-edit- Waar bemoei ik me meequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:28 schreef most_wanted het volgende:
Kun je die hele Jimbo gewoon niet op slot zetten?
Ik vond het eerste topic nog niet eens zo gek, het enige jammere eraan is dat jij het leuk vond om een beetje te postkrikken.quote:
Meid, ik kan ze hebben heur die neutesquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:03 schreef Bupatih het volgende:
Boeiend. Je verneukt gewoon een topic. Punt.
Stoer.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:07 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Meid, ik kan ze hebben heur die neutes [afbeelding]
Gast. Dit is de eerste keer dat ik iets bij Chowi heb geëdit.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:11 schreef Biogarde het volgende:
Man, je sluit 20 topic's zonder ook maar iets te editten, maar nu was het de druppel. Vreemd, want dat heb je vaker bij bepaalde mensen in bepaalde topic's.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gast. Dit is de eerste keer dat ik iets bij Chowi heb geëdit.
Daarna zag ik ook jouw en m_w's niets toevoegende reactie.
Enne...natuurlijk ga ik niet editen als ik het topic ook op slot tief. Beetje onnodig. Ik heb dít topic toch open gelaten? Ik had er ook voor kunnen kiezen om jullie reacties te verwijderen, maar ik liet ze expres staan als een soort van waarschuwing. En het heeft blijkbaar min of meer geholpen, aangezien je opeens in dit feedbacktopic verscheen.
Ja, maar dan kan ik nog wel mijn handelingen toelichten in de hoop dat je er iets van hebt geleerd.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:20 schreef Biogarde het volgende:
[..]
![]()
Ik zeg toch niks verder meer. Ik gaf je gelijk![]()
joh maak mij gelijk ook maar blauw...wat vrouwelijke input zou hier niet misstaanquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:43 schreef Bupatih het volgende:
Wat die behulpzame dame SeaOfLove zegt.
Naaktfoto's mailen naar bupatih @ fok.nl en we zullen met zijn vijven kijken of het wat is.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:48 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
joh maak mij gelijk ook maar blauw...wat vrouwelijke input zou hier niet misstaan![]()
![]()
heb ze alleen in bikini...en wetshirtquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Naaktfoto's mailen naar bupatih @ fok.nl en we zullen met zijn vijven kijken of het wat is.
veldmuis@gmail.comquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
heb ze alleen in bikini...en wetshirt![]()
Alsnog naar eerder genoemd e-mailadres.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
heb ze alleen in bikini...en wetshirt![]()
Moet ik ze dan doorsturen naar je?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Alsnog naar eerder genoemd e-mailadres.
Mits lekker, ja.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:02 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Moet ik ze dan doorsturen naar je?
Ik stuur ze wel mocht blijken dat één van jullie onder de stress van Fok! is bezweken, maar tot nu toe blijken jullie alle 5 erg vastgeroest te zittenquote:
Ik vind het tof als mensen me al tof vinden als ik niks doe! Kan je nagaan wat die mensen van me moeten vinden als ik wel wat doe!quote:
omg, mijn incasseringvermogen, wat doe je?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:14 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik vind het tof als mensen me al tof vinden als ik niks doe! Kan je nagaan wat die mensen van me moeten vinden als ik wel wat doe!!
Ik adoreer je een beetje, huppeltje!
Wacht, deze quote ga ik even opslaan voor later.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik stuur ze wel mocht blijken dat één van jullie onder de stress van Fok! is bezweken, maar tot nu toe blijken jullie alle 5 erg vastgeroest te zitten![]()
Dat pluche van de macht zit heerlijk!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik stuur ze wel mocht blijken dat één van jullie onder de stress van Fok! is bezweken, maar tot nu toe blijken jullie alle 5 erg vastgeroest te zitten![]()
Paar weken geleden stond foto met 'wetshirt' nog in mijn FoBo.... had nu maar eerder gekekenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wacht, deze quote ga ik even opslaan voor later.
Daar houd ik je dus aan.
Mail je me die ff?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Paar weken geleden stond foto met 'wetshirt' nog in mijn FoBo.... had nu maar eerder gekeken![]()
Ik heb veel meer andere fotoboeken te bekijken.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Paar weken geleden stond foto met 'wetshirt' nog in mijn FoBo.... had nu maar eerder gekeken![]()
Ik wacht rustig af tot iemand het begeeft op dat pluche van macht (zoals NJ dat zo machtig mooi zei)quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb veel meer andere fotoboeken te bekijken.Mail dus maar even wat ik gemist heb.
Begin je nú al met inlikken?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:33 schreef SeaOfLove het volgende:
Dus nogmaals complimentjes voor jullie alle vijf![]()
Nee dat was een paar page's geleden al ofzoquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Begin je nú al met inlikken? [afbeelding]
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nee dat was een paar page's geleden al ofzo![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:51 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
doe maar niet ofzo, als je even terugleest
Eensquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:15 schreef SeaOfLove het volgende:
Gooi NB dan ook maar open [NB #75] Waar Acryl een kip is ben toch nog wakker
wat hij zegtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |