Ik ben gewoon in constante staat van opwinding.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:23 schreef Mutant01 het volgende:
Hoger die bloeddruk Iksree.
Ik denk dat jij niet snapt dat Aboutaleb niet door de gemiddelde moslim wordt bedreigd, en Wilders wel. Hoe zou dat toch komen ? Als ik op nationale tv ga verkondigen dat alle negers luie stinkende varkens zijn, wat zou er dan gebeuren... Mag ik dan ook zeggen "Ja hé, vrijheid van meningsuiting en belachelijk dat ik bedreigd word !". Zijn dan die negers intolerant, of is een dergelijke reactie best wel te begrijpen... Het gaat niet om de dwazen die niks pikken en ook Aboutaleb bedreigen, het gaat om doodnormale mensen die niet alles pikken.quote:
Meer, meer zeg ik je. Haat me!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:27 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Ik ben gewoon in constante staat van opwinding.
Staat dit vast?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:30 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik denk dat jij niet snapt dat Aboutaleb niet door de gemiddelde moslim wordt bedreigd, en Wilders wel.
Aboutaleb is bij een hele kleine groep niet populair, de extremisten, Wilders is bij, uhm, ja wie eigenlijk wel populair ? Wie heeft er geen hekel aan die man, behalve de mensen die zich kunnen vinden in z'n islam-haat.quote:
Wat probeer je te suggereren?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:37 schreef Apropos het volgende:
Ik kan heel wel een hekel aan een ander hebben, zonder ook maar te overwegen hem te bedreigen.
Hoe weet jij wie door wie wordt bedreigd?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:30 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik denk dat jij niet snapt dat Aboutaleb niet door de gemiddelde moslim wordt bedreigd, en Wilders wel. Hoe zou dat toch komen ?
Ten 1e heb ik Wilders nooit dergelijke bewoordingen horen gebruiken. Wijs mij eens 1 citaat aan waarin hij iets van die strekking zegt.quote:Als ik op nationale tv ga verkondigen dat alle negers luie stinkende varkens zijn, wat zou er dan gebeuren... Mag ik dan ook zeggen "Ja hé, vrijheid van meningsuiting en belachelijk dat ik bedreigd word !". Zijn dan die negers intolerant, of is een dergelijke reactie best wel te begrijpen...
Doodnormale mensen die niet alles pikken bedreigen Wilders. Prachtig zeg. Je denkt nog slechter over de moslims in NL dan ik.quote:Het gaat niet om de dwazen die niks pikken en ook Aboutaleb bedreigen, het gaat om doodnormale mensen die niet alles pikken.
Ik ook, maar veel anderen niet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:37 schreef Apropos het volgende:
Ik kan heel wel een hekel aan een ander hebben, zonder ook maar te overwegen hem te bedreigen.
Hangt ook van de tijdsgeest af.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:35 schreef gelly het volgende:
[..]
Aboutaleb is bij een hele kleine groep niet populair, de extremisten, Wilders is bij, uhm, ja wie eigenlijk wel populair ? Wie heeft er geen hekel aan die man, behalve de mensen die zich kunnen vinden in z'n islam-haat.
Ik heb het gewoon over de gemiddelde Nederlander.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:38 schreef -IksRee- het volgende:
Doodnormale mensen die niet alles pikken bedreigen Wilders. Prachtig zeg. Je denkt nog slechter over de moslims in NL dan ik.
Maar ik kan dus ergens nalezen wie Wilders bedreigd hebben? ''Met salafistische groet, Hassan al-ghematigd Muslim, Pinksterbloem 59 Heerlo'' ?quote:
Ah, Wilders wordt nu met de jihaddood bedreigt door de gemiddelde Nederlander?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:39 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon over de gemiddelde Nederlander.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:40 schreef Apropos het volgende:
[..]
Maar ik kan dus ergens nalezen wie Wilders bedreigd hebben? ''Met salafistische groet, Hassan al-ghematigd Muslim, Pinksterbloem 59 Heerlo'' ?''Met Haagse groetten,Sjonnie Kortus, Pinksterbloem 59 Den Haag''
Ja en mij aan een Murk die hakenkruizen in zijn eigen hoofd kerfde.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:42 schreef Mutant01 het volgende:
Doet me denken aan de LPF-er die zichzelf bedreigde en deed alsof ie moslim was.
Kan ik mij niet herinneren. Wel dat vrouwtje dat zou zijn neergemept door Marokkanen, met die hond die opgehangen is. Of de Belg die door een Murk zou zijn neergestoken.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:42 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Ja en mij aan een Murk die hakenkruizen in zijn eigen hoofd kerfde.
Ik moet niets hebben van Femke Halsema en consorten. In jouw optiek zou het "normaal" zijn als ik haar ging bedreigen?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:30 schreef gelly het volgende:
Ik denk dat jij niet snapt dat Aboutaleb niet door de gemiddelde moslim wordt bedreigd, en Wilders wel. Hoe zou dat toch komen ? Als ik op nationale tv ga verkondigen dat alle negers luie stinkende varkens zijn, wat zou er dan gebeuren... Mag ik dan ook zeggen "Ja hé, vrijheid van meningsuiting en belachelijk dat ik bedreigd word !". Zijn dan die negers intolerant, of is een dergelijke reactie best wel te begrijpen... Het gaat niet om de dwazen die niks pikken en ook Aboutaleb bedreigen, het gaat om doodnormale mensen die niet alles pikken.
Ja en mij aan Van Wieren die door zijn hoofd geschoten is, Van Gogh etc etcquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kan ik mij niet herinneren. Wel dat vrouwtje dat zou zijn neergemept door Marokkanen, met die hond die opgehangen is. Of de Belg die door een Murk zou zijn neergestoken.
Ik weet niet wat voor schokkende en beledigende dingen Halsema roept, maar goed, ze wordt al bedreigd.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:49 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik moet niets hebben van Femke Halsema en consorten. In jouw optiek zou het "normaal" zijn als ik haar ging bedreigen?
Mijn point is dat je zo selectief als de neten bent, en dat bedreigingen overal en altijd voorkomen uit elke hoek. Sommige mensen bedreigen zichzelf voor politiek gewin zelfs.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:51 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Ja en mij aan Van Wieren die door zijn hoofd geschoten is, Van Gogh etc etc
Whats your point?
Oh: en dat je het je niet kon herinneren verbaasde me weer eens niets.
he ff iets anders, je gaat me toch niet vertellen dat je nooit een broodje kebab hebt gegeten...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:51 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Ja en mij aan Van Wieren die door zijn hoofd geschoten is, Van Gogh etc etc
Whats your point?
Oh: en dat je het je niet kon herinneren verbaasde me weer eens niets.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:52 schreef gelly het volgende:
Ik weet niet wat voor schokkende en beledigende dingen Halsema roept, maar goed, ze wordt al bedreigd.
Nu moet ze ineens schokkende en beledigende dingen hebben gezegd alvorens het legitiem is in jouw ogen?quote:Zijn dan die negers intolerant, of is een dergelijke reactie best wel te begrijpen... Het gaat niet om de dwazen die niks pikken en ook Aboutaleb bedreigen, het gaat om doodnormale mensen die niet alles pikken.
Ga je nog even op de overige openstaande stellingen in ipv alleen selectief te quoten?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:52 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor schokkende en beledigende dingen Halsema roept, maar goed, ze wordt al bedreigd.
Zeker wel. Kebab-tenten mogen mijn aars likken.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
he ff iets anders, je gaat me toch niet vertellen dat je nooit een broodje kebab hebt gegeten...
Niks moet, maar als je schokkende en beledigende dingen roept krijg je ineens een hele geloofsgroep achter je aan ipv enkele idioten die je sowieso bedreigen omdat je een andere mening hebt. Zo moeilijk is het toch niet ? Hoe controversieler of uitgesproken je mening, hoe meer weerstand. Overigens noem ik een bedreiging nergens legitiem. Het is net als niet verbaasd zijn over het feit dat de digitale camera uit je auto wordt gejat als ie in het zicht ligt. Mag het ? Nee. Gebeurt het ? Ja.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:54 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
[..]
Nu moet ze ineens schokkende en beledigende dingen hebben gezegd alvorens het legitiem is in jouw ogen?
je mist dan wel iets lekkers dude. lamskebab rules.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:55 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Zeker wel. Kebab-tenten mogen mijn aars likken.
doe je al aan google earth. is ook leuk om de hele gobi te scannen bv.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:57 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
http://en.wikipedia.org/wiki/King_Khalid_Military_City
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:58 schreef gelly het volgende:
[..]
Niks moet, maar als je schokkende en beledigende dingen roept krijg je ineens een hele geloofsgroep achter je aan ipv enkele idioten die je sowieso bedreigen omdat je een andere mening hebt. Zo moeilijk is het toch niet ? Hoe controversieler of uitgesproken je mening, hoe meer weerstand. Overigens noem ik een bedreiging nergens legitiem. Het is net als niet verbaasd zijn over het feit dat de digitale camera uit je auto wordt gejat als ie in het zicht ligt. Mag het ? Nee. Gebeurt het ? Ja.
quote:Ten 1e heb ik Wilders nooit dergelijke bewoordingen horen gebruiken. Wijs mij eens 1 citaat aan waarin hij iets van die strekking zegt.
Ten 2e mag het helemaal niet want dat is ronduit discriminatie en aanzetten tot haat en dat levert je een veroordeling op. Nu weet jij vast meer dan ik dus laat maar zien die veroordeling van Wilders.
Maar hoe bepaal je of iets toelaatbaar is of niet. Als je kijkt naar Ayaan. Zij lokt het zelf uit om bedreigd te worden?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:58 schreef gelly het volgende:
Niks moet, maar als je schokkende en beledigende dingen roept krijg je ineens een hele geloofsgroep achter je aan ipv enkele idioten die je sowieso bedreigen omdat je een andere mening hebt. Zo moeilijk is het toch niet ? Hoe controversieler of uitgesproken je mening, hoe meer weerstand.
Je kunt toch op je klompen aanvoelen dat uitspraken als "Mohammed was een pedofiel" niet bepaald uitlokken toch genuanceerde, onderbouwde repliek. Nou heeft Ali (Magan) nooit klompen aangehad in d'r lemen hut in de woestijn, maar zelfs zij moet toch vantevoren hebben bedacht dat mensen dat niet zouden pikken en het zonder woorden wilden oplossen ? Het is een beetje als een paard in z'n hol porren met een rol prikkeldraad en verbaasd doen als je een trap krijgt. Als je op een normale manier je mening uit heb je enkel last van een paar echte idioten. Ik snap haar ook niet, het is haar namelijk om die paar idioten te doen maar ze schoffeert bewust elke moslim. Met welk doel ? Ze heeft juist de steun nodig van de gemiddelde moslim lijkt me.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:01 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maar hoe bepaal je of iets toelaatbaar is of niet.
En wanneer heeft Wilders nu dat soort dingen gezegd??????quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:09 schreef gelly het volgende:
[..]
Je kunt toch op je klompen aanvoelen dat uitspraken als "Mohammed was een pedofiel" niet bepaald uitlokken toch genuanceerde, onderbouwde repliek. Nou heeft Ali (Magan) nooit klompen aangehad in d'r lemen hut in de woestijn, maar zelfs zij moet toch vantevoren hebben bedacht dat mensen dat niet zouden pikken en het zonder woorden wilden oplossen ? Het is een beetje als een paard in z'n hol porren met een rol prikkeldraad en verbaasd doen als je een trap krijgt. Als je op een normale manier je mening uit heb je enkel last van een paar echte idioten. Ik snap haar ook niet, het is haar namelijk om die paar idioten te doen maar ze schoffeert bewust elke moslim. Met welk doel ? Ze heeft juist de steun nodig van de gemiddelde moslim lijkt me.
Dat is niet wat hier besproken wordt.quote:
Meer jonge, je kan het wel.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:14 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Dat is niet wat hier besproken wordt.
Hij is tenminste geen massamoordenaar, zoals jouw geliefde profeet.
Dan nog zou je zoiets met woorden moeten bestrijden en niet met geweld/bedreigingen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:09 schreef gelly het volgende:
Je kunt toch op je klompen aanvoelen dat uitspraken als "Mohammed was een pedofiel" niet bepaald uitlokken toch genuanceerde, onderbouwde repliek. Nou heeft Ali (Magan) nooit klompen aangehad in d'r lemen hut in de woestijn, maar zelfs zij moet toch vantevoren hebben bedacht dat mensen dat niet zouden pikken en het zonder woorden wilden oplossen ? Het is een beetje als een paard in z'n hol porren met een rol prikkeldraad en verbaasd doen als je een trap krijgt. Als je op een normale manier je mening uit heb je enkel last van een paar echte idioten. Ik snap haar ook niet, het is haar namelijk om die paar idioten te doen maar ze schoffeert bewust elke moslim. Met welk doel ? Ze heeft juist de steun nodig van de gemiddelde moslim lijkt me.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:13 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
En wanneer heeft Wilders nu dat soort dingen gezegd??????
B.v.quote:“Waarom durven wij niet te zeggen dat moslims zich aan ons moeten aanpassen, omdat onze normen en waarden nu eenmaal van een hoger, beter, prettiger en humaner beschavingsniveau zijn? Niks integratie, assimilatie! Thuis lopen ze maar met hoofddoekjes op en slachten ze hun schapen, daarbuiten gedragen ze zich als ieder ander.”
En da's van hetzelfde laken een pak als ''Mohammed pedofiel!'' ?quote:
Je WILT het gewoon niet begrijpen, dat valt mij altijd op van jequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:21 schreef Apropos het volgende:
[..]
En da's van hetzelfde laken een pak als ''Mohammed pedofiel!'' ?
Ik zie er in de verste verte geen teksten in als:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |