Ssttt, laat Erodom het maar niet horen. PLO is slechts ontstaan om voor de Palestijnen op te komen en is een hele lieve organisatie.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:07 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ahmed al-Shuqayri (voorganger van Arafat), de oprichter in mei 1964 van de PLO: "Wij zullen de joden in de zee drijven". en "Wij zullen Israël vernietigen en haar inwoners en voor de overlevenden -als die er al zouden zijn- liggen de schepen klaar om hen te deporteren."
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 08:32 schreef sigme het volgende:
Dat zegt me natuurlijk driewerf niets, lang leve de zoekmachines. Die nog op afbeeldingen stond.
Wie? X-Ray?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 08:46 schreef zoalshetis het volgende:
ga je wel eens naar een schietvereniging?
Sig 226 schiet makkelijker weg.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 08:25 schreef -IksRee- het volgende:
Glock 19 is okay.
is leuk hoorquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 08:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Wie? X-Ray?
Ik niet, ik zou niet durven.
Ga jij? En dan gaat het zeker op schietpistolen, niet over pijl & boog?quote:
ja pistolen. pijl en boog is ook leuk, maar heb ik pas een paar keer gedaan, vroeger.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 08:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Ga jij? En dan gaat het zeker op schietpistolen, niet over pijl & boog?
Ik heb m'n artistieke plaatje gevonden. Ik schiet gewoon thuis (maar niet zo best).
In ondergoed.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 08:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Ga jij? En dan gaat het zeker op schietpistolen, niet over pijl & boog?
Ik heb m'n artistieke plaatje gevonden. Ik schiet gewoon thuis (maar niet zo best).
ik zou het niet weten opa.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:05 schreef Ryan3 het volgende:
Zeg kids, waar is RM-rf eigenlijk?
Pistool heb ik als kind een keer een echte in handen gehad, een paar jaar geleden wel eens met een nep-ding (vergelijkbaar met buks ofzo?) op een schietschijf geschoten. Deed ik vergeleken met de rest lang niet slecht.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja pistolen. pijl en boog is ook leuk, maar heb ik pas een paar keer gedaan, vroeger.
Ghe, het is een foto van mijzelf, met irfanview gefotosoept (omdat ik niet overweg kan met fotoshop).quote:leuke tekening![]()
Dat vroeg laatst ook iemand, iemand (weet niet meer wie) wist te melden dat hij een ban had.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:05 schreef Ryan3 het volgende:
opa is de man met de witte sjaal hè.quote:
does het origineelquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Pistool heb ik als kind een keer een echte in handen gehad, een paar jaar geleden wel eens met een nep-ding (vergelijkbaar met buks ofzo?) op een schietschijf geschoten. Deed ik vergeleken met de rest lang niet slecht.
[..]
Ghe, het is een foto van mijzelf, met irfanview gefotosoept (omdat ik niet overweg kan met fotoshop).
Dat is het voordeel van het hebben van een echt groot eigen terreinquote:
Die ban was een tijdelijke, dacht ik, die kan ik me herinneren.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat vroeg laatst ook iemand, iemand (weet niet meer wie) wist te melden dat hij een ban had.
Waarom?quote:
ik heb alle tijd.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Waarom?
Ik weet niet zeker of ik dat snel kan vinden, momentje.
Laatste ban was 48 uur, maar die is al van 2 maanden terug.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:05 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, vreemd idd, hij was er altijd en overal.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:13 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Laatste ban was 48 uur, maar die is al van 2 maanden terug.
@last post = dinsdag 6 juni 2006 @ 13:11
En idd, waar is die dude.![]()
Dat is geen antwoord op de waarom vraagquote:
Die komt nog wel terug.... totdat zijn ego weer is platgestreken.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, vreemd idd, hij was er altijd en overal..
Maar goed, wrs houdt hij het voor gezien (mss na een in zijn ogen onterechte ban oid).
Ja, Fok! zit in je bloed.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:17 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Die komt nog wel terug.... totdat zijn ego weer is platgestreken.
Puur digital vergif, is het. Noem het maar methadon voor de afvalligen.quote:
ik ben een nieuwsgierig man.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op de waarom vraag.
Ik zoek, maar ik weet niet of ik het origineel online wil zetten als ik het vind. Waarom wil je het origineel zien?
Zeker nu hij genoemd wordt natuurlijk. Zit-ie grommend daar in Trier mee te lezen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:22 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Puur digital vergif, is het. Noem het maar methadon voor de afvalligen.
Zou hij al cold-turkey verschijnselen hebben.
Denk het wel.
Curiosity killed the catquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:22 schreef zoalshetis het volgende:
ik ben een nieuwsgierig man.
7 levens.quote:
D'r zijn hier mensen die kunnen meepraten over de risico's van foto's op internet.quote:
Oeh! BIjna tijd voor mijn OP in topic 1000!quote:Op maandag 31 juli 2006 23:25 schreef Napalm het volgende:
Wie mag SC topic 1000 openen?
» Napalm
» Die aardige Napalm!
» Nou doe Napalm maar.
» Ik ben een homo
» Ik stem op Napalm
maak je eigen FOK! poll zelf!
Er moet een ouder groter topic zijn van rond de verkiezingen van Balk I/ IIquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 05:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Werd ik geroepen?
Jouw belangrijkste politieke speerpunten?![]()
Voorproefjequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:58 schreef EchtGaaf het volgende:
En ik wil mijn stem weer van je terugIk wil eerst je prgram lezen. En dan pas stemmen.
Dan moet je welhaast deze bedoelen: Wat zou er in je eigen verkiezingsprogramma staan?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:46 schreef Napalm het volgende:
Er moet een ouder groter topic zijn van rond de verkiezingen van Balk I/ II
Dus nog ff aan het werk.
Dat is ook zo. Zonder de zionistische onderdrukking van de moedige Palestijnen zou er geen verzet nodig zijn.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 08:08 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Ssttt, laat Erodom het maar niet horen. PLO is slechts ontstaan om voor de Palestijnen op te komen en is een hele lieve organisatie.
Ah Dom! Ik was al bang dat je ons ontvallen wasquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:07 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Zonder de zionistische onderdrukking van de moedige Palestijnen zou er geen verzet nodig zijn.
Nee, nee. Het is nu natuurlijk een druk weekend, hè, veel bier, enzo, dus ben ik vandaag weer eventjes mijn kater aan het verwerken. Dus leek Fok! mij wel een puik idee.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:10 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Ah Dom! Ik was al bang dat je ons ontvallen was![]()
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:12 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, nee. Het is nu natuurlijk een druk weekend, hè, veel bier, enzo, dus ben ik vandaag weer eventjes mijn kater aan het verwerken. Dus leek Fok! mij wel een puik idee.
Tja, die on-line computerspelspelers zijn me een stelletje.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:14 schreef Monidique het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=kBVmfIUR1DA
"Dit is gewoon te sneu voor woorden, de trieste personen hier,."
quote:M: Edition of 2108 of which 300 copies are signed 1-300, 26 copies are signed A-Z as artist's proofs, and 5 sets are signed as progressives.
April 22, 1982 10 colors 18" x 24"
Client: The Pacific Film Archive (Tom Schmidt), University of California Art Museum, 2625 Durant Avenue, Berkeley CA 94720. Telephone (510) 642-1413 A-Z: artist's own use.
(AIGA Graphic Design USA 4, 1983; Le Mois de l'Affiche á Bordeaux Catalog)
Influence: Photographs taken by Marika Marrone Goines
My six-year-old niece was given a camera to play with at a garden party. She spent a happy afternoon taking pictures of guests, most of whom were grown-ups. When the prints came back, the photographs were of people's legs and feet. It seems obvious in retrospect that a small child sees the world of adults as a forest of trousers and stockings, but at the time it came to us as a surprise. People see the whole world from their own point of view, and are generally amazed that others see it differently. This film is about a murderer of children, and the poster presents a child's-eye view.
Ah dus het is waar, je bent een kloon van Iksree.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:27 schreef Monidique het volgende:
Mijn bloeddruk stijgt vandaag niet. Ik ben cool, relaxed. Morgen treedt Gordon op.
Het is waar.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ah dus het is waar, je bent een kloon van Iksree.
Ik heb geen bloed.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:26 schreef Mutant01 het volgende:
En Iksree is je bloeddruk al gestegen.
Je hebt mij toch.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:37 schreef Monidique het volgende:
O, ik ook niet, trouwens. Zou helemaal gek worden bij die religiretards.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 08:52 schreef sigme het volgende:
Oh ja: deze had ik Godslasteraar nog beloofd:
[[url=
Deel 1: Het POL slowchat topic. Politiek café deel I !quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:02 schreef Drugshond het volgende:
Het eerste deeltje heb ik nog niet kunnen vinden.....
Maar deze komt wel behoorlijk close.
[POL] Het derde Slowchat Café
Slowchat Politiek - 813quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:47 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Deel 1: Het POL slowchat topic. Politiek café deel I !
Deel 2: [POL] Slowchat café, daar issie weer (deel II)
Hij is hotemetoot daar hè.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:50 schreef Godslasteraar het volgende:
RM_rf heb ik rouwens nog wel eens gezien op tweakers, dus hij leeft nog wel.
Mijn Stalinplaatje mocht ook niet. Net zoals mijn Robbie Williams-met-een-swastika-op-de-achtergrond-plaatje.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:54 schreef Ryan3 het volgende:
Godslasteraar is na zijn Hitler plaatje ook verdwenen btw.
Gek, plaatjes van Bill Clinton in ss-uniform mochten wel.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:55 schreef Monidique het volgende:
[..]
Mijn Stalinplaatje mocht ook niet. Net zoals mijn Robbie Williams-met-een-swastika-op-de-achtergrond-plaatje.
Sure.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:05 schreef Monidique het volgende:
Mutant01, zodra mijn laptop weer terug en gerepareerd is en ik de zolder kan verlaten, gaan wij Civilization 4 spelen. D'accord?
Ik wel.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:20 schreef Monidique het volgende:
Ik vind hypocrisie geen zonde.
Gaat er altijd om hoeveel hypocrisie nog toelaatbaar is. Voor de 1 ligt de grens lager dan voor de ander.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:20 schreef Monidique het volgende:
Ik vind hypocrisie geen zonde.
Een leuk overzicht van de politieke hoogte- en dieptepunten sinds de start van deze reeks zou wel leuk zijn, ik hoef niet persé deel 1000 te openen hoor..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:51 schreef Drugshond het volgende:
Gelly zou dan deeltje 1000 moeten openen... hij was ook de TS van deel 1.
[ bron ]quote:The much-hyped communal dimension (Sunni-Shia) is probably a red herring, though. Arab arguments about Lebanon today fall along regime-popular conflicts rather than Sunni-Shia. Despite the sharp Sunni-Shia clashes in Iraq, and the anti-Iranian rhetoric coming out of Arab capitals, the appeal to the wider Arab public of the Shia Hezbollah movement seems to have only increased. Egypt’s very Sunni Muslim Brotherhood has strongly backed Hezbollah, while al-Jazeera (often described by disaffected Iraqi Shia as a “Sunni network”) has given largely sympathetic coverage.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |