zit je al in de aanslag? Napalm loert op elke kans die hij kan grijpenquote:
De nazi's hadden een moraal idd.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:06 schreef Monidique het volgende:
Zonder religie is moraal heel goed mogelijk.
Hij is niet verbannen, geloof ik.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:05 schreef Harry_Sack het volgende:
is Glasnosteraar pleite?
Natuurlijk begrijp je na enige tellen wat ons aller shmoopy hier heeft willen zeggen, maar het is niettemin fout.quote:Herald was al gewaarschuwd, bleef flauw doen, even afkoelen.
schmoopy kan beter gewoon viooltjes en afrikaantjes blijven kweken, maar dat weet ze zelf ook wel. Helaas is ze op een missie van God ofzoquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:07 schreef Apropos het volgende:
[..]
Hij is niet verbannen, geloof ik.
Overigens:
[..]
Natuurlijk begrijp je na enige tellen wat ons aller shmoopy hier heeft willen zeggen, maar het is niettemin fout.
Hoe bedoel je? Godslasteraar is terug, Glasnosteraar lijkt me daarom teruggekeerd naar de eeuwige jachtvelden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:05 schreef Harry_Sack het volgende:
is Glasnosteraar pleite?
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:03 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
zit je al in de aanslag? Napalm loert op elke kans die hij kan grijpen
Nou, ik weet wel dat jij een van die twee homo`s bent!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:57 schreef Mutant01 het volgende:
Niet dus he!
Je doet populair, net alsof je homo bent. Maar de teller staat gewoon nog op 2 homo`s.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:06 schreef Apropos het volgende:
Mijn tweede homostem.
Ik begrijp hier echt niets van, chapeau.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:12 schreef Napalm het volgende:
[..]
Je doet populair, net alsof je homo bent. Maar de teller staat gewoon nog op 2 homo`s.
nou nou, cijfer jezelf niet zo wegquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:06 schreef Apropos het volgende:
Mijn tweede homostem.
van competitie is het westen groot gewordenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:12 schreef Napalm het volgende:
[..]
Je doet populair, net alsof je homo bent. Maar de teller staat gewoon nog op 2 homo`s.
http://www.wijvertrouwenstemcomputersniet.nl/quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:13 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik begrijp hier echt niets van, chapeau.
Toen ik dit las, moest ik ook wel even grinniken. Ik wil ook het rode potlood terug !quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:21 schreef Napalm het volgende:
[..]
http://www.wijvertrouwenstemcomputersniet.nl/
![]()
Dat gaat uit de klauwe lopen, je bent op fok hoorquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:24 schreef Harry_Sack het volgende:
Mutant01, doe je mee?
wat zijn jouw (goede) ervaringen met Marokkanen?
jammer dat je geen mod meer bentquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat gaat uit de klauwe lopen, je bent op fok hoor![]()
Vin het wel lekker zo, kan ik gewoon rellen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:32 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
jammer dat je geen mod meer bent
dat hield mij nooit tegen, tot ongenoegen van de crewquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Vin het wel lekker zo, kan ik gewoon rellen.
Ik kom eigenlijk nooit in contact met Marokkanen, weet je dat.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:24 schreef Harry_Sack het volgende:
Mutant01, doe je mee?
wat zijn jouw (goede) ervaringen met Marokkanen?
Heb je nooit contact gehad met me.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk nooit in contact met Marokkanen, weet je dat.. Kan dat daar niet neerzetten.
Kom eens dat dorp uit dan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk nooit in contact met Marokkanen, weet je dat.. Kan dat daar niet neerzetten.
Maar wel leuk.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:00 schreef Mutant01 het volgende:
Die opmerking van Iksree, was te verwachten.
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Heb je nooit contact gehad met me.
van verkiezingsfraude menig kolonel democratisch gekozen staatshoofd in Afrikaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:14 schreef Harry_Sack het volgende:
van competitie is het westen groot geworden
Ahhhhquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze op stormfront ontzettend moeten lachen ja.
Misschien heb je een mening over http://www.eenlandeensamenleving.nl/ ?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
klowjow? Dat is wel een eikel hoorquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:11 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb persoonlijk eigenlijk geen slechte ervaringen met Marokkanen. Nah ja behalve virtuele aanvaringen met Mutant01.
Nee slechts met Mutant. Maar dat valt de laatste tijd jammer genoeg ook tegenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:13 schreef Harry_Sack het volgende:
klowjow? Dat is wel een eikel hoor
Aan het weer.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:22 schreef Apropos het volgende:
En aan wie ligt dat?
Amerika/Bush/Israelquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:22 schreef Apropos het volgende:
En aan wie ligt dat?
quote:
quote:Douglas Murray is the author of Neoconservatism: Why We Need It
Precies, het is zijn schuld. Zo was het ook Van Goghs, Alis, Cohens, Aboutalebs, Rushdies en Deense kranteneigenaren hun schuld. Ik weet dat je een eeuwige lafaard bent, Martin. Dus deze discussie hoeven we niet weer aan te gaan, we zijn het toch chronisch oneens. Jij durft niet eens bij je buren te eisen dat ze meebetalen aan de verplichte gezamenlijke voorzieningen uit angst voor de lieve vrede, ik doe het alleen al om het principe.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:52 schreef gelly het volgende:
[..]
[..]Ook niet afvragen waarom Wilders doodsbedreigingen krijgt. Het is niet simpelweg kritiek dat Wilders uit namelijk.
Nou ja, je bent toch niet werkelijk zo wereldvreemd dat je denkt iedereen te kunnen beledigen en schofferen zonder gevolg, omdat "we hier vrijheid van meningsuiting hebben" ? Je wordt in dit land al serieus met de dood bedreigd als je de verkeerde voetballer wisselt. Als je je mening uit zoals Wilders dat doet moet je ook niet huilebalken als mensen zich geprovoceerd voelen.quote:
Nou zou ik natuurlijk kunnen opmerken dat je voor het gemak even de naam Aboutaleb over het hoofd ziet, en daarmee het feit dat zulke mensen zich door alles laten provoceren, maar ik ben bang dat ik weer ''het schoothondje van een plofkop'' genoemd zal worden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:06 schreef gelly het volgende:
[..]
Nou ja, je bent toch niet werkelijk zo wereldvreemd dat je denkt iedereen te kunnen beledigen en schofferen zonder gevolg, omdat "we hier vrijheid van meningsuiting hebben" ? Je wordt in dit land al serieus met de dood bedreigd als je de verkeerde voetballer wisselt. Als je je mening uit zoals Wilders dat doet moet je ook niet huilebalken als mensen zich geprovoceerd voelen.
Daar gaat het niet eens om. Feit is dat die dwazen zich door alles behalve een diepe buiging geprovoceerd voelen. En dat snap je gewoon niet. Kan je wel zeggen: hij kan het verwachten. Ja, dat kan hij, maar dat doet niets af aan het feit dat dat verwerpelijk is. Dus wat je precies ermee wilt zeggen is mij niet duidelijk.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:15 schreef gelly het volgende:
Nee hoor, daar heb je gelijk in. Echter denk ik dat Aboutaleb door echte idioten wordt bedreigd en Wilders wat meer vijanden heeft. Aboutaleb kan er in feite weinig zelf aan doen, extremisten moeten hoe dan ook aangepakt worden. Gezien het aantal bedreigingen dat Wilders dagelijks ontvangt zou heel Nederland inmiddels wel bij hem op de koffie willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |