten is, Van Gogh etc etc
Whats your point?
Oh: en dat je het je niet kon herinneren verbaasde me weer eens niets.
he ff iets anders, je gaat me toch niet vertellen dat je nooit een broodje kebab hebt gegeten...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:51 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Ja en mij aan Van Wieren die door zijn hoofd geschoten is, Van Gogh etc etc
Whats your point?
Oh: en dat je het je niet kon herinneren verbaasde me weer eens niets.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:52 schreef gelly het volgende:
Ik weet niet wat voor schokkende en beledigende dingen Halsema roept, maar goed, ze wordt al bedreigd.
Nu moet ze ineens schokkende en beledigende dingen hebben gezegd alvorens het legitiem is in jouw ogen?quote:Zijn dan die negers intolerant, of is een dergelijke reactie best wel te begrijpen... Het gaat niet om de dwazen die niks pikken en ook Aboutaleb bedreigen, het gaat om doodnormale mensen die niet alles pikken.
Ga je nog even op de overige openstaande stellingen in ipv alleen selectief te quoten?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:52 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor schokkende en beledigende dingen Halsema roept, maar goed, ze wordt al bedreigd.
Zeker wel. Kebab-tenten mogen mijn aars likken.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
he ff iets anders, je gaat me toch niet vertellen dat je nooit een broodje kebab hebt gegeten...
Niks moet, maar als je schokkende en beledigende dingen roept krijg je ineens een hele geloofsgroep achter je aan ipv enkele idioten die je sowieso bedreigen omdat je een andere mening hebt. Zo moeilijk is het toch niet ? Hoe controversieler of uitgesproken je mening, hoe meer weerstand. Overigens noem ik een bedreiging nergens legitiem. Het is net als niet verbaasd zijn over het feit dat de digitale camera uit je auto wordt gejat als ie in het zicht ligt. Mag het ? Nee. Gebeurt het ? Ja.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:54 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
[..]
Nu moet ze ineens schokkende en beledigende dingen hebben gezegd alvorens het legitiem is in jouw ogen?
je mist dan wel iets lekkers dude. lamskebab rules.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:55 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Zeker wel. Kebab-tenten mogen mijn aars likken.
doe je al aan google earth. is ook leuk om de hele gobi te scannen bv.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:57 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
http://en.wikipedia.org/wiki/King_Khalid_Military_City
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:58 schreef gelly het volgende:
[..]
Niks moet, maar als je schokkende en beledigende dingen roept krijg je ineens een hele geloofsgroep achter je aan ipv enkele idioten die je sowieso bedreigen omdat je een andere mening hebt. Zo moeilijk is het toch niet ? Hoe controversieler of uitgesproken je mening, hoe meer weerstand. Overigens noem ik een bedreiging nergens legitiem. Het is net als niet verbaasd zijn over het feit dat de digitale camera uit je auto wordt gejat als ie in het zicht ligt. Mag het ? Nee. Gebeurt het ? Ja.
quote:Ten 1e heb ik Wilders nooit dergelijke bewoordingen horen gebruiken. Wijs mij eens 1 citaat aan waarin hij iets van die strekking zegt.
Ten 2e mag het helemaal niet want dat is ronduit discriminatie en aanzetten tot haat en dat levert je een veroordeling op. Nu weet jij vast meer dan ik dus laat maar zien die veroordeling van Wilders.
Maar hoe bepaal je of iets toelaatbaar is of niet. Als je kijkt naar Ayaan. Zij lokt het zelf uit om bedreigd te worden?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:58 schreef gelly het volgende:
Niks moet, maar als je schokkende en beledigende dingen roept krijg je ineens een hele geloofsgroep achter je aan ipv enkele idioten die je sowieso bedreigen omdat je een andere mening hebt. Zo moeilijk is het toch niet ? Hoe controversieler of uitgesproken je mening, hoe meer weerstand.
Je kunt toch op je klompen aanvoelen dat uitspraken als "Mohammed was een pedofiel" niet bepaald uitlokken toch genuanceerde, onderbouwde repliek. Nou heeft Ali (Magan) nooit klompen aangehad in d'r lemen hut in de woestijn, maar zelfs zij moet toch vantevoren hebben bedacht dat mensen dat niet zouden pikken en het zonder woorden wilden oplossen ? Het is een beetje als een paard in z'n hol porren met een rol prikkeldraad en verbaasd doen als je een trap krijgt. Als je op een normale manier je mening uit heb je enkel last van een paar echte idioten. Ik snap haar ook niet, het is haar namelijk om die paar idioten te doen maar ze schoffeert bewust elke moslim. Met welk doel ? Ze heeft juist de steun nodig van de gemiddelde moslim lijkt me.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:01 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maar hoe bepaal je of iets toelaatbaar is of niet.
En wanneer heeft Wilders nu dat soort dingen gezegd??????quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:09 schreef gelly het volgende:
[..]
Je kunt toch op je klompen aanvoelen dat uitspraken als "Mohammed was een pedofiel" niet bepaald uitlokken toch genuanceerde, onderbouwde repliek. Nou heeft Ali (Magan) nooit klompen aangehad in d'r lemen hut in de woestijn, maar zelfs zij moet toch vantevoren hebben bedacht dat mensen dat niet zouden pikken en het zonder woorden wilden oplossen ? Het is een beetje als een paard in z'n hol porren met een rol prikkeldraad en verbaasd doen als je een trap krijgt. Als je op een normale manier je mening uit heb je enkel last van een paar echte idioten. Ik snap haar ook niet, het is haar namelijk om die paar idioten te doen maar ze schoffeert bewust elke moslim. Met welk doel ? Ze heeft juist de steun nodig van de gemiddelde moslim lijkt me.
Dat is niet wat hier besproken wordt.quote:
Meer jonge, je kan het wel.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:14 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Dat is niet wat hier besproken wordt.
Hij is tenminste geen massamoordenaar, zoals jouw geliefde profeet.
Dan nog zou je zoiets met woorden moeten bestrijden en niet met geweld/bedreigingen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:09 schreef gelly het volgende:
Je kunt toch op je klompen aanvoelen dat uitspraken als "Mohammed was een pedofiel" niet bepaald uitlokken toch genuanceerde, onderbouwde repliek. Nou heeft Ali (Magan) nooit klompen aangehad in d'r lemen hut in de woestijn, maar zelfs zij moet toch vantevoren hebben bedacht dat mensen dat niet zouden pikken en het zonder woorden wilden oplossen ? Het is een beetje als een paard in z'n hol porren met een rol prikkeldraad en verbaasd doen als je een trap krijgt. Als je op een normale manier je mening uit heb je enkel last van een paar echte idioten. Ik snap haar ook niet, het is haar namelijk om die paar idioten te doen maar ze schoffeert bewust elke moslim. Met welk doel ? Ze heeft juist de steun nodig van de gemiddelde moslim lijkt me.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:13 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
En wanneer heeft Wilders nu dat soort dingen gezegd??????
B.v.quote:“Waarom durven wij niet te zeggen dat moslims zich aan ons moeten aanpassen, omdat onze normen en waarden nu eenmaal van een hoger, beter, prettiger en humaner beschavingsniveau zijn? Niks integratie, assimilatie! Thuis lopen ze maar met hoofddoekjes op en slachten ze hun schapen, daarbuiten gedragen ze zich als ieder ander.”
En da's van hetzelfde laken een pak als ''Mohammed pedofiel!'' ?quote:
Je WILT het gewoon niet begrijpen, dat valt mij altijd op van jequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:21 schreef Apropos het volgende:
[..]
En da's van hetzelfde laken een pak als ''Mohammed pedofiel!'' ?
Ik zie er in de verste verte geen teksten in als:quote:
Tijdsgeest ...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:18 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zouden de makers van The life of Brian ook massaal bedreigd zijn door christenen omdat ze het niet pikten dat Jezus belachelijk werd gemaakt.
Bovendien is de film van een heel andere aard dan zeg, submission.quote:On its initial release in the UK, the film was banned by several town councils (some of which had no cinemas within their boundaries). The film was also banned for eight years in the Republic of Ireland and for a year in Norway (it was marketed in Sweden as 'the movie that is so funny, it was banned in Norway!'). The film was not released in Italy until 1990, eleven years after it was made. The film was not shown in Jersey until 2001. The Bailiff of Jersey, Frank Ereaut's government, wanted it to be watched only by adults, even though the BBFC rated it suitable for those aged 14 or over.
Wablief? Dat is het letterlijk gegeven voorbeeld. Het ging niet over spierballentaal in het algemeen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je WILT het gewoon niet begrijpen, dat valt mij altijd op van je![]()
Ik ken je als user wel langer dan vandaag jongenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:26 schreef Apropos het volgende:
[..]
Wablief? Dat is het letterlijk gegeven voorbeeld. Het ging niet over spierballentaal in het algemeen.
Hoe bepaal jij dat?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:26 schreef gelly het volgende:
Bovendien is de film van een heel andere aard dan zeg, submission.
Mijn profeet heeft in je ogen toch nooit bestaan? Er is toch helemaal geen bewijs dat hij bestond?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:27 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Jij wilt ontkennen dat jouw profeet Mohammed vele mensen heeft vermoord?![]()
30 jaar geleden: en geen enkele bedreiging kunnen vinden? Alleen een paar tokos die de film niet vertoonden? Dit pleit niet echt voor je zaak.quote:
Nee, dat is hij niet, sterker nog, hij is vele malen beledigender. En Life of Brian is slechts 1 van de vele voorbeelden.quote:Bovendien is de film van een heel andere aard dan zeg, submission.
Ik zou me als moslim beledigd voelen, natuurlijk is het van een andere orde. Wilders spreekt over moslims/marokkanen alsof het tweede rangs volk is, en wil via de wet ze ook als 2e rangs kunnen behandelen. Dan is het toch niet gek dat mensen daartegen in opstand komen en Wilders bedreigen ? Ik vind van niet tenminste.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:21 schreef Apropos het volgende:
[..]
En da's van hetzelfde laken een pak als ''Mohammed pedofiel!'' ?
quote:
Sick bitches.quote:Macau's well-to-do economy has remained one of the most open in the world since its reversion to China in 1999. Apparel exports and tourism are mainstays of the economy. Although the territory was hit hard by the 1997-98 Asian financial crisis and the global downturn in 2001, its economy grew 10.1% in 2002, 14.2% in 2003, and 28.6% in 2004.
We worden familiair?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ken je als user wel langer dan vandaag jongen![]()
Ik lees niets over bedreigingen en de makers zijn geen van allen vermoord.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:26 schreef gelly het volgende:
Tijdsgeest ...
Oh dus het gaat om de verpakking. Dus een film als Life of Brian maar dan over Mohammed zou gewaardeerd worden door moslims?quote:Bovendien is de film van een heel andere aard dan zeg, submission.
Wil je zeggen dat de verpakking er niet toe doetquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:30 schreef MrX1982 het volgende:
Oh dus het gaat om de verpakking. Dus een film als Life of Brian maar dan over Mohammed zou gewaardeerd worden door moslims?
Hmm prentjes in een krant van Mohammed leiden al tot rellen. Dat is de papieren versie van Life of Brian.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:31 schreef Mutant01 het volgende:
Wil je zeggen dat de verpakking er niet toe doet![]()
Dat beweer ik nu al ruim een bladzij lang.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:31 schreef Mutant01 het volgende:
Een bedreiger kan nooit gematigd zijn, dat zijn twee tegenstrijdige zaken.
Ja hoor, goeie vergelijking. Vooral gezien de context, de periode e.d. waarin het zich allemaal plaatsvind, de spanningen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:33 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hmm prentjes in een krant van Mohammed leiden al tot rellen. Dat is de papieren versie van Life of Brian.
Doormiddel van suggestieve vraagstellingen, je kan het ook gewoon zeggen zoals ik het zeg dusquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:33 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dat beweer ik nu al ruim een bladzij lang.
toch zou ik een life of mohamed zeer op prijs stellen!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja hoor, goeie vergelijking. Vooral gezien de context, de periode e.d. waarin het zich allemaal plaatsvind, de spanningen.
Oh wellicht, dat boeit mij geen ene zak.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
toch zou ik een life of mohamed zeer op prijs stellen!![]()
Maar je vindt Life of Brian verwerpelijk?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:34 schreef Mutant01 het volgende:
Ja hoor, goeie vergelijking. Vooral gezien de context, de periode e.d. waarin het zich allemaal plaatsvind, de spanningen.
heb jij niet kleihard gelachen om life of brian?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oh wellicht, dat boeit mij geen ene zak.
Twee uitersten "waarderen en verwerpelijk". Wat is het toch met jullie en extremen? Is het echt zo zwart wit? Het zou mij geen reet schelen, iedereen moet maar doen wat ie wil doen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:37 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maar je vindt Life of Brian verwerpelijk?
Zou je dat waarderen als ze zoiets zouden maken over Mohammed?
Dus Submission en de prentjes in een Deense krant moeten ook kunnen?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:38 schreef Mutant01 het volgende:
Twee uitersten "waarderen en verwerpelijk". Wat is het toch met jullie en extremen? Is het echt zo zwart wit? Het zou mij geen reet schelen, iedereen moet maar doen wat ie wil doen.
Maar waarom bepaal jij dan dat Life of Brian van een heel andere aard is dan Submission? Ben jij soms Christen?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:38 schreef gelly het volgende:
Punt is een beetje dat wij, als niet-moslim, wel even bepalen wat men moet tolereren of accepteren.
Geef eens voorbeelden dan. Wat je nu opvoert is echt aardig mild en komt niet eens in de buurt van wat je eerst zei.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:29 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik zou me als moslim beledigd voelen, natuurlijk is het van een andere orde. Wilders spreekt over moslims/marokkanen alsof het tweede rangs volk is, en wil via de wet ze ook als 2e rangs kunnen behandelen.
Okay dan vind je het vast ook niet gek dat ik Imam Fawaz Jneiz met de dood ga bedreigen en Jan Marijnissen ook: zij spreken over mij (danwel ongelovige westerling dan wel vuile niet solidaire) alsof ik 2e rangs volk ben en dan is het niet gek dat ik daartegen in opstand kom.quote:Dan is het toch niet gek dat mensen daartegen in opstand komen en Wilders bedreigen ? Ik vind van niet tenminste.
Het is smakeloos, beide overigens, maar ik trek me er niets van aan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:39 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dus Submission en de prentjes in een Deense krant moeten ook kunnen?
De islamitische wereld loopt dus achter op het Westen?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:40 schreef Mutant01 het volgende:
Het lijkt alsof mensen vergeten zijn dat wij hier in de Westerse wereld ook een heel lang proces hebben doorgemaakt voordat we dit soort zaken accepteerden. We kennen dit ook maar pas enkele deccenia, niet eens een halve eeuw. En dan gaan wij nu wel even bepalen wanneer andere gebieden er wel klaar voor zijn?
Oh kom op. Dat gelde dan zeker ook voor toen Salman Rushdies boek uitkwam? En welke context? Die paar stripjes die niets voorstelden? Submission die echt NIETS voorstelde?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wie ben jij om te bepalen wat achter of voor is?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:41 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
De islamitische wereld loopt dus achter op het Westen?
South Park, Life of Brian, Kanye West als Jezus zijn ook smakeloos?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:41 schreef Mutant01 het volgende:
Het is smakeloos, beide overigens, maar ik trek me er niets van aan.
Zo ben ik wel opgevoed ja, en die film was bij ons verboden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:40 schreef Apropos het volgende:
[..]
Maar waarom bepaal jij dan dat Life of Brian van een heel andere aard is dan Submission? Ben jij soms Christen?
Dus omdat Life of Brian door Britse atheisten gemaakt werd heeft dat ervoor gezorgd dat Katholieke Zuid-Amerikanen geen moorden gepleegd hebben?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:38 schreef gelly het volgende:
Een life of mohammed gemaakt door arabieren zou ook niet voor veel ophef zorgen, als ie net zo gemaakt wordt als Life of Brian. Punt is een beetje dat wij, als niet-moslim, wel even bepalen wat men moet tolereren of accepteren.
Nee Iksree, context is niet belangrijk, verpakking ook niet. Wat jij wilquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:41 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Oh kom op. Dat gelde dan zeker ook voor toen Salman Rushdies boek uitkwam? En welke context? Die paar stripjes die niets voorstelden? Submission die echt NIETS voorstelde?
Dat is gewoon een smoes van je.
Context is wel belangrijk maar in deze zaak geeft het absoluut geen doorslag naar de andere kant. Hoe je het ook wendt of keert: Life of Brian is vele, vele malen blasfemischer als die stripjes en toch geen rellen doden etc.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee Iksree, context is niet belangrijk, verpakking ook niet. Wat jij wil![]()
Southpark heeft soms erg smakeloze grappen ja, Life of Brian is niet mijn humor en Kanye West heb ik nog niet gezien als Jezus.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:42 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
South Park, Life of Brian, Kanye West als Jezus zijn ook smakeloos?
Symposium 9/11 - Prelude to World War IIIquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:48 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Iran en Irak vormen onderdeel van het China beleid. Zo heeft de VS redelijk dichtbij militairen zitten. Niet op eigen grond gebied, dus ook een buffer. China onder controle houden en er druk op kunnen uitvoeren, dat is het doel.
Daar is overigens niks conspiracy aan. Een bases op land hebben is vele malen makkelijker dan jaren boten in de buurt hebben. Zeker als het jaren duurt. Plus dat ze gelijk meer controle op het MO hebben.
Een ex-cia agent zei gister bij netwerk ook dat de argumenten die Bush aanvoert inprincipe nergens op slaan. Hij zegt niet dat wat ze doen verkeerd is, de uitleg klopt niet. Iran is omringt met VS bases. De moslim landen eromheen hangen het andere gedeelte geloof aan. Geografisch is de afstand zo dat de VS er geen angst voor directe burgerslachtoffers hoeven te hebben. Israel loopt wel direct een gevaar. Maar het doel van oa de CIA is om belangen van de VS te behartigen.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wie ben jij om te bepalen wat achter of voor is?
Dan suggereer je dus dat de islamitische wereld achterloopt omdat ze die zaken niet accepteren en wij wel na een heel lang proces. Dus blijkbaar zit de islamitische wereld in dat proces of moeten ze er nog aan beginnen.quote:Het lijkt alsof mensen vergeten zijn dat wij hier in de Westerse wereld ook een heel lang proces hebben doorgemaakt voordat we dit soort zaken accepteerden. We kennen dit ook maar pas enkele deccenia, niet eens een halve eeuw. En dan gaan wij nu wel even bepalen wanneer andere gebieden er wel klaar voor zijn?
Hier geldt Apropos zijn vraag. Wie ben jij om te bepalen of Life of Brian vele male Blasfemischer is als bijvoorbeeld Submission.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:44 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Context is wel belangrijk maar in deze zaak geeft het absoluut geen doorslag naar de andere kant. Hoe je het ook wendt of keert: Life of Brian is vele, vele malen blasfemischer als die stripjes en toch geen rellen doden etc.
Nee, ik suggereer niets. Dat is wat jij uit mijn text haalt. Misschien hebben ze dat proces al wel gehad, of willen ze dat proces niet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:44 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
[..]
Dan suggereer je dus dat de islamitische wereld achterloopt omdat ze die zaken niet accepteren en wij wel na een heel lang proces. Dus blijkbaar zit de islamitische wereld in dat proces of moeten ze er nog aan beginnen.
Maar het moet wel kunnen zonder te gaan rellen?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:44 schreef Mutant01 het volgende:
Southpark heeft soms erg smakeloze grappen ja, Life of Brian is niet mijn humor en Kanye West heb ik nog niet gezien als Jezus.
Nou leuk voor Kanye dat hij dat zo wil doen, er zullen zeker mensen zijn die er aanstoot aan nemen. Maar zoals ik al zei, boeit het mij geen ene fuck.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:46 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maar het moet wel kunnen zonder te gaan rellen?
Hierbij Kanye West als Jezus
[afbeelding]
Je rept over ook een heel lang proces hebben doorgemaakt voordat we dit soort zaken accepteerden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:45 schreef Mutant01 het volgende:
Nee, ik suggereer niets. Dat is wat jij uit mijn text haalt. Misschien hebben ze dat proces al wel gehad, of willen ze dat proces niet.
Zo kan je het ook uitleggen. Maar het is niet logisch. Misschien vind je dat, maar dat is wat anders. Ik denk dat ze in de islamitische wereld er nu helemaal geen behoefte aan hebben, ze hebben nu iets anders aan hun hoofd.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:51 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je rept over ook een heel lang proces hebben doorgemaakt voordat we dit soort zaken accepteerden.
Dan is het toch logisch om te suggeren dat ik hieruit op kan maken dat de islamitische wereld achterloopt. Let ook op het woordje ookin jouw tekst.
Maar als het over de islam of Mohammed gaat boeit het je wel getuige je reply's op -IksRee-.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:47 schreef Mutant01 het volgende:
Nou leuk voor Kanye dat hij dat zo wil doen, er zullen zeker mensen zijn die er aanstoot aan nemen. Maar zoals ik al zei, boeit het mij geen ene fuck.
Jazeker, daar gaat het namelijk niet om satire of iets anders. Zijn reply's zijn serieus bedoeld om een bepaalde bevolking zwart te maken. Erg groot verschil dus.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:52 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maar als het over de islam of Mohammed gaat boeit het je wel getuige je reply's op -IksRee-.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Southpark heeft soms erg smakeloze grappen ja, Life of Brian is niet mijn humor en Kanye West heb ik nog niet gezien als Jezus.
In Submission heb ik geen profeet en god belachelijk gemaakt zien worden, Life of Brian doet de hele film niets anders.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hier geldt Apropos zijn vraag. Wie ben jij om te bepalen of Life of Brian vele male Blasfemischer is als bijvoorbeeld Submission.
ben ik met je eens. dat is de hand in de bijenkorf steken. bovendien is het 'schoenmaker hou je bij je leest'.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:38 schreef gelly het volgende:
Een life of mohammed gemaakt door arabieren zou ook niet voor veel ophef zorgen, als ie net zo gemaakt wordt als Life of Brian. Punt is een beetje dat wij, als niet-moslim, wel even bepalen wat men moet tolereren of accepteren.
Bij Keyne West ging het ook niet om satire en net zeg je nog South Park wel erg ver vinden gaan (_O-)quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jazeker, daar gaat het namelijk niet om satire of iets anders. Zijn reply's zijn serieus bedoeld om een bepaalde bevolking zwart te maken. Erg groot verschil dus.
Een onderscheid satire en geen satire. Maar hoe bepaal je of iets satire is of niet. Dat is ook maar een subjectieve waarneming.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:53 schreef Mutant01 het volgende:
Jazeker, daar get het namelijk niet om satire of iets anders. Zijn reply's zijn serieus bedoeld om een bepaalde bevolking zwart te maken. Erg groot verschil dus.
In Submission wordt de suggestie gewekt dat alle vrouwen in naam van de Koran onderdrukt worden, dat lijkt mij toch niet minder erg.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:54 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
In Submission heb ik geen profeet en god belachelijk gemaakt zien worden, Life of Brian doet de hele film niets anders.
Ik vond southpark onsmakelijk, nergens gezegd dat ze "te ver gingen". Oftewel LEZEN.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:56 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Bij Keyne West ging het ook niet om satire en net zeg je nog South Park wel erg ver vinden gaan (_O-)
Je kan gewoon er gewoon niet tegen als jouw religie aangepakt wordt. Als het die van een ander is: boeiend maar als het die van jou is oehoeh dan is het opeens een bevolkingsgroep zwart maken.
Wederom: hypocriet.
Nee hoor, dat is niet de suggestie.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
In Submission wordt de suggestie gewekt dat alle vrouwen in naam van de Koran onderdrukt worden, dat lijkt mij toch niet minder erg.
Inderdaad, dus dat bepaal jij ook niet. Nietwaar? Het is voor elk persoon verschillend, en daarom begrijp ik ook niet waarom jij per film afgaat of IK iets wel of niet erg vondquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:57 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Een onderscheid satire en geen satire. Maar hoe bepaal je of iets satire is of niet. Dat is ook maar een subjectieve waarneming.
Ik vind de prentjes van Mohammed satire en jij (misschien?) niet.
Omdat ik denk dat jij met twee maten meet en in zekere zin hypocriet bent als het aankomt op de islam.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:59 schreef Mutant01 het volgende:
Inderdaad, dus dat bepaal jij ook niet. Nietwaar? Het is voor elk persoon verschillend, en daarom begrijp ik ook niet waarom jij per film afgaat of IK iets wel of niet erg vond![]()
is dat je output na het zien van die film?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
In Submission wordt de suggestie gewekt dat alle vrouwen in naam van de Koran onderdrukt worden, dat lijkt mij toch niet minder erg.
Joh, dat zou je nou niet verwachten van Mutant zeg.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:01 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Omdat ik denk dat jij met twee maten meet en in zekere zin hypocriet bent als het aankomt op de islam.
Geldt dat niet voor iedereen als het een persoonlijke zaak betreftquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:01 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Omdat ik denk dat jij met twee maten meet en in zekere zin hypocriet bent als het aankomt op de islam.
Dat is dus het nadeel van een dergelijke film, totaal niet eenduidig.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
is dat je output na het zien van die film?
ik denk eerder dat ze de onderdrukking van de vrouw willen laten zien. sluit je ogen ook niet voor de hoeveelheid uit het buitenland getrouwde bruidjes, die nauwelijks het huis uit mogen en dat gewoon vinden.
Life of Brian heb ik ooit in de bioscoop gezien die ook als pornobioscoop dienst deed. Op sky-lederen stoelenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heb jij niet kleihard gelachen om life of brian?
Het gaat hier over religie en het bespotten van belangrijke personen in de religies. Ik heb met Life of Brian en prentjes over Mohammed geen problemen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:02 schreef Mutant01 het volgende:
Geldt dat niet voor iedereen als het een persoonlijke zaak betreft![]()
Volgens mij ben je een robot als dat niet zo is namelijk.
Mag je op een tekening van Mohammed pissen als de tekening daardoor uitgewist wordt?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:05 schreef Mutant01 het volgende:
Dus ja MrX1982, je bent zeker de enige persoon ter wereld die als het gaat om persoonlijke zaken niet met twee maten meet.
Eigenlijk dacht ik dat er nog wel wat gereld was bij Life of Brian, en ook bij the last temptation of Christ.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:59 schreef -IksRee- het volgende:
Hoeveel doden en rellen zijn er geweest na Life of Brian? 0
Betere titel: Jesus was a nigga!quote:
Ah je als je geen ambassades in de fik steekt of boos wordt om filmpjes ben je een robot?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:05 schreef Mutant01 het volgende:
Dus ja MrX1982, je bent zeker de enige persoon ter wereld die als het gaat om persoonlijke zaken niet met twee maten meet.
Nee, vele doden en ambassades in de brand, maar er was niets te merken.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat was ook mijn ervaring met de cartoonrellen, in een islamitisch land was er niks van te merken. Helemaal niks.
Alleen als het satire is van een niet-persoonlijke kwestie waarbij het desbetreffende deel van de wereld een heel lang proces heeft doorgemaakt en de periode, context e.d. het toelaten.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:10 schreef pberends het volgende:
Mag je op een tekening van Mohammed pissen als de tekening daardoor uitgewist wordt?
Life of Brian was in een aantal Europese landen verboden, wist je dat?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:13 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Nee, vele doden en ambassades in de brand, maar er was niets te merken.
Omdat Sigme een week op vakantie in Fez was en het daar rustig was, was er niets aan de hand.
The last supper.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:24 schreef Apropos het volgende:
Hoe moet het volgende deel heten?
Alleen tijdelijk in Ierland, Noorwegen (1 jaar) en Italie.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Life of Brian was in een aantal Europese landen verboden, wist je dat?
Maak jezelf dan niet belachelijk, je zei: in een islamitisch land was er niks van te merken. Helemaal niks.quote:En hou eens op me zo in een belachelijk hoekje te zetten. Ik zei niet dat er niks aan de hand was, ik zei dat het ter plaatse er altijd een stuk minder heftig uitziet.
De milleniumbug.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:24 schreef Apropos het volgende:
Dat vind ik wel zo'n knevelwet, he.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:28 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
The last supper.
Daarna is het over met de slowchat pret.
Iets met 1000-jarig rijk.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:24 schreef Apropos het volgende:
doden & gewonden 0, rellen weet ik niet maar waren er minstens wél bij last temptation.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:29 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Alleen tijdelijk in Ierland, Noorwegen (1 jaar) en Italie.
Hoeveel rellen, doden en gewonden zijn er gevallen door Life of Brian?
Ik was in een islamitisch land op dat moment en waar ik was, was er helemaal niet van te merken. Niets. Nul komma nul.quote:0
[..]
Maak jezelf dan niet belachelijk, je zei: in een islamitisch land was er niks van te merken. Helemaal niks.
Ja want dat zeg ikquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:09 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het gaat hier over religie en het bespotten van belangrijke personen in de religies. Ik heb met Life of Brian en prentjes over Mohammed geen problemen.
Het christendom staat waarschijnlijk dichterbij me dan de islam maar toch zie ik in beiden geen problemen en zeker geen reden om te gaan rellen/bedreigen etc. Dus ik ben een robot.
Hoeveel doden? Ambassades in de fik?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:32 schreef sigme het volgende:
[..]
doden & gewonden 0, rellen weet ik niet maar waren er minstens wél bij last temptation.
Daarom was het ook een belachelijke opmerking waarmee je iets insinueerde dat echt nergens op sloeg.quote:Ik was in een islamitisch land op dat moment en waar ik was, was er helemaal niet van te merken. Niets. Nul komma nul.
Ik zal je missenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:35 schreef Apropos het volgende:
Ik ben trouwens een week weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |