zit je al in de aanslag? Napalm loert op elke kans die hij kan grijpenquote:
De nazi's hadden een moraal idd.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:06 schreef Monidique het volgende:
Zonder religie is moraal heel goed mogelijk.
Hij is niet verbannen, geloof ik.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:05 schreef Harry_Sack het volgende:
is Glasnosteraar pleite?
Natuurlijk begrijp je na enige tellen wat ons aller shmoopy hier heeft willen zeggen, maar het is niettemin fout.quote:Herald was al gewaarschuwd, bleef flauw doen, even afkoelen.
schmoopy kan beter gewoon viooltjes en afrikaantjes blijven kweken, maar dat weet ze zelf ook wel. Helaas is ze op een missie van God ofzoquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:07 schreef Apropos het volgende:
[..]
Hij is niet verbannen, geloof ik.
Overigens:
[..]
Natuurlijk begrijp je na enige tellen wat ons aller shmoopy hier heeft willen zeggen, maar het is niettemin fout.
Hoe bedoel je? Godslasteraar is terug, Glasnosteraar lijkt me daarom teruggekeerd naar de eeuwige jachtvelden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:05 schreef Harry_Sack het volgende:
is Glasnosteraar pleite?
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:03 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
zit je al in de aanslag? Napalm loert op elke kans die hij kan grijpen
Nou, ik weet wel dat jij een van die twee homo`s bent!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:57 schreef Mutant01 het volgende:
Niet dus he!
Je doet populair, net alsof je homo bent. Maar de teller staat gewoon nog op 2 homo`s.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:06 schreef Apropos het volgende:
Mijn tweede homostem.
Ik begrijp hier echt niets van, chapeau.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:12 schreef Napalm het volgende:
[..]
Je doet populair, net alsof je homo bent. Maar de teller staat gewoon nog op 2 homo`s.
nou nou, cijfer jezelf niet zo wegquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:06 schreef Apropos het volgende:
Mijn tweede homostem.
van competitie is het westen groot gewordenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:12 schreef Napalm het volgende:
[..]
Je doet populair, net alsof je homo bent. Maar de teller staat gewoon nog op 2 homo`s.
http://www.wijvertrouwenstemcomputersniet.nl/quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:13 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik begrijp hier echt niets van, chapeau.
Toen ik dit las, moest ik ook wel even grinniken. Ik wil ook het rode potlood terug !quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:21 schreef Napalm het volgende:
[..]
http://www.wijvertrouwenstemcomputersniet.nl/
![]()
Dat gaat uit de klauwe lopen, je bent op fok hoorquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:24 schreef Harry_Sack het volgende:
Mutant01, doe je mee?
wat zijn jouw (goede) ervaringen met Marokkanen?
jammer dat je geen mod meer bentquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat gaat uit de klauwe lopen, je bent op fok hoor![]()
Vin het wel lekker zo, kan ik gewoon rellen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:32 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
jammer dat je geen mod meer bent
dat hield mij nooit tegen, tot ongenoegen van de crewquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Vin het wel lekker zo, kan ik gewoon rellen.
Ik kom eigenlijk nooit in contact met Marokkanen, weet je dat.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:24 schreef Harry_Sack het volgende:
Mutant01, doe je mee?
wat zijn jouw (goede) ervaringen met Marokkanen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |