Respect, Je weet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Geeft niks, typo's overkomen ons allemaal.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:52 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Shit. Het is je opgevallen. Ik schaam me dood.
Ah toe. Aaaaaah toe nou man. Ah, toe..Aaaaaahhhh, toe nou! Aaaaahhhh, nouhou..Toe nou..Aaaaaaahhhh..quote:
Nope.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ah toe. Aaaaaah toe nou man. Ah, toe..Aaaaaahhhh, toe nou! Aaaaahhhh, nouhou..Toe nou..Aaaaaaahhhh..
Goeie actiequote:
Bio kan m'n wit roze anjer likken.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:09 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ondanks al dat gekreun van Bi0, blijf je standvastig.
Zal die bruine knipoog van je eens uitwonenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Bio kan m'n wit roze anjer likken.
Dat is inderdaad zijn grote wens.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Bio kan m'n wit roze anjer likken.
Duidelijk, helaas krijg je er met een voorhamer nog niet een speld in.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:13 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zijn grote wens.
Ik spuug eerstquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:14 schreef Snakey het volgende:
[..]
Duidelijk, helaas krijg je er met een voorhamer nog niet een speld in.
Is SCH online?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:16 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
P0ppers wil ook wel eens helpen.
Educatiefquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:20 schreef SiemeN het volgende:
Das niet homo erotisch bedoeld, verder.
Dat zou je eerste echte gleuf zijn.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:19 schreef SiemeN het volgende:
Als NJ een vrouwtje was zou ik mijn schwanz er wel in willen steken.
Dat had ik ook kunnen typen natuurlijkquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:20 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat zou je eerste echte gleuf zijn.
Hoe voelt dat nou, Snakey, echte sex?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:20 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat zou je eerste echte gleuf zijn.
Ik zou het niet weten.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:31 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou, Snakey, echte sex?
Nog nieuws, verder?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:57 schreef Nolius het volgende:
Mogguh!
Misschien kan er ff een mod wakker worden. Het stikt van de rotzooi in de ONZ-index
Ik mis wel enige diversiteit in zijn sluitposts. Ik heb nu al 3 maal een "Kssst." gezien.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:40 schreef Bupatih het volgende:
Snakey is lekker bezig!
Verzin er zelf een paar. Alsof het leuk is duizend topics te sluiten.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:42 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik mis wel enige diversiteit in zijn sluitposts. Ik heb nu al 3 maal een "Kssst." gezien.
Inderdaadquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:40 schreef Bupatih het volgende:
Snakey is lekker bezig!
Alle respect hoor, Slangemans.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Verzin er zelf een paar. Alsof het leuk is duizend topics te sluiten.![]()
Leuk.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:43 schreef Nolius het volgende:
[..]
Inderdaad
Hoe was je vakantie Bup?
Dus ik open een topic waar het goeiemorgen topic is gebleven:quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:37 schreef Bupatih het volgende:
Middag.
Waarom de ene dag wel en de andere dag niet? Waarom kan het "goeiemorgen" topic niet gewoon een dag lang blijven lopen, en dat iemand even de moeite neemt om dan rond middernacht het licht uit te doen?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:57 schreef Snakey het volgende:
Zie slotjes.
Omdat het een goedemorgen topic is?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:59 schreef iamredleader het volgende:
Waarom kan het "goeiemorgen" topic niet gewoon een dag lang blijven lopen
Er is genoeg SC open, leef je daar maar uit.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:59 schreef iamredleader het volgende:
OK, ik heb wel feedback:
In het goeiemorgen topic van vandaag:
[..]
Dus ik open een topic waar het goeiemorgen topic is gebleven:
[..]
Waarom de ene dag wel en de andere dag niet? Waarom kan het "goeiemorgen" topic niet gewoon een dag lang blijven lopen, en dat iemand even de moeite neemt om dan rond middernacht het licht uit te doen?
Flauw hoor. Beetje inconsequent beleid.lekker openlaten als slowchat, er wordt toch niet echt gebaggerd.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:10 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Omdat het een goedemorgen topic is?
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:14 schreef Bupatih het volgende:
Ik flikker er 's middags of 's avonds altijd een slotje op, hoor.
Waarom dan niet op die van 4 augustus?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:14 schreef Bupatih het volgende:
Ik flikker er 's middags of 's avonds altijd een slotje op, hoor.
Omdat ik die hoogstwaarschijnlijk niet had gezien.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Waarom dan niet op die van 4 augustus?
Dat kan ook prima in het fotoboek, op MSN of via de mail.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
doe nou niet, het is juist een fijn topic om mensen op een aardige manier hallo te zeggen, goeiemorgen/middag/avond en zo
![]()
please mogen ze openblijven tot de avond?
![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Er is genoeg SC open, leef je daar maar uit.
Serieus?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:01 schreef Bupatih het volgende:
En welke lamzak heeft die TR bij dit topic geplaatst?
Nog anderhalve krat.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:31 schreef remlof het volgende:
Hebben jullie nog bier?
Net nieuw gehaald, dus je bent niet van me af tot morgenochtend vroeg.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:31 schreef remlof het volgende:
Hebben jullie nog bier?
hee snee, ik drink gezellig mee!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Net nieuw gehaald, dus je bent niet van me af tot morgenochtend vroeg.![]()
Mooi.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:38 schreef remlof het volgende:
[..]
hee snee, ik drink gezellig mee!
dat rijmt
[NB#67] Wil je de nacht door komen? Meld het hier! Veel plezier.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:18 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Maar sneaky, ik ga straks pas weg!
[/papegaai]quote:Op zondag 6 augustus 2006 03:20 schreef Svensational het volgende:
Of open een nieuw topic.
Done.quote:Op zondag 6 augustus 2006 03:28 schreef Svensational het volgende:
WTF, dat topic bedoelde ik niet. Ik bedoelde Sven! Opgedroogde oppereikel.
!
Mag die weer open?
Ik was alleen maar de afsluitende 1 vergeten hoorquote:
quote:Op zondag 6 augustus 2006 03:38 schreef SeaOfLove het volgende:
Lieve Snakey, NJ of maakt niet uit....zou iemand in mijn NB -TT nummertje 70 bij kunnen zetten?
Ja sorry ik raakte gestressed...geheel tegen mijn verwachtingen in had ik de laatste post, en toen en toen en toen....kreeg ik van die berichtjes: jahaaaa jij bent!!! En toen was ik iets te vlot geweest zonder ff na te kijken om het goed te doenquote:
Maar je hebt het gefixed, tnxquote:Op zondag 6 augustus 2006 03:45 schreef Snakey het volgende:
Shit happens.
I know.quote:Op zondag 6 augustus 2006 03:46 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Maar je hebt het gefixed, tnxje bent een schat!
en dan nog zo een loze TTquote:Op zondag 6 augustus 2006 05:19 schreef SeaOfLove het volgende:
Ongeloveloos...maar het is toch echt zo, die sukkel van een manhattan moest het volgende NB-topic openen. Ik kan prutsen maar die idioot maakt er echt niets van, hij probeert het nieteens![]()
.
Weetik, ben ook pas net online, ga nu even vegenquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:22 schreef Niwa het volgende:
Duurde wel lang Jogydogy.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:31 schreef Octaaf_de_b het volgende:
Beter laat dan nooit he.
Werken moet ie.
Werken he dat is nou toevalig een van mijn specialiteiten mijn Miranda zegt dat ook altijd.
Pa zegt ze zo als jij kan werken. Aah fijn zo kan ik werken he.
Bij deze bied ik mijn excuses aan....sorryquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:34 schreef jogy het volgende:
Dit is geen slowchat topic, tenminste niet voor berichten die écht niets met feedback te maken hebben. Einde dienstbericht.
*eensch!quote:
Had het maar niet gedaan.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:10 schreef Huizilopochtli het volgende:
Uhmz, in die Kan ik u helpen, quote'e ik ipv wijzigen. Mea Culpa.
Ja meneerquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Had het maar niet gedaan.Je bent een schande voor de mensheid!
En ook nog eens een stomme edit. De debiele FIPO voor even debiele mensen! Hoe durf je? Schaam je je nu niet?
"Humaniteit is de grote, leidende trek van het milde en weldadige stelsel van voornamelijk mij, en hetgeen bewerkt heeft, dat het tot een zo onschatbare zegen voor de mensheid is geworden."quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:19 schreef Bupatih het volgende:
Humaniteit zei je? Sorry, ken ik niet.
"Slechts zij citeren nooit een ander, die geen hoop hebben zelf ooit geciteerd te worden."quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:23 schreef Bupatih het volgende:
"Mensen die tijdens discussies en gesprekken andere mensen citeren horen niet thuis op deze aardkloot. Ze zijn te dom voor woorden."
Die was toch van Annie M.G. Schmidt?quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:26 schreef jogy het volgende:
"Houd je bek en sterf"
"Geen verwarring is zo groot als de verwarring van een simpele geest."quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:26 schreef jogy het volgende:
"Houd je bek en sterf"
Volgens mij was ie van V. van der graaf.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die was toch van Annie M.G. Schmidt?
Huh?quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:28 schreef Huizilopochtli het volgende:
[..]
"Geen verwarring is zo groot als de verwarring van een simpele geest."
Mjah, nu ist leuk geweest.
Mea Culpa![]()
die was helemaal niet dicht!quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:09 schreef SeaOfLove het volgende:
Lieve Modjes...mag NachtBagger open?
Ik ga wel ff hierheen...je zal vast helemaal gelijk hebben! De afgelopen 2 weken ben ik (te)veel op fok! geweest, en respect voor snakey, nj en de rest!quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Er zijn de laatste tijd gewoon meer baggeraars in ONZ. Er zullen dus ook meer bans vallen.
Maar dat is logisch.
Dat heb je zeker gedaan, waarvoor hulde.quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik ga wel ff hierheen...je zal vast helemaal gelijk hebben! De afgelopen 2 weken ben ik (te)veel op fok! geweest, en respect voor snakey, nj en de rest!
Maar eririn die het topic opende die jij hebt gesloten is nou niet bepaald een baggeraar die om de haverklap een topic opent, was het nou nodig om dat topic zo snel te sluiten en te zeggen dat er meer bans gaan vallen?
Kun je je aandacht beter niet richten op personen als mart89, FFnog, ryangozer, die werkelijk waar echt zoveel kl***topics openen?
Eririn had alleen even een grapje, meer niet....Dat je het de ochtend erna sluit vind ik niet meer dan begrijpelijk, maar na een paar posts, vind ik best vlot.
Hopelijk heb ik alles een beetje goed geformuleerd...
Tnx voor je antwoord!quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat heb je zeker gedaan, waarvoor hulde.
Hé, ik wil ook wat respect, je weet.
Anyway, je hebt natuurlijk een punt. Eriririririridinges is as far as I know geen notoire baggeraar/baggeraarster/kutuser. Maar al die ongeïnspireerde, in 3 seconden gemaakte naamtopics komen mij persoonlijk m'n strot uit. Totaal nutteloze en debiele gesprekken vinden in dat soort topics plaats, waarbij de rest van de users zoiets heeft van: "Ehrm...oké.En nu?" Dat kan dus hartstikke mooi in elkaars fotoboek of op MSN.
En onze aandacht is zeker wel naar mart89, Ffnog e.a. gegaan, hoor. Ze hebben dan ook al een TO-ban.
Dat is handig he.quote:
Mwoh. Relatief. Ik zie regelmatig liever dat een user een nekschot krijgt, maar dan komt ie er nog vanaf met een TO-ban.quote:
Wist nieteens dat daar ook een ban voor wasquote:
Je ziet inderdaad hele topics vol gepost/spammed worden met zinloze bagger van zogenaamd 'ludieke' kloons, gebaseerd op karakters uit Samson of andere 'grappige' bekende personen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:58 schreef cerror het volgende:
Buup, Jogy, Slangemans en Enjee... mijn medeleven met jullie...
Dankzij de zomervakantie een heleboel pubers met veelsteveel tijd en veelsteveel klonen.
Ik zal aan jullie denken de komende tijd.
Ja joh, vergeet voor het gemak de leukste mod van ONZquote:Op maandag 7 augustus 2006 00:58 schreef cerror het volgende:
Buup, Jogy, Slangemans en Enjee... mijn medeleven met jullie...
Dankzij de zomervakantie een heleboel pubers met veelsteveel tijd en veelsteveel klonen.
Ik zal aan jullie denken de komende tijd.
Ik sta er gewoon bij hoor.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:11 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja joh, vergeet voor het gemak de leukste mod van ONZ.
Nee, het topic is zélfs voor ONZ te kut.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:54 schreef Rio het volgende:
Ten tweede male het verzoek tot heropening van dit topic: RIO FOR PRESIDENT!
Is eerst door Het-Biertje gesloten en weer geopend en naar ONZ verplaatst.
Zoals jullie begrijpen ben ik nogal trots op het topic en zou ik er graag nog wat langer van genieten.
Een kut in ONZ?quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:57 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, het topic is zélfs voor ONZ te kut.
Ik spreek dat tegen; het betreft hier een juweel van een topic dat het niveau van ONZ zelfs opvijzeld. Tel daarbij het unieke karakter van het topic op en je hebt mijns inziens een perfecte reden het te heropenen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:57 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, het topic is zélfs voor ONZ te kut.
Ja nee, dat kan ik begrijpen als je zo'n derde been hebt. Denk je dat ik je een keer mag aanraken?quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:17 schreef NJ het volgende:
Daarbij heb ik een lul van 27 centimeter, dus ik word niet snel jaloers op iemand omdat
hij toevallig een naamtopic heeft.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:21 schreef jogy het volgende:
Van mij had je wel alleenheerscher van de wereld mogen worden hoor, rio.
Gooi het topic open dan. Ik zal je rijkelijk belonen als de tijd daar isquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:21 schreef jogy het volgende:
Zo, ook weer een wit voetje gehaald bij een eventuele alleenheerser.
Dan word ik gebitchslapped.quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:33 schreef Rio het volgende:
[..]
[..]
Gooi het topic open dan. Ik zal je rijkelijk belonen als de tijd daar is![]()
Dus? Dan stuur ik mijn toekomstig leger van gehersenspoelden wel op ze af joh.quote:
Dat is dan wel weer ok. Helaas is de kans dat je daadwerkelijk ooit alleenheerscher wordt van iets anders dan je eigen fantasie zodanig klein dat ik me hou aan de dictatuur van de meerderheid.quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:42 schreef Rio het volgende:
[..]
Dus? Dan stuur ik mijn toekomstig leger van gehersenspoelden wel op ze af joh.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:30 schreef iamredleader het volgende:
Ik vind dat de goeiemorgen topics tot 23:59 open mogen blijven, zodat wij mekaar goeiemorgen/middag/avond/welterusten kunnen wensen.
Komkom, niet zo zwartkijkerig he. Zulks moet je afdwingen door geloof te hebben. Durf te geloven! Repeat after me: "Rio is de toekomstige wereldheerser, Rio is de toekomstige wereldheerser."quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer ok. Helaas is de kans dat je daadwerkelijk ooit alleenheerscher wordt van iets anders dan je eigen fantasie zodanig klein dat ik me hou aan de dictatuur van de meerderheid.
Nu weet ik hoe jij alleenheerscherij gaat behalen. Je lult je gewoon de regering in en dan op een maandag om 6 uur s'ochtends plan je een spoedoverleg. Op dat spoedoverleg lul je iedereen in een coma en uiteindelijk laat je een stemming uitgaan voor een nieuwe wet genaamd 'de rio wet' omdat iedereen slaapt en jij dus als enige stemt kan je verkondigen dat het unaniem is besloten en heb je je eerste stap gezet, dit herhaal je tot je genoeg landen hebt overgehaald in Europa en ga je verder in Rusland, Verenigde staten, Azië en het midden oosten.quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:54 schreef Rio het volgende:
[..]
Komkom, niet zo zwartkijkerig he. Zulks moet je afdwingen door geloof te hebben. Durf te geloven! Repeat after me: "Rio is de toekomstige wereldheerser, Rio is de toekomstige wereldheerser."
Dussss....
Is al een keer geprobeerd met een twijfelachtig succes niet al te lang geleden. Toen hebben we in onze eeuwige wijsheid besloten dat we niet echt een behoefte hebben aan nog een slowchat topic ( waar het binnen 2 dagen in verzandde. )quote:
Dat is slechts één scenario. Als het nodig is zal ik zelfs geweld gebruiken. Geen middel wordt geschuwd om mijn doel te bereiken. Het lijkt mij dan ook verstandiger eerst op goede voet te komen met de leiding van onze strijdmachten. Als stok achter de deur.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Nu weet ik hoe jij alleenheerscherij gaat behalen. Je lult je gewoon de regering in en dan op een maandag om 6 uur s'ochtends plan je een spoedoverleg. Op dat spoedoverleg lul je iedereen in een coma en uiteindelijk laat je een stemming uitgaan voor een nieuwe wet genaamd 'de rio wet' omdat iedereen slaapt en jij dus als enige stemt kan je verkondigen dat het unaniem is besloten en heb je je eerste stap gezet, dit herhaal je tot je genoeg landen hebt overgehaald in Europa en ga je verder in Rusland, Verenigde staten, Azië en het midden oosten.
'Vergeten' is niet het goede woord ben ik bang.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:10 schreef Rio het volgende:
Maar ondertussen ben je nog vergeten het topic weer te openen.
Dan zal ik je toch moeten deporteren wanneer ik de macht heb gegrepen. Helaas. En we begonnen zo goed.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:16 schreef jogy het volgende:
[..]
'Vergeten' is niet het goede woord ben ik bang.
Toch wel naar een leuk land, toch?quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:18 schreef Rio het volgende:
[..]
Dan zal ik je toch moeten deporteren wanneer ik de macht heb gegrepen. Helaas. En we begonnen zo goed.
Nee, integendeel. Het wordt een heel naar oord waar je de rest van je leven zwoegend door zult brengen.quote:
En als ik het topic stiekem open terwijl de rest slaapt, krijg ik dan een leuk plekje in je toekomstige totalitaire dictatuur? Mag ik dan martelen enzo?quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:26 schreef Rio het volgende:
[..]
Nee, integendeel. Het wordt een heel naar oord waar je de rest van je leven zwoegend door zult brengen.
Mits je hem wel open laat uiteraard. Dan kun je je helemaal suf martelen wat mij betreft.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:27 schreef jogy het volgende:
[..]
En als ik het topic stiekem open terwijl de rest slaapt, krijg ik dan een leuk plekje in je toekomstige totalitaire dictatuur? Mag ik dan martelen enzo?
Dat laatste.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:31 schreef PsyCha het volgende:
dacht dat sc niet mocht of valt dit onder onderhandelen?
![]()
Dit heeft nog steeds met het niet of wel openen van het [desbetreffende topic] te maken.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:31 schreef PsyCha het volgende:
dacht dat sc niet mocht of valt dit onder onderhandelen?
![]()
Inderdaad. Ben jou nou om of bevinden we ons nog steeds in een patstelling en moet ik weer dreigende taal gaan uitslaan?quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Dit heeft nog steeds met het niet of wel openen van het [desbetreffende topic] te maken.
Op zich ben ik wel om, maar ik blijf ook gewoon op D66 stemmen dus dat zegt genoeg over mijn rubberen ruggegraat. Daarom ben ik ook zo blij met de tiranische medemodjes die dan weer wat tegenwicht kunnen geven in zaken zoals deze.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:36 schreef Rio het volgende:
[..]
Inderdaad. Ben jou nou om of bevinden we ons nog steeds in een patstelling en moet ik weer dreigende taal gaan uitslaan?
Laten we even een deadline afspreken. En ik wil erg graag een schriftelijk verslag van je onderzoeksresultaten. En graag de bijbehorende conclusies en/of aanbevelingen. Dit kunnen we wat mij betreft het beste in de openbaarheid houden.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:34 schreef jogy het volgende:
Rio, ik zal er nog eens goed over nadenken en kom zo snel mogelijk met een besluit. Ik zal je tezijnertijd inlichten over de resultaten.
Ja, hoi.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook zo blij met de tiranische medemodjes die dan weer wat tegenwicht kunnen geven in zaken zoals deze.
Je antwoord stond al in de sluitpost van het topic.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:16 schreef Bierbroeder het volgende:
NJ: nee
Wat is dat nou voor een antwoord?
En jij bent een mod?
Ik wil een antwoord!
Nee want iedereen die in onzin post is geen puber/tiener meer.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:17 schreef NJ het volgende:
Nee.
Dezelfde reeks loopt in PUB en daar loopt ie prima. Ga daar maar posten..
Het zoeken van foto's van jonge meisjes op profielsites en daar vervolgens over gaan kwijlen met een stel andere internetentiteiten komt op mij behoorlijk puberaal over.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:18 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Nee want iedereen die in onzin post is geen puber/tiener meer.
Dus moet er ook een in onzin en deze loopt nog eens beter ook.
Nee fulltime baan als mod is volwassenquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:19 schreef NJ het volgende:
[..]
Het zoeken van foto's van jonge meisjes op profielsites en daar vervolgens over gaan kwijlen met een stel andere internetentiteiten komt op mij behoorlijk puberaal over.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:20 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Nee fulltime baan als mod is volwassen![]()
Daar doe ik niet zo moeilijk over hoor.quote:
Ik zie dat je het moeilijk hebt. Misschien moet je er een topic over openen. En anders moet je hier even kijken waar de dichtsbijzijnde zit.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:21 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Daar doe ik niet zo moeilijk over hoor.
Ben niet zo moeilijk als jou om een succes vol topic dicht te gooien.
Een Praxis is zeker out of the question?quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:23 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik zie dat je het moeilijk hebt. Misschien moet je er een topic over openen. En anders moet je hier even kijken waar de dichtsbijzijnde zit.
Ik ga gelijk een topic openen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:23 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik zie dat je het moeilijk hebt. Misschien moet je er een topic over openen. En anders moet je hier even kijken waar de dichtsbijzijnde zit.
Kijk Bierbroeder, haar topics zou ik nooit sluiten.quote:
Slijmbalquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:33 schreef NJ het volgende:
[..]
Kijk Bierbroeder, haar topics zou ik nooit sluiten..
Werkt het nou een beetje?quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:33 schreef NJ het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een schat hé!quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:33 schreef NJ het volgende:
[..]
En jij bent ook al zo geweldig!quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:35 schreef jogy het volgende:
Oh, maar shirleytopics zijn er ook niet om gesloten te worden inderdaad.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:35 schreef jogy het volgende:
Oh, maar shirleytopics zijn er ook niet om gesloten te worden inderdaad.
Ik heb het zonder slotje opgelost.quote:
Ik zou hem even weghalen als ik jou was. Hier ben ik niet van gediend.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:42 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Zou wel door deze foto komen...
Hij had leuk gestaan in mijn breezah topic![]()
Ga je nou nog kappen met dat gejank of hoe zit dat?quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:42 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
[afbeelding]
Domheid is een keuze, ik weet het zeker.quote:
Mwoa, zit er wel dicht op te komen ja, je bent irritant bezigquote:
En borsten hebben Wat Shirley zegt.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:45 schreef Shirley het volgende:
[..]
Kwestie van regeltjes lezen en volgen.
Ik heb dr een Madonna like a virgin gevoel bijquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:42 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
*foto ff weg dan*
quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb dr een Madonna like a virgin gevoel bij![]()
Maakt niet uit.quote:
Maar, maar!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maakt niet uit.
Maar ik bats wel met je moeder.
Whehehe-heh-eh.
Wel?quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:34 schreef jogy het volgende:
Rio, ik zal er nog eens goed over nadenken en kom zo snel mogelijk met een besluit. Ik zal je tezijnertijd inlichten over de resultaten.
Maar dat wil ik niet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:30 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik denk dat je pech gaat hebben Rio
It ain't over 'till the fat lady sings.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:39 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval je best gedaan![]()
Na een avondje diep nagedacht te hebben (en op een gegeven moment tot twee keer toe een bloedneus gekregen te hebben hierdoor) ben ik tot een besluit gekomen.quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | | \ | \ | \ | \ | \ | \ | \ Niet blij |_______ \ Dicht Open |
Je bent er rap bij, maar toch bedankt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:56 schreef most_wanted het volgende:
De politie op je hielen!
Maak dat eens heel gauw een TTT voor ik de Politie bel!
Uiteraard vind ik het bijzonder moeilijk toe te geven, maar je theorie is sluitend, ik kan er niets anders van maken.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Na een avondje diep nagedacht te hebben (en op een gegeven moment tot twee keer toe een bloedneus gekregen te hebben hierdoor) ben ik tot een besluit gekomen.
Ik zal het besluit zo duidelijk en transparant mogelijk proberen uit te leggen.
Zoals je in het onderstaande grafiek duidelijk ziet is het vermoedelijke netto-resultaat van het heropenen van het [desbetreffende topic] negatief.
[ code verwijderd ]
Voor het creëeren van de grafiek heb ik gegevens gebruikt die op een pak Kellogg's Cornflakes stonden omdat het goed voor je is. ook heb ik mijn kat kaal geschoren en geteld hoeveel minuten deze daardoor onder de bank zou blijven voordat hij honger kreeg en naar de keuken rende, de snelheid van het rennen heb ik in kilometers gemeten en gedeeld door de voedingswaarde van de voornoemde cornflakes. Aangezien mijn redenering waterdicht is zoals iedereen met een beetje kennis van zaken ongetwijfeld zal beamen ben ik van mening dat ik een ruggengraat van rubber heb en dus zal ik het topic gesloten houden en in de hel terecht komen, maar dat heb ik er graag voor over.
Ik wens je uiteraard héél veel succes met je verdere loopbaan als dictator in spè en hoop dat je me niet te hard zal aanpakken als je eenmaal omnipotent bent, je moet maar zo denken. Je hebt ook mensen zónder ruggegraat nodig voor de klusjes die niemand wilt doen.
Hij is al op pagina 2.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:06 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Je bent er rap bij, maar toch bedankt.
Superjogy was er al bij.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:06 schreef SeaOfLove het volgende:
Snakeyschat als je toch bezig bent: vierkante foto's door een ronde lens... staat nl ook in GC
Het plezier was geheel wederzijds en ik zie je dictatoriale bewind met plezier tegemoet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:11 schreef Rio het volgende:
[..]
Uiteraard vind ik het bijzonder moeilijk toe te geven, maar je theorie is sluitend, ik kan er niets anders van maken.
We zouden louter op interpretatieverschillen en andere minor details kunnen gaan ontleden en discussiëren, hierbij onder anderen denkende aan het waarom van je merkkeuze. Kellog's is Amerikaans, en aangezien ik dat continent liefst als eerste zou dicteren vind ik de keuze voor juist dat merk enigszins twijfelachtig te noemen. Ik ga echter niet op alle slakken zout leggen, aangezien -en ik zeg het nogmaals- je redenering verder volkomen waterdicht is. Ik wil zelfs verder gaan en je mijn complimenten maken voor het op briljante wijze samenvoegen van Amerikaanse ontbijtwijsheden en het kaalscheren van je Felix domesticus, hiermee een duidelijk causaal verband aantonend. Het vergt een werkelijk wijds inzicht en evenzogroot inlevingsvermogen om met deze dappere theorie op de proppen te komen. Welk een glorie!
Resumé: ik kan mij -uiteraard met gepaste tegenzin- neerleggen bij uw besluit. Over wat de toekomst over uw lot zal besluiten kan ik mij echter slechts in nevelen hullen. Tot die tijd: chapeau en bedankt voor deze prettige conversatie!
Done.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:52 schreef SiemeN het volgende:
Zou iemand dit pareltje wat willen opschonen?
Dat off-topic geruzie is me een doorn in het oog.
Maar nu is er weer een lamlul bezig.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:01 schreef SiemeN het volgende:
Mijn dank is groot.
Nee hoor, die zijn best grappig.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:07 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Maar nu is er weer een lamlul bezig.
Yepz volgens mij is Jimbo inmiddels al gestorven aangezien hij al een tijd geen topic meer heeft geopendquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:21 schreef PsyCha het volgende:
waarom zijn die aidstopics nog open?
Omdat ze nog niet bij de 300 posts zitten én omdat ik niet weet waar je het over hebt. Doe eens een ljnkje?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:21 schreef PsyCha het volgende:
waarom zijn die aidstopics nog open?
-edit- Waar bemoei ik me meequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:28 schreef most_wanted het volgende:
Kun je die hele Jimbo gewoon niet op slot zetten?
Ik vond het eerste topic nog niet eens zo gek, het enige jammere eraan is dat jij het leuk vond om een beetje te postkrikken.quote:
Meid, ik kan ze hebben heur die neutesquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:03 schreef Bupatih het volgende:
Boeiend. Je verneukt gewoon een topic. Punt.
Stoer.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:07 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Meid, ik kan ze hebben heur die neutes [afbeelding]
Gast. Dit is de eerste keer dat ik iets bij Chowi heb geëdit.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:11 schreef Biogarde het volgende:
Man, je sluit 20 topic's zonder ook maar iets te editten, maar nu was het de druppel. Vreemd, want dat heb je vaker bij bepaalde mensen in bepaalde topic's.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gast. Dit is de eerste keer dat ik iets bij Chowi heb geëdit.
Daarna zag ik ook jouw en m_w's niets toevoegende reactie.
Enne...natuurlijk ga ik niet editen als ik het topic ook op slot tief. Beetje onnodig. Ik heb dít topic toch open gelaten? Ik had er ook voor kunnen kiezen om jullie reacties te verwijderen, maar ik liet ze expres staan als een soort van waarschuwing. En het heeft blijkbaar min of meer geholpen, aangezien je opeens in dit feedbacktopic verscheen.
Ja, maar dan kan ik nog wel mijn handelingen toelichten in de hoop dat je er iets van hebt geleerd.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:20 schreef Biogarde het volgende:
[..]
![]()
Ik zeg toch niks verder meer. Ik gaf je gelijk![]()
joh maak mij gelijk ook maar blauw...wat vrouwelijke input zou hier niet misstaanquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:43 schreef Bupatih het volgende:
Wat die behulpzame dame SeaOfLove zegt.
Naaktfoto's mailen naar bupatih @ fok.nl en we zullen met zijn vijven kijken of het wat is.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:48 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
joh maak mij gelijk ook maar blauw...wat vrouwelijke input zou hier niet misstaan![]()
![]()
heb ze alleen in bikini...en wetshirtquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Naaktfoto's mailen naar bupatih @ fok.nl en we zullen met zijn vijven kijken of het wat is.
veldmuis@gmail.comquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
heb ze alleen in bikini...en wetshirt![]()
Alsnog naar eerder genoemd e-mailadres.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
heb ze alleen in bikini...en wetshirt![]()
Moet ik ze dan doorsturen naar je?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Alsnog naar eerder genoemd e-mailadres.
Mits lekker, ja.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:02 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Moet ik ze dan doorsturen naar je?
Ik stuur ze wel mocht blijken dat één van jullie onder de stress van Fok! is bezweken, maar tot nu toe blijken jullie alle 5 erg vastgeroest te zittenquote:
Ik vind het tof als mensen me al tof vinden als ik niks doe! Kan je nagaan wat die mensen van me moeten vinden als ik wel wat doe!quote:
omg, mijn incasseringvermogen, wat doe je?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:14 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik vind het tof als mensen me al tof vinden als ik niks doe! Kan je nagaan wat die mensen van me moeten vinden als ik wel wat doe!!
Ik adoreer je een beetje, huppeltje!
Wacht, deze quote ga ik even opslaan voor later.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik stuur ze wel mocht blijken dat één van jullie onder de stress van Fok! is bezweken, maar tot nu toe blijken jullie alle 5 erg vastgeroest te zitten![]()
Dat pluche van de macht zit heerlijk!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik stuur ze wel mocht blijken dat één van jullie onder de stress van Fok! is bezweken, maar tot nu toe blijken jullie alle 5 erg vastgeroest te zitten![]()
Paar weken geleden stond foto met 'wetshirt' nog in mijn FoBo.... had nu maar eerder gekekenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wacht, deze quote ga ik even opslaan voor later.
Daar houd ik je dus aan.
Mail je me die ff?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Paar weken geleden stond foto met 'wetshirt' nog in mijn FoBo.... had nu maar eerder gekeken![]()
Ik heb veel meer andere fotoboeken te bekijken.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Paar weken geleden stond foto met 'wetshirt' nog in mijn FoBo.... had nu maar eerder gekeken![]()
Ik wacht rustig af tot iemand het begeeft op dat pluche van macht (zoals NJ dat zo machtig mooi zei)quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb veel meer andere fotoboeken te bekijken.Mail dus maar even wat ik gemist heb.
Begin je nú al met inlikken?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:33 schreef SeaOfLove het volgende:
Dus nogmaals complimentjes voor jullie alle vijf![]()
Nee dat was een paar page's geleden al ofzoquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Begin je nú al met inlikken? [afbeelding]
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nee dat was een paar page's geleden al ofzo![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:51 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
doe maar niet ofzo, als je even terugleest
Eensquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:15 schreef SeaOfLove het volgende:
Gooi NB dan ook maar open [NB #75] Waar Acryl een kip is ben toch nog wakker
wat hij zegtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |